Ben hala karar veremedim öncelikle arka dişliyi büyütmeyi düşünüyorum bakalım nasıl olacak
Ben hala karar veremedim öncelikle arka dişliyi büyütmeyi düşünüyorum bakalım nasıl olacak
Evren Şair - İzmir
www.resifbolgesi.com
Evren lastikleri satıyorum aklında olsun. 200 tl ye 150 km kullandım sadece 2 kere araziye girdim gerisi normal yollarda. Hiç bir patlagi yarığı yok sifir gibi. Motoru satıyorum offroad lastikleri bende kalıyor.
Hayırlısı olsun
Evren Şair - İzmir
www.resifbolgesi.com
selam caner ne yaptın sattın mı motoru
Evren Şair - İzmir
www.resifbolgesi.com
Merhaba evren, bı tane Fazer bulmuştum takasa girdik anlaştık adamla 2006 model motor muayene yok motorda ruhsat bilmem bı yerde yani sallamasyon iş bugün sözde muayene si yapılacaktı ruhsat gelip satış işlemleri olcakti ama Malesef haber yok bende caydım satışdan. İlanı tekrar acacağım sadece nakit olarak takasa filan girmiyecem araba alasim var gidip araba alcam bitane.
bu yamaha wr 125 lerin ilk 1000km bakımından sonra kaç bin de bir motor yağı değişimi oluyor...
peki yarı sentetik mi yoksa tam sentetik YAMALUBE yağ kullanıyorsun.tam sentetikler daha iyi diye duymuştum.
bazı sorularım olacak;
bu wr 125 r/x ile ilgili problem yaşayan varmı?
125 liğin tork olayı nedir memnun musunuz?
son hızı nedir 100km/h lere rahat çıkıyormu
uzun yol yapanlar için,wr 125 uzun yolda yorucumu acaba
ve son olarak verdiğiniz paranın hakkını veriyormu,umduğunu gibi bir model mi yoksa satın aldığı için pişman olan varmı?
Ben castrol power1 10w40 yağ kullanıyorum motorum da ve memnunum tavsiye ederim zaten servisimde bu yaği kullanıyor.
Ben motorumla çok şükür hiç bir problem yaşamadım yaşayanda duymadım, bakımlarını eksiksiz yaparsanız yağına dikkat edersenız de size sorun çıkarmaz.
Bu motorların yani wr125r modellerin tork olayı 15 beygir yanlız tam verim alabilmen için arka dişliyi büyütmen gerekecek çünkü tam torku vermiyor.
Şimdi ben motorumda 115 üstünü göremedim tabi bu hıza çıkmak için üstünde yattım motorun o günde 106 km ile radara girdim şans ya , çok rahat bi şekilde 100 km ye çıkarsın onun üstüne çıkmak için zorlarsın sonuçta cross bi makine 125 cc birde. Kısaca üstüne bindiğinde kullanmaya başlayınca 125cc makina olduğuna şaşıracaksın çünkü atik ve seri bir makine.
Uzun yolda ilk etaplarda yorucu oluyor daha sonra alişiyorsun ama yinede uzun yol için ideal bir motor deil helede artci taşiyorsan arkanda yol çekilmiyor.
Ben kendi açımdan söylüyorum yazdıklarımın hepsi kendi tecrübem dir ve tekrar söylüyorum parasını sonuna kadar hak eden bir motor, şehir içinde kıvrak atik seri ( kendi sınıfında 125 cc) eğlenceli sürerken keyif alıyorsun motor seni hiç sıkmıyor ve arazide de öyle eğlenceli çok güzel amörtusörleri var atlar ken ziplarken keyif alıyorsun , fren sistemi çok güzel insana güven veriyor sen kendini bilerek yere atmadiğin sürece motor seni üstünden atmaz bundan emin ol. Şunu açık söyleyeyim hard cross için ideal bir makine deil gücü yetersiz kalıyor yani dağa taşa çıkamassin.!!! Ben pişman deilim bu motora sahip olmaktan.
Umarım bu bilgiler işini görür sormak istediklerin varsa yine sora bilirsin...
eyvallah sağolasın @Canasil07 tam da istediklerim.aklıma yine sorular takıldımı buraya yazarım...
Selamlar
ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?
konu çok güzel arkadaşlar, ilgiyle izlenimlerinizi takip ediyorum. bu motor çok güzel, sahibi arkadaşlar forumu boş bırakmayın
Tesekkurler gargi amca yanliz fazla wr kullanicisi olmayinca aktif olmuyor burasi bende motoru satarsam artik kimler yazar bisey diyemiyecem ))
---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:05 ----------
Motorunuz hayirlli ugurlu olsun, ilk 3000 bakimindan sonra motorunuz acilir ve 120-130 km hiza cikarsin, bana kalirsa lastik ve disliyle oynama orjinal devam et 4000 km sonrasi motorun iyice acilmis olur. Tabi bunlar benim gorusum.
Başlığın takipçişi, satan olursa taliplisiyim :D
Cruisenduro'm
artık yetmediğinden, 2.el XL 200 arayışındaydım
WR 125 R'ı uzun yolda kullanan var mı acaba?
Fuarda veya fuar dolayısıyla yapılacak kampanyalarla şu 2 modeli de düşünmeye başladım
Teknik özellikler şöyle :
WR125R 7525 TL
Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC, 4-subap, Öne eğimli tek silindir
Motor hacmi 124,7cc
Çap x Strok 52,0 mm x 58,6 mm
Sıkıştırma oranı 11,2 : 1
Maksimum güç 11 kW (15PS) @ 9.000 dev/dk.
Maksimum tork 12,2 Nm (1,24 kg-m) @ 8.000 dev/dk.
Yağlama Islak karter
Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
Debriyaj tipi Islak, çoklu disk yay
Ateşleme sistemi TCI (dijital)
Çalıştırma Elektrik
Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
Son aktarım Zincirli
Kawasaki KLX 125 7900 TL
Engine and transmission
Displacement: 125.00 ccm (7.63 cubic inches)
Engine type: Single cylinder, four-stroke
Power: 10.19 HP (7.4 kW)) @ 8000 RPM
Torque: 10.00 Nm (1.0 kgf-m or 7.4 ft.lbs) @ 6400 RPM
Compression: 9.5:1
Bore x stroke: 54.0 x 54.4 mm (2.1 x 2.1 inches)
Fuel system: Injection
Fuel control: SOHC
Ignition: Digital DC-CDI
Lubrication system: Forced lubrication, wet sump
Cooling system: Air
Gearbox: 5-speed
Transmission type,
final drive: Chain
Clutch: Wet mDouble disk, manual
Chassis, suspension, brakes and wheels
Frame type: Perimeter, steel
Rake (fork angle): 27.2°
Trail: 101 mm (4.0 inches)
Front suspension: 33 mm telescopic fork
Rear suspension: Uni-Trak
Front tyre dimensions: 70/100-19
Rear tyre dimensions: 90/100-16
Front brakes: Single disc
Front brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
Rear brakes: Single disc
Rear brakes diameter: 190 mm (7.5 inches)
Physical measures and capacities
Dry weight: 113.0 kg (249.1 pounds)
Power/weight ratio: 0.0902 HP/kg
Seat height: 830 mm (32.7 inches) If adjustable, lowest setting.
Overall height: 1,090 mm (42.9 inches)
Overall length: 1,980 mm (78.0 inches)
Overall width: 770 mm (30.3 inches)
Ground clearance: 255 mm (10.0 inches)
Wheelbase: 1,285 mm (50.6 inches)
Fuel capacity: 7.00 litres (1.85 gallons)
Other specifications
Starter: Electric
Veya 2. el
XL 200 4000-5000 TL
Teknik Özellikler
Motor Hava Soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli
Silindir çapı & strok 63.5 x 62.2 mm
Silindir hacmi 196.9 cc
Sıkıştırma oranı 9.0 ; 1
Yakıt sistemi 35.3 mm VECAA
Max güç 17 BG @ 6500 d/d
Max tork 17.2 cv @ 5500 d/d
Ateşleme Elektronik ateşleme
Çalıştırma Elektrik marşlı
Şanzıman 5 vites
Aktarım O-Ringli zincir
Boyutlar 2093 x 830 x 1143 mm
Teker arası mesafesi 1389 mm
Sele yüksekliği 825 mm
Yerden yükseklik 235 mm
Yakıt deposu 8.5 lt
Tekerlekler Ön 2.75 - 21 - 45 R
Arka 4.10 - 18 - 60R
Süspansiyon Ön Teleskopik çatal / 220 mm
Arka Pro-link / 195 mm
Frenler Ön 240 mm hidrolik tek disk
Arka 110 mm kampana
Ağırlık 123 KG
Bir kaç güncel foto atayım kuyruk plakasını çıkardım yerine katlanan plakalık taktım bakalım nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:26 ----------
Bir kaç güncel foto atayım kuyruk plakasını çıkardım yerine katlanan plakalık taktım bakalım nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...
---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:41 ----------
Merhaba. Ben de yamaha wr125 x almayı düşünüyorum, ilk motorum olacak.Yalnız bir konuda tavsiyenize ihtiyacım var. Motoru daha çok Artvin civarında kullanacagim ve özellikle de buranin yaylalarini, dogasini gezmek için iyi bir motor olsun istiyorum. Wr125R arazi koşullarina sanki X modeline göre daha uyumlu gibi geliyor ama X modelinin de görünüşü daha çok hoşuma gidiyor. X modelini alirsam arazi koşullarinda, toprak ve çakilli yollarda zorlanir miyim?
Murat Okay
merhaba murat okay. eğer toprak yollarda gezmeyi düşünüyorsan direk R modelini almalısın diyorum . çünkü x modelinin jant ve lastik yapısı caddeler için ideal.bende x var toprak yolda güzel pati atıyorum hele cakıllarda drift
Herkese merhaba...Yakında wr125r alacağım inşallah...X ile R arsında tekerlek ve cant dışında teknik bir fark var mı acaba?selamlar...
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)