Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 00:55
#2621
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
Reklamlar
-
13 Temmuz 2013, 00:55
#2622
çıkmadı kanka gökanda hala motor. bi iki haftaya çıkacak inşallah.
-
13 Temmuz 2013, 17:37
#2623
maleris adlı üyeden alıntı
mrblr aranıza yeni katıldım ve bugün itibari ile 300 km de bir inazumam var lakin benden önce motorun ilk sahibi olan kişi motoru sağa ve sola düşmürmüş elcikler kırık ve kaynaklı elcik için değiştirmiş olan yada önerisi olan var mı .
Başkan şalom...metehandro bekci ben... senin manetlerden sordum Tekay Motordan Eraya...yarına bilgi verecek dönüş yapacak...
piyanist_irf adlı üyeden alıntı
hayırlı olsun İrfanım yukarıdaki maleris nikli argedeş hamili kart yakinimdir senden bir arzusu olursa hemen esas duruşa geçiyosun gangaleyta..gereğini yap kuzucumm..çaktınn...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
13 Temmuz 2013, 17:45
#2624
mete kanka torpil yok
-
13 Temmuz 2013, 17:48
#2625
TEKTEKER_RAMÇO adlı üyeden alıntı
mete kanka torpil yok
ganga nasip olursa bende Inazumaya odaklandım...hedef belirledim...nasipse alıcam artık...bu sene içinde kelepir bakıyom...
Gerçekler acıdır/Metehandro acıtır//Pinokyo/BMX/Star103/Cobra105/Dt125/İnnova125/Lıberty200/Ybr125/CBF150/PCX/Activa/Inazuma/NC700S/750S/750 X/750SDCT
(1992/2020) Köftestar&Pandastar&Banstar
-
13 Temmuz 2013, 22:42
#2626
Kocaeli İl Temsilcisi
mete_han adlı üyeden alıntı
Başkan şalom...metehandro bekci ben...
senin manetlerden sordum Tekay Motordan Eraya...yarına bilgi verecek dönüş yapacak...
hayırlı olsun İrfanım yukarıdaki maleris nikli argedeş hamili kart yakinimdir senden bir arzusu olursa hemen esas duruşa geçiyosun gangaleyta..gereğini yap kuzucumm..çaktınn...
la olm forum önünde aşkımızı çığırtmak zorundamısın illa torpile gerek bileme kalmaz panpişim , için rahat olsun , gönül dostları kafadan 1/0 başlar skora hep öndedir hep torpilllidir bilmezmisin
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:39 ----------
mete_han adlı üyeden alıntı
ganga nasip olursa bende Inazumaya odaklandım...hedef belirledim...nasipse alıcam artık...bu sene içinde kelepir bakıyom...
çalılıklara yaslan ölü taklidi yap yiğenim bir kaç yüzyıla kalmaz 8 bine bir inazuma düşürürsün için rahat olsun, bu arada inazumalar 12500 fırlıyor habarınız ola suzukı bayiiinden aldığım duyum bu yöndeydi malesef ,:(
ama sanada yakışır bir ınazuma biliiinmiii
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
13 Temmuz 2013, 23:24
#2627
mete_han adlı üyeden alıntı
ganga nasip olursa bende Inazumaya odaklandım...hedef belirledim...nasipse alıcam artık...bu sene içinde kelepir bakıyom...
bende kanka... ama pahalı namussuz....
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
-
15 Temmuz 2013, 18:15
#2628
metehandro bekcısı uzerıne ınce bıseyler alıp hafıf one egılıp beklemeye baslamıs anladıgım gadarıynan......eee hayırlısı mademse....
KISMETTE NE VARSA;KAŞIKTA O ÇIKAR
-
16 Temmuz 2013, 14:54
#2629
İnazuma ilgili konuları takip ediyorum İnşallah 2014 s modelini bekliyorum mavi renk alacağım umarım fazla fiyat farkı olmaz karenajlarının fazla olması ve rüzgarlık camı çok güzel.
-
16 Temmuz 2013, 23:48
#2630
Arkadaslar an itibariyle ben de artik bir inazuma sahibiyim.Su an ruhsat islemleri ile ugrasmaktayim persembe gunune ruhsat icin randevu aldim, bakalim bir aksilik cikmazsa haftasonu elimde olacak inazuma.Kullanmis arkadaslara(ve motoru bilen ) bir sorum var rodaj ile ilgili bolumde 800kmye kadar 5500 devir 800-1600 kmye kadar 8250 sonrasinda 11000 devire kadar kullanilmasi oneriliyor.Ben artcili kullanan biriyim ancak bu ilk sifir motorum olacak( ilk motorum da sifirdi ama o 5 sene once aldigim cin mali 150 cc bir scooter) bu yuzden hic rodaj acmadim diyebilirim.Bir cok kisi rodajda artcili kullanilmamasini oneriyor, ancak kullanim kilavuzunda boyle bir uyari yok, ikincisi ise 8250 devir forumda gordugum uzere 6. viteste 85 km yapar ki diyelim uzun yola ciktim rodaji acmak icin o yol bitmez yahu :S.Siz nasil rodaji actiniz?
-
17 Temmuz 2013, 00:05
#2631
rodaj açtınız die bi kelime yok .rodaj die bir olay var. evet rodajdayken çift kişi binilmez. motor zorlanılmaz her vitesde 5500 devir geçilmez . rodajı kitapçığa uygun yaptığında moroun uzun ömürlü olur . motorunda hayırlı olsun.
-
17 Temmuz 2013, 00:16
#2632
metalgamer adlı üyeden alıntı
Arkadaslar an itibariyle ben de artik bir inazuma sahibiyim.Su an ruhsat islemleri ile ugrasmaktayim persembe gunune ruhsat icin randevu aldim, bakalim bir aksilik cikmazsa haftasonu elimde olacak inazuma.Kullanmis arkadaslara(ve motoru bilen
) bir sorum var rodaj ile ilgili bolumde 800kmye kadar 5500 devir 800-1600 kmye kadar 8250 sonrasinda 11000 devire kadar kullanilmasi oneriliyor.Ben artcili kullanan biriyim ancak bu ilk sifir motorum olacak( ilk motorum da sifirdi ama o 5 sene once aldigim cin mali 150 cc bir scooter) bu yuzden hic rodaj acmadim diyebilirim.Bir cok kisi rodajda artcili kullanilmamasini oneriyor, ancak kullanim kilavuzunda boyle bir uyari yok, ikincisi ise 8250 devir forumda gordugum uzere 6. viteste 85 km yapar ki diyelim uzun yola ciktim rodaji acmak icin o yol bitmez yahu :S.Siz nasil rodaji actiniz?
Öncelikle hayırlı uğurlu olsun Allah kaza bela vermesin
ben sırf rodajım bitsin diye ist.den edirne 300 km yolu 7 saatte aldım ama gel birde bana sor ölüm geldi o yol bana
5500 rpm yi geçmedim her vitesi kullandım yeri geldi ikiye üçe düştüm sürekli devir düşerek çıkarak yol aldım
zaten kitapçıktada yazan bu
seninde öyle yapmanı tavsiye ederim benim şuan rodaj felan kalmadı 1700 km oldu şimdi artık rahat rahat yapıştırıyorum
ama rodaj çok önemli motorun uzun ömürlü performanslı olmasını istiyorsan katlanacaksın rodajı harfien uygulayacaksın
mümkünse tek kiş bin
aynı devirleri ve aynı hızda gitme
sürekli devir çevir bir hızlan bir düş
ilk 800 km ye kadar bu şekilde yap
sonrasında 8500 rpm yi 1600 kmye kadar geçme oda zaten 100 km hıza çıkıyor buda senin işini görür
-
17 Temmuz 2013, 02:02
#2633
Herkese merhaba. O mu bu mu derken seçenekler 2ye düştü. Inazuma ve cbr250r. Tarz ve konfor bakımından inazuma aklıma en çok yatan. Deneyimlerinize başvurmam gerek. Inazumayı aktif olarak kullananlara, özellikle istanbul trafiğinde kullananlara soruyorum. Inazuma 100e kadar rahat çıkıyor eyvallah, peki ya sonra? İstanbul trafiğinde ara hızlanmalarda rahat edebiliyor musunuz? E5'te sol şeritten sıkıştırılmadan ve motoru limitine kadar zorlamadan rahat rahat gidiyor musunuz, yoksa bu motorun yeri sağ şerit midir? Şahsen benim gönlüm naked olduğu için inazumadan yana fakat kullandığım motorun istanbul trafiğinde seri olmasına ihtiyacım var. İnternette hızlanma adına bir kaç video izledim, hepsi birbirinden farklı. E5'te Tem'de rahat rahat 130 civarı hızlara çıkabilir miyim? Bu yüzden en doğru yorumu siz kullanıcıların yapacağını düşündüm ki tek dert top speed değil ara hızlanma da çok önemli. Aydınlatırsanız memnun olurum
-
17 Temmuz 2013, 02:25
#2634
bugun bakırköyden kadıköy tarafına geçtim e-5 te kullandım e-80 de sonuç kararınca yeterli zaten bu motor stabil 130 la gidebilmekte 130 la zaten e-5 te sürekli gidemezsin tali yollar araya giren arabalar felan.
sol şerit sağ şerit diye ayırım yapamazsın çünkü bunu yapacak kişi zaten sensin söförlüğün iyi ise ne sağda kalırsın nede sol da makas yaypark istediğin şeridi kullanırsın.
mesela benim en çok hayran kaldığım 90 ila giderken aniden gazı açtığında kafayı kaldırıp 130 u görmen bu beni zaten tatmin ediyor
ki,senide tatmin edeceğini tahmin ediyorum.
inazuma sürat motoru değil keyif motorudur
konforlu rahat sürüşler için tasarlanmıştır bundan yüksek süratlar beklenmemeli zaten beklense inazuma olmazdı
cbr 250r veya ninja olurdu inazumadaki keyif konfor ikisindede yok ama cbr ve ninjadaki hız sürat te inazumada yok
bilmem anlatabildim mi?
45 gündür inazuma kullanıcısıyım daha bir eksi yanına rastlamadım.
-
17 Temmuz 2013, 02:35
#2635
selo9115 adlı üyeden alıntı
bugun bakırköyden kadıköy tarafına geçtim e-5 te kullandım e-80 de sonuç kararınca yeterli zaten bu motor stabil 130 la gidebilmekte 130 la zaten e-5 te sürekli gidemezsin tali yollar araya giren arabalar felan.
sol şerit sağ şerit diye ayırım yapamazsın çünkü bunu yapacak kişi zaten sensin söförlüğün iyi ise ne sağda kalırsın nede sol da makas yaypark istediğin şeridi kullanırsın.
mesela benim en çok hayran kaldığım 90 ila giderken aniden gazı açtığında kafayı kaldırıp 130 u görmen bu beni zaten tatmin ediyor
ki,senide tatmin edeceğini tahmin ediyorum.
inazuma sürat motoru değil keyif motorudur
konforlu rahat sürüşler için tasarlanmıştır bundan yüksek süratlar beklenmemeli zaten beklense inazuma olmazdı
cbr 250r veya ninja olurdu inazumadaki keyif konfor ikisindede yok ama cbr ve ninjadaki hız sürat te inazumada yok
bilmem anlatabildim mi?
45 gündür inazuma kullanıcısıyım daha bir eksi yanına rastlamadım.
Cevabınız için teşekkür ederim. Inazumada eksi bir yana rastlanılacağını sanmıyorum gerçekten çok kaliteli ve şık bir motosiklet. Tek düşündüğüm şey hızı ivmelenmesi tatmin eder mi? Ki çabucak 130 gibi bir hıza ulaştığınızı söylüyorsunuz bu da şehir içi için yeterli denilebilecek bir hız. Cbrın eğlencesi inzanı biraz cezbediyor ama onun da inazuma kadar dayanıklı olamayacağını düşünüyorum. Aldığım motorun bana 4 5 sene bakımları dışında sorun çıkarmaması lazım. Bu konudaki düşünceniz nedir? Muhtemelen siz de alırken cbrı incelemişsinizdir. Motor ömrü konusunda bir fark var mıdır ikisi arasında?
-
17 Temmuz 2013, 04:54
#2636
istanbulda nerde oturuyorsun maltepede tuna oto.var orada test etme imkanın var gitmek istersen yardımcı olurum istersen hem görür inceler hemde test etmiş olursun
cbr de inceledim test ettim sym wolf 250 ide ama bana inazuma daha keyifli geldi
motor ömrü konusunda uzun ömürlü olanı tamamen kullanıcı ile alakalı bakımını yağını günü gelmeden yaptırırsan seni hiçbir motor üzmez bak mesela bir arkadaşım var normalde 3 binde yağ değişmesi gerekiyor bu bin kmde bir değiştiriyor onun motorun üstüne yok 15 bin de aynı motorlarla yarışa giriyor yetişen yok
yani dediğim gibi önemli olan bakımı yapman hor kullanmaman
zaten sıfır alırsanda 4-5 sene boyunca sana sadece yağ masrafı çıkartır arıza sorun çıkaracayını sanmam
-
17 Temmuz 2013, 06:26
#2637
aslında şu saatten sonra bende düşünür oldum . şu barkın abinin videosunu izleyince hoşuma gitmedi değil. alırsam ilk iş şu saçma ön çamurluğu değiştiririm ama . çok düşünmüşmü acaba bunu yapan adam hondaya yamahaya bir bakarda öyle yapar.
-
17 Temmuz 2013, 12:23
#2638
selo9115 adlı üyeden alıntı
istanbulda nerde oturuyorsun maltepede tuna oto.var orada test etme imkanın var gitmek istersen yardımcı olurum istersen hem görür inceler hemde test etmiş olursun
cbr de inceledim test ettim sym wolf 250 ide ama bana inazuma daha keyifli geldi
motor ömrü konusunda uzun ömürlü olanı tamamen kullanıcı ile alakalı bakımını yağını günü gelmeden yaptırırsan seni hiçbir motor üzmez bak mesela bir arkadaşım var normalde 3 binde yağ değişmesi gerekiyor bu bin kmde bir değiştiriyor onun motorun üstüne yok 15 bin de aynı motorlarla yarışa giriyor yetişen yok
yani dediğim gibi önemli olan bakımı yapman hor kullanmaman
zaten sıfır alırsanda 4-5 sene boyunca sana sadece yağ masrafı çıkartır arıza sorun çıkaracayını sanmam
merhaba Selami, o arkadaşın kim öğrenebilirmiyim? motoru ne marka?
-
17 Temmuz 2013, 13:18
#2639
inazuma aksesuar paketini sadece sıfır motosiklet aldığımızda mı alabiliyoruz yoksa ayrıyeten satışı var mı fiyatta fark eden bir durum var mı arkadaşlar.
-
17 Temmuz 2013, 13:54
#2640
Evet aynı şeyi ben de merak ediyorum. Bir de o paketteki 26 litre çantanın yerine 33 litre çanta alınabiliyor mu yoksa illa 26 litre olacak diye şart mı var ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)