Suzuki Inazuma Gw 250/ Inazuma F Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
17 Nisan 2013, 17:05
#2101
[/COLOR]
Felsefeci adlı üyeden alıntı
Ben İzmirliyim ve yakın zamanda gidip dünya gözüyle İnazumayı görmek istiyorum, internet adresleri ve ulaşım bilgilerini benimle paylaşırmısın acaba?
Ayrıca bu tip işleri gerçekten göreceli işlermiş onu anladım. Dün internet üzerinden bir arkadaşıma ki kendisi bayan, kafamdaki motor modellerini gösteriyorum ilk önce İnazumayı gösterdim, sonrasında Hyosung gv 250, devamında ise Yzf 125'i gösterdim. Sonra düşünüyorum dedim beğenirse Yzf yi beğenir olmadı gv yi beğenir. Hadi olmadı İnazumayı beğenirse de kırmızısını beğenir. O gitti Siyah İnazumayı hepsinden güzel buldu :D
googleda alsancak oto olarak aratırsanız çıkıyor siteleri. gaziemirde, havaalanına giden büyük cadde üzerinde yerleri. tel: 252 30 60. ayrıca Urlada Sabri usta ve oğullarında benim motor ve satılık kırmızı bir inazuma duruyor. urlada saniye bulup orada da görebilirsiniz. ne taraf daha uygun olursa size.
önceki sayfalarda motor gelmeden paranı tamamının ödenmesi istendiğinden bahsetmişti arkadaşlar. anladığım kadarıyla bu adamlar böyle birşey yapamış. laf arasında söyledikleri şu anda kaparo verenleri arıyorlarmış, parayı getirene teslim ediyorlarmış. mayıs için de sipariş vermişler. inazumadan ciddi satmayı bekliyorlar benim anladığım. reklam yapmış gibi oldum şimdi benimde hoşuma gitmedi ama edindiğim izlenim bu şekilde. almayı düşünen bir görüşsün derim.
Reklamlar
-
17 Nisan 2013, 17:05
#2102
Anladım, peki bu motorun çıplak fiyatı tam olarak nedir? Pazarlık imkanımız var mı? Ayrıca motor+gerekli masraflar(ekipman hariç) yapıldıktan sonra ne kadara geliyor motor?
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
17 Nisan 2013, 17:08
#2103
imamzuma adlı üyeden alıntı
hepside kuzu gibi maşşallah
yokmuydu bi kırmızı yahu
sen istersin de olmaz mı hiç kırmızı :D ama satılmıştı. nilgün isminde bi bayan satın almış :D kendisi de orada idi bi süre motor hakkında konuştuk test sürüşünü yaptım. çok beğendim enfes bir konfora sahip. beliniz ağrımıyor motor sizi yormuyor. çok rahat kalifiyesi direksiyonları genel özellikleri çok çok iyi. biz cbr cbf150 ybr125 lerin üstünde resmen emanet gibi durmuşuz demeye başladım. suzuki de konfor üst düzeyde. çok beğendim. motor kükrüyor resmen :D
-
17 Nisan 2013, 17:14
#2104
sadece motor 10950 TL. pazarlık ihtimali yok gördüğüm kadarıyla. işin içinde yakınım olan suzuki servisi olmasına rapmen fiyat oynamadı. alımdan sonra trafik sigortasını yaptırmak lazım, 170-180 tl gibi görünüyor. trafik-ruhsat işlemleri de 220 civarı tutuyor sanırım. kısaca motoru alıp trafiğe çıkmak 11350 gibi olacak. bunları henüz yaptırmadım ben de. tabi bununla bitmiyor, gündemde bir aksesuar paketi var. henüz gelmediği söylendi, gelince haber verecekler. bu paket de 950-1000 tl gibi bişey. içinde orta sehpa, koruma demiri, arka çanta, vizör, tank pad, bir miktar sticker gibi ekler var. suzukinin avustralya sitesine girerseniz orada çoğunu görebilirsiniz aksesuarlar altında. bu paket ekstra ama orta sehpa, koruma demiri gibi gerçekten gerekli şeylerde var içinde. alıp almamak size kalıyor.
-
17 Nisan 2013, 17:22
#2105
Jedaykin adlı üyeden alıntı
sadece motor 10950 TL. pazarlık ihtimali yok gördüğüm kadarıyla. işin içinde yakınım olan suzuki servisi olmasına rapmen fiyat oynamadı. alımdan sonra trafik sigortasını yaptırmak lazım, 170-180 tl gibi görünüyor. trafik-ruhsat işlemleri de 220 civarı tutuyor sanırım. kısaca motoru alıp trafiğe çıkmak 11350 gibi olacak. bunları henüz yaptırmadım ben de. tabi bununla bitmiyor, gündemde bir aksesuar paketi var. henüz gelmediği söylendi, gelince haber verecekler. bu paket de 950-1000 tl gibi bişey. içinde orta sehpa, koruma demiri, arka çanta, vizör, tank pad, bir miktar sticker gibi ekler var. suzukinin avustralya sitesine girerseniz orada çoğunu görebilirsiniz aksesuarlar altında. bu paket ekstra ama orta sehpa, koruma demiri gibi gerçekten gerekli şeylerde var içinde. alıp almamak size kalıyor.
Bakalım artık Naked hiç tipim değilmiş gibi hissetsem de gidip görmek istiyorum bu motoru öven çok. Daha çok Cbr 250 veya Cruiser tarzı hyosung gv 250 düşünüyorum ama "o kadar para veriyorsan Japon almalısın" diye fısıldıyor içimdeki çelişki bilmiyorum kısacası.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
17 Nisan 2013, 22:15
#2106
inazumayı iyiki almışım verdiğim paraya helal olsun japonlar özellikle suzuki bu işin ustası grand vitarasınıda kullanıyor tartışmasız on numara
-
17 Nisan 2013, 22:32
#2107
Felsefeci adlı üyeden alıntı
Ayrıca bu tip işleri gerçekten göreceli işlermiş onu anladım. Dün internet üzerinden bir arkadaşıma ki kendisi bayan, kafamdaki motor modellerini gösteriyorum ilk önce İnazumayı gösterdim, sonrasında Hyosung gv 250, devamında ise Yzf 125'i gösterdim. Sonra düşünüyorum dedim beğenirse Yzf yi beğenir olmadı gv yi beğenir. Hadi olmadı İnazumayı beğenirse de kırmızısını beğenir. O gitti Siyah İnazumayı hepsinden güzel buldu :D
Zevkli bayanmış.Siyah çok asil duruyor.Kırmızıda güzel ama commuter havası daha çok belli oluyor.Motor güzel olunca renk çokda farketmiyor aslında, alanlara hayırlı olsun.
-
17 Nisan 2013, 23:29
#2108
bende cumartesi bayiden teslim aldım motoru. kardeşim ve dayımdan bana sıra gelmediği için anca pazar günü deneme fırsatı bulabildim.Motorun dengesi ve yüksek devirlerler de bile titreşim hissedilmemesi beni mest etti.İnazumanın asaleti ve kalitesi dikkatleri hemen üzerine toplamaya yetiyor.
-
18 Nisan 2013, 09:59
#2109
Felsefeci adlı üyeden alıntı
Bakalım artık Naked hiç tipim değilmiş gibi hissetsem de gidip görmek istiyorum bu motoru öven çok. Daha çok Cbr 250 veya Cruiser tarzı hyosung gv 250 düşünüyorum ama "o kadar para veriyorsan Japon almalısın" diye fısıldıyor içimdeki çelişki bilmiyorum kısacası.
tarzınızın tambelli olmamasından bunun ilk motorununz olacağı izlenimine kapıldım, yanılıyorsam kusura bakmayın. motosiklet tecrubeniz fazla değilse sport veya cruiser tarzları önermem. bunların sürüşü daha zordur.
-
18 Nisan 2013, 10:58
#2110
Arkadaşlar bende dün akşam saat 22:00 itibari ile motorumu teslim aldım. Floryadan maltepeye gelmemiz gerekiyordu arabalı vapura yetişiriz yetişemeyiz derken D100 üzerinden gitmeye karar verdik. Rodajdaki motorumuzla aşağı yukarı 42 km kadar bir yol yapmış olduk.
Motor benden önce yazan ve/veya herkesin söylediği gibi kuş gibi çevik bir motor torku gerçekten çok iyi bir kere 6. vitese attınızmı vitesle ilişkiniz kesiliyor. Ön fren gerçekten kıvamında arka freni hiç kullanamadım yeni aldığım botlarım(gaerne gp1) çok sert belkide ondan olucak ayağım sürekli arka frene basıyor gibiydi. Vites geçişleri bu sertlikte bir bota göre oldukça rahattı.
Yani inazuma alanı mutlu edicek almayanada keşke dedirecek kadar iyi bir motorsiklet :D
-
18 Nisan 2013, 13:55
#2111
DayDreamer adlı üyeden alıntı
Zevkli bayanmış.Siyah çok asil duruyor.Kırmızıda güzel ama commuter havası daha çok belli oluyor.Motor güzel olunca renk çokda farketmiyor aslında, alanlara hayırlı olsun.
Açıkça söylemek gerekirse Naked veya Commuter tarzı motor aklımda bu cc de asla yoktu ama şu forumdaki İnazuma bölümüne bakmaya karar verdim ve kimse de kötü dememiş. Hepsi müthiş, almazsanız pişman olursunuz demiş benim de kafama takıldı ve İnazuma'ya yoğunlaştım hatta işlerim olmasına rağmen bugün İzmir Bayiisine gidip görmek istiyorum.
Jedaykin adlı üyeden alıntı
tarzınızın tambelli olmamasından bunun ilk motorununz olacağı izlenimine kapıldım, yanılıyorsam kusura bakmayın. motosiklet tecrubeniz fazla değilse sport veya cruiser tarzları önermem. bunların sürüşü daha zordur.
İlk motorum olacak, Eylül ayı gibi 6-7 saatlik motor eğitiminden sonra ehliyetimi aldım daha hiç motor kullanmadım, zaten İstanbul'a gidip Honda eğitimi almayı da düşünmüyor değilim veya İzmir'de bir yerler bulursam oraya gideceğim. O yüzden tarzım belli değil. Sadece Yamaha bayiine gitmiştim yazın orada Yzf 125'e oturdum çok rahatsız geldi, sonrasında Midnight Star 950 olması lazım bu model cruisera oturdum çok rahat geldi, sonra Cbr 250 ye oturdum hoş geldi. Benim motordan beklentim açıkçası şu şekilde: Bir kere aldığım motoru 2 yıl en az kullanmak istiyorum o yüzden 125 değil 250 cc'den başlıyorum deneyim kazanayım diye. Sonrasında Kafeye, oraya buraya kısa mesafeli yerlere gidebileceğim bir araç olsun yani şekli güzel olsun istiyorum tabi asıl benim için önemli olan kafama esti 100 Km gittim, veya İzmir'den Ankara'ya gitmek istedim, rahatça güvenerek gidebileceğim bir motor olsun istiyorum. Böyle olunca da Racingler kafamda kısmen eleniyor. Cruiser kalıyor, onda da tek seçenek ve en iyisi GV250. Ama insanlara bunu söyleyince, abi o kadar para veriyorsun Japon al, Hyosung ne muhabbeti dönüyor ve aklım karışıyor karar veremiyorum.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
18 Nisan 2013, 14:24
#2112
Felsefeci adlı üyeden alıntı
Açıkça söylemek gerekirse Naked veya Commuter tarzı motor aklımda bu cc de asla yoktu ama şu forumdaki İnazuma bölümüne bakmaya karar verdim ve kimse de kötü dememiş. Hepsi müthiş, almazsanız pişman olursunuz demiş benim de kafama takıldı ve İnazuma'ya yoğunlaştım hatta işlerim olmasına rağmen bugün İzmir Bayiisine gidip görmek istiyorum.
İlk motorum olacak, Eylül ayı gibi 6-7 saatlik motor eğitiminden sonra ehliyetimi aldım daha hiç motor kullanmadım, zaten İstanbul'a gidip Honda eğitimi almayı da düşünmüyor değilim veya İzmir'de bir yerler bulursam oraya gideceğim. O yüzden tarzım belli değil. Sadece Yamaha bayiine gitmiştim yazın orada Yzf 125'e oturdum çok rahatsız geldi, sonrasında Midnight Star 950 olması lazım bu model cruisera oturdum çok rahat geldi, sonra Cbr 250 ye oturdum hoş geldi. Benim motordan beklentim açıkçası şu şekilde: Bir kere aldığım motoru 2 yıl en az kullanmak istiyorum o yüzden 125 değil 250 cc'den başlıyorum deneyim kazanayım diye. Sonrasında Kafeye, oraya buraya kısa mesafeli yerlere gidebileceğim bir araç olsun yani şekli güzel olsun istiyorum tabi asıl benim için önemli olan kafama esti 100 Km gittim, veya İzmir'den Ankara'ya gitmek istedim, rahatça güvenerek gidebileceğim bir motor olsun istiyorum. Böyle olunca da Racingler kafamda kısmen eleniyor. Cruiser kalıyor, onda da tek seçenek ve en iyisi GV250. Ama insanlara bunu söyleyince, abi o kadar para veriyorsun Japon al, Hyosung ne muhabbeti dönüyor ve aklım karışıyor karar veremiyorum.
inazuma iyidir her türlü tavsiye edilir,evladiyelik binebilirsin eğer sıkılmassan
cbr 250r da 2. seçenek olabilir
ama ilk motorun olcakmış güzel bi scooter al bence
sym joyride 200i çok iyi makina parasına göre
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
18 Nisan 2013, 14:31
#2113
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
inazuma iyidir her türlü tavsiye edilir,evladiyelik binebilirsin eğer sıkılmassan
cbr 250r da 2. seçenek olabilir
ama ilk motorun olcakmış güzel bi scooter al bence
sym joyride 200i çok iyi makina parasına göre
Bisiklet sürebiliyorum, o kadar feminem(kadınsı) gözüken bir aleti kendime yakıştıramam. Ama illa alacak olsam Vespa alırdım.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
18 Nisan 2013, 14:33
#2114
Felsefeci adlı üyeden alıntı
Bisiklet sürebiliyorum, o kadar feminem(kadınsı) gözüken bir aleti kendime yakıştıramam. Ama illa alacak olsam Vespa alırdım.
tavsiye ediyorum sadece sen bilirsin
o motorun fotosunu gördün müki ?
maxi sccotere yakın boyu posu
Yalnızlkık diye birşey yoktur ,daha çok sigara vardır , alkol vardır , küfür vardır...
-
18 Nisan 2013, 14:55
#2115
KeaSH-07 adlı üyeden alıntı
SYM olması yeterli, eğer Japon dışı motorlara çok rahat güvenebilsem şuanda Hyosung GV 250'yi düşünmeden alırdım, İnazuma forumunda dolaşmazdım. Üstüne o motora o parayı vermem, marka kalitesi orta sınıf, motor tipi vasat, fiyat uçuk. Dediğim gibi skuter alacak olsam İtalyan alırım. Hem bacaklarımın arasına sıkıştıramadığım şeyi rahat süremiyorum.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
18 Nisan 2013, 15:08
#2116
Felsefeci adlı üyeden alıntı
Açıkça söylemek gerekirse Naked veya Commuter tarzı motor aklımda bu cc de asla yoktu ama şu forumdaki İnazuma bölümüne bakmaya karar verdim ve kimse de kötü dememiş. Hepsi müthiş, almazsanız pişman olursunuz demiş benim de kafama takıldı ve İnazuma'ya yoğunlaştım hatta işlerim olmasına rağmen bugün İzmir Bayiisine gidip görmek istiyorum.
İlk motorum olacak, Eylül ayı gibi 6-7 saatlik motor eğitiminden sonra ehliyetimi aldım daha hiç motor kullanmadım, zaten İstanbul'a gidip Honda eğitimi almayı da düşünmüyor değilim veya İzmir'de bir yerler bulursam oraya gideceğim. O yüzden tarzım belli değil. Sadece Yamaha bayiine gitmiştim yazın orada Yzf 125'e oturdum çok rahatsız geldi, sonrasında Midnight Star 950 olması lazım bu model cruisera oturdum çok rahat geldi, sonra Cbr 250 ye oturdum hoş geldi. Benim motordan beklentim açıkçası şu şekilde: Bir kere aldığım motoru 2 yıl en az kullanmak istiyorum o yüzden 125 değil 250 cc'den başlıyorum deneyim kazanayım diye. Sonrasında Kafeye, oraya buraya kısa mesafeli yerlere gidebileceğim bir araç olsun yani şekli güzel olsun istiyorum tabi asıl benim için önemli olan kafama esti 100 Km gittim, veya İzmir'den Ankara'ya gitmek istedim, rahatça güvenerek gidebileceğim bir motor olsun istiyorum. Böyle olunca da Racingler kafamda kısmen eleniyor. Cruiser kalıyor, onda da tek seçenek ve en iyisi GV250. Ama insanlara bunu söyleyince, abi o kadar para veriyorsun Japon al, Hyosung ne muhabbeti dönüyor ve aklım karışıyor karar veremiyorum.
sizin düşüncelerinizi ben de 2007de yaşamıştım ve kafamda tamamen aynı düşünceler vardı. o dönem bütçem de çok kısıtlıydı gittim Regal raptor 250cc cruiser aldım. cruiser sürüşü zor ve oturma şekli uzun yolda çok rahat olmayan bir yapıda. en azından benim motorum bana rahatsız gelmişti. boy, kilo, kol bacak uzunluğu gibi değişkenler cruiserda çok etkili oluyor. adamlar boşuna custom yaparken vücut ölçüsü almıyolar. kısaca ilk motor olarak cruiser kullanmış biri olarak ben ilk motorda cruiser tavsiye etmem. bütçeniz yetiyorsa ve sıfır alacaksanız şu anda en iyi seçenek inazuma gibi görünüyor. aceleniz yoksa 1-2 ay bekleyip megelli'nin boy göstermesini bekleyebilirsiniz. kaliteli çıkarsa fiyatı daha uygun bir motor olarak o da düşünülebilir. oturuş pozisyonunun çok yatık olmaması nedeniyle cbr 250de bir seçenek olabilir ancak tecrubesiz kullanıcı için fazla seri olması ciddi bir risk. benzeri durumda gelip bana danışan birisine tavsiyem ybr 125 esd veya cbf 150 olur. bunlardan birini 2. el alıp bir yıl sonra 250cc sınıfı yeni bir alet almak çok daha mantıklı ve güvenli olacaktır. özellikle cbf 150 için uzun yola da gelebilecek konforlu bir alet diyorlar.
tavsiyem cruiserı aklınızdan çıkarın, mümkün olduğu kadar ata binere benzer biçimde oturabileceğiniz bir motor seçmeye bakın. motor gücü-hacmi ve şekli konusunda motora hakimiyetiniz ve zevkiniz belirleyici olur. eğer tekrar eğitim almayı düşünüyorsanız, eğitimde 250cc sınıfı bir motor kullanmak üzere olanakları araştırırsanız iyi olur. aynı yoldan geçmiş biri olarak tecrubelerim bu yönde. umarım faydam olmuştur.
-
18 Nisan 2013, 16:33
#2117
Jedaykin adlı üyeden alıntı
sizin düşüncelerinizi ben de 2007de yaşamıştım ve kafamda tamamen aynı düşünceler vardı. o dönem bütçem de çok kısıtlıydı gittim Regal raptor 250cc cruiser aldım. cruiser sürüşü zor ve oturma şekli uzun yolda çok rahat olmayan bir yapıda. en azından benim motorum bana rahatsız gelmişti. boy, kilo, kol bacak uzunluğu gibi değişkenler cruiserda çok etkili oluyor. adamlar boşuna custom yaparken vücut ölçüsü almıyolar. kısaca ilk motor olarak cruiser kullanmış biri olarak ben ilk motorda cruiser tavsiye etmem. bütçeniz yetiyorsa ve sıfır alacaksanız şu anda en iyi seçenek inazuma gibi görünüyor. aceleniz yoksa 1-2 ay bekleyip megelli'nin boy göstermesini bekleyebilirsiniz. kaliteli çıkarsa fiyatı daha uygun bir motor olarak o da düşünülebilir. oturuş pozisyonunun çok yatık olmaması nedeniyle cbr 250de bir seçenek olabilir ancak tecrubesiz kullanıcı için fazla seri olması ciddi bir risk. benzeri durumda gelip bana danışan birisine tavsiyem ybr 125 esd veya cbf 150 olur. bunlardan birini 2. el alıp bir yıl sonra 250cc sınıfı yeni bir alet almak çok daha mantıklı ve güvenli olacaktır. özellikle cbf 150 için uzun yola da gelebilecek konforlu bir alet diyorlar.
tavsiyem cruiserı aklınızdan çıkarın, mümkün olduğu kadar ata binere benzer biçimde oturabileceğiniz bir motor seçmeye bakın. motor gücü-hacmi ve şekli konusunda motora hakimiyetiniz ve zevkiniz belirleyici olur. eğer tekrar eğitim almayı düşünüyorsanız, eğitimde 250cc sınıfı bir motor kullanmak üzere olanakları araştırırsanız iyi olur. aynı yoldan geçmiş biri olarak tecrubelerim bu yönde. umarım faydam olmuştur.
Cruiserlerde Rake açısını da araştırdım zamanında Regallerde bu çok fazla ve viraj kabiliyeti düşük fakat gv böyle değil daha dik rake açısı mevcut o yüzden zaten düşünüyorum. Benim takıntım Hyosung'un kalitesi, 9.000 TL para vermeye değer mi? Değmez mi? Öte yandan önerini zamanında çok düşündüm ama ben 2. el motor almam, üstüne kurye motoru denilen commuterlerden de almam yani düşünmüyorum. Oldukça kötü duruyorlar, sosyo-kültürel çevreme de uygun değil. Megelliyi de eliyorm çünkü sadece Adanada servisi var, kalitesi mechul. Yani kısacası gene kalıyor elimizde gv 250, Honda cbr 250, İnazuma 250. Bunların bayiilerini tek tek gezip 2-3 ay içinde net karar verip artık birini alacağım. Eğer inazumanın tipi hoşuma giderse kesin alırım gibi duruyor.
En bağışlanamaz yanın bu işte;gücün var ve hükmetmek istemiyorsun!(Friedrich Nietzsche)
-
18 Nisan 2013, 22:40
#2118
İnazumalar nerde üretiliyor bilen warmı?
Hala gidip alamadım motoru işten fırsat bulamadım işallah yarın gidebilirim
-
19 Nisan 2013, 10:29
#2119
Arkadaşlar Facebookta "Suzuki Gw250 İnazuma Türkiye" adıyla bir grup oluşturdum. Linki: http://www.facebook.com/groups/455480161189050/
İnazumalarına kavuşan, kavuşmayı bekleyen, almayı düşünüp karar veremeyen, ilgilenen tüm arkadaşlarımızı gruba katılmaya bekliyoruz. Motorlarına kavuşan arkadaşlar ise yorumlarını gruba yazıp fotolarını paylaşırlarsa hepimiz için faydalı olacağı kanaatindeyim. Şimdiden herkese teşekkürler...
-
19 Nisan 2013, 18:23
#2120
biraz evvel kızıl yıldırımıma kavuştum artçımla birlikte maltepe bayiden tuzlaya oradanda kurtköye eve geldim. cbf 150 den sonra ülen motor buymuş dedim biraz aralardan biraz sol şeridin solu ve birazda emniyet şeridinde gittim cbf 150 gibi kıvrak diyebilirim. vites geçişleri mükemmel motorun sesi çok hoş geliyor ivmelenirken. 92 km hıza kadar çıktım her vites geçişlerinde max. 5500-6000 arası vites değiştiriyorum torku mükemmel bayılma diye birşey yok kaldırıp götürüyor ben 96 kg artçım 68 kg. ilk izlenimlerin bunlar resimleri daha sonra eklicem herkese selamlar..
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 7 kullanıcı var. (0 üye ve 7 misafir)