Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Haziran 2013, 23:04
#2541
irfan abi motoru güzel koruyor masallah buna diyecek yok......
topcase ne olacak pki o kırılacak yaaaaa ona da bi çözğm bulsak
haaa bu arada halıda mevcut sanırım hava yastığı gibi açılıyooooo, valla irfan usta ne adamsın bu kadar basit şeyi
koskoca capon amcalar düşünememişşş....... nede olsa Türk aklı.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
Reklamlar
-
28 Haziran 2013, 00:48
#2542
İrfan Usta,
emeğine sağlık, Bence inazuma bu ülkede tutulursa katkın büyük olacak
diğer aparatları da yapmaya başlarsan suzuki senle anlaşmaya varabilir
-
28 Haziran 2013, 01:23
#2543
irfan sana çizim gönderelim, şasi yap bize
bu arada fati başgan tükkanının önüne tezgah açtığın için topuklarını mengeneye kıstıracakmış haberin olsun
-
28 Haziran 2013, 01:43
#2544
Kocaeli İl Temsilcisi
burdurlu1985 adlı üyeden alıntı
irfan abi motoru güzel koruyor masallah buna diyecek yok......
topcase ne olacak pki o kırılacak yaaaaa ona da bi çözğm bulsak
haaa bu arada halıda mevcut sanırım hava yastığı gibi açılıyooooo, valla irfan usta ne adamsın bu kadar basit şeyi
koskoca capon amcalar düşünememişşş....... nede olsa Türk aklı.
NE MUTLU TÜRKÜM DİYENE
teşekkürler msutcum capon amcalar motoru yapmasını biliyorda koruma demirini mi yapamayacaklar alasını yaparlarda işin daaa kısmı var her şey aslında pazarlama rant taktiğidir , bir nevi sıtrateji , pazarlama satış sıtratejisi , bir motosiklet yapıyorsun , orta sehba yok , böyle bir saçmalık olurmu , orta sehbasız kesinlikle olmuyor , ne yapacaksın peki ? arka çanta demiri, motor koruma demiri, ve orta sehba demirini eksik koyacaksınki ınazumaya 10600 lira etiket fiyat biçeceksin ekstra aksesuarıda millete kitleyeceksin , yahu çanta demirine lüks gereksiz dedik , motor koruma demiri gerekli ama piyasada yok ,olanda yetersiz, yada pahalı dedik , dedikte orta sehbaya ne oldu , farelermi yedi ? odamı gereksiz , koskoca motorlarda orta sehba varken , inazumada neden yok ,?
bu soruları kullanıcılar kendilerine sormuyorlarmı sanırısın , zincir yağlayacaksın sıkıntı, teker yapacaksın sıkıntı hiç olmasa orta sehbayı koysaydılar, yarın bu gün ön cam çıkacak görün bakalım fiyatları , aha şuraya yazıyorum , bir cbf nin ön camı 60 liradan satılırken ınazumanınkini kaça verecekler bakalım , bekleyip göreceğiz , yani motora 11000 lira söyle ama eksiksiz teslim et millet uğraşmasın yoksa onlar argesini yaparken ben yeni farklı, bir dizayn ve tasarımlı, ürünü çoktan yapıp , yerine montajlamış olurum , bunu kurumsal anlamda değil belki ama bireysel anlamda ve evimin kömürlüğünde yapmak o kadarda zor değil , benim için zor olan şey elimde allahtan bir inazumam yok
aslında bu işin türklükle alakası yok , mevcut koruma demirinin aynısını kopyalamak benim için daha kolaydı , ama farklı bir dizayn , farklı ebatlar, farklı ve daha sağlam malzeme ile yaptım , getirsinler hühendizlerini bire bir testlerden geçirelim , sıkıntı şudur ki ben mühendis değilim , ama yaptığüı işi severek ve aşkla yapan motorunu seven bir kullanıcıyım sadece .
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
28 Haziran 2013, 01:47
#2545
eline koluna sağlık irfan ustam dediğin gibi mazemenin uzunu kısası önemli değil önemli olan işlevi
uzunundan taktırmaya karar verdim
pazar günü Allah izin verirse sabah kahvaltıya ordayız burdan çıkışımız 09,00 dır haberin ola 2 kişi olarak gelecez
-
28 Haziran 2013, 02:00
#2546
Kocaeli İl Temsilcisi
ercishow adlı üyeden alıntı
İrfan Usta,
emeğine sağlık, Bence inazuma bu ülkede tutulursa katkın büyük olacak
diğer aparatları da yapmaya başlarsan suzuki senle anlaşmaya varabilir
tabiki herkez için iyi olur kafama takılan tek şey yan çanta demirleri ve aynı zamanda egzost koruması sonra söz ınazumayı rahat bırakacağım
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:57 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:49 ----------
tigermbz adlı üyeden alıntı
irfan sana çizim gönderelim, şasi yap bize
bu arada fati başgan tükkanının önüne tezgah açtığın için topuklarını mengeneye kıstıracakmış haberin olsun
farketmeden kuvvet macununa mı dokındırmışızdır ağam beni tehtid etti , tehditler alıyorum mengeneye gerenk yoktur, ben biraz etkisi arttırılmış konsantre küçük bir bünye içerisine sıkıştırılmış ,gazlamanın tepkisi,azmin etkisi ve şevkin idaresinde minik bir adamım , tez ona haber uçur cınbız yeeter benim için , mengeneyi kirletmesin haybeye
bu arada şasi olayı nedir ne değildir , sen cızıttır ben bakayım , ama gözünü sevem siyasetten ırak dur
---------- Mesajlar birleştirildi - 01:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:57 ----------
selo9115 adlı üyeden alıntı
eline koluna sağlık irfan ustam dediğin gibi mazemenin uzunu kısası önemli değil önemli olan işlevi
uzunundan taktırmaya karar verdim
pazar günü Allah izin verirse sabah kahvaltıya ordayız burdan çıkışımız 09,00 dır haberin ola 2 kişi olarak gelecez
ben çay suyunu koydum siz gelene anca ısınır bu arada 2 arkadaş daha gelecek hem kaynaşmış oluruz zaten takım taklavat verecek adamda lazımdı iyi oldu iyi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
28 Haziran 2013, 02:20
#2547
tamam o zaman sen bi 60-50 tane poğaça al biz geliyoz
-
28 Haziran 2013, 02:22
#2548
Kocaeli İl Temsilcisi
selo9115 adlı üyeden alıntı
tamam o zaman sen bi 60-50 tane poğaça al biz geliyoz
poğaça işin teferruatıdır edeple gelen lutufla döner
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
28 Haziran 2013, 02:24
#2549
-
28 Haziran 2013, 02:31
#2550
Kocaeli İl Temsilcisi
selo9115 adlı üyeden alıntı
mümkünse olabildiğince erken gelmeye çalışın, venturi etkisinden uzak durun, rotora girmeyin ,irtifanız orta seviyelerde olsun, rüzgar yönü ve hızı etkisini hesaplayın temiz ve güvenli bir iniş olsun, çok alçaktan uçmadan kazasız kedersiz bekliyorum
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
28 Haziran 2013, 17:39
#2551
dostlar aradım ama bulamadım, inazumanın farı 55 watt mı 35 watt mı?
-
28 Haziran 2013, 18:00
#2552
arkadaşlar bu motor nasıl kullanan varmı almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim
-
28 Haziran 2013, 20:16
#2553
kerem182 adlı üyeden alıntı
dostlar aradım ama bulamadım, inazumanın farı 55 watt mı 35 watt mı?
55 W
ozanla35 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar bu motor nasıl kullanan varmı almayı düşünüyorum yardımcı olursanız sevinirim
http://www.facebook.com/groups/455480161189050/
'' Baki kalan bu kubbede bir hoş sada imiş ''
-
29 Haziran 2013, 03:33
#2554
arkadaşlar motoru alanlara hayırlı olsun, isteyip te henüz alamayanlara da Allah tez vakitte nasip etsin diyorum.
128 sayfaya gelmişiz ama artcı konusunda olumlu yada olumsuz tek bir yoruma raslayamadım. ( vardır belki ) gözlerim kızardı tüm sayfaları okudum. ama henüz artcıyı yorup yormayacagına net bir cevap bulamadım.
tecrübe etmediyseniz bile uzun gezilerde artcı rahat edermi etmez mi bir yorumcuk eklermisiniz. teşekürler
-
29 Haziran 2013, 09:29
#2555
Kocaeli İl Temsilcisi
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
29 Haziran 2013, 11:56
#2556
vay başkanım, hiç boş durmuyon haa!
senin elcaazınla yaptığın koruma demirini görünce adamın inazuma alası geliyo
herif elinin pide hamuruyla caponlara kafa tutuyo lan yakacam bu diplomayı
-
29 Haziran 2013, 12:18
#2557
İrfan arkadaşım, öncelikle eline sağlık çok güzel iş çıkarmışsın. İzin verirsen demiri iyileştirmek adına bazı yorumlarım olacak. Öncelikle otomobil fabrikasında fikstür tasarımcısı olduğumu ve otomobil kaporta birleştirme hattında birçok farklı konstrüksiyon tasarımı üzerinde çalıştığımı söylemek istiyorum. Tasarımları Catia programında yapıyoruz. Koruma demirinin profil kısmı oldukça yeterli görünüyor. Yalnız motora bağlantı noktasındaki braketin kaynak birleştirmesi belki daha farklı olabilir diye düşünüyorum. Sen sanırım profili alından direk kaynatmışsın. Acaba önce brakette bir delik açıp profili arkadan 5 mm kadar çıkıntı yapacak şekilde delikten geçirdikten sonra her iki taraftan kaynatsak daha sağlam olmaz mıydı ? Sonuçta darbe anında en çok burası zorlanacak. Tabi bunun için braketin kalınlığını biraz arttırmak gerekecek. Yanlış anlaşılma olmasın, şu anki durumda yetersiz demiyorum, benimki farklı bir bakış açısı. Bu tip bağlantıları Givi gibi uzman firmalar nasıl yapıyorlar bakmakta fayda var. Bir diğer husus da kaynak türü. Sanırım sen bunları elektrik kaynağı ile kaynattın. Acaba TIG kaynağı yapma imkanı olur mu ? Bunu söylememin sebebi kaynak edilen bölgenin çok küçük ve dairesel olması. Son olarak da eğer demirinin çizimini veya bükme ve döndürme açıları ile ilerleme miktarlarını, bağlantı delik konumlarıya birlikte verirsen bunun 3 boyutlu modenilni yapabilirim. Böylece tasarım değişiklikleri çok daha kolay yapılabilir. Keza çanta demiri için de yabancıların yaptıklarına taş çıkartacak bir demir tasarlanabilir diye düşünüyürum. 3D model sayesinde bükme işleri CNC boru bükme makinasında yapılabilir.
Sakın yanlış anlaşılmasın, bunları bir maddi beklenti ile söylemiyorum. Benimki biraz kişisel tatmin.
-
29 Haziran 2013, 17:01
#2558
Martta Honda eğitimine gittiğimde Cbf150 lileri birkaç kez yatırmıştım. Onların üstündeki koruma demirleride oldukça genişti ama farklı olarak motoru tam yan yatırmıyordu, motor açılı yatıyor lastikler yere temas ediyor ayaklarınız bacaklarınızı kolayca motorun altında kalmadan çekiyorsunuz ayrıca egsoz ve elçiklerde yere sürtünmüyordu. Acaba koruma demirinin yanındaki borulara açı verilerek bu sağlanabilirmi? Çok dikkat etmedim ama belki onlar eğitim amaçlı çok geniş demirlerdi, yinede paylaşmak istedim.
-
30 Haziran 2013, 18:02
#2559
Kocaeli İl Temsilcisi
Seko adlı üyeden alıntı
İrfan arkadaşım, öncelikle eline sağlık çok güzel iş çıkarmışsın. İzin verirsen demiri iyileştirmek adına bazı yorumlarım olacak. Öncelikle otomobil fabrikasında fikstür tasarımcısı olduğumu ve otomobil kaporta birleştirme hattında birçok farklı konstrüksiyon tasarımı üzerinde çalıştığımı söylemek istiyorum. Tasarımları Catia programında yapıyoruz. Koruma demirinin profil kısmı oldukça yeterli görünüyor. Yalnız motora bağlantı noktasındaki braketin kaynak birleştirmesi belki daha farklı olabilir diye düşünüyorum. Sen sanırım profili alından direk kaynatmışsın. Acaba önce brakette bir delik açıp profili arkadan 5 mm kadar çıkıntı yapacak şekilde delikten geçirdikten sonra her iki taraftan kaynatsak daha sağlam olmaz mıydı ? Sonuçta darbe anında en çok burası zorlanacak. Tabi bunun için braketin kalınlığını biraz arttırmak gerekecek. Yanlış anlaşılma olmasın, şu anki durumda yetersiz demiyorum, benimki farklı bir bakış açısı. Bu tip bağlantıları Givi gibi uzman firmalar nasıl yapıyorlar bakmakta fayda var. Bir diğer husus da kaynak türü. Sanırım sen bunları elektrik kaynağı ile kaynattın. Acaba TIG kaynağı yapma imkanı olur mu ? Bunu söylememin sebebi kaynak edilen bölgenin çok küçük ve dairesel olması. Son olarak da eğer demirinin çizimini veya bükme ve döndürme açıları ile ilerleme miktarlarını, bağlantı delik konumlarıya birlikte verirsen bunun 3 boyutlu modenilni yapabilirim. Böylece tasarım değişiklikleri çok daha kolay yapılabilir. Keza çanta demiri için de yabancıların yaptıklarına taş çıkartacak bir demir tasarlanabilir diye düşünüyürum. 3D model sayesinde bükme işleri CNC boru bükme makinasında yapılabilir.
Sakın yanlış anlaşılmasın, bunları bir maddi beklenti ile söylemiyorum. Benimki biraz kişisel tatmin.
bu işlerin uzmanı bir dostum olarak söyeldiğin konularda haklı olabilirsin lakin şöyle bir durum oluştu orjinal koruma demirinin vida bağlantı deliklerinin kalıbını çıkartıp ,ona göre bağlantı kulaklarını yaptım üst bağlantı parçası 1 cm et kalınlığında lama ve çift taraflı kaynattım, tıg kaynağı uzun zamandır hayallerimi süsleyen bir konudur ama bir kaç zaman sonra bu makinayı inşallah alacağım , kaynak işleminde bazik elektirot kullandım şu ana kadar alıcı bir gözle anlatmaya çalıştığın marka koruma demir ve aparatlarına hiç bakmak aklıma gelmemişti ama bundan sonra dikat ederim sanırım
ben 3 boyutlu bilgisayar destekli yazılımlardan anlamam , hiç kullanmadım lakin tek boyutlu bir görüş açım var düşünür sonra bükerim tabiki bu şekilde 3 boyutlu çalışmak çok daha kolay vede randumanlı olur , hele ki cnc büküm makinalarından hiç bahsetmeyelim
ortaya çok güzel işler çıkabilir , ama her şey imkan ve olanaktır bir çanta kaynak ve basit bir boru bükme,teknolojisi ve makinasıyla ortaya çıkarabildiğim iş bundan ibaret , ama sürekli üzerinde çalışmakyatım , şu an mm bazında tam bir ölçü çıkaracak zamanım olmadı ama mümkün vemğsait olduğum bir zamanda ölçerim
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
-
30 Haziran 2013, 19:55
#2560
ever arkadaşlar,
İrfan ustanın ellerinde yoğrulmuş koruma demirimi motoruma takmış bulunmaktayım. sonuç; kesinlikle tam motora uydu, mukavemetli, ve ayaklarımı uzun yoldayken koyabileceğim eksta bir yer oluştu (150 km test ettim bugün). bugün orjinal koruma demirli başka bir inazumayı benimkiyle karşılaştırdım ve kesinlikle iyi bir seçim yaptığımı düşünüyorum. arkadaşlarımdan ilk eleştiri zaten burda da bahsettiğimiz konu olan; demirin fazlaca geniş olduğu-tabi onlar sadece şekilsel olarak baktılar. benim açımdan ise tek negatif tarafı orjinalinden: boyası. demiri yere bile koysanız boyası kalkabiliyor. eleştiriye açık İrfan usta için bu durumun üzücü sonuçlara yol açacağını sanmıyorum. bu kısım çok da mühim değil tabi ki, ama biran önce İrfan ustanın yan çanta gibi diğer aparatlara geçmesi için de baskı oluşturmalıyız
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)