Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
01 Mayıs 2013, 23:48
#2241
Az önce NTV Saffetin garajında ufak bir inazuma değerlendirmesi yapıldı. Adam 45 km. yol yaptı makineye tam puan verdi. Vites geçişleri için ipek kadar yumuşak, vibrasyon için yok denecek kadar az dedi. Gaz tepkisini beğendi. Alan arkadaşlara hayırlı uğurlu olsun.
Reklamlar
-
02 Mayıs 2013, 09:57
#2242
Merhabalar, bende dün itibariyle 01-05-2013 Çarşamba günü sipariş verdiğim aksesuar paketini serviste montajlama işlemleri yapıldı.Belirtiğiniz gibi kaydeğer orta sehpa ve motor koruma demiri güzel, topcase shad marka 33-lt. motor rengine göre gri ve siyah gelecekti ama her iki (siyah-kırmızı) renk motor içinde shad siyah 29-lt. gönderilmiş.Ayrıca ön vizör ve reflektörler de gelen paketlerden çıkmamış eksik gönderilmiş sanırım, gelmesini bekliyorum.
-
02 Mayıs 2013, 10:01
#2243
Arkadaşlar fuarda satılan motorlar için aksesuar paketinde tam olarak listesini verebilecek var mı? Ben fuar dan alan bir kişinin hakkının kullandığım için paketin içeriğini tam olarak bilmiyorum, motorumu da teslim aldım. Şuan üzerinde aksesuar paketi olarak sadece motor koruma demiri, orta sehpa, topcase, ön vizör var.
-
02 Mayıs 2013, 11:01
#2244
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar fuarda satılan motorlar için aksesuar paketinde tam olarak listesini verebilecek var mı? Ben fuar dan alan bir kişinin hakkının kullandığım için paketin içeriğini tam olarak bilmiyorum, motorumu da teslim aldım. Şuan üzerinde aksesuar paketi olarak sadece motor koruma demiri, orta sehpa, topcase, ön vizör var.
Ben motosikleti fuardan almadım.
Verilen pakette olanlar; motor koruma, orta sehpa, topcase, tankped, depo kapağı-gösterge paneli ve gidonda sticker, krom motor yağ kapağı, depo yanlarında koruma sticker ve vizör
Aşağıdaki linkte tüm aksesuarlar var ama bende sadece yukarıda saydıklarım var, hatta vizör daha gelicekte takılacak.
https://www.suzuki-gb.co.uk/motorcyc...inazuma-250/1/
-
02 Mayıs 2013, 11:13
#2245
Merhabalar....30 nisan itibarı ile İNAZUMA'lanmış bulunmaktayım...İnceliyordum yorumlara bakıyordum ama; cbf ye ani müşteri 27 nisan da Kuşadası bayisinde buldum kendimi,ama sadece siyah vardı,cbf yi kırmızı almadığıma pişmandım zaten,karar veremedim siyaha.29 nisan pazartesi telefonla izmir bayii de iki rengininde olduğunu öğrenip gittik bizim arkadaşla.yanyana da karar veremiyorum....uffff puffff derken.Baba motorcu yurdunal03 her iki motora da bi bin bakalım dedim...önce kırmızı tabiki...sonra siyaha...bidaha kırmızıya geç bakayım dedim... hımmm....yok kırmızı iptal...siyah okey.dedim..son kararım.50 yaş itibariyle kırmızı bize gitmedi.Düşüneceğim beynime oksijen gitsin biz bi İnciraltı yapalım gelelim dedik çıktık.saar 17.00... Kuşadasına telefon aman ben geliyorum dükkanı kapama,motoru satma geldik.Güzelbahçe balık molasından sonra bastık adaya.19.15 alışverişi tamamladıkfaturayı aldık.30 nisan salı cbf nin satışı tamam,plakayı ruhsatı yarım güne sığdırıp saat 18 de adaya vardım.Plakayı 5 dk.da taktık vedalaştım.sanki 2-3 yıldır kullanıyormuşcasına yağ gibi....Akşam ezanı okunurken Aydın'a geldim.
Yorumlarım ve resimler daha sonra.Herkese kazasız sürüşler...Kısaca diyebilkirim ki..MAKİNA 10 NUMARA...
-
02 Mayıs 2013, 11:48
#2246
Forumdan Uzaklaştırıldı
Arkadaşlar vizörü takılan varsa bir resim koyabilir mi ?
Benim motora taktıkları çok basit duruyor. Malzeme ve işçilik olarak.
Bu arada ben suzukiye bir şikayet maili attım. Aksesuar paketinin marka kalitelerine yakışmadığını belirttim.
-
02 Mayıs 2013, 16:15
#2247
emiro adlı üyeden alıntı
Bugün ben de aksesuarları taktırdım.
Genel olarak memnun değilim. Aksesuarlar pek kaliteli değil.
Ön cam hem malzeme kalitesi hem de işçilik olarak çok kötü. Çok kötü bir plexiglass türü kullanılmış ve etrafında çapakları duruyor.
Top case olarak shad SH29 yollamışlar. Bağlantı demiri için ise motorun kuyruk kısmına ekstra delik açılmış. Bu delik içinden şasi ile birleştirilmiş.
Tankpad güzel duruyor. Fakat yanlara takılan filmler (dizlerin depoya temas ettiği kısımlar) berbat. Kesimleri yamuk yumuk olmuş. Şekilsiz...
Motor koruma demiri standart, cbf 150'nin koruma demirlerine benziyor. Yani şahsen aksesuarlara o kadar para verdiğime pişman oldum ben.
Aksesuarlarda genel manada bir memnuniyetsizlik var sanırım, fiyat olarak paket uygun gibi ama motora yakışmadıktan sonra bir kıymeti yok, bir de mesela ben topcase-tankpad falan sevmiyorum, opsiyonlu olmaması kötü olmuş, aksesuarları kappa-givi gibi markalardan da bulmak mümkün mü acaba Türkiye için?
Live to Ride, Ride to Live...
-
03 Mayıs 2013, 00:38
#2248
Merhaba arkadaşlar, inazuma yazınca karşıma çıktı forum, çoğu yazıları okudum gayet güzel insanlar olduğunu gördüm. Halihazırda cbf150 kullanıyorum, inazumayı ilk görüşte çok sevdim. Tek öğrenmek istediğim, yolcuyla beraber dik yokuş performansı nedir? Malum, cbf'i bilenler bilir, 30-40 km ye kadar düşüyor ciddi yokuşlarda. Karşılaştırma için,
cbf 11 bg/130 kg
inazuma 24 bg/183kg.
Sadece bunu en kaba haliyle karşılaştırsak en dik yokuşta 80 in altına düşmemesi lazım, ne diyorsunuz?
Bir de, bir kullanıcının yazdığına göre 10000 devir 130 oluyorsa bu cihaz 150'yi nasıl görür?
-
03 Mayıs 2013, 11:23
#2249
Arkadaşlar bugün sabah her cuma olduğu gibi saat 7:55 gibi maltepeden kocaeliye gelebilmek için d100 karayoluna çıktım. Malum D100 deki bakım çalışmaları ve cuma günü olduğu için yollar oldukça kalabalıktı. Ekstra olarak yolun ilk kilometrelerinde kaskın çene bağının açık olduğunu ilerleyen zamanlarında ise havanın soğuk olduğunu fark edip iki kez durmak zorunda kaldım. Buna rağmen saat 8:55 de kocaeli merkez de kontak kapattım. Yolun 80 km olduğunu düşünürsek yaklaşık 7-8 dk kadarda kasktı kıyafetdi diye zaman kayıp ettiğimizi düşünürsek o kadar trafiğe rağmen ortalama 90 KM/H lik bir sürat ile gelmişim.
Daha önceki izlenimlerimde TEM otoyolunda 100-110 arası gittiğimde yolculuk sonunda ellerimde titreşimden dolayı uyuşma olduğunu yazmıştım, bu sefer o tarz bir uyuşma oluşmadı. Daha önce tır vs büyük araçların yanından geçerken motoru çizgisinde tutmakta zorlanıyordum o yüzden yola çıkmadan faydası olacağını düşünerek arkadaki top case ve demirini çıkarttım yerine orjinalini taktım ve beklediğim etki oluştu büyük araçların yanından geçerken motoru çizgisinde tutmak için önceki kadar zorlanmadım.
Motoru daha önceki izlenimlerime dayanarak satmayı düşündüğüm bile oldu ama bugün o kadar konforluydu ki şaştım kaldım o yüzden biraz daha birlikteyiz.
Motor şuan 850 km de akşam kontak kapattığımda muhtemelen 970 km olacağız ve haftasonu 1000km bakımına gideceğiz.
-
03 Mayıs 2013, 12:03
#2250
Saffet in Garajı -INAZUMA TEST
6:30 - 13:10 arası . Inazuma cıların hoşuna gidecek bir inceleme olmuş
http://video.ntvmsnbc.com/saffetin-garaji-1-mayis-2013.html
Fikrin ne fahişesi oldum ne zamparası-Bir vicdanın bilemem kaçtır hava parası..
Yollar boşaldı artık yolcular buldu vaha, -Yolcular gitmese de yollar gider Allah'a..
DIŞI SÜKÛN İLE ZAHİR, DERUNU MAHŞERDİR DERUNU MAHŞER..
-
03 Mayıs 2013, 12:18
#2251
-
03 Mayıs 2013, 17:02
#2252
toujours09 adlı üyeden alıntı
Merhabalar....30 nisan itibarı ile İNAZUMA'lanmış bulunmaktayım...İnceliyordum yorumlara bakıyordum ama; cbf ye ani müşteri 27 nisan da Kuşadası bayisinde buldum kendimi,ama sadece siyah vardı,cbf yi kırmızı almadığıma pişmandım zaten,karar veremedim siyaha.29 nisan pazartesi telefonla izmir bayii de iki rengininde olduğunu öğrenip gittik bizim arkadaşla.yanyana da karar veremiyorum....uffff puffff derken.Baba motorcu yurdunal03 her iki motora da bi bin bakalım dedim...önce kırmızı tabiki...sonra siyaha...bidaha kırmızıya geç bakayım dedim... hımmm....yok kırmızı iptal...siyah okey.dedim..son kararım.50 yaş itibariyle kırmızı bize gitmedi.Düşüneceğim beynime oksijen gitsin biz bi İnciraltı yapalım gelelim dedik çıktık.saar 17.00... Kuşadasına telefon aman ben geliyorum dükkanı kapama,motoru satma geldik.Güzelbahçe balık molasından sonra bastık adaya.19.15 alışverişi tamamladıkfaturayı aldık.30 nisan salı cbf nin satışı tamam,plakayı ruhsatı yarım güne sığdırıp saat 18 de adaya vardım.Plakayı 5 dk.da taktık vedalaştım.sanki 2-3 yıldır kullanıyormuşcasına yağ gibi....Akşam ezanı okunurken Aydın'a geldim.
Yorumlarım ve resimler daha sonra.Herkese kazasız sürüşler...Kısaca diyebilkirim ki..MAKİNA 10 NUMARA...
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 16:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:30 ----------
apophis2026 adlı üyeden alıntı
[IMG][/IMG]
Artık Bulutları İnazumayla ko'luycaz.(bkz.http://www.motosiklet.net/forum/etki...tlarla-ko.html)
-
03 Mayıs 2013, 17:46
#2253
Rodajı tamamlayan arkadaşlar, motorun rahat seyredebildiği hızı ve son hızı hakkında bilgi verebilir mi acaba ?
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Henüz 300 km deyim motor şuana kadar beklentilerimi karşılamayı başardı bakalım ilerleyen zamanlarda neler ile karşılaşıcaz.
8250 devir 110 km/h ye karşılık geliyor bu değeri neden yazdım derseniz bu değer inazuma üzerinde konforlu seyahat sınırı anlamına geliyor.
Şöyle bir bilgi bulabildim sadece. Devir de biraz yüksek geldi bana açıkçası...
-
03 Mayıs 2013, 22:38
#2254
Forumdan Uzaklaştırıldı
Syanur adlı üyeden alıntı
Rodajı tamamlayan arkadaşlar, motorun rahat seyredebildiği hızı ve son hızı hakkında bilgi verebilir mi acaba ?
Şöyle bir bilgi bulabildim sadece. Devir de biraz yüksek geldi bana açıkçası...
Benim motor 1540 km de. Evet doğru 8250 devirde 110 km/s hız yapıyor. 10000 devirde 135 yapıyor. 11000 de ise 153 km civarina cikiyor. Ondan sonrasi redline oldugu icin denemedim.
-
04 Mayıs 2013, 01:01
#2255
merhaba arkadaşlar yine ben...
rodajı sonlandıranlar olduysa 90-130km arası hızlanması hakkında bilgi verebilirmisiniz
malum araç sollamalarında 125cc ile 90 üstü motor höykürmediği için sıkıntı.
ince eleyip sık dokuyarak türkiye şartlarında 250cc nin yeteceği kanısında olduğum için ömürlük bir motor araştırmasındayım
gelecek sezona nasip olursa 250cc bir motora geçiş yapacağım..
-
04 Mayıs 2013, 13:01
#2256
Syanur adlı üyeden alıntı
Rodajı tamamlayan arkadaşlar, motorun rahat seyredebildiği hızı ve son hızı hakkında bilgi verebilir mi acaba ?
Şöyle bir bilgi bulabildim sadece. Devir de biraz yüksek geldi bana açıkçası...
emiro adlı üyeden alıntı
Benim motor 1540 km de. Evet doğru 8250 devirde 110 km/s hız yapıyor. 10000 devirde 135 yapıyor. 11000 de ise 153 km civarina cikiyor. Ondan sonrasi redline oldugu icin denemedim.
Aynen bende bugün itibari ile 1000 km deyim, rodajdaki arkadaşlar için çok üzgünüm 8bin devir üstü motor çok keyifli :D
burdurlu1985 adlı üyeden alıntı
merhaba arkadaşlar yine ben...
rodajı sonlandıranlar olduysa 90-130km arası hızlanması hakkında bilgi verebilirmisiniz
malum araç sollamalarında 125cc ile 90 üstü motor höykürmediği için sıkıntı.
ince eleyip sık dokuyarak türkiye şartlarında 250cc nin yeteceği kanısında olduğum için ömürlük bir motor araştırmasındayım
gelecek sezona nasip olursa 250cc bir motora geçiş yapacağım..
süre ölçümü istiyorsanız hafta içi yapmaya çalışırım, ama 130 km ye kadar ivmelenme gayet başarılı bir şekilde devam ediyor.
Bu arada 1000km bakımına girdik. Altan motorda yağımız ve filtremiz değişti. İşçilik alınmadı ücret 120 TL.
-
04 Mayıs 2013, 13:43
#2257
Merhabalar, 1000 km bakımı için işçilik alınmadı yazmışınız ama, yağ ve filtreler için mi 120-TL ücret istiyorlar bilgi verebilirmisiniz teşekkürler...
-
04 Mayıs 2013, 17:28
#2258
Forumdan Uzaklaştırıldı
Naci/Suzuki adlı üyeden alıntı
Merhabalar, 1000 km bakımı için işçilik alınmadı yazmışınız ama, yağ ve filtreler için mi 120-TL ücret istiyorlar bilgi verebilirmisiniz teşekkürler...
Inazuma kampanyası varmış ilk 1000 bakımında işçilik almıyorlarmış. Ben mototaş ta yaptırdım 1000 bakımını 140 TL aldılar işçilik hariç.
30 TL motul yağ (1 lt)
2,2 lt civarı koydular fakat 3 kutu açtıkları için 3 lt parası alıyorlar 90 TL
Yağ filtresi 40 TL
10 TL de yağ - pas sökücü sıktılar sağına soluna.
-
04 Mayıs 2013, 23:17
#2259
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Aynen bende bugün itibari ile 1000 km deyim, rodajdaki arkadaşlar için çok üzgünüm 8bin devir üstü motor çok keyifli :D
süre ölçümü istiyorsanız hafta içi yapmaya çalışırım, ama 130 km ye kadar ivmelenme gayet başarılı bir şekilde devam ediyor.
Bu arada 1000km bakımına girdik. Altan motorda yağımız ve filtremiz değişti. İşçilik alınmadı ücret 120 TL.
teşekkür ederim. istediğim süre olarak sayılmaz aslında. sadece araba sollarken 90-130 arasında ki hızlanması iyi olsun beni sıkıştırmasına yada dalga geçmesine mahal vermesin yeterli
son surat benim için önemli değil. zaten 100-110 km hızlar güvenli bi sürüş için ve gideceğim yere ulaşmam için yeterli diye düşünüyorum.
-
04 Mayıs 2013, 23:28
#2260
emiro adlı üyeden alıntı
Inazuma kampanyası varmış ilk 1000 bakımında işçilik almıyorlarmış. Ben mototaş ta yaptırdım 1000 bakımını 140 TL aldılar işçilik hariç.
30 TL motul yağ (1 lt)
2,2 lt civarı koydular fakat 3 kutu açtıkları için 3 lt parası alıyorlar 90 TL
Yağ filtresi 40 TL
10 TL de yağ - pas sökücü sıktılar sağına soluna.
Bence o servise bir daha gitmeyin. WD40 kullandılar diye 10 tL nedir arkadaş? 2 fıs fıs yapıyorlar altı üstü ayıptır.
Motul tamam iyidir ama Castrol ile arada 2 tL fark var ve Castrol 23 / 25 tL servisine göre değişiyor. +5 tL fark nedir onuda anlamadım. Birde 3 kutu açmış terbiyesizler, benim Kymco / Yamaha servisim 3,5 Lt. yağ alan Er-5 e yağ koyuyor 0.5 ml. yağın yarı parasını alıyor. Sizinkilerde muhtemelen bir önceki müşteriden kalanı koyuyorlardır. Hayır koymuyorlarsa da yağın 1/5 parasını alıp koymaları gerekiyor!. Yağ filtresine birşey diyemem ama gittiğiniz sevis resmen "KAZIKLIYOR" diyebilirim.
Bence bir araştırma yapın ve o servise mahkum değilseniz kurtulun ...
Eşini Seviyorsan, Onun (2 teker) Hayallerini de Seveceksin.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)