Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Kawa KLE500/ KLR650

    REKLAM ALANI
  1. #1
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Benim derdim biraz karmaşık, havuz problemlerinden bile...
    Hemen hemen aynı fiyat aralığında bulunan er-5/6n, hyosung gt250/650 ve kle500, klr600 türleri bakımından beğendiğim tarzlar.

    hem derdime bir çare bulabilmek açısından, hem de modeller hakkında bilgi almak isteyen arkadaşlar için çeşit olması açısından teknik verilerini ve resimlerini koydum ama tabi ki tecrübeye de ihtiyacım var.

    • aynı zevkle biner misin? derseniz
      er-5/6n, hyosung gt250/650 az farkla daha zevkli olur derim
    • işim (fotoğrafçılık) için
      uzun yol kullanımları açısından kle500, klr600 bir adım önde.
    .
    siz ne dersiniz?

    KLR650

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,tek silindir
    SİLİNDİR HACMİ: 651 cc
    SIKIŞTIRMA ORANI : 9.5:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,4 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 42 PS/7.000 rpm
    MAKSİMUM TORK : 47 N.m (4.8 Kgf.m)/5.000 rpm
    KARBURATÖR : Keihin CVK 40
    ATEŞLEME : CDI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 5 - vites
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm teleskopik çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Uni-Trak çift şoklu
    FREN ÖN : Tek Disk 280 mm,çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek Disk 230 mm,tek piston kaliper
    YAKIT KAPASİTESİ : 14 Lt
    KURU AĞIRLIK : 168 Kg

    KLE500

    MAKİNE TİPİ : 4-zamanlı,su soğutmalı,çift silindir
    SİLİNDİR HACMİ : 498 cc
    SIKIŞTIRMA ORANI : 9.8:1
    SÜBAP SİSTEMİ : DOHC,8 Sübap
    MAKSİMUM GÜÇ : 45 PS/8.300 rpm
    MAKSİMUM TORK : 42.5 N.m (4.2 Kgf.m)/7.500 rpm
    KARBURATÖR : Keihin CVK 34 x 2
    ATEŞLEME : Dijital TCBI
    MARŞ SİSTEMİ : Elektrik
    ŞANZIMAN : 6 - vites
    SÜSPANSİYON ÖN : 41 mm teleskopik havalı çatal
    SÜSPANSİYON ARKA : Nitrojen gaz şoklu Uni-Trak
    FREN ÖN : Tek Disk 300 mm,çift piston kaliper
    FREN ARKA : Tek Disk 230 mm,tek piston kaliper
    YAKIT KAPASİTESİ: 15 Lt
    KURU AĞIRLIK : 181 Kg

    konuyu burada açmamın sebebi, modellerin aynı sınıfta olmamasındandır.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #2
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Ben şunu anlıyorum : Hem zevk hem de iş (fotoğrafçılık ) için kullanabileceğin bir motosiklete ihtiyacın var.

    Bu durumda, fotoğraf gereçlerini koyman için arka ve yan çantalar da lazım olacak ayrıca hem asfaltta hem bozuk yolda mesafe kaydedeceksin.

    Bu noktada, seçtiğin tiplerden KLE 500 ve KLR 650 seçenekleri öne çıkıyor. Bunlardan KLR tek silindirli ve daha çok dağ tepeye uygun, KLE ise çift silindirli ve asfalt ve toprak arasında balanslı bir kullanımı olan makinadır.

    Kawasaki problemleri (yedek parça, servis) seni düşündürmüyorsa, ki bu kadar Kawa modeli ile ilgilendiğine göre yok öyle bir derdin, ben sana KLE yi öneririm.

    Zamanında çok incelemiştim, bence çok güzel bir motor ve senin amacına da çok uygun.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  3. #3
    ylmzzz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    31 Aralık 2005
    Şehir
    Konya
    Motosikleti
    Kawasaki Z800
    bence de KLE500 daha uygun. bi de arkasına ve yanlarına çanta taktırırsın. süper olur. ayrıca kle nin tipi daha güzel.
    Korkarak yaşıyorsan yalnızca hayatı seyredersin

  4. #4
    ozgurevas - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    24 Mart 2005
    Şehir
    ANKARA
    Motosikleti
    BMW f650
    bana kle 500 daha konforlu bir motosiklet olarak geliyo hep..ha bide "er 5 " motoru olduğunu duymuştum..uzun yol için hacimi de konforu da iyi..

  5. #5
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı ledo adlı üyeden alıntı
    Ben şunu anlıyorum : Hem zevk hem de iş (fotoğrafçılık ) için kullanabileceğin bir motosiklete ihtiyacın var.

    Bu durumda, fotoğraf gereçlerini koyman için arka ve yan çantalar da lazım olacak ayrıca hem asfaltta hem bozuk yolda mesafe kaydedeceksin.

    Bu noktada, seçtiğin tiplerden KLE 500 ve KLR 650 seçenekleri öne çıkıyor. Bunlardan KLR tek silindirli ve daha çok dağ tepeye uygun, KLE ise çift silindirli ve asfalt ve toprak arasında balanslı bir kullanımı olan makinadır.

    Kawasaki problemleri (yedek parça, servis) seni düşündürmüyorsa, ki bu kadar Kawa modeli ile ilgilendiğine göre yok öyle bir derdin, ben sana KLE yi öneririm.

    Zamanında çok incelemiştim, bence çok güzel bir motor ve senin amacına da çok uygun.
    evet doğru tesbit etmişsiniz, hem zevk hem de iş için gerektiği zaman kullanabilmek istiyorum. ancak araç gerek için çok fazla yere de pek ihtiyacım yok. bir sırt çantası ve bir de depo çantası (olmadı touring seyahat çantası) işimi görür fazlasıyla.


    ayrıca, KLE benim de dikkatimi çekmiştir her zaman, ancak yakıt tüketiminin fazla olduğunu duydum ve ayrıca forumda bu modeller hakkında pek bir bilgi de yok. acaba diyorum modellerde sorun olduğundan mı?
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  6. #6
    Prometheus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Temmuz 2004
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    '14 BMW R1200GS
    KLE 500, hakkında çok iyi şeyler duydum
    Onur Yollarda
    Facebook: http://www.facebook.com/OnurYollarda
    YouTube: https://www.youtube.com/channel/UC1TqEwgGS4AHvdmULc9qoIQ

  7. #7
    Süper Moderatör (BBRR) Barış Şuşut - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    12 Haziran 2005
    Şehir
    marmaris
    hatırlatmakta fayda var xl transalp ytl ye indi bide ona bak madem uzun yol madem her türlü yol şartı bu motorun üstünde değil senin seçeneklerin fiyat olarakta çok büyük farklar yok bi bakmakta fayda var
    [B][COLOR="DarkOliveGreen"]"İnanç, görünmeyene inanmaktır. Görünmeyene inanırsanız kimsenin göremediğini görürsünüz"[/COLOR][/B] [B]A. Şerif İZGÖREN[/B]

  8. #8
    Tenere600 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Caponord 1200
    Prometheus demiş ki:

    KLE 500, hakkında çok iyi şeyler duydum
    Yanlış duymuşsun Procum, bu güne kadar kullandığım enduroların en kötüsüydü KLE 500 hiç tavsiye etmem.

    Sayılanlar içinde KLR 650 , onun içinde eh işte derim,malasef sıfır alınabilecek en ucuz enduro KLR

    Dipnot: KLE 500 enduro değil Funduro'dur.

  9. #9
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı BBRR adlı üyeden alıntı
    hatırlatmakta fayda var xl transalp ytl ye indi bide ona bak madem uzun yol madem her türlü yol şartı bu motorun üstünde değil senin seçeneklerin fiyat olarakta çok büyük farklar yok bi bakmakta fayda var

    mesajın anafikrini anlar gibi oldum ama kavrayamadım Barış abi. (:
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  10. #10
    ledo - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Nisan 2005
    Şehir
    İstanbul/Suadiye
    Motosikleti
    Piaggio Beverly , Hyosung GV 650
    Alıntı Tenere600 adlı üyeden alıntı
    Prometheus demiş ki:
    Yanlış duymuşsun Procum, bu güne kadar kullandığım enduroların en kötüsüydü KLE 500 hiç tavsiye etmem.
    Dipnot: KLE 500 enduro değil Funduro'dur.
    Eee tamam işte. Arkadaşın da pek öyle "enduro" ihtiyacı yok. "Funduro" tarifine daha uygun.
    Önemli olan, sadece yazarken veya konuşurken değil, hergün hayatı yaşarken adam olabilmektir.

  11. #11
    Tenere600 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    14 Mart 2005
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Caponord 1200
    ledo demiş ki:


    Eee tamam işte. Arkadaşın da pek öyle "enduro" ihtiyacı yok. "Funduro" tarifine daha uygun
    KLE 500 bir funduro doğrudur. Fakat ben, iyi bir Funduro olmadığını iddia ediyorum.Yinede tercih kendisinindir.

  12. #12
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı Tenere600 adlı üyeden alıntı
    KLE 500 bir funduro doğrudur. Fakat ben, iyi bir Funduro olmadığını iddia ediyorum.Yinede tercih kendisinindir.
    saolun arkadaşlar, KLE hakkında ben de pek iyi şeyler duymadım o yüzden sormuştum.

    tşk.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  13. #13
    wallki - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Ocak 2006
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Kawasaki KLR 600
    dostum ben klr 600kullanıyorum ve gayet memnunum tavsiye ederim ama fiyatı biraz artırabilirsen ben ce transalp çok daha iyi bir motor hem çift silindirli olmasıda büyük avantaj

  14. #14
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    bugün z-moto ile de görüştüm. klr istanbul'da sadece bir tane kalmış, kuruçeşme showroomlarındaymış. bu tarihten sonra da gelmeyecekmiş. honda, klr modelini sadece abd'de üretecekmiş. böyle yani.
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  15. #15

    Üyelik
    23 Şubat 2006
    otekileri bilmem,90 yada 91 miydi yoksa 92 mi bi arkadasın klr 650 sini kullandım bi kac ay.on numara makine.dag tas duz yol hız konfor rahatlık,kız gibi tay gibi aletti.

  16. #16
    crato - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Temmuz 2005
    Şehir
    Londra
    Motosikleti
    Triumph Tiger 800XC idi, calindi.
    Alıntı sarapci adlı üyeden alıntı
    otekileri bilmem,90 yada 91 miydi yoksa 92 mi bi arkadasın klr 650 sini kullandım bi kac ay.on numara makine.dag tas duz yol hız konfor rahatlık,kız gibi tay gibi aletti.
    3. ayın 5'inde yazmıştım bunu
    bi de utanmadan klr650 için honda demişim kawa yerine. neyse, hortlamış başlığı düzeltelim artık. amacıma hiç uygun olmayan racing hyo gt250r kullanıyorum, bütçeme çok uygun diye kısmet artık sonrakine...
    Ben, kimine göre deli, kimine göre keyifli, kimine göre lanet-li, kimine göre pek bi’ dertli, kimine göre efendi, kimine göre sadece biri, kimine göre hiç biriyim.
    Ben, crato’yum.

  17. #17
    praetorian - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    04 Ağustos 2005
    Şehir
    İSTANBUL
    Motosikleti
    yok
    kle 500 den sora ılgınc secım olmus neyse daa fazla hortlatmadan (gecte olsa) hayırlı olsun dılıorum sana crato..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler