Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
07 Mayıs 2013, 14:57
#2281
Hemen hemen her motosiklette lastik sıkıntısı var malesef.Bizim ülkeye hasmıdır nedir anlamadım.Aynı markanın yurtdışı satış sitelerine bakınca adamların michelin lastikleri çaktığını görüyoruz çoğu markada.Heralde onlarda da en adi lastik michelin
Biz motosiklet kullanıcılarına düşen malesef lastik ve kask alımlarında cimri davranmayıp en sağlam ve güvenilir olanını almaktır.Bu arada ne marka lastik alırsanız alın belli bi kilometreden sonra lastikler ısınmadan motoru yatırmak,sert fren vs. gibi olaylara kalkışmak başınızı ağartır.Isınmadan onlarda kayıyor çünkü.
Reklamlar
-
08 Mayıs 2013, 00:33
#2282
hele bir garantide yaptırman gereken iş olsun da bakalım garantı ne kadar yardımcı oluyor .yanında oluyor
eğer bir servis km yada sene bakımından garantı kapsamında servis verecekse , sattığı ürünün arkasında duracaksa müşterısı olan biz motorsiklet kullanıcılarını sövüslemek , küçümsemek , ucuzu pahalıya satmak , vermediği hizmetin karşılığını nedennnnnnn.
ilk 1000 km de cok buyuk bır arıza vermediyse mekanık oyuncaklar . yağını suyunu yakıtını eksık etme arada bı dışli yağla aküsüne bak lastiğini kontrol et . eksık olanı temın et , işin ehli ustana taktır , işte sana en buyuk garanti
-
08 Mayıs 2013, 10:16
#2283
apophis2026 adlı üyeden alıntı
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
1. Lastikler abartılacak kadar kötü değil benim motorum şuan 1000km de ani frenaj dışında olağanüstü bir durum yaşamadım.
2. Arkadaşında söylediği gibi CDI ünitesinde sorun çıkartabileceği için olabilir diye düşünüyorum.
3. 10-15 dk çok kısa süreler bu sürelerde hiç böyle bir sıkıntı yaşamadım, aşağı yukarı haftada iki üç gün bir saat yol yapıyorum bir saat sonunda hissedilir bir titreşim oluyor ama oda ilk servisten sonra biraz daha azaldı gibi yada belkide motor ile daha uyumlu hale geldik diyebilirim.
apophis2026 adlı üyeden alıntı
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
ellvis_78 adlı üyeden alıntı
hele bir garantide yaptırman gereken iş olsun da bakalım garantı ne kadar yardımcı oluyor .yanında oluyor
eğer bir servis km yada sene bakımından garantı kapsamında servis verecekse , sattığı ürünün arkasında duracaksa müşterısı olan biz motorsiklet kullanıcılarını sövüslemek , küçümsemek , ucuzu pahalıya satmak , vermediği hizmetin karşılığını nedennnnnnn.
ilk 1000 km de cok buyuk bır arıza vermediyse mekanık oyuncaklar . yağını suyunu yakıtını eksık etme arada bı dışli yağla aküsüne bak lastiğini kontrol et . eksık olanı temın et , işin ehli ustana taktır , işte sana en buyuk garanti
Ben motoru bu sene 20k 25k km kullanmayı düşünüyorum, çıkabilecek herhangi bir sıkıntıda anlık olarak istediğimi yaptıramasam bile benim için motorum garantide olduğu sürece yargı yolu açık olacaktır. Sen işin ehli ustana götürebilirsin.
-
09 Mayıs 2013, 19:50
#2284
Arkadaşlar 2013 model 500km de olan inazumamı bugün itibariyle sattım. Alıcı arkadaşa hayırlı olsun. KAzasız belasız sürüşler dilerim. Satıp 2013 GT 250r aldım.
-
09 Mayıs 2013, 20:06
#2285
hocam neden sattınız sebep neydi ?
-
09 Mayıs 2013, 20:06
#2286
neden sattın bende bugün inazumaya baktım yanlız ağırlığı korkuttu...
-
09 Mayıs 2013, 20:13
#2287
dört dörtlük bir motor. Kusur bulmak çok zor. Son derece rahat kullanımı çok kolay. vites geçişleri çok iyi. Titreşim yok. Bir sürü artıları war. Daha önce racing motor kullanıyordum GT 250r almak istiyordum o arada arkadaşlarım beni inazumaya yönlendirdi. Motoru görünce tamam bunu alalım dedim. Ama daha önce naked motor hiç kullanmamıştım. Morotun bana göre tek eksisi, önde cam olmaması, rüzgar cok rahatsız ediyor. Direk ciğere rüzgar yiyorsunuz. bayideki camlarda çok kısa kalıyor. Yüksek hızlara çıkmak mümkün değil. Zaten motor 24 bg, 28-30 beygir yapsalardı tatından yenmez bide cam şart ama. Keyifli motor almayı düşünen arkadaşlara tavsiye ederim. Bu motoru. Ben kendi şahsi terciğim sebebiyle inazumayı satıp racing motor aldım ilanmı takip eden arkadaşlarda biliyordur, racingle takas etmeyi istiyorum demiştim.
-
11 Mayıs 2013, 15:18
#2288
Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum
-
11 Mayıs 2013, 15:34
#2289
sistolik adlı üyeden alıntı
Arkadaslar size bir sorum olacak bende daha önce 2012 cbr125 r vardı boyum 180 cm kilom 99 altımda ufak durduğunu düşünmeye başladığım icin motoru sattım. Fazer almayı düşünüyordum ama 2005 modeline bile 13-14 bin civarı para istiyorlar izin yol pek yapmayacağım tek istediğim görüntü güzel olsun ve rahat olsun ve altımda kötü durmasın bu aralar İNAZUMA dikkatimi çekiyor Edirne de oturuyorum buralarda hiç yok motor hacim olarak nasıldır altımda nasil dürur fikri olan var mı yardımlarınızı bekliyorum
zaten cbr kullanıyomuşunuz ozaman görüntü için bence hyo gt250r alın onun haricinde bütün 250cc lerin kalıbı küçük. gt250r ı tercih edin dememdeki tek neden KALIBI.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
12 Mayıs 2013, 03:01
#2290
emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.
-
12 Mayıs 2013, 14:29
#2291
bortchu adlı üyeden alıntı
emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.
Emre arkadaşımız ne cevap verir bilmemde, lastikler ısınmadığı zaman daha kaygandırlar.
Drag yarışlarında yarışçılar yarışa başlamadan önce önden çeker ise el freni arkadan iter ise ön freni sıkıp aracın lastiklerinin zorlanarak ısınmasını sağlarlar.
Drag yarışı izlemiyor olabilirsiniz formulada da aynı durum söz konusudur yarış başlıyana kadar lastikler özel bir ısıtıcı battaniye içerisinde tutulur.
-
12 Mayıs 2013, 15:22
#2292
chemical adlı üyeden alıntı
zaten cbr kullanıyomuşunuz ozaman görüntü için bence hyo gt250r alın onun haricinde bütün 250cc lerin kalıbı küçük. gt250r ı tercih edin dememdeki tek neden KALIBI.
Tek cevap mı var koskoca sitede
-
12 Mayıs 2013, 19:00
#2293
sistolik adlı üyeden alıntı
Tek cevap mı var koskoca sitede
Kalıp istiyorsan 250 cc de alabileceğin tek cevap budur gt250r en az bir 600 cc kadar büyük bende sym wolf var fuarda inazumayı inceledim symden daha iri duruyor
-
12 Mayıs 2013, 19:57
#2294
xanka adlı üyeden alıntı
Kalıp istiyorsan 250 cc de alabileceğin tek cevap budur gt250r en az bir 600 cc kadar büyük bende sym wolf var fuarda inazumayı inceledim symden daha iri duruyor
Kalıp istiyorum tabi ama gt250 r malzeme kalitesi olarak kötü gibi o yüzden pek düşünmüyorum cbr ile inazuma arasındaki görüntü farkı nasıldır acaba...
-
12 Mayıs 2013, 21:35
#2295
apophis2026 adlı üyeden alıntı
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
lastiklerin aşınması ve üst pürüssüz yüzeyin atılması için gereken km dir bu 160 km alıştırma mesafesi, hangi lastik olursa olsun gereklidir (mesafeler değişebilir). gidonda gerçekten ince bir titreme var, ama çift silindirli motorlara göre bu çok normal, zamanla alışırsın. yol eğimi (tırmanış), lastiklerde fazla hava gibi sebepler de bu sarsıntıyı arttırabilir. anladığım kadarıyla bu tarz motorlarda yenisin, lastikler yeterli derecede ısınması lazım virajlar için (operation temparature-çalışma sıcaklığı da deniyor) bundan sonra sorunsuz şekilde virajlara girebilirsin.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:31 ----------
sitedeki inazumacılara ilham verebilecek şekilde güzel tasarlanmış bir web sitesi: bütün aksesuarlarını yapmışlar, alın demiyorum ama benzerlerini sanayide yaptırmak pek mümkün. bu tarz şeylere girişmek isteyen arkadaşlarla toplanıp ucuza mal edebiliriz. sanayide çok konuştum, yapabilecek altyapı var kısaca. buyrun inceleyin:
http://gw250inazuma.com/
-
12 Mayıs 2013, 21:44
#2296
xanka naber sana bisey sorcam
gecen gece senin wolf u gorunce cok hosuma gitti onu arastirmaya basladim ama wolf yerine inazuma al dediler sence wolf ile inazuma arasindaki fark nelerdir iyi ve kotu
-
13 Mayıs 2013, 01:10
#2297
xanka cevap vermedin yaw
-
14 Mayıs 2013, 10:36
#2298
bortchu adlı üyeden alıntı
emre kardeşim tam anlayamadım. lastikler ısındığı için mi kayar, ısanmadan binildiği için mi? tşk.
Lastikleri ısıtmak gerekiyor kaymaması için.Isınmadan onlarda kayıyodan kastım buydu.Ben michelin kullanıyorum.Lastikler ısınmamışsa motoru virajlarda yatırırken kayıyor.
-
14 Mayıs 2013, 10:54
#2299
inazuma sevdiğim bir motor o yüzden forumu takip ediyorum. mondial mc-x'im var, üzerinde irc lastiklerle gelmişti. frenlemede arka sağa sola feyk atıyordu. çok tehlikeli bulup michelin pilot sporty lastik almıştım. ilk hevesle yola çıktım önceki lastiklerle yattığım yere geldim tam motoru yatırıyordum ki (nerenin koptuğunu farkedemedim bile) bir anda kendimi yerde buldum. önceki lastiklerle daha fazla yatırıyordum halbuki. o günden bugüne artık motorumu çok yatırmıyorum. frenlemelerde ve ıslak zeminde ise michelin süper.
yeni lastikleri korumak için mum koruması varmış sanırım. o yüzden düştüm galiba ama cesaretimi yitirdim bir kere
-
14 Mayıs 2013, 10:55
#2300
selo9115 adlı üyeden alıntı
xanka naber sana bisey sorcam
gecen gece senin wolf u gorunce cok hosuma gitti onu arastirmaya basladim ama wolf yerine inazuma al dediler sence wolf ile inazuma arasindaki fark nelerdir iyi ve kotu
kanka inazuma derim ben..çok kaliteli makine..tabi bu wolfun kötü oldugunu göstermiyor
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)