tek silindirin en büyük artısı torku ve yakıtının nispeten daha az olması.Eksi yönü ise titreşim çift silindire göre biraz daha fazla.Tek silindirin son sürati daha düşüktür ama cbr racing olduğu için inazumadan hızlıdır
'78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR
arkadaşlar inazuma'da 2 mod varmış, 250cc - 125cc, yani dilerseniz 125 cc modu takılıyormuşsunuz !!! bana komik ve tuhaf geldi. en iyisi bir bilene sormalı.
Hocam benim anladığm kadarıyla, Duke200, SYM wolf, İnazuma, CBR ve Hyo250 sizin ihtiyaçlarınızı karşılayacak motorlar. İnazuma hariç hepsini kullandım. CBR-wolf-Duke tek silindir olduğu için torklu diye geçiyor ama bukadar küçük hacimlerde ve ~aynı güce sahip motorlarda çok az farkediyor çekiş farkı.
Hyo performans olarak hepsinden 1 adım önde, net. Son hız yada hızlanma olsun... Doğru devir aralığında kullanırsanız aradaki farkı görürsünüz. R modeli çok rahatsız, sert süsp. ve oturuş poz.u ve gidon açısı gereği. Ama Comet alırsanız bilemem, o bariz daha rahat, hele biraz da gidonunu yükseltirseniz daha iyi.
Cbr geri kalanlarından belki son hız olarak biraz daha önde gibi ama okadarcık fark için ben CBR tercih etmezdim. Çünkü ş.içi kullanımında yine diğerlerine göre biraz daha sert süsp. ve oturuş poz. dolayı daha rahatsız geldi bana. Ş.içi ve konfor olarak İnazumayı çok övüyorlar. SYM ve DUKE de yeterli güce sahip ve sürüşleri rahat. Muhtemelen kullanımı en rahat olan 2 motor Duke ve İnazuma gibi. Zaten İnazuma naked'dan ziyade kaliteli-commuter mantığında üretildiği için çok rahat ve kullanımı kolay. Duke ise oturuşu dik, ufak ebatlı ve hafif olduğu için kullanımı çok kolay. Gaza tepkisi çok eğlenceli. SYM bunların arasında sayılır gibi. Yani hepsi birbirinden biraz farklı ama çook da uzak değil.
Bunların hepsi istediğiniz performansı verecektir, kimisi bir tık önde kimisi bir tık geride... ama performans dışında ihtiyaçlarınızı da iyi belirleyin ve ona göre model seçin derim. Çünkü arka çanta, orta ayak, rüzgarlık vs, vs, gibi şeyler bazı insanlar için çok önemli oluyor sonra aldığı motorda rahatsızlık duyuyor
Ooo, o muhabbet oralara kadar gitmiş demek... birkaç sayfa önce açıklanmıştı sanırım o "mod" olayı. Kullananlar söylesin.
#sürenadam
Evet arkadaşlar ybr maceramın sonuna gelip satmaya karar verdim. İnazuma en çok istediğim model. Önerilerinizi bekliyorum.
İnazumada 2 değil 3 mod varmış.Bi aaarkaaaş söyledi.250cc-125cc-100cc.Hem 100cc moduna getirince vergi de ödemiyomuşsun.Sırf bu yazden alcam bu matordan.
İnazuma'da 3 mod var ama cc yada beygir düşüme şeklinde çalışmıyor sadece vites değiştirme ışığı eco mod'da 4-5000 arası normal modda 8-9000 arası kapalı moddada redlineda yanıyo.
8.39 dan itibaren görebilirsiniz
http://www.youtube.com/watch?v=z1slJlGIc9M
Geyiği sürdürmenin manası yok diye düşünüyorum. Motora böyle bir özellik koyulmuş kullanmak isteyen istediği amaç doğrultusunda kullanır, kullanmayan da kullanmaz.
Motorum 1250 km oldu, topcase çıkarttıktan sonra motorla ilgili söyleyebileceğim dezavantaj ifade edecek hiç birşey kalmadı. Titreşim meseleside çözüldü olan titreşim yumuşak ayakkabı giyenler için sıkıntı yaratacak düzeyde değil ama benim gibi full korumalı racing botu giyiyorsanız uzun yolda birazda olsa rahatsız edebiliyor.
Vauuvv 100 125 250 iyiymiş :D
ben 100 lük bölümü sildirdim beyinden.650 lik çaktırdım.125-250-650 lik oldu.Şu an süper....
Vergi de 125 gözüküyo...
Konu açılmış, 117 sayfa yazı yazılmış ama hiç doyurucu bilgi yok. Çoğunluk geyik muhabbetinden öteye gitmemiş.
Kullanıcılar biraz ayrıntılı bilgi yazarsa sevinirim.
?????????????????????????????????????????????????? ???
arkadaşlar bu topik niye ölü hiç canlanmalar yok inazuma almayı düşünüyorum
kime ne sorayım kimseler yok
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)