Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #2281
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Hemen hemen her motosiklette lastik sıkıntısı var malesef.Bizim ülkeye hasmıdır nedir anlamadım.Aynı markanın yurtdışı satış sitelerine bakınca adamların michelin lastikleri çaktığını görüyoruz çoğu markada.Heralde onlarda da en adi lastik michelin
    Biz motosiklet kullanıcılarına düşen malesef lastik ve kask alımlarında cimri davranmayıp en sağlam ve güvenilir olanını almaktır.Bu arada ne marka lastik alırsanız alın belli bi kilometreden sonra lastikler ısınmadan motoru yatırmak,sert fren vs. gibi olaylara kalkışmak başınızı ağartır.Isınmadan onlarda kayıyor çünkü.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2282
    ellvis_78 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    22 Nisan 2009
    Şehir
    sivas
    Motosikleti
    honda cbf 150
    hele bir garantide yaptırman gereken iş olsun da bakalım garantı ne kadar yardımcı oluyor .yanında oluyor
    eğer bir servis km yada sene bakımından garantı kapsamında servis verecekse , sattığı ürünün arkasında duracaksa müşterısı olan biz motorsiklet kullanıcılarını sövüslemek , küçümsemek , ucuzu pahalıya satmak , vermediği hizmetin karşılığını nedennnnnnn.
    ilk 1000 km de cok buyuk bır arıza vermediyse mekanık oyuncaklar . yağını suyunu yakıtını eksık etme arada bı dışli yağla aküsüne bak lastiğini kontrol et . eksık olanı temın et , işin ehli ustana taktır , işte sana en buyuk garanti

  3. #2283
    orhanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Kocaeli, Başiskele
    Motosikleti
    Suzuki GSX650F
    Alıntı apophis2026 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
    2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
    3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
    1. Lastikler abartılacak kadar kötü değil benim motorum şuan 1000km de ani frenaj dışında olağanüstü bir durum yaşamadım.
    2. Arkadaşında söylediği gibi CDI ünitesinde sorun çıkartabileceği için olabilir diye düşünüyorum.
    3. 10-15 dk çok kısa süreler bu sürelerde hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım, aşağı yukarı haftada iki üç gün bir saat yol yapıyorum bir saat sonunda hissedilir bir titreşim oluyor ama oda ilk servisten sonra biraz daha azaldı gibi yada belkide motor ile daha uyumlu hale geldik diyebilirim.

    Alıntı apophis2026 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
    2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
    3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
    Alıntı ellvis_78 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hele bir garantide yaptırman gereken iş olsun da bakalım garantı ne kadar yardımcı oluyor .yanında oluyor
    eğer bir servis km yada sene bakımından garantı kapsamında servis verecekse , sattığı ürünün arkasında duracaksa müşterısı olan biz motorsiklet kullanıcılarını sövüslemek , küçümsemek , ucuzu pahalıya satmak , vermediği hizmetin karşılığını nedennnnnnn.
    ilk 1000 km de cok buyuk bır arıza vermediyse mekanık oyuncaklar . yağını suyunu yakıtını eksık etme arada bı dışli yağla aküsüne bak lastiğini kontrol et . eksık olanı temın et , işin ehli ustana taktır , işte sana en buyuk garanti
    Ben motoru bu sene 20k 25k km kullanmayı düşünüyorum, çıkabilecek herhangi bir sıkıntıda anlık olarak istediğimi yaptıramasam bile benim için motorum garantide olduğu sürece yargı yolu açık olacaktır. Sen işin ehli ustana götürebilirsin.

  4. #2284

    Üyelik
    23 Eylül 2012
    Arkadaşlar 2013 model 500km de olan inazumamı bugün itibariyle sattım. Alıcı arkadaşa hayırlı olsun. KAzasız belasız sürüşler dilerim. Satıp 2013 GT 250r aldım.

  5. #2285
    Garip - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Mart 2012
    Şehir
    Pendik
    Motosikleti
    PCX 125
    hocam neden sattınız sebep neydi ?

  6. #2286
    lorelas.es - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Ocak 2013
    Şehir
    izmir
    neden sattın bende bugün inazumaya baktım yanlız ağırlığı korkuttu...

  7. #2287

    Üyelik
    23 Eylül 2012
    dört dörtlük bir motor. Kusur bulmak çok zor. Son derece rahat kullanımı çok kolay. vites geçişleri çok iyi. Titreşim yok. Bir sürü artıları war. Daha önce racing motor kullanıyordum GT 250r almak istiyordum o arada arkadaşlarım beni inazumaya yönlendirdi. Motoru görünce tamam bunu alalım dedim. Ama daha önce naked motor hiç kullanmamıştım. Morotun bana göre tek eksisi, önde cam olmaması, rüzgar cok rahatsız ediyor. Direk ciğere rüzgar yiyorsunuz. bayideki camlarda çok kısa kalıyor. Yüksek hızlara çıkmak mümkün değil. Zaten motor 24 bg, 28-30 beygir yapsalardı tatından yenmez bide cam şart ama. Keyifli motor almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim. Bu motoru. Ben kendi şahsi terciğim sebebiyle inazumayı satıp racing motor aldım ilanmı takip eden arkadaşlarda biliyordur, racingle takas etmeyi istiyorum demiştim.
    Garip bunu beğendi.

  8. #2288

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 cc
    Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum

  9. #2289
    chemical - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    21 Ocak 2011
    Şehir
    D-100
    Motosikleti
    cbr1000RR-cbr 250R
    Alıntı sistolik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum
    zaten cbr kullanıyomuşunuz ozaman görüntü için bence hyo gt250r alın onun haricinde bütün 250cc lerin kalıbı küçük. gt250r ı tercih edin dememdeki tek neden KALIBI.
    Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz

  10. #2290

    Üyelik
    22 Aralık 2012
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    İnazuma
    emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.

  11. #2291
    orhanerdogan - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    01 Haziran 2011
    Şehir
    Kocaeli, Başiskele
    Motosikleti
    Suzuki GSX650F
    Alıntı bortchu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.
    Emre arkadaşımız ne cevap verir bilmemde, lastikler ısınmadığı zaman daha kaygandırlar.
    Drag yarışlarında yarışçılar yarışa başlamadan önce önden çeker ise el freni arkadan iter ise ön freni sıkıp aracın lastiklerinin zorlanarak ısınmasını sağlarlar.
    Drag yarışı izlemiyor olabilirsiniz formulada da aynı durum söz konusudur yarış başlıyana kadar lastikler özel bir ısıtıcı battaniye içerisinde tutulur.

  12. #2292

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 cc
    Alıntı chemical adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten cbr kullanıyomuşunuz ozaman görüntü için bence hyo gt250r alın onun haricinde bütün 250cc lerin kalıbı küçük. gt250r ı tercih edin dememdeki tek neden KALIBI.
    Tek cevap mı var koskoca sitede

  13. #2293

    Üyelik
    30 Temmuz 2010
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Yamaha mt09
    Alıntı sistolik adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Tek cevap mı var koskoca sitede

    Kalıp istiyorsan 250 cc de alabileceğin tek cevap budur gt250r en az bir 600 cc kadar büyük bende sym wolf var fuarda inazumayı inceledim symden daha iri duruyor

  14. #2294

    Üyelik
    09 Nisan 2013
    Şehir
    Edirne
    Motosikleti
    Yamaha xmax 250 cc
    Alıntı xanka adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Kalıp istiyorsan 250 cc de alabileceğin tek cevap budur gt250r en az bir 600 cc kadar büyük bende sym wolf var fuarda inazumayı inceledim symden daha iri duruyor
    Kalıp istiyorum tabi ama gt250 r malzeme kalitesi olarak kötü gibi o yüzden pek düşünmüyorum cbr ile inazuma arasındaki görüntü farkı nasıldır acaba...

  15. #2295

    Üyelik
    14 Nisan 2013
    Şehir
    muğla
    Motosikleti
    suzuki inazuma 250 cc
    Alıntı apophis2026 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
    2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
    3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
    lastiklerin aşınması ve üst pürüssüz yüzeyin atılması için gereken km dir bu 160 km alıştırma mesafesi, hangi lastik olursa olsun gereklidir (mesafeler değişebilir). gidonda gerçekten ince bir titreme var, ama çift silindirli motorlara göre bu çok normal, zamanla alışırsın. yol eğimi (tırmanış), lastiklerde fazla hava gibi sebepler de bu sarsıntıyı arttırabilir. anladığım kadarıyla bu tarz motorlarda yenisin, lastikler yeterli derecede ısınması lazım virajlar için (operation temparature-çalışma sıcaklığı da deniyor) bundan sonra sorunsuz şekilde virajlara girebilirsin.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------

    sitedeki inazumacılara ilham verebilecek şekilde güzel tasarlanmış bir web sitesi: bütün aksesuarlarını yapmışlar, alın demiyorum ama benzerlerini sanayide yaptırmak pek mümkün. bu tarz şeylere girişmek isteyen arkadaşlarla toplanıp ucuza mal edebiliriz. sanayide çok konuştum, yapabilecek altyapı var kısaca. buyrun inceleyin:

    http://gw250inazuma.com/

  16. #2296
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    xanka naber sana bisey sorcam
    gecen gece senin wolf u gorunce cok hosuma gitti onu arastirmaya basladim ama wolf yerine inazuma al dediler sence wolf ile inazuma arasindaki fark nelerdir iyi ve kotu

  17. #2297
    selo9115 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Temmuz 2012
    Şehir
    istanbul ataşehir
    Motosikleti
    apache--- İNAZUMA ---cbf 150 şimdide yeşil apache
    xanka cevap vermedin yaw

  18. #2298
    turkish39 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    15 Nisan 2012
    Şehir
    KIRKLARELİ
    Motosikleti
    RX3 İ EVO
    Alıntı bortchu adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.
    Lastikleri ısıtmak gerekiyor kaymaması için.Isınmadan onlarda kayıyodan kastım buydu.Ben michelin kullanıyorum.Lastikler ısınmamışsa motoru virajlarda yatırırken kayıyor.

  19. #2299

    Üyelik
    10 Ocak 2013
    Şehir
    Denizli
    Motosikleti
    Yamaha Süper Tenere XT1200ZE & SYM Joyride 300
    inazuma sevdiğim bir motor o yüzden forumu takip ediyorum. mondial mc-x'im var, üzerinde irc lastiklerle gelmişti. frenlemede arka sağa sola feyk atıyordu. çok tehlikeli bulup michelin pilot sporty lastik almıştım. ilk hevesle yola çıktım önceki lastiklerle yattığım yere geldim tam motoru yatırıyordum ki (nerenin koptuğunu farkedemedim bile) bir anda kendimi yerde buldum. önceki lastiklerle daha fazla yatırıyordum halbuki. o günden bugüne artık motorumu çok yatırmıyorum. frenlemelerde ve ıslak zeminde ise michelin süper.
    yeni lastikleri korumak için mum koruması varmış sanırım. o yüzden düştüm galiba ama cesaretimi yitirdim bir kere

  20. #2300
    sbr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Mart 2007
    Şehir
    istanbul
    Motosikleti
    Suzuki v-strom DL650 XT
    Alıntı selo9115 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    xanka naber sana bisey sorcam
    gecen gece senin wolf u gorunce cok hosuma gitti onu arastirmaya basladim ama wolf yerine inazuma al dediler sence wolf ile inazuma arasindaki fark nelerdir iyi ve kotu
    kanka inazuma derim ben..çok kaliteli makine..tabi bu wolfun kötü oldugunu göstermiyor
    TRANSALP XL700


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)