Crf alabilirseniz öneririm tabiki crfde sürdüm kendimce kıyasladım.
Bütçeniz yetmemesi dahilinde wr sizi pişman etmicektir.evet son hızı düşüktür stabil gidebilecegi hız 90 kmdir.
son hız olarak 110km yapmaktadır. stabil 100 kmde ilede gidebilirsiniz.
Dişli oranları büyük oldugu için arka dişli misal orjinalde 53 T .. dev gibi
cbf'e göre yada sıradan bir 125 e göre çok seri gelicektir.
Arazide yetip yetmemesi beklentinize kalmış. Crf 3 le çıkıyorsa yokuşu siz 2 ye çıkarsınız.
Crf patinajla cıkıyorsa siz fıtı fıtı çıkarsınız. Ama çıkarsınız gittikleri her yere gidersiniz geride kalırsınız belki ama gidersiniz.
Egerki yol aşırı bozuksa çok dar sa kayalıklıysa aşırı çamur ve bataklıksa işte orada crf'den 1 tık önde oldugunu görüceksiniz gerek hafif olmasından ötürü gerekse şase ve yerden yüksekligi ile crfye göre keçi misali ilerlicektir.
Yamaha pagleri şaseye öyle montalamışki Aynı koruma takozu montajı gibi. L şeklinde. Yani motoru yatırsanuız bile L tip baglantı yamulur şaseye zarar gelmez.
CRF 250de ise direk adamlar şaseye pagi oturtmuşlar hiçbir ugraş hiçbir özenme yok. o direk baglantılı pag düştügünüzde işe katlanıp şasenin boyasını cıkarıyor yada şaseye zarar veriyor.
Arka pagde öyle.
Ayrıca hondanın vites pedalı düştügünüz an kırılabilir. WR ise düştügümde ögrendigim içe katlanan vites pedalıyla beni şaşırttı.
Ha bunlar ufak şeyler ebayden getirtmek almak mümkün. Ama yamahanın wryi tasarlarken üstünde mühendislerin düşündügünü gösteriyor.
Honda fiyat performans ticari amaç kapitalist sistem salla gitsin mantıgı gütmüş bana göre. Kötümü fiyatına nazaran degil ama eksikleri var tutupta crf'yi baş tacı yapmam.
Param yetmezse crf alırım. yeterse klx 250 dahada param artarsa wr 250ye girişirdim.