çift egzostu her zaman sevmişimdir.Zira eksik görüntüyü tamamladığı kanaatindeyim...
çift egzostu her zaman sevmişimdir.Zira eksik görüntüyü tamamladığı kanaatindeyim...
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
ben bu kadar kötü ön çamurluk görmedim.bu motoru suzuki kesinlikle 12.000 tl den aşağı satmaz o zamanda çok az alıcı bulur.
9800 e satıldığı zaman diğer 250 lerden yüksek satış rakamına ulaşıcak hem de grenajsız olduğu halde. Parça kalitesi olarak da hondaya çok ciddi bir ders vericek. 10 bin tl yi geçmeyen motorda bildiğim kadarıyla 3 fonksiyonlu sürüş modları, vitesi doğru devirde değişmek için vites ışığı vites göstergesi yok yok.
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
http://www.youtube.com/watch?v=MQLGjOtuBvE
video ile süsleyelim
videoyuda ilkan paylaşmış zaten pardonnn
bu kawasaki bir başka dostummm
suzukiye motorla ilgili mail attım ama bana geri dönmediler.. var mı bilgisi olan ne zaman geliyor kral
daha gelmeden bu kadar konuşuldu bakalım gelince neler olacak
aksine bende ön çamurluğu çok beğendim.
bence çamurluğun far ile olan uyumu çok güzel tasarlanmış ve motora agresif bir hava katıyor.
çamurlukta başlayan keskin çizgileri ön far ve benzin deposunda da sürdürmüşler. klasik naked görünümünden farklı olmuş.
bu ön çamurluk tasarımını yapmak zaten zor. çamurluk kısa olursa göze batar, gereğinden fazla uzun olursa göze batar, lastikten çok yukarıda olursa göze batar ama suzuki amca bunların hepsini aşıp tencere gibi çamurluğu koymuş ve o bölge motorun en çok dikkat çeken yeri olmuş.
vtr250'de olduğu gibi ducati havası yok motorda, cbf250'de olduğu gibi kurye motoru havası da yok. yada gt250'de ki gibi kambur bir benzin deposu...
başlı başına bir tasarım yapmışlar.
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Motorun geneline göre farı küçük kalmış biraz gibi geldi bana, egsozun çift olması problem değil ama tasarımı vasat. Motor kalitesi önemli olan aslında benim için cbf'ten sonra.
Hernekadar canlı görmesekte videolar fotolar ve özelliklerden kalitesi kendini belli ediyor, kim ne derse desin Türkiye piyasasında bu motora rakip yok, ne vtr 250, ne cbf 250, ne cbr 250 nede hyosung gt250-gtr250.
4 TEKER BEDENİMİ 2 TEKER RUHUMU TAŞIR ! 93>XT600 - 08>CBF150 - 04>GS500 - 99>GS500EX - 05>ER5 - 98>XT600 - 02>XT600E - 05>ER5 -04 >GS500 - 04>FZS1000EXUP - 05>KAWASAKi ER5
gösterge paneli özellikle ninja'ya ders verir nitelikte
the evil that men do - cbr 125r 7500km - ninja 250r (tabiki yeşil) 25000km - transalp ile yollarda
Doğru vites değişimi için lambanın olmasıda güzel bir özellik sanırım tek eksiği 4lü flaşör
Gelmemiş yarından hepmi şikayetçiyiz
videoyu üç kere başa sardım izledim yukarıdaki yorumlara tamamen hak veriyorum. Fuarda konuştuğum görevli 9800'e satılacağını söyledi hangi ay geleceğini bile söyledi lakin ya eylül dedi ya mart o arada ben inazumanın üzerinde oturmuş rodajı tamamlamaya çalışıyordum
Çoğunluğun yaptığı şey daima yanlıştır.
keske 400 cc olsaydi.
Zodium 400 cc ve 4 silindir olsaydı )))
suzuki address 50cc=)yamaha dt125=)93 gs500=)99 gs500=)yamaha tt600=)99 er5=) virago 250=)92 kle500=)2004 gs500=) 2005 fazer)
inanc sinirlari zorlamayalim 250 hp v8'e kadar gider bu muhabbet
Şu an bu konu içerisinde 13 kullanıcı var. (0 üye ve 13 misafir)