yok ben daha almadım daha araştırmadayım
sen beni karıştırdın herhalde?
inandına inazuma yazdığını görünce aldın sandım
ben bi türlü ısınamadım bu motora nedense.
11.000 fiyat çok değil mi o fiyata transalp de var dragstarda shadowda. yaşım 34 oldu. artık motor alıpda pişman olmak istemiyorum. eşimde bıktı. bi motor alıp, borç harç, uzun yılalr kullanmak istiyorum artık.
250cc oluşu az yakması iyi. ama ne bilim çok mu kalıpsız acaba? bi garip bişi var bu motorda. sanki 7.000 yada 8.000 olsa eyvallahda 11.000 mi çok geliyo acaba çözemedim gitti.
---------- Post added at 17:56 ---------- Previous post was at 17:48 ----------
bide o ilanlar var kafa bulandıran. suzuki motor yapmış, uzun süre beklenmiş gelsin diye, üzerine sayfalarca yazılar yazılmış. bide dünya para verilip alınmış motorlar. ilanlarda 300 km de motor var. 700 de 850 de. ikinci ellerin hepsi 1000km altında. alanlar 1000km bile sabredememiş elden çıkartıyor. 1000 lira zararı göze alıp ilan koyuyor. ilginç geliyo bana bunlar.
| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌| ▌▌| ▌▌▌|
|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_|_| http://www.irfmotor.com/
1000 km dolunca bakım uyarı yazısı çıktı.Hemen bakıma gitmek şart mı?bir kaç yüz km geçse ne olur?Şu an gidemiyorum iş yüzünden.Aktif de kullanıyorum.Problem olur mu acaba?Garanti ve motor açısından.
İnazumalı arkadaşlar.Ne yaptınız rodaj dolunca?
Birkaç yüz km den bişey olmaz bence. Servise giden bir arkadaşımıza o gün yoğunluk olduğu için birkaç gün sonra alalım diyen servis var. 200-300 km daha binebilirsin bişey olmaz demişlerdi.
Fiyatlar tabi ki pahalı ama motorların fiyatları değil vergiler ÖTV sigorta bunlar yüzünden fiyatlar tavan yapıyor
ağustos ayında alacam ben galiba. Süpriz olursa temmuzdada alabilirim. İrfan abimi 2 ay daha bekletecem. Çanta aparatı için.
merhaba,
1600 km deyim. 6 vitese yaklaşık olarak 6500 devirdeyken geçiyorum (yaklaşık olarak 80 km hız demektir.), tabi hafif yukarı eğimde gidiyorsam bu deviri biraz daha yukarı çekiyorum. çift silindirli bir makina için (inazuma) tek silindirlilere göre belki maksimum 200-500 ml arası daha fazla yakıyor.
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:10 ----------
merhabalar;
daha önce paylaşmıştım yine paylaşıyorum. aşağıdaki linkte adamlar inazumaya yapılabilecek herşeyi yapmışlar. inceleyin. bunlar hazır ve suzuki de bu parçalar konusunda yeterince hızlı ve güçlü piyasaya girmediği için bizlar yana yakıla parça arıyoruz ve parasından şikayetçi oluyoruz. zamanınız varsa ve uğraşmayı seviyorsanız bu sitedeki herşeyi tanıdık bir demirciyle yapabilirsiniz. örneğin koruma demirinin kralını sanayide aynı kalite demirden ve depo dahil koruyacak biçimde tasarlayabilrsiniz. 2-3 m arası mak. krom kaplı demir gidecektir (sordum: metresi 15 tl dedi et kalınlığı 2 mm ve boru çapı 3 cm olan krom demir için.) mak. 3 m alsan 45 tl, hidrolik-mekanik bükücüde eğ-bük şekil ver, uçlarına şasi bağlantı aparatı ve sonuç maksimum 100 tl (işçilik dahil). orta sehpa daha kompleks orjinali gibi yapımı biraz daha özen istiyor.
linkimiz:
http://gw250inazuma.com/
toplanıp bunları yaptırabileceğimizi söyledim; kimseden ses çıkmadı (iyi bir sanayi demircisi iyi bir yönlendirme ile bunları çok rahat ve kısa sürede yapar.).
motorum şuan 1600 km de ve bu zamana kadar memnunum. kesinlikle daha konforlu ve çift silindirin verdiği güç özellikle tırmanışlarda kendini hissettiriyor. adamlar yana yana cbr de cbr diyorlar. emin olun 30000 km sonrası cbr gidonu titreşimden yıkılacak ve (daha hızlı gidiyor ya cbr-bütün tek silindirler için gecerli) o daha hızlı dedikleri noktalara çıkmak istemeyeceksiniz titreşimden dolayı. bu motorun tek sevmediğim yanı ise diğerlerine göre ortalama 15-20 kg daha agır oldugunu düşünürseniz şehir içi pratik kullanım zorluğu yaşatmasıdır. görünüm konusunda ise kesinlikle tek geçerim. 250 cc sınıfındaki bir motor zorlanmadan sizi 90-130 rası 2 kişi rahat taşıyorsa motoru daha da uçurmanın anlamı yok. bu açıdan bu motorlarla son sürat testleri yapıp gereksiz tartışmalara girmeyi anlamıyorum. çünkü yarış motoru yada performans motoru da değil. herkese güzel eğlenceli ve de emniyetli sürüşler.
selam erci bişi sorucam sana benim motorum daha 200km de rodaj döneminde bu zamana kadar 5000 deviri geçmedim bugün 6000 devire çıkayım dedim 5000-6000 arası motorda bi titreme oluyor normal mi daha üst devirde geçiyormu bana mı öyle geldi anlamış değilim.. Senin başına böyle bişi geldimi?
rodaj tam olarak kaç km de sona eriyor
Cbf 150 den inazumaya gecen arkadaşlar hızı görünüşü rahatlığı sizi tatmin ediyormu
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)