Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 15:44
#2201
Henüz 300 km deyim motor şuana kadar beklentilerimi karşılamayı başardı bakalım ilerleyen zamanlarda neler ile karşılaşıcaz.
8250 devir 110 km/h ye karşılık geliyor bu değeri neden yazdım derseniz bu değer inazuma üzerinde konforlu seyahat sınırı anlamına geliyor.
Reklamlar
-
26 Nisan 2013, 19:28
#2202
koray balansör olupta vibrasyonu olan bir çok motorsiklet var.balansör demek sıfır titreşim demek değildir.her neyse inazuma honda karşısında bana göre konforsuz bir motorsiklet.ben bütün modellerin bana göre artısını ve eksisini anlattım hondanın grenajı ve diğerlerine nazaran biraz daha yavaş olduğunu bildiğim halde mesela diğer sayfalarda honda alıcamıda söyledim ama bir kaç arkaşın zoruna gitti ve acaip övdüler nedense KONU TABİKİDE İNAZUMA. arkadaşın birisi karar veremedim dedi gv 250 dedi bilmem ne dedi konu kaynadı.Olabilir heycanlıda olabilirim anlatamamışda olabilirim bir kaç gündür sıkıntılarım var kafamı dağıtmaya çalışıyorum kusura bakmayın.
-
26 Nisan 2013, 22:41
#2203
http://v.youku.com/v_show/id_XNDU1NTA4NzM2.html
böle bişey yapmak lazım motora çok tatlı sesi war.
-
26 Nisan 2013, 23:05
#2204
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Henüz 300 km deyim motor şuana kadar beklentilerimi karşılamayı başardı bakalım ilerleyen zamanlarda neler ile karşılaşıcaz.
8250 devir 110 km/h ye karşılık geliyor bu değeri neden yazdım derseniz bu değer inazuma üzerinde konforlu seyahat sınırı anlamına geliyor.
hocam çok değilmi bu devir? inazuma kaç k devir çeviriyor redline hangi devirde giriyor?
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
-
26 Nisan 2013, 23:13
#2205
Seko adlı üyeden alıntı
Doğru yapıyorsun ama rodajda artçı almazsan daha iyi olur.
aslında olumsuz olduğunu hissediyorum ama fazla zorlamadığımı düşünerek motorun geleceği açısından problem olacağını sanmıyorum, ekstrem bir hal olsaydı bunu kitapda rodaj kurallarına koyarlardı diye düşünüyorum. bu arada 650 km oldu ilk 800 km ye az kaldı artık sonra 8500 lü devirlere çıkacam şükür
-
26 Nisan 2013, 23:26
#2206
Geçen hafta bayide gördüm aşık oldum motora. Hemen ybr mi satılığa çıkarıp uzun süre rahat edebileceğim bir motor olduğunu düşündüğüm inazumayı almaya karar verdim. Nedir kullananların düşündüğü?
-
27 Nisan 2013, 00:50
#2207
herkese merhabalar,
23 Nisan günü ben de inazumama kavuştum. Şimdilik sadece 150km yapabildim. Acemilikten midir bilmiyorum aynaları bir türlü ayarlayamadım. Kolum hep engelliyor görüşümü ve koca koca araçlar ölü alana giriyorlar.
Suzuki maceramı başlatan Honda bayisine de ayrıca teşekkür ediyorum. Honda bayisinin 17 Nisanda teslim ederiz diyip 17 nisanda telefon ettiğimde Mayıs'ın ilk haftası gelecek demesi sonrası ilk fırsatta İzmirdeki Suzuki bayisini aradım. elinizde var mı? Var. Alıyorum dedim.
Otomot.NET Kurucusu - Tamindir.com Çalışanı - Siyahinazuma.com sahibi
-
27 Nisan 2013, 02:27
#2208
CRF 250 hakkında fikriniz.
Arkadaşlar, sizlerin CRF 250 L hakkındaki fikirlerinizi öğrenmek istiyorum. Daha çok İstanbul'da şehir içinde ve kısa mesafelerde kullanacağım. Dual purpose oluşu ile hem şehir içi, hem cross olması bana çekici geliyor ve cross olması dolayısı ile bana daha az sorun yaratır gibi geliyor. Zaten çukur dolu yollarda cross yapıyoruz CRF iyi olmaz mı? Fikirlerinizi yazar mısınız?
-
28 Nisan 2013, 02:37
#2209
Bugün aksesuar paketini alıp taktırmak üzere servise gittim. Vizör ve 1-2 parça daha eksikti, diğerlerinin montajı yapıldı. Genel olarak değerlendirmek gerekirse birçok parçada detaylar düşünülmemiş ve kalite beklediğimin altında. Örneğin çanta demiri şekil olarak gayet düzgün ve işçiliği iyi görünse de vidalama yerleri motora tam uygun denemez. Vidalama noktalarına tam oturması için en azından yanında rondela verilmesi grekliydi. Yine çanta demirinin çantanın altına gelen noktasında motorun kuyruğuna temas edecek ayak şeklinde bir parçsı var. Bunun ucunda çizilmeyi engelleyecek herhangi bir plastik pad vb bulunmuyordu. Bu eksikleri montajı yapan servis olan Sabri Usra ve Oğullarında kendileri giderdiler. Benzeri bir eksik koruma demirinin montajında yaşandı. Montaj için verilen vidalar 4-5mm daha uzun olsa montaj çok daha kolay olacak. Vida boyundan dolayı koruma demirinin motajı uğraştırıcı ve sorunlu oldu. Çanta konusuna gelince. Pakette gelen çanta shad'ın sh29 modeli 29ltlik çantası. Bir defa 33lt olarak duyurulmuştu en başta, nasıl 29 oldu onu anlamışdeğilim. İkincisi bu motora o boyda çantayı uygun gören kimdir merak ediyorum. Aklımda bu 29lt çantayı satılığa çıkarıp, 42-46lt bir çanta alıp takmak var. 42lt seçeneğini farklı fiyatla sunsalardı daha iyi olurdu. İsteyen 29lt ile alsın isteyen 42lt ile. Gelen diğer koruyucu padlar oldukça şık malzemeler. Özellikle tank pad çok hoşuma gitti. Ne kadar süre dayanacaklarını merak ediyorum, umarım kolay kolay çıkmaz.
Genel olarak aksesuar paketini beğendiğimi söyleyemem ama ihtiyacı karşılaması açısından almak gerekiyordu aldık. Aynı malzemeyi başka şekilde temin etme şansı olsaydı ona göre düşünürdüm. almayanlara tavsiyem http://gw250inazuma.com adresinden almayı düşünmek gerek. kargo kaça patlar, çanta demiri ve koruma demirini buradan alma şansı var. Padlar ve orta sehpa çok çok gerekli şeyler değil. Çanta zaten vasat onu da istediğin gibi seçip almak daha iyi bir seçenek. Belki 100-200 pahalıya da gelebilirdi, belki aynı fiyata. Yeni alacak ve/veya aksesuar paketini henüz almamış olanlara düşüncelerim yardımcı
-
28 Nisan 2013, 15:45
#2210
Merhabalar, bende daha önceden bugün siparişini vermiş olduğum Suzuki GW-250 İnazuma kırmızı renk motosikletim için aksesuar paketinin montajı için servise gidecektim ama başka işlerim çıkınca ertelemek zorunda kaldım.Servisin verdiği bilgiye göre vizör camı henüz gelmedi demişlerdi, bu hafta içi gelecekmiş diye söylediler.
-
28 Nisan 2013, 17:22
#2211
Merhaba. Herkese yeni motoru hayırlı olsun. İnazuma sahiplerine bir şey sormak istiyorum. Servise sorduğumda tam bilgi veremedi bana. 3 sürüş modu olan bumotorun servis eco moduna aldığımız da sadece 4000 devirden sonra lamba yanarak uyardığını başka bir fonksiyonu olmadığını söyledi. Diğer modları ne işe yarar dediğimde onların ise hiç fonksiyonu yok dedi. Bana biraz saçma geldi sadece lamba yansın diye üç sürüş modunun olması. Bu modların özelliklerini bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürler.
-
28 Nisan 2013, 23:01
#2212
diabloII adlı üyeden alıntı
Merhaba. Herkese yeni motoru hayırlı olsun. İnazuma sahiplerine bir şey sormak istiyorum. Servise sorduğumda tam bilgi veremedi bana. 3 sürüş modu olan bumotorun servis eco moduna aldığımız da sadece 4000 devirden sonra lamba yanarak uyardığını başka bir fonksiyonu olmadığını söyledi. Diğer modları ne işe yarar dediğimde onların ise hiç fonksiyonu yok dedi. Bana biraz saçma geldi sadece lamba yansın diye üç sürüş modunun olması. Bu modların özelliklerini bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürler.
doğrudur lamba sadece uyarı veriyor eco 4000 de standart 8250 sanırım. üçüncü mod zaten sınırsız yani kapalı konuma geçiyor. esprisi sana otomatik olarak müdahale etmeden yakıt tasarrufu sağlamak maksadıyla ve tercihi sana bırakarak uyarı vermesi. sen istersen eco ışığını yakmadan eco sınırında (4000 devirde) ya da standart ışığını yakmadan standart sınırında (8250 devirde) kullan. bence bu sistem mantıklı çünkü ani hızlanma gerektiğinde 4000 üstüne çıkamadığını düşün araç sollarken? dimi uyarsın yeter fazla lagaluga yapmasın
---------- Mesajlar birleştirildi - 21:58 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:49 ----------
heytbecom adlı üyeden alıntı
herkese merhabalar,
23 Nisan günü ben de inazumama kavuştum. Şimdilik sadece 150km yapabildim. Acemilikten midir bilmiyorum aynaları bir türlü ayarlayamadım. Kolum hep engelliyor görüşümü ve koca koca araçlar ölü alana giriyorlar.
Suzuki maceramı başlatan Honda bayisine de ayrıca teşekkür ediyorum. Honda bayisinin 17 Nisanda teslim ederiz diyip 17 nisanda telefon ettiğimde Mayıs'ın ilk haftası gelecek demesi sonrası ilk fırsatta İzmirdeki Suzuki bayisini aradım. elinizde var mı? Var. Alıyorum dedim.
merhaba hayırlı olsun, aynı dertten bende muzdaribim kollar öyle bir kör saha yaratıyorki her sola yada sağa geçişimde kolu içeri çekerek geçiş yapıyorum berbat bişey. aynanın konumunu biraz daha yüksek ve dışa doğru alsalarmış çok daha iyi olacaktı. herhalde japonlar bizim gibi irikıyım olmadığı için aynada kör saha yaratmıyorlardır ondan dert etmemişler demekki
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:01 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:58 ----------
herkese merhabalar, zincir temizliği için evvelce gazyağı tedarik etmiştim fakat kitapta gazyağıda kullanmayın diyor oringlerden ötürü. fikri olan varmı gazyağının solvent özelliğinin olmadığını biliyorum yani kauçuğa lastiğe bakalite vs. zarar vermemesi gerekiyor kitap niye böyle der ?
-
28 Nisan 2013, 23:26
#2213
[/COLOR]herkese merhabalar, zincir temizliği için evvelce gazyağı tedarik etmiştim fakat kitapta gazyağıda kullanmayın diyor oringlerden ötürü. fikri olan varmı gazyağının solvent özelliğinin olmadığını biliyorum yani kauçuğa lastiğe bakalite vs. zarar vermemesi gerekiyor kitap niye böyle der ?[/QUOTE]
Kime satacaklar,okadar temizleme malzemesini,servisler ne kullanıyorki '' leğen motosikletin yanına sür fırçayı gaza,benzine ver ayarı gitsin...........
LÜTFEN SOKAKLARA TÜKÜRMEYİN , ETRAFIMIZDA SURATINA TÜKÜRÜLECEK OKADAR ÇOK YÜZSÜZ VARKİ
-
29 Nisan 2013, 00:28
#2214
Harika anlatmışsınız. Ben de aksesuarları taktırdım. Pakette gelen çanta 33 lt yerine 29 olmasının yanında çok basit ve adi duruyor. Ben çanta olarak Givi B47 Blade taktım. Bence hoş da oldu. Değişik marka ve model takanlar da var. Facebokdaki grubumuzda fotoları mevcut.
Grup linki: http://www.facebook.com/groups/455480161189050/
-
29 Nisan 2013, 14:37
#2215
chemical adlı üyeden alıntı
hocam çok değilmi bu devir? inazuma kaç k devir çeviriyor redline hangi devirde giriyor?
Az mı çok mu bilemem ama 11k devirden sonra redline a giriyor.
Cuma günü 6.viteste yaklaşık 7000-8000 devir aralığında tem otoyolunda kocaeli istanbul istikametinde yaklaşık 85 km kadar seyahat ettim. Seyahat sonunda yediğim rüzgarın dışında, ellerimin feci şekilde elektriklendiğini fark ettim, anlaşılan o devirlerde epey bir titreşim oluyor.
-
29 Nisan 2013, 15:11
#2216
orhanerdogan adlı üyeden alıntı
Az mı çok mu bilemem ama 11k devirden sonra redline a giriyor.
Cuma günü 6.viteste yaklaşık 7000-8000 devir aralığında tem otoyolunda kocaeli istanbul istikametinde yaklaşık 85 km kadar seyahat ettim. Seyahat sonunda yediğim rüzgarın dışında, ellerimin feci şekilde elektriklendiğini fark ettim, anlaşılan o devirlerde epey bir titreşim oluyor.
Elinizi elektriklendirip yoracak kadar titreşim oluyorsa iki silindirin farkı nerede kaldı? İnazuma için 7000 8000 devir çok değil sonuçta 11000 de redline giriyor. Siz ortalama 100-110 gitmissiniz bu kadar titreşim olması üzücü. Tamam sıfır titreşim olmasını beklememek lazım, lakin yormasın ellerimizi de.
-
29 Nisan 2013, 15:45
#2217
bu gun bir yarim saatligine deneme sansim oldu motoru, oturus sekli cok hosuma gitti ve sizi yormayacak seviyede. ayrica koltuguda bana cok konforlu geldi. ybr 250 ile kiyaslanmayacak kadar guzel frenleri ve torku var. ybr ile kiyasladim cunki cinin bu bolgesinde ybr 250 cok kullaniliyor
-
29 Nisan 2013, 15:57
#2218
Merhabalar,
Ben İnazuma'mı İzmir Alsancak Oto dan 2 gün önce teslim aldım. Motor da bende yeniyiz, birbirimize alışmaya çalışıyoruz.
toplam 60 km kadar yol yaptık bunun 30 u otoban 30 u şehiriçi dir. rodajdan dolayı 5000 deviri çok geçmiyorum, zaten eco modunda bu devirlerde ışıkla vites atmanız için uyarıda bulunuyor. 6. viteste bu ışık yanarken hız 65 km civarında. otobanda bi süreliğine 85 km hızda gittim bir süre sonra ayaklarımda hafif bir titreşim hissetmeye başladım,belki sadece bu aralıkta olan bir titreşimdir emin değilim.şehir içindede kırmızı ışıkta durduğumda vitesi 3 ten 1 e almaya çalışırken boştan sonra 1 e geçmekte zorlanıyor, bu arada vites göstergesi kısmında hiçbir işaret çıkmıyor, debriyajı tazeleyip 1 e alıyorum, bu olay birkaç kez tekrarladı nedenini bilemiyorum. benim acemiliğim de olabilir yada zaten olması gereken de bu olabilir. diğer kullanıcıların bu konudaki deneyim ve yorumunu merak ediyorum, gerekirse servise götürüp baktırtabilirim.Ön fren oldukça başarılı ama arka fren varla yok arası geldi bana.
amortisörler gayet iyi çukurdanda kasistende geçtim, sarsmıyor girdiği gibi çıkıyor oldukça konforlu. dengeli duruyor, dönüşlerde başarılı. dolu depo ile biraz ağır 183 kg ama giderken bir önemi kalmıyor.görünüş olarakta öyle küçük birşey değil 500-700 lük motosiklet ölçülerinde,altınızda kaybolmuyor. özellikle arkadan çift egzost la oldukça geniş duruyor, şeridi kapatıyor, görünürlüğünün iyi olduğunu düşünüyorum.
bu arada tekrar hatırlatmak isterim ben yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ve yorumlarım kıyas anlamında değildir, sadece inazumayı kullanırken görüp hissettiklerimi paylaştım.
-
29 Nisan 2013, 17:03
#2219
diabloII adlı üyeden alıntı
Elinizi elektriklendirip yoracak kadar titreşim oluyorsa iki silindirin farkı nerede kaldı? İnazuma için 7000 8000 devir çok değil sonuçta 11000 de redline giriyor. Siz ortalama 100-110 gitmissiniz bu kadar titreşim olması üzücü. Tamam sıfır titreşim olmasını beklememek lazım, lakin yormasın ellerimizi de.
Yani aşağı yukarı hafta iki veya üç kere aynı yolu gidip geliyorum, bugün ortalama hızım biraz daha düşüktü, kocaelide polis durdurdu eldiveni çıkarttığımda gene belli oranda bir elektriklenme vardı. sym de durum nedir ?
macneer adlı üyeden alıntı
Merhabalar,
Ben İnazuma'mı İzmir Alsancak Oto dan 2 gün önce teslim aldım. Motor da bende yeniyiz, birbirimize alışmaya çalışıyoruz.
toplam 60 km kadar yol yaptık bunun 30 u otoban 30 u şehiriçi dir. rodajdan dolayı 5000 deviri çok geçmiyorum, zaten eco modunda bu devirlerde ışıkla vites atmanız için uyarıda bulunuyor. 6. viteste bu ışık yanarken hız 65 km civarında. otobanda bi süreliğine 85 km hızda gittim bir süre sonra ayaklarımda hafif bir titreşim hissetmeye başladım,belki sadece bu aralıkta olan bir titreşimdir emin değilim.şehir içindede kırmızı ışıkta durduğumda vitesi 3 ten 1 e almaya çalışırken boştan sonra 1 e geçmekte zorlanıyor, bu arada vites göstergesi kısmında hiçbir işaret çıkmıyor, debriyajı tazeleyip 1 e alıyorum, bu olay birkaç kez tekrarladı nedenini bilemiyorum. benim acemiliğim de olabilir yada zaten olması gereken de bu olabilir. diğer kullanıcıların bu konudaki deneyim ve yorumunu merak ediyorum, gerekirse servise götürüp baktırtabilirim.Ön fren oldukça başarılı ama arka fren varla yok arası geldi bana.
amortisörler gayet iyi çukurdanda kasistende geçtim, sarsmıyor girdiği gibi çıkıyor oldukça konforlu. dengeli duruyor, dönüşlerde başarılı. dolu depo ile biraz ağır 183 kg ama giderken bir önemi kalmıyor.görünüş olarakta öyle küçük birşey değil 500-700 lük motosiklet ölçülerinde,altınızda kaybolmuyor. özellikle arkadan çift egzost la oldukça geniş duruyor, şeridi kapatıyor, görünürlüğünün iyi olduğunu düşünüyorum.
bu arada tekrar hatırlatmak isterim ben yeni bir motosiklet kullanıcısıyım ve yorumlarım kıyas anlamında değildir, sadece inazumayı kullanırken görüp hissettiklerimi paylaştım.
Titreşim size öyle gelmiş o süratlarda sıkıntı olmuyor.
-
29 Nisan 2013, 17:10
#2220
diabloII adlı üyeden alıntı
Merhaba. Herkese yeni motoru hayırlı olsun. İnazuma sahiplerine bir şey sormak istiyorum. Servise sorduğumda tam bilgi veremedi bana. 3 sürüş modu olan bumotorun servis eco moduna aldığımız da sadece 4000 devirden sonra lamba yanarak uyardığını başka bir fonksiyonu olmadığını söyledi. Diğer modları ne işe yarar dediğimde onların ise hiç fonksiyonu yok dedi. Bana biraz saçma geldi sadece lamba yansın diye üç sürüş modunun olması. Bu modların özelliklerini bilen varsa yazsın lütfen. Teşekkürler.
Bilgi istediğin insanları makine mühendisi mi sanıyorsun. senin benim gibi biri.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)