Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
05 Mayıs 2013, 00:21
#2261
emiro adlı üyeden alıntı
Inazuma kampanyası varmış ilk 1000 bakımında işçilik almıyorlarmış. Ben mototaş ta yaptırdım 1000 bakımını 140 TL aldılar işçilik hariç.
30 TL motul yağ (1 lt)
2,2 lt civarı koydular fakat 3 kutu açtıkları için 3 lt parası alıyorlar 90 TL
Yağ filtresi 40 TL
10 TL de yağ - pas sökücü sıktılar sağına soluna.
Yani aynı şeyleri benim motorum içinde yaptılar, ama ücret olarak 120 TL ödedim herhangi bir pazarlık falanda yapmadım
Reklamlar
-
05 Mayıs 2013, 13:13
#2262
Forumdan Uzaklaştırıldı
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Yani aynı şeyleri benim motorum içinde yaptılar, ama ücret olarak 120 TL ödedim herhangi bir pazarlık falanda yapmadım
Hangi serviste yapıldı bakımı? Beni kazıkladılar o zaman
-
05 Mayıs 2013, 14:28
#2263
emiro adlı üyeden alıntı
Benim motor 1540 km de. Evet doğru 8250 devirde 110 km/s hız yapıyor. 10000 devirde 135 yapıyor. 11000 de ise 153 km civarina cikiyor. Ondan sonrasi redline oldugu icin denemedim.
11000 devir çeviren motorlar için 8000 devir çok gelebilir lakin inazuma 13000 devir çeviriyor bu sebepten 8000 devir çok değil. Çok diyebilmemiz için o devirdeyken yirtinmasi lazım ama inazuma çok rahat o deviri çeviriyor. Bunda çift silindirli olması büyük avantaj.
-
05 Mayıs 2013, 15:40
#2264
MeTaL adlı üyeden alıntı
Bence o servise bir daha gitmeyin. WD40 kullandılar diye 10 tL nedir arkadaş? 2 fıs fıs yapıyorlar altı üstü ayıptır.
Motul tamam iyidir ama Castrol ile arada 2 tL fark var ve Castrol 23 / 25 tL servisine göre değişiyor. +5 tL fark nedir onuda anlamadım. Birde 3 kutu açmış terbiyesizler, benim Kymco / Yamaha servisim 3,5 Lt. yağ alan Er-5 e yağ koyuyor 0.5 ml. yağın yarı parasını alıyor. Sizinkilerde muhtemelen bir önceki müşteriden kalanı koyuyorlardır. Hayır koymuyorlarsa da yağın 1/5 parasını alıp koymaları gerekiyor!. Yağ filtresine birşey diyemem ama gittiğiniz sevis resmen "KAZIKLIYOR" diyebilirim.
Bence bir araştırma yapın ve o servise mahkum değilseniz kurtulun ...
40 tl fazla almışlar
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
05 Mayıs 2013, 16:08
#2265
1 ay öncesine kadar 2 tane motorum vardı biri arkadaşımın evinin bahçesinden çalındı biride başka bir arkadaşımdayken kaza yaptı. tam inazuma almaya karar vermişken inazumanın yeni kasasını görünce belki seneye gelir diyerekten vazgeçtim almaktan hiç araştırmadan sormadan bulduğum binilebilecek en ucuz motor olan (tip olarak) asya 150 swift aldım inşallah pişman olmam
yeni kasa inazuma Türkiye' ye gelirmi acaba ne dersiniz?? yabancı dil bilen birkaç arkadaş suzuki ye mail atıp sorsalar cevap verirlermi acep?
bi gaza bassam googlede arasan bulamazsın
-
05 Mayıs 2013, 19:35
#2266
srknbdm adlı üyeden alıntı
1 ay öncesine kadar 2 tane motorum vardı biri arkadaşımın evinin bahçesinden çalındı biride başka bir arkadaşımdayken kaza yaptı. tam inazuma almaya karar vermişken inazumanın yeni kasasını görünce belki seneye gelir diyerekten vazgeçtim almaktan
hiç araştırmadan sormadan bulduğum binilebilecek en ucuz motor olan (tip olarak) asya 150 swift aldım inşallah pişman olmam
yeni kasa inazuma Türkiye' ye gelirmi acaba ne dersiniz?? yabancı dil bilen birkaç arkadaş suzuki ye mail atıp sorsalar cevap verirlermi acep?
2015 yanına belki 2016 kesin
Bizzat Suzuki den öğrendim.
-
06 Mayıs 2013, 09:52
#2267
emiro adlı üyeden alıntı
Hangi serviste yapıldı bakımı? Beni kazıkladılar o zaman
Altan motor kartal
-
06 Mayıs 2013, 22:53
#2268
Sahibinden.com'da 2. el ilanlar çoğaldı, kullanmadan satıyorlar normal mi bu?
-
06 Mayıs 2013, 23:13
#2269
Arkadaşlar şimdi son yakıt durumu ne rodajı geçen arkadaşlar var bir depo ile ne kadar gidiyor??(yedeğe düşmeden)
-
07 Mayıs 2013, 02:03
#2270
işte bu süper.mücahit kardeşimizin dediği gibi..cbf abisi gibi..mükemmel... süper....kafa grenajı nerden temin edilir acaba..yada bu farklı bir motor mudur ?
-
07 Mayıs 2013, 02:17
#2271
1000km den sonraki bakımı kaç binde? servisi çok pahalı hadi 1000 bakımına işçilik almadılar nerden baksan saatine 40 lira alırlar. Ne yani yağ-yağ filtresi değişimine 180 lira paramı vereceksiniz ilerde?
-
07 Mayıs 2013, 03:08
#2272
Arkadaşlar suziki inazuma alan arkadaşlara hayırlı olsun . Servis konusu Türkiyede biraz farklı çalışıyor bu anlayis markalar arasinda cokta farkli degil bu nedenle motoru bayiden al bakımını elinden geliyorsa kendin yok yapamam dersen tanidigin kalifiye Motorcuya götür düşüncesindeyim.
-
07 Mayıs 2013, 10:18
#2273
drtayfun adlı üyeden alıntı
Sahibinden.com'da 2. el ilanlar çoğaldı, kullanmadan satıyorlar normal mi bu?
Çoğaldı derken topu topu 3 tane motor var malum satış sitesinde. Onlarda muhtemelen geçiş motoru olarak alıp büyütmek isteyenlerdir.
ellvis_78 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar suziki inazuma alan arkadaşlara hayırlı olsun . Servis konusu Türkiyede biraz farklı çalışıyor bu anlayis markalar arasinda cokta farkli degil bu nedenle motoru bayiden al bakımını elinden geliyorsa kendin yok yapamam dersen tanidigin kalifiye Motorcuya götür düşüncesindeyim.
Garanti olayını nasıl hallediceksin ?
-
07 Mayıs 2013, 12:12
#2274
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
-
07 Mayıs 2013, 12:20
#2275
Cbr250 de de ırc var road winner. sizinkinde de heralde aynı modeldir? Lastik alıştırma işi yeni olduğundan fabrikadan üstünde mumla birlikte gelir bu yüzden ilk 100-150km dikkat edilmesi gerekir kaymamak için üzerindeki mum eriyince sorun kalmaz. Yani dikkat etmekten başka yapıcağınız ekstra bir işlem yok. Irc lere zaten güvenme plastik oranı kauçuğa göre yüksek olduğundan iyi performansı yok ısınınca idare eder hale geliyor, ıslak zeminde zaten kullanmayın kenara çek bekle daha sağlıklı. Dediğim gibi ırc orta karar bir lastik ne öldürür ne güldürür güzel asfaltta işe yarıyor ama bozuk asfalt ve yağışta çok fena. Virajlara ilk km lerde dikkatli girin lastik ısındıktan sonra ortalama 15-20km sonra düzelmeye başlıyor. Tavsiyem maddi durum iyiyse eskimesini beklemeden michlen pilotlara geçilmesi.
-
07 Mayıs 2013, 12:21
#2276
apophis2026 adlı üyeden alıntı
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
kullanıcılardan cevap bende merak ediyorum
-
07 Mayıs 2013, 12:22
#2277
Yeni kasa gerçekten mükemmel. İnizuma tam bana göre sevgili derken yeni kasa ile nikah şart demeye başladım.
Türkiye kötü malları almaya alıştı. Yeni kasa biraz zor gelir. Gelsede iş işten geçti artık
-
07 Mayıs 2013, 12:23
#2278
apophis2026 adlı üyeden alıntı
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
2. sorun motorlar enjeksiyonlu olduğu için ilerleyen zamanlarda arıza vermesi ve bu arıza durumu baya tuzluya gelmesi...
3. Bu sorunun cevabı çok fazla olabilir. Kullandığın eldiven dar olabilir, artçın senin üzerine çok yükleniyo olabilir, oturuş pozisyonun doğru olmayabilir, motorunda titreşim olabilir ama 10-15 dk kada ağırtıcak kadar titreşim olduğunu sanmıyorum.
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
07 Mayıs 2013, 12:24
#2279
Teşekkürler.Daha dikkatli olacağım.Islak zemin olayıda çok sakat görünüyor....Lastikleri kışa değiştireceğiz demekki...
-
07 Mayıs 2013, 14:18
#2280
apophis2026 adlı üyeden alıntı
1.Arkadaşlar motorda IRC lastik var.Pek gözüm tutmadı.Üç kez dönüşlerde düşme tehlikesi geçirdim.Lastikler kayıyor.Birde kullanım kitapçığında ilk 160 km ye kadar lastik alıştırma diye bir tabir var.Nedir nasıl olacak?Yapan alıştıran var mı ?Nedir ne değildir?300 km ye ulaştım lastiklere güvenemiyorum hala ....
2.Alarm bağlatmayı servis tavsiye etmiyorum dedi...Bağlarsak ne gibi bir problem olabilir ?
3.Kısa sürüşlerde (10-15 dk.lık) bile avuç içlerimde ağrı oluşuyor.benim mi yoksa motorun mu ergonomik bir bozukluk var çözemedim.Yaşayan var mı acaba ?
1- Lastiklere çok güvenmemek gerek diye düşünerek kullanıyorum ve herhangi bir sorun yaşamadım. Bir defa önümdeki araç ayağı sürekli frende giderken birden durdu, o sırada hafif bir kayma yaşadım durma anında. Onu da bekliyordum. Yola çıkınca 4-5 km yol yapmadan dönüşlerde vb pek yatırmamak, ani frenden kaçınmak gerek.
2- Alarm konusunu ben de düşündüm de garantiyi geçersiz bırakabilir. Alarmlı disk veya halat kilit ile çözüm aranabilir.
3- Özellikle sağ elde ağrı durumu bende de oluyor. Bunu zamanla çözerim diye düşünüyorum. Arkadaşların dediği gibi ya oturuş pozisyonu, ya eldivenden olacak. Bir diğer ihtimal de 5000 dv/dk'yı geçemek için fazla sıkıyor olabilirim diye düşünüyorum. Bir de gidon ayarı yapılsa fark edermi diye bir fikir var aklımda.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 8 kullanıcı var. (0 üye ve 8 misafir)