Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
11 Nisan 2012, 19:11
#121
dr.hunter adlı üyeden alıntı
Herkese merhaba...Yakında wr125r alacağım inşallah...X ile R arsında tekerlek ve cant dışında teknik bir fark var mı acaba?selamlar...
Amortisör ayarlarının biraz daha farklı olması gerekir. Hem sertik hemde deplasman açısından. R modeli daha yumuşak ve daha hareketli süspansiyona sahip olabilir. Olmalı aslında ama 125lik bir motor olduğu için belkide 1e1 aynıdır, bilemiyorum. Yerden minimum yükseklikleri de azcık farklı olabilir. Onun dışında sanırım hiçbir farkları yok....
Reklamlar
-
12 Nisan 2012, 14:15
#122
Cevap için teşekkürler...acaba bu motoru kampanyalı veya cazip satan yer var mı?Şuanda 8200TL.deniliyor...selamlar...
-
29 Nisan 2012, 01:15
#123
ucanadam adlı üyeden alıntı
Selamlar
ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?
bu motor 100 km de kaç litre yakıyor kardeş.bende bu motoru ıstıyorum.cok kıvrak bı motor olarak gozukuor.ayrıca benım ıcın boy sorunu olur mu.boyum 170 cm
-
30 Nisan 2012, 01:24
#124
Freezzer adlı üyeden alıntı
Bendede wr125x modeli mevcut yakıt olarak sizler gibi yakıyor.Motorun rodajı tam bitince 8lt ile 300km gidiyormuş.Bu arada motorun en kötü kısmı kuyruğu bence onu çıkarttım sanayide kuyruk yaptırıcaktım ama çok pahalıya geliyor aranızda kuyruk stop lambası tavsiyesinde bulunucak varmı acaba internette araştırdığım kadarıyla evotech tail tidy diye bi ürün var wr125 için güzel fakat fiyatı pahalı baya birde tr ye gelmiyor anladığım kadarıyla ne yapabiliriz bu konuda yardım lütfen
100 Km de kac lt yakıyo wr125x? ayrıca boyum 170cm rahat kullanabılırmıyım bu motoru?
-
30 Nisan 2012, 02:12
#125
yahu bu motorun wr250r ı hıc kullanan yok mu bu forumda bizlerle bilgilerini paylaşsa?
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
30 Nisan 2012, 02:25
#126
WR250 epeeey bir pahalı olduğu için dünya çapında kullanıcısı oldukça az... Kefeee arkadaşımız almak üzereydi ama.
-
30 Nisan 2012, 02:54
#127
pahalı mahalı ama canavar motor yahu ınsallah transalpten sonrakı motorum olacak kendisi
Instagram: gezgin_endurocu
https://www.facebook.com/gezginendurocu?pnref=story
https://www.youtube.com/c/GezginEndurocu52?gvnc=1
-
30 Nisan 2012, 09:29
#128
Arkadaslar , R modeli guzel ve gosterisli bir motor kullanim amaciniz şehir icinde ve arazide hoplayip ziplamaksa guzel bi motor. Şehir icnde kivrak seri aralardan gec kaldirima cik in tumseklerden gec arazide git hopla zipla tam hobi motoru. Gelelim eksilere 2 kisi yolculuk işkence , uzun yolculuklar işkence , hard cross yapamassiniz grenajlar bunun icin uygun deil duserseniz hemen kirilir , 125 cc oldugu icin dik rampalari cikamaz yuksek oldugu icinde dusersiniz tadini alamasiniz. Ama ben bunlari yapmam bana gosteris olsun derseniz bunun icin yapilmis motor. Eski motorumun resimleri var 1-2 sayfa geride o şekilde çok ilgi göruyodu motor. Bana kalirsa kimsenin hevesini kirmayayim ama suan 8200-8500 bu motora verceginize illada cross istiyorsaniz KTM-KLR 250 bakin derim 2.el. Daha detayli bilgiler 1.sayfadan itaberen mevcut oralardan bakabilirsiniz. Tekeriniz düz bassin.
-
12 Mayıs 2012, 21:42
#129
Artçılı kullanımda nasıl bu motosiklet? Veya genel olarak supermoto'lar? Göz kararıyla baktığım kadarıyla artçıya pek geniş alan kalmıyor diye düşünüyorum da...
-
19 Mayıs 2012, 00:51
#130
by_moto adlı üyeden alıntı
Artçılı kullanımda nasıl bu motosiklet? Veya genel olarak supermoto'lar? Göz kararıyla baktığım kadarıyla artçıya pek geniş alan kalmıyor diye düşünüyorum da...
tek kişi bile koltuğu rahatsız edici iki kişi uzun yol yapayım desen artçının ve sürücünün tahmini 3 4 kmde bir ayağı kalkıp oturması gerek ben şahsen öyle yapıyorum herşey iyi güzel hoş koltuk biraz daha konforlu olabilirdi ama bunu uygun görmüşler japonlar vardır bir bildikleri
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:51 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:33 ----------
ucanadam adlı üyeden alıntı
Selamlar
ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?
motorum 4000 kmde (wrx) eğer hava şartları iyiyse yol düzgünse üstüne kapanmadan 125 görüyorum. bu motorun 125 lik olmasına rağmen kıvraklığı seri oluşu harika .ve gaza tepkisi çok güzel..125 olmasına rağmen 110 kmye zorlanmadan kısa sürede cıkıyor . ve bu güzellikler üzerine motor az yakıyor daha ne olsun .eksilere gelince boğazdan gelen eksoz borusu yazın sıcakta hem sağ hem sol ayağına ısı veriyor .. o biraz sıkıcı ama kışın güzel oluyor
bence görsellik dışında motorun hiçbir yeriyle oynamamak lazım .zaten türkiyede bu motora modifiye yapıcaksan bir ayağın TR dışında olması lazım ki modifiye edebilesin .
-
29 Mayıs 2012, 17:36
#131
Tekrar merhaba.
Motorumu alalı tam 10 gün oldu. Mavi renk 2012 model bir WR125R sahibiyim. Aslında baştan X modelini almayı düşünüyordum ama bayi getirtmekte zorlanınca biraz da mecburiyetten R modelini aldım. Ama iyiki de R olmuş diyorum çünkü burada yani Artvin'deki toprak yollar için tam istediğim gibi bir motora sahip oldum. 10 günde 700 kilometreyi geçti motorum, çok zevk alarak kullanıyorum. Dağ, taş, çamur, asfalt her yolda kullanıyorum. Benim gibi motorsiklete yeni başlayan ve doğada gezintiyi seven herkese tavsiye ederim. Tabi boyu kısa olmamak koşuluyla, benim boyum 1.79 ve motor üzerinde yere basarken topuklarım yere değmiyor.
-
14 Haziran 2012, 21:52
#132
arkadaşlar aranıza yeni katıldım arkadaşımla x modelinden birer tane almayı düşünüyoruz. Zonguldak'ta çalışıyoruz ikimize. Acaba toplu alımda indirim yaparlarmı ? almak isteyen başkalarıda varsa toplu alalım indirim yaptırtalım ne dersiniz ?
-
25 Haziran 2012, 17:12
#133
arkadaşlar wr 125 xl 200 le kıyaslama yapabilecek biri varsa nasıl acaba
saygılar
-
17 Eylül 2012, 01:48
#134
kadıköyde bu motosikleti denedim selesi çok yüksek ve küçük acaba artçılı sürülebilir mi sele 2 kişiye yetiyor mu
-
17 Eylül 2012, 16:20
#135
Arkadaşlar merhaba!
Ben de artık wr 125 r sahibiyim ve tecrübelerinizden faydalanmak isterim. Aynı zamanda kendi bildiklerimi de paylaşmak.
---------- Mesajlar birleştirildi - 15:20 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:07 ----------
1 yıldır enduro, cross yapıyorum. STR 250 kullandım, daha kaliteli bir motorum olsun istedim e wr 125 aldım.
Bir çok yönden tatmin oldum, ancak wr 125 1. Viteste yeterli tork sağlamıyor. Anladığım kadarıyla arka dışlı büyütmek bu sorunu çözecek. Mevcut 53 dış olan disliyi kaç yapmalıyım ki yeterli olsun. Bir fikri olan varsa cevap yazabilir mı?
-
17 Eylül 2012, 17:27
#136
@başiskele Sanırım alet sizi biraz yanıltmış diye düşünüyorum. 1. vites çabucak bitiyordur eminim. O açıdan insana tork üretmiyormuş gibi geliyor. Ancak öyle değildir. Hatta WR gibi bir motorun 1. viteste tork üretmemesi gibi bir ihtimal olduğunu sanmıyorum. Bende de benzer bir durum var, 1. vites çok çabuk bitiyor. 125 lik Hyo'm ile ~20 km hızda vites değiştiriyordum hızlanırken, şimdi 250 lik motorumla neredeyse yine aynı hızda 1 den 2 ye geçiyorum. 1. vitesin bukadar çabuk bitmesi ve üst devirde motorun adeta kesilmesi insana tork üretmiyormuş hissi veriyor. Ancak bunu arkana artçı alıp(ağır olabilir) ciddi dik bir yokuşu çıkmaya çalıştığında 125 lik bir motorun nasıl rahat bir çekiş sağladığını görürsen anlarsın. Kaldı ki 53 lük bir dişli resmen devasa bir dişli demek (53 olduğuna emin misin? )
-
17 Eylül 2012, 18:16
#137
Evet, dişli 53. Mesele şu, dün dağlardaydık. Dik ve bozuk toprak bir yoldan çıkarken, kaçınılmaz olarak karşına çıkan kanal, kaya vb engellerden yavaşlıyorsun, tekrar gaza yüklendiğimde yeterli gücü motorda bulamadim ve debriyaj yaparak motorun devrini arttırdım. yeterli devri bulan motor yokuşta zorlanmadı. Yani, 1. Vites beni tatmin etmedi. Ya yokuşta durmak zorunda kalsaydım, ki biryerde sağa mı sola derken durdum ve kalkamadim.
-
17 Eylül 2012, 18:31
#138
Valla ben senin kadar arazi tecrübesine sahip değilim. Söylediklerin de biraz garip geldi bana çünkü benzer durumlarda benim hyo bile gayet rahat idare etmişti beni araziye çıktığım zaman. STR ye kıyasla da sıkıntı yaratıyorsa bilmiyorum da hava filtresini felan temizle diycem. Enjeksiyonlumuydu bunlar onu da bilmiyorum, değilse karb. ayarına baktır. Bir de eğer performans egzozu varsa genelde düşük devirlerde çekiş kaybına sebep oluyormuş, devir yükselince de pozitif etki yapıyor. Başka da aklıma bişey gelmedi. Bu WR nin her türlü yokuşta sizi en azından kaldırması gerekirdi diye düşünüyorum(kalkamadı demişsiniz)
-
17 Eylül 2012, 20:30
#139
Motor daha 750 km de. Rodaj dönemi diyeceksin, değil. Enjeksiyonlu. Motorun cekisinde birşey yok. Sadece motordan istediğin performansı almak için gerekli devirde dönmesi gerekiyor. Bu forumda yanılmıyorsam CANASIL bu konuya deginmisti. Yeterli tork için dislilerle oynamak gerekiyor. Tabi benim gibi zorlu araziye gireceksen, yoksa gerek yok, motor gayet seri ve performanslı.
-
17 Eylül 2012, 22:49
#140
titresim ne alemde
cbr 125 kadar var mı ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)