Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #2301
    toujours09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CBF150-İNAZUMA-MT9 SP
    1.85 97kg cbf150 de küçük kalıyordu.İnazuma da aynı gibi.görüntüye sen karar ver.Ama güzellik,rahatlık,güç,hız, bana göre iyi.Bu kiloya rampalarda bile banamısın demiyor.

    [IMG][/IMG]

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

    Bu sattığım cbf sanki daha kalıplı geliyor inazumaya.





    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------

    Alıntı sistolik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum
    ama motor büyük ben küçük görüneyim diyorsan F800 GS İngiliz atı gibi...bi dene istersen.
    papazkemal bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2302

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 cc
    Alıntı toujours09 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.85 97kg cbf150 de küçük kalıyordu.İnazuma da aynı gibi.görüntüye sen karar ver.Ama güzellik,rahatlık,güç,hız, bana göre iyi.Bu kiloya rampalarda bile banamısın demiyor.

    http://<a href="http://img441.yukle....C02917.JPG</a>

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:18 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:12 ----------

    Bu sattığım cbf sanki daha kalıplı geliyor inazumaya.

    http://img439.yukle.tc/images/8588DSC03040.JPG

    http://img439.yukle.tc/images/8929DSC03079.JPG

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:18 ----------



    ama motor büyük ben küçük görüneyim diyorsan F800 GS İngiliz atı gibi...bi dene istersen.
    Bilgiler icin sagol kararsız kaldım gercektende fotolarda cbf 150 daha kalipli duruyor sanki senin boy 1.85 madem cokta kötü durmamış sanki gibi... F800 tavsiye etmişsin tesekkurler ama ben cbf inazuma ve fazer arasında karar vermek istiyorum. Birde aklıma başka bir soru daha takıldı . Arkaya çanta takınacak daha kalipli dururmu motor acaba o zaman belki altımda cokta kötü durmaz... Herkes nedense bana hyosung al diyor ama onun kalitesine de guvenemiyorum...

  3. #2303
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Cbf tek silindir 150cc, inazuma çift silindir 250cc, fazer 4 silindir 600cc bu 3 motorda tamamen birbirinden farklı karekterde siz önce ne tarz kaç cc motor alacağınıza karar verin. Zaten tecrübe yoksa direkt cbf150 alın.

  4. #2304

    Üyelik
    11 Eylül 2012
    Şehir
    Türkiye
    Motosikleti
    Yamaha X-Max 250
    Alıntı sistolik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilgiler icin sagol kararsız kaldım gercektende fotolarda cbf 150 daha kalipli duruyor sanki senin boy 1.85 madem cokta kötü durmamış sanki gibi... F800 tavsiye etmişsin tesekkurler ama ben cbf inazuma ve fazer arasında karar vermek istiyorum. Birde aklıma başka bir soru daha takıldı . Arkaya çanta takınacak daha kalipli dururmu motor acaba o zaman belki altımda cokta kötü durmaz... Herkes nedense bana hyosung al diyor ama onun kalitesine de guvenemiyorum...
    CBF daha kalıplı, arkaya çanta,öne rüzgarlık takılabilir, servisi daha kolay ve ucuz. Bunların hepsi İnazuma'da negatif, parası da cabası. Biraz lüks kaçıyor bence. Hyosung'u bilmiyorum.

  5. #2305
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Arkadaşlar öncelikle herkese merhaba, iyi akşamlar. İnşallah bu yaz bir motosiklet almak istiyorum. Forumu da inceledim baya. Sorularımın çoğunun yanıtını buldum. Ancak bir kaç soru kaldı. Şimdi benim arada kaldığım iki model var. Biri Hyosung gt250r, diğeri ise inazuma 250. Hyosung çevremde mevcut, denedim gördüm seri oluşu ara hızlanmaları vs beni oldukça tatmin etti. Ancak ben motorumu her gün kullanacağım bu yüzden ss oluşu beni biraz düşündürüyor. Inazumanın şeklini duruşunu hoş buluyorum ve her gün kullanım için oldukça uygun görünüyor. Ancak çevremde kullanıcısı olmadığı için demene fırsatım olmadı. Inazuma ile motora zarar vermeden yapılabilecek son hız nedir, ara hızlanmalarda sollamalarda vs üzer mi? Açıkçası ben kullanımı rahat, seri hızlanabilen, kurye görünümünden de uzak bir motosiklet istiyorum. Herkesin hayalinde bir motosiklet tarzı vardır yüksek cc. Benimki de kawasaki z800. Hızlı nakedları seviyorum anlayacağınız. Ancak kendime ait ilk motorum olacağı için inazuma oldukça ilgimi çekiyor. Hyocu arkadaşlarım da hyosung hyosung diye ısrar ediyor. Kullanıcıları olarak bana inazumanın hyosunga göre ne gibi artıları, eksileri olduğunu söylerseniz sevinirim. Aradığım motor seri olmalı, kullanışlı olmalı, malzeme kalitesi yüksek olmalı, kurye görünümünden uzak olmalı ve çift silindir 250 cc olmalı. Çok büyük ikilemde kaldım. Marka fanatikliği olmadan(satış sonrası hizmet vs hariç) yardımcı olursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler

    Edit: Söylemeyi unuttum. Boyum 1.85 ve kilom 89. Motorun altımda küçük kalmaması da benim için önemli.

  6. #2306

    Üyelik
    14 Mayıs 2013
    arkadaşlar bu makinayı kullanmayıpta yorum yazanları görünce üye olup yazmadan edemedim... 1 ay önce bir inazuma sahibi oldum bende o bahsedilen video yüzünden tereddüt yaşamıştım almadan önce ama gerek teknik özellikleri gerek kalitesi ve teknolojisi gerekte ÇİFT SİLİNDİR olması ve SUZUKİ adı taşıması motoru almamdaki baş etmenler oldu.... gelelim aldıktan sonraki düşüncelerime !!! rodajını tamamladıktan sanra şöyle bir gazlıyım dediğinde makima direk o videoyu yalanladı bunu açıkyüreklilikle söylüyorum benim korkumda 130-140 a kadar çıkıcak sonra ıkınıcak demiştim ben o videoyuda izledim kendi makinamda max süratlere de çktım 155 te devre kesiciye giriyor makina ama BIRAK BENİ GİDEYİMDE DİYO onuda söyliyim yani....... ayrıca beni etkileyen 150 km ye kadar motorun bir sn bile ıkınmadan zorlanmadan ve (hızlıca) çıkmasıydı .. o izlediğimiz videoda kesinlikle ya çok aşırı derece rüzgar engeli yada ufakta olsa bi tırmanış var. çünki o video benimde kabusumdu ama gazlayınca hiçte öle ağar kalmadı aksine anında limitlere ulaştı ! ama sonuç muhteşem 150 ye kadar süper bir ivmelenme .... (hiçbir kesiklik veya ıkınma olmadan)

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:44 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------

    dostum benim bir aylık bir inazumam var ve bu benim 8. motorum ! ben objektif biriyim inan ki bende almadan önce senin gibi karasızdım ki hali hazırda bir suzuki burgmanım var almdan öncede vardı ama hiçbir zaman bu kararsızlığım huyosung la ilgili değildi yani huyosung u alternatifler arasında bile saymadım huyosung kore malı !!! ve inan ki inazuma ile allahı bir ..... kullanımı çok çok çok kolay ve keyifli ayrıca hiçbir zaman yormuyor ! çekişi gidişi sola çıktığında sana 150 ye kadar hiçbir sıkıntı yaratmaz ok gibi uzuyo. kesinlikle İNAZUMA diyorum he bu arada titreşim 0 ın altında....... sıvı kristal göstergelerin malzeme kalitesi ve görselliği muhteşem ! boy ve kilo olarak hemen hemen aynıyız ve motora tam ölçülerdeyiz ;) eklemek istediğim son şey kalıp ! motorun üzerinde 250 yazmıyo ve gören herkez yenide olmasından dolayı biraz 500 mü 600 lük mü diye soruyo... sokaktan geçerken dükkanların aynalarına bakıp kendimi her gördümde iiyyyyiiiii ki inazuma almışım diyorum bunu performansta ve yoltutuş + komfordada sürekli tekrar ettiriyo sana makina.... bu yorumu inan ki huyosung alıp büyük bir hataya imza atmaman için yazıyorum dostum... unutma karar verip almak 5 dk pişmanlık yıllarca sürer !!!!!! eğer bir inazuma alırsan bana hak vericeksin !!! dediğmi yapan arkadaşlar bana sürekli teşekkür ediyo ! yollarda 600 lük gibi geziyorum saka değil kalıp onu andırıyo !
    turkish39 bunu beğendi.

  7. #2307

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    İnazuma
    Alıntı orhanerdogan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Emre arkadaşımız ne cevap verir bilmemde, lastikler ısınmadığı zaman daha kaygandırlar.
    Drag yarışlarında yarışçılar yarışa başlamadan önce önden çeker ise el freni arkadan iter ise ön freni sıkıp aracın lastiklerinin zorlanarak ısınmasını sağlarlar.
    Drag yarışı izlemiyor olabilirsiniz formulada da aynı durum söz konusudur yarış başlıyana kadar lastikler özel bir ısıtıcı battaniye içerisinde tutulur.
    ilginiz için çok tşk emre ve orhan arkadaşlar

  8. #2308

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    Gemlik
    Motosikleti
    Yamaha xt 600
    İnazuma'ya seri diyenler cidden fazla motor kullanmamış demektir.Gs 500'den sonra kağnı arabası gibi geldi.daha önceki motorum bisan roadstar 250 motorumdan da yavaş.Işıklarda apaçiler sizi üzebilir serilik istiyorsanız.Ancak konforu,kullanım rahatlığı on numara.150 km yapmasının önemi yok muhtemelen o hıza 2 yılda çıkıyordur.Kısaca konfor benim için öncelikli tercihim değil seri olsun isterim diyorsanız inazuma sizin motorunuz değil.

  9. #2309

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    GS500'den sonra kağnı arabası gibi gelmesi gayet normal. Motorun sahibi olan kişi 150 km/saat hıza ok gibi çıktığını söylerken, 150'ye çıkmamayı denemiş birisi nasıl oluyor da 2 saatte çıkar diye yorum yapıyor anlayamadım. GS500'e göre 2 saatte çıkar diyorsan ona birşey demem.

  10. #2310

    Üyelik
    30 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    Alıntı RamonRojo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazuma'ya seri diyenler cidden fazla motor kullanmamış demektir.Gs 500'den sonra kağnı arabası gibi geldi.daha önceki motorum bisan roadstar 250 motorumdan da yavaş ışıklarda apaçiler sizi üzebilir serilik istiyorsanız.Ancak konforu,kullanım rahatlığı on numara.150 km yapmasının önemi yok muhtemelen o hıza 2 yılda çıkıyordur.Kısaca konfor benim için öncelikli tercihim değil seri olsun isterim diyorsanız inazuma sizin motorunuz değil.
    Siz hangi inazumayı kullandınız bilmiyorum ama benim kendime ait inazumamda (arkadaşımın değil yani) gayet seri. Hatta duke 200 ile hemen hemen aynı diyebilirim ki duke 200 cok seri makinadir Ben v-strom 650 de kullandım evet v-strom gibi seri ve güçlü değil ama onunla kıyaslamak ferrari ile volvo yu kiyaslayama benzer. 250 cc makinadan ne beklediğinize bağlı. Gs 500 ile v-strom1000 kiyaslarsak gs500 de yıllar gecsede o hizlari ve seriligi gelemez. Ama da bu kıyaslama mantıklı olmaz değil mi?

    Cbf 150 ile karşılaştırma yapmayalım lütfen arkadaşlar. Bu iş fotoğraflarda olmaz. Yan yana koyun ikisini dünya gözüyle görün. Sonra ikisinide 5 dakika kullanın. Sonra yirum yapın ya da kiyaslayin. Bu iki makina ne kalite olarak ne güç olarak ne de konfor olarak aynı kulvarda değiller. Hiç boşuna da sokmayin o kulvara.

    Inazuma kalite, iscilik, konfor, guven makinasi. Gayet seri ve son hızı 155 olan bir motosiklet. Daha fazla hız beklentiniz olmasın bu alet için. Lutfen serilik ve son hız muhabbetini ayni cc ve hiz gostergesi doğru çalışan makinalarla yapın. Daelim s3 advance de 250 cc son hızı 175 diyorlar. Speed top testinde gostergeleri 35 km fazla gösterdiği tespit edilmiş. Gerçekçi olmak gerekir. Saygılarımla.
    turkish39 bunu beğendi.

  11. #2311
    toujours09 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    27 Mart 2012
    Şehir
    Aydın
    Motosikleti
    CBF150-İNAZUMA-MT9 SP
    İnazumayı 30 nisanda trafiğe çıkardım.Deneme sürüşü bile yapmamıştım.cbf yi ilk basamak olarak kullandım.Yaklaşık 22 ay 8500 km gibi.İşe gidip geldim,5 gün 1400 km geziye de çıktım.Hızlanma sürat sıkıntı.Sorunsuz,düşük yakıt artılarıydı.İnazumayla 550 km lere geliyorum.Motorun üstüne çıkmamla birlikte ilk 5dk sonunda sanki aylardır biniyor gibiydim.Çabuk alıştım kaynaştım.60 km lik bir sürüşle eve kadar geldim.İlk hafta rodaja uygun kullandım,ama insan dayanamıyor.rodaj km nin yarısındayım ama ara ara 8000-9000 devirleri test ediyorum.Büyük motor kullanmadım ama hızlanma,çok güzel.Işıklarda arabalar kalkıyorum diyene kadar uzuyor.Asfalt kullanımları için başka bir motora gerek yok kanımca.Düşünenlere tavsiye edilir.İyi sürüşler herkese.

  12. #2312
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı RamonRojo adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İnazuma'ya seri diyenler cidden fazla motor kullanmamış demektir.Gs 500'den sonra kağnı arabası gibi geldi.daha önceki motorum bisan roadstar 250 motorumdan da yavaş.Işıklarda apaçiler sizi üzebilir serilik istiyorsanız.Ancak konforu,kullanım rahatlığı on numara.150 km yapmasının önemi yok muhtemelen o hıza 2 yılda çıkıyordur.Kısaca konfor benim için öncelikli tercihim değil seri olsun isterim diyorsanız inazuma sizin motorunuz değil.

    Alıntı Seko adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    GS500'den sonra kağnı arabası gibi gelmesi gayet normal. Motorun sahibi olan kişi 150 km/saat hıza ok gibi çıktığını söylerken, 150'ye çıkmamayı denemiş birisi nasıl oluyor da 2 saatte çıkar diye yorum yapıyor anlayamadım. GS500'e göre 2 saatte çıkar diyorsan ona birşey demem.

    Arkadaşın tespitleri bana çok doğru geldi(GS500 den sonra kağnı gibi gelmesi normal tabi, eleştirmiyorum ben kendisi gibi). Bu motor karakteri bu ağırlıkla birleşince "+" bir serilik beklemek yanlış olur. "Motor sürünür" demiyoruz tabi, yanlış anlaşılmasın.

    150'ye 2 yılda çıkıyordur derken de şunu kastediyor sanırım, buyrun;

    http://www.youtube.com/watch?v=uNISYzl82b8


    hakaten 150ye ok gibi fırlıyor dimi motor... Bir yerden sonra yokuşa mı geliyor artık, rüzgar tüneline mi giriyorsa bir şekilde 150ye çıkmayı başarıyor en sonunda hatta geçiyor. Ama zorlanmadan 140 ı geçiyor demeyin bu alet için.

    Buna benzer bir video daha önce de yayınlanmıştı (belki aynı videoydu) ve ben onu izleyince "bu motorun son sürati 140~145 arasıdır benim için" demiştim. Bazı arkadaşların bir küfretmediği kaldı bana. Doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar işte, megalomanlık çok bizde. Amacımız motoru eleştirmek değil, neyse onu söylemek, her motorun +'ları var, -'leri var. Ama insanlar kendi yada beğendiği motor olduğu için yediremiyorlar. O vakitten beri yazmıyorum zaten, tadı kaçtı bu konunun da...
    #sürenadam

  13. #2313

    Üyelik
    30 Mayıs 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Suzuki İnazuma
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaşın tespitleri bana çok doğru geldi(GS500 den sonra kağnı gibi gelmesi normal tabi, eleştirmiyorum ben kendisi gibi). Bu motor karakteri bu ağırlıkla birleşince "+" bir serilik beklemek yanlış olur. "Motor sürünür" demiyoruz tabi, yanlış anlaşılmasın.

    150'ye 2 yılda çıkıyordur derken de şunu kastediyor sanırım, buyrun;

    http://www.youtube.com/watch?v=uNISYzl82b8


    hakaten 150ye ok gibi fırlıyor dimi motor... Bir yerden sonra yokuşa mı geliyor artık, rüzgar tüneline mi giriyorsa bir şekilde 150ye çıkmayı başarıyor en sonunda hatta geçiyor. Ama zorlanmadan 140 ı geçiyor demeyin bu alet için.

    Buna benzer bir video daha önce de yayınlanmıştı (belki aynı videoydu) ve ben onu izleyince "bu motorun son sürati 140~145 arasıdır benim için" demiştim. Bazı arkadaşların bir küfretmediği kaldı bana. Doğru söyleyeni 9 köyden kovuyorlar işte, megalomanlık çok bizde. Amacımız motoru eleştirmek değil, neyse onu söylemek, her motorun +'ları var, -'leri var. Ama insanlar kendi yada beğendiği motor olduğu için yediremiyorlar. O vakitten beri yazmıyorum zaten, tadı kaçtı bu konunun da...

    Diğer arkadaşların tavırlarını bilmiyorum ama benimkisi marka fenomenligi değil. O video çok konuşuldu hatta tüm dünya konuştu neredeyse ama gerçeği tam yansitmiyor. Son sürata 3 saniyede gelmiyor tamam ama 130 150 gelmesi o video daki gibi de değil. Uygun bir kamera bulursam çekeceğim ben de. Sanırım o arkadaş ya dediğiniz gibi rüzgara denk geldi ya da gazı tam açmıyor. Yani videodaki amacı 0-150 kaç sn den ziyade top speedi göstermek için yolun musait olmasını bekliyor gibi. Çünkü yanından arabalarda geçiyor ya da o arabaları sağlıyor. )

  14. #2314
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    Arkadaşlar araştırdım bulamadım.. şunu merak ediyorum..

    1-2-3-4-5 viteslerde hangi devirde hangi hızlarda gidiyor. mesela uzun yolda cbf çok bağırıyor.. 6. vitesi arıyorum..
    inazumada 5. vites uzun yolda giderken 6. vitese takıldığında çok rahatlıyordur motor eminim..

    mesela, en iyi tork alınan devirde az yakar diye biliyorum. ve torku 6500 devirde alıyor.ve en çok yaktığı zamanlar da en yüksek güç ürettiği zaman yani 8500 devir.
    yani, 6. vites 6500 devirde hız ve çekiş ( sürekli o hızla gidilebilir mi? motor bayılır mı ? ) 6.vites 8500 devirde hız..

    Bu konuda bilgi verir misiniz ? yada bilmiyorsanız dikkat etmemişseniz bir gün yolda giderken deneme yapın bir zahmet, bizi bilgilendirin..

    saygılarımla
    birGarip..

  15. #2315

    Üyelik
    27 Nisan 2010
    Şehir
    Gemlik
    Motosikleti
    Yamaha xt 600
    Kullandığım için yorum yapıyorum.Suzuki inazuma'nın olayı yakıt ekonomisi ve konfordur.Serilik anlayışı kişiye göre değişir ama 180 kg lik motosiklet 24 beygir olursa hiç kullanmayan bir insanda bu motor seri değildir diye düşünebilir ki kullandığım için yazıyorum seri değil.

  16. #2316
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    250 cc makineyi 500 cc ile kıyaslamak yanlış tabi. 250likler içinde kıyaslamak lazım. Serilik ve son hız konusunda inazuma mesela bir cbr250den geri kalır mı?

  17. #2317
    Syanur - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2009
    Şehir
    Angaranı Bağları...
    Motosikleti
    DR-Zurna 400
    Alıntı diabloII adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Diğer arkadaşların tavırlarını bilmiyorum ama benimkisi marka fenomenligi değil. O video çok konuşuldu hatta tüm dünya konuştu neredeyse ama gerçeği tam yansitmiyor. Son sürata 3 saniyede gelmiyor tamam ama 130 150 gelmesi o video daki gibi de değil. Uygun bir kamera bulursam çekeceğim ben de. Sanırım o arkadaş ya dediğiniz gibi rüzgara denk geldi ya da gazı tam açmıyor. Yani videodaki amacı 0-150 kaç sn den ziyade top speedi göstermek için yolun musait olmasını bekliyor gibi. Çünkü yanından arabalarda geçiyor ya da o arabaları sağlıyor. )
    Siz de bir video koyarsanız güzel olur tabi Kimbilir belki tüm dünya sizin videoyu konuşur Zaten 250 lik bir motorda 0-150 aramıyoruz biz, herkes bunun farkında sanırım. Olay sadece merak ve bilgi edinmek. Zaten benim tahminim o güçlerdeki bir motor 140 üzerinde değişen rüzgardan etkilenecektir. Tıpkı benim motorun 105 ten sonra etkilendiği gibi. Sonuç; 130~140 la rahat rahat yol alırım, işime gelir mi gelmez mi onu düşünmek lazım

    Alıntı yusufozugenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    250 cc makineyi 500 cc ile kıyaslamak yanlış tabi. 250likler içinde kıyaslamak lazım. Serilik ve son hız konusunda inazuma mesela bir cbr250den geri kalır mı?
    CBR kullandım, İnazumayı kullanmadım ama büyük ihtimalle evet. Özellikle son süratte 165 i görüyor CBR, yerine göre 170 bile yapan var. Tabi bu hızlar kadranda yazan, ben CBR125'in ~10 km fazla yazdığını tespit etmiştim bir sürüşte
    #sürenadam

  18. #2318

    Üyelik
    20 Ağustos 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    BMW F 750 GS
    O videodaki kişi bence de hız denemesi falan yapmıyor, otobana çıkmış gidiyor sadece. Ayrıca yolun eğimini, rüzgarı falan bilmeden bu videolardan performans yorumu yapmak çok doğru değil. Bakın bir de bu video var gerçekten denemek için çekilmiş :

    http://www.youtube.com/watch?v=77sYSZSgcOE

    Bakın motor yaklaşık 9 s'de 100 km'ye, 23 s'de 140 km'ye, 34 s'de de 149 km'ye ulaşıyor. O ağırlığına rağmen hiç fena değil, yani diğer 250'likler kadar... Kırk yılın başı otobanda deneyeceğiniz süratlere bakarak motor seçmeyin, zararlı çıkarsınız. Önemli olan konfor ve yakıt ekonomisi. Diğerlerini ezip geçmesine gerek yok onlar kadar gitsin yeter.

  19. #2319
    yusufozugenc - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Şubat 2013
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha MT-07 Race Blue
    Alıntı Syanur adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Siz de bir video koyarsanız güzel olur tabi Kimbilir belki tüm dünya sizin videoyu konuşur Zaten 250 lik bir motorda 0-150 aramıyoruz biz, herkes bunun farkında sanırım. Olay sadece merak ve bilgi edinmek. Zaten benim tahminim o güçlerdeki bir motor 140 üzerinde değişen rüzgardan etkilenecektir. Tıpkı benim motorun 105 ten sonra etkilendiği gibi. Sonuç; 130~140 la rahat rahat yol alırım, işime gelir mi gelmez mi onu düşünmek lazım



    CBR kullandım, İnazumayı kullanmadım ama büyük ihtimalle evet. Özellikle son süratte 165 i görüyor CBR, yerine göre 170 bile yapan var. Tabi bu hızlar kadranda yazan, ben CBR125'in ~10 km fazla yazdığını tespit etmiştim bir sürüşte
    Madem kullanmışsınız size danışayım öyleyse. Şahsen benim son hız gibi bir takıntım yok. İstanbul içi E-5te Temde giderken sol şeride geçtiğim zaman sıkıştırılmamak bana yeter. Gezeceğim arkadaşlarımda da cbr250, 250gtr var. Onlar da sürekli son hız gitmezler zaten. Onlardan çok geride kalmamak yeter açıkçası. Motordan ara hızlanmalarda keyif almak isterim. 130la giderken 120 ile giden bir aracı sollarken ter dökmesem yeter. Arada bir de şehirler arası yola çıktığım zaman motor beni yormamalı. Sollama konusunda seri bir şekilde hızlanır mı inazuma? Bir ss gibi uzayıp gitmesini beklemiyorum elbette. Sadece yeterli mi yoksa beni üzer mi?

  20. #2320
    Pistolero_10 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Şubat 2011
    Şehir
    Balıkesir Burhaniye
    Motosikleti
    2012 Hyosung GT 250 R & '08 Honda CBR 600RR
    Alıntı yusufozugenc adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Madem kullanmışsınız size danışayım öyleyse. Şahsen benim son hız gibi bir takıntım yok. İstanbul içi E-5te Temde giderken sol şeride geçtiğim zaman sıkıştırılmamak bana yeter. Gezeceğim arkadaşlarımda da cbr250, 250gtr var. Onlar da sürekli son hız gitmezler zaten. Onlardan çok geride kalmamak yeter açıkçası. Motordan ara hızlanmalarda keyif almak isterim. 130la giderken 120 ile giden bir aracı sollarken ter dökmesem yeter. Arada bir de şehirler arası yola çıktığım zaman motor beni yormamalı. Sollama konusunda seri bir şekilde hızlanır mı inazuma? Bir ss gibi uzayıp gitmesini beklemiyorum elbette. Sadece yeterli mi yoksa beni üzer mi?
    hocam senin ilacın cbr 250.Neden dersen bahsettğin iki motordan da tork olarak daha fazla ara hızlanmaları daha iyi.Yedek parçası ucuz...Son süratte gt 250r en iyisi...
    '78 Peugeot GL 10 - '06 Monero Angel 150 - '05 Kanuni Seyhan 150 - '07 Hyosung Gt 250 R - '12 Hyosung Gt 250 R - '05 Honda CBR 600 F - '08 Honda CBR 600 RR


    REKLAM ALANI

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)