Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Yamaha WR 125 R/X Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #101

    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ex Honda Shadow
    Ben hala karar veremedim öncelikle arka dişliyi büyütmeyi düşünüyorum bakalım nasıl olacak
    Evren Şair - İzmir
    www.resifbolgesi.com


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #102
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Evren lastikleri satıyorum aklında olsun. 200 tl ye 150 km kullandım sadece 2 kere araziye girdim gerisi normal yollarda. Hiç bir patlagi yarığı yok sifir gibi. Motoru satıyorum offroad lastikleri bende kalıyor.

  3. #103

    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ex Honda Shadow
    Hayırlısı olsun
    Evren Şair - İzmir
    www.resifbolgesi.com

  4. #104

    Üyelik
    31 Mart 2005
    Şehir
    İzmir
    Motosikleti
    Ex Honda Shadow
    selam caner ne yaptın sattın mı motoru
    Evren Şair - İzmir
    www.resifbolgesi.com

  5. #105
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Merhaba evren, bı tane Fazer bulmuştum takasa girdik anlaştık adamla 2006 model motor muayene yok motorda ruhsat bilmem bı yerde yani sallamasyon iş bugün sözde muayene si yapılacaktı ruhsat gelip satış işlemleri olcakti ama Malesef haber yok bende caydım satışdan. İlanı tekrar acacağım sadece nakit olarak takasa filan girmiyecem araba alasim var gidip araba alcam bitane.

  6. #106

    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    YAMAHA WR 125 X -- Honda Today

  7. #107

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    bu yamaha wr 125 lerin ilk 1000km bakımından sonra kaç bin de bir motor yağı değişimi oluyor...

  8. #108
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Alıntı wertcvb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bu yamaha wr 125 lerin ilk 1000km bakımından sonra kaç bin de bir motor yağı değişimi oluyor...
    İkinci bakim 3000 de ama sen 800 km den sonra yag kontrolune basla geregini gorursen degistirirsin motorun sagligi acisindan. Ben titiz bi insan oldugum icin her 900 - 1000 km de yagini degistirdim.

  9. #109

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    Alıntı Canasil07 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İkinci bakim 3000 de ama sen 800 km den sonra yag kontrolune basla geregini gorursen degistirirsin motorun sagligi acisindan. Ben titiz bi insan oldugum icin her 900 - 1000 km de yagini degistirdim.
    peki yarı sentetik mi yoksa tam sentetik YAMALUBE yağ kullanıyorsun.tam sentetikler daha iyi diye duymuştum.
    bazı sorularım olacak;
    bu wr 125 r/x ile ilgili problem yaşayan varmı?
    125 liğin tork olayı nedir memnun musunuz?
    son hızı nedir 100km/h lere rahat çıkıyormu
    uzun yol yapanlar için,wr 125 uzun yolda yorucumu acaba
    ve son olarak verdiğiniz paranın hakkını veriyormu,umduğunu gibi bir model mi yoksa satın aldığı için pişman olan varmı?

  10. #110
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Alıntı wertcvb adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    peki yarı sentetik mi yoksa tam sentetik YAMALUBE yağ kullanıyorsun.tam sentetikler daha iyi diye duymuştum.
    bazı sorularım olacak;
    bu wr 125 r/x ile ilgili problem yaşayan varmı?
    125 liğin tork olayı nedir memnun musunuz?
    son hızı nedir 100km/h lere rahat çıkıyormu
    uzun yol yapanlar için,wr 125 uzun yolda yorucumu acaba
    ve son olarak verdiğiniz paranın hakkını veriyormu,umduğunu gibi bir model mi yoksa satın aldığı için pişman olan varmı?
    Ben castrol power1 10w40 yağ kullanıyorum motorum da ve memnunum tavsiye ederim zaten servisimde bu yaği kullanıyor.
    Ben motorumla çok şükür hiç bir problem yaşamadım yaşayanda duymadım, bakımlarını eksiksiz yaparsanız yağına dikkat edersenız de size sorun çıkarmaz.
    Bu motorların yani wr125r modellerin tork olayı 15 beygir yanlız tam verim alabilmen için arka dişliyi büyütmen gerekecek çünkü tam torku vermiyor.
    Şimdi ben motorumda 115 üstünü göremedim tabi bu hıza çıkmak için üstünde yattım motorun o günde 106 km ile radara girdim şans ya , çok rahat bi şekilde 100 km ye çıkarsın onun üstüne çıkmak için zorlarsın sonuçta cross bi makine 125 cc birde. Kısaca üstüne bindiğinde kullanmaya başlayınca 125cc makina olduğuna şaşıracaksın çünkü atik ve seri bir makine.
    Uzun yolda ilk etaplarda yorucu oluyor daha sonra alişiyorsun ama yinede uzun yol için ideal bir motor deil helede artci taşiyorsan arkanda yol çekilmiyor.
    Ben kendi açımdan söylüyorum yazdıklarımın hepsi kendi tecrübem dir ve tekrar söylüyorum parasını sonuna kadar hak eden bir motor, şehir içinde kıvrak atik seri ( kendi sınıfında 125 cc) eğlenceli sürerken keyif alıyorsun motor seni hiç sıkmıyor ve arazide de öyle eğlenceli çok güzel amörtusörleri var atlar ken ziplarken keyif alıyorsun , fren sistemi çok güzel insana güven veriyor sen kendini bilerek yere atmadiğin sürece motor seni üstünden atmaz bundan emin ol. Şunu açık söyleyeyim hard cross için ideal bir makine deil gücü yetersiz kalıyor yani dağa taşa çıkamassin.!!! Ben pişman deilim bu motora sahip olmaktan.
    Umarım bu bilgiler işini görür sormak istediklerin varsa yine sora bilirsin...
    hemres bunu beğendi.

  11. #111

    Üyelik
    01 Şubat 2009
    Şehir
    üçgün ora dörtgün bura
    Motosikleti
    Touring
    eyvallah sağolasın @Canasil07 tam da istediklerim.aklıma yine sorular takıldımı buraya yazarım...

  12. #112
    ucanadam - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Şubat 2012
    Şehir
    MANİSA
    Motosikleti
    yamaha wr 250 r
    Selamlar
    ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
    şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
    motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
    Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
    Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
    Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
    Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
    motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
    Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?

  13. #113

    Üyelik
    20 Aralık 2011
    konu çok güzel arkadaşlar, ilgiyle izlenimlerinizi takip ediyorum. bu motor çok güzel, sahibi arkadaşlar forumu boş bırakmayın

  14. #114
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Alıntı gargi amca adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    konu çok güzel arkadaşlar, ilgiyle izlenimlerinizi takip ediyorum. bu motor çok güzel, sahibi arkadaşlar forumu boş bırakmayın
    Tesekkurler gargi amca yanliz fazla wr kullanicisi olmayinca aktif olmuyor burasi bende motoru satarsam artik kimler yazar bisey diyemiyecem ))

    ---------- Post added at 16:11 ---------- Previous post was at 16:05 ----------

    Alıntı ucanadam adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Selamlar
    ben de kullandığım ybr satarak wr 125 x motorsiklet aldım. motor henuz 300 km'de.
    şehir içi kullanımda yüksekliği biraz sorun yaratsa da ön çataldan amortisörü 3 cm yukarı çekmem sorunu kısmen çözdü.
    motorun genel performansından, arazi kullanımından, hafifliğinden özellikle frenlemeden ve yakıt tüketiminden memnunum.
    Son sürat olarak tek kişi eğilmeden düz yolda ancak 107 görebildim.
    Bu motor son sürat olarak 120-130 yapabilse şehir dışı otoban kullanımlarında çok iyi olurdu.
    Daha deneyimli arkadaşlara sormak istiyorum
    Rodaj süresi sonunda son süratte artış olur mu ?
    Son sürati 120km ve üstü seviyelere ulaştırabilmek için
    motorun gürültü seviyesini ve yakıt tüketimini arttırmadan yapılabilecek modifiye önerisi olan var mı?
    Sadece Motor ve/veya tekerlek dişlisi ebatlarında değişiklik yapılarak son sürat arttırılabilir mi?

    Motorunuz hayirlli ugurlu olsun, ilk 3000 bakimindan sonra motorunuz acilir ve 120-130 km hiza cikarsin, bana kalirsa lastik ve disliyle oynama orjinal devam et 4000 km sonrasi motorun iyice acilmis olur. Tabi bunlar benim gorusum.

  15. #115
    kayasertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2006
    Şehir
    İskenderun-Hatay
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Başlığın takipçişi, satan olursa taliplisiyim :D

  16. #116
    kayasertac - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Ocak 2006
    Şehir
    İskenderun-Hatay
    Motosikleti
    Honda CRF 250 L
    Cruisenduro'm


    artık yetmediğinden, 2.el XL 200 arayışındaydım

    WR 125 R'ı uzun yolda kullanan var mı acaba?

    Fuarda veya fuar dolayısıyla yapılacak kampanyalarla şu 2 modeli de düşünmeye başladım

    Teknik özellikler şöyle :

    WR125R 7525 TL


    Motor tipi sıvı soğutmalı, 4-zamanlı, SOHC, 4-subap, Öne eğimli tek silindir
    Motor hacmi 124,7cc
    Çap x Strok 52,0 mm x 58,6 mm
    Sıkıştırma oranı 11,2 : 1
    Maksimum güç 11 kW (15PS) @ 9.000 dev/dk.
    Maksimum tork 12,2 Nm (1,24 kg-m) @ 8.000 dev/dk.
    Yağlama Islak karter
    Yakıt sistemi Elektronik Yakıt Enjeksiyonu
    Debriyaj tipi Islak, çoklu disk yay
    Ateşleme sistemi TCI (dijital)
    Çalıştırma Elektrik
    Şanzıman Sıralı, 6-zamanlı
    Son aktarım Zincirli

    Kawasaki KLX 125 7900 TL




    Engine and transmission
    Displacement: 125.00 ccm (7.63 cubic inches)
    Engine type: Single cylinder, four-stroke
    Power: 10.19 HP (7.4 kW)) @ 8000 RPM
    Torque: 10.00 Nm (1.0 kgf-m or 7.4 ft.lbs) @ 6400 RPM
    Compression: 9.5:1
    Bore x stroke: 54.0 x 54.4 mm (2.1 x 2.1 inches)
    Fuel system: Injection
    Fuel control: SOHC
    Ignition: Digital DC-CDI
    Lubrication system: Forced lubrication, wet sump
    Cooling system: Air
    Gearbox: 5-speed
    Transmission type,
    final drive: Chain
    Clutch: Wet mDouble disk, manual
    Chassis, suspension, brakes and wheels
    Frame type: Perimeter, steel
    Rake (fork angle): 27.2°
    Trail: 101 mm (4.0 inches)
    Front suspension: 33 mm telescopic fork
    Rear suspension: Uni-Trak
    Front tyre dimensions: 70/100-19
    Rear tyre dimensions: 90/100-16
    Front brakes: Single disc
    Front brakes diameter: 240 mm (9.4 inches)
    Rear brakes: Single disc
    Rear brakes diameter: 190 mm (7.5 inches)
    Physical measures and capacities
    Dry weight: 113.0 kg (249.1 pounds)
    Power/weight ratio: 0.0902 HP/kg
    Seat height: 830 mm (32.7 inches) If adjustable, lowest setting.
    Overall height: 1,090 mm (42.9 inches)
    Overall length: 1,980 mm (78.0 inches)
    Overall width: 770 mm (30.3 inches)
    Ground clearance: 255 mm (10.0 inches)
    Wheelbase: 1,285 mm (50.6 inches)
    Fuel capacity: 7.00 litres (1.85 gallons)
    Other specifications
    Starter: Electric

    Veya 2. el

    XL 200 4000-5000 TL



    Teknik Özellikler
    Motor Hava Soğutmalı, 4-zamanlı, OHC, tek silindirli
    Silindir çapı & strok 63.5 x 62.2 mm
    Silindir hacmi 196.9 cc
    Sıkıştırma oranı 9.0 ; 1
    Yakıt sistemi 35.3 mm VECAA
    Max güç 17 BG @ 6500 d/d
    Max tork 17.2 cv @ 5500 d/d
    Ateşleme Elektronik ateşleme
    Çalıştırma Elektrik marşlı
    Şanzıman 5 vites
    Aktarım O-Ringli zincir
    Boyutlar 2093 x 830 x 1143 mm
    Teker arası mesafesi 1389 mm
    Sele yüksekliği 825 mm
    Yerden yükseklik 235 mm
    Yakıt deposu 8.5 lt
    Tekerlekler Ön 2.75 - 21 - 45 R
    Arka 4.10 - 18 - 60R
    Süspansiyon Ön Teleskopik çatal / 220 mm
    Arka Pro-link / 195 mm
    Frenler Ön 240 mm hidrolik tek disk
    Arka 110 mm kampana
    Ağırlık 123 KG

  17. #117
    Canasil07 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2011
    Şehir
    Alanya
    Motosikleti
    KAWASAKI ER6N -YAMAHA BWS 125
    Bir kaç güncel foto atayım kuyruk plakasını çıkardım yerine katlanan plakalık taktım bakalım nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...


    ---------- Post added at 21:41 ---------- Previous post was at 21:26 ----------

    Bir kaç güncel foto atayım kuyruk plakasını çıkardım yerine katlanan plakalık taktım bakalım nasıl olmuş yorumlarınızı bekliyorum arkadaşlar...






    ---------- Post added at 21:45 ---------- Previous post was at 21:41 ----------


  18. #118

    Üyelik
    23 Mart 2012
    Merhaba. Ben de yamaha wr125 x almayı düşünüyorum, ilk motorum olacak.Yalnız bir konuda tavsiyenize ihtiyacım var. Motoru daha çok Artvin civarında kullanacagim ve özellikle de buranin yaylalarini, dogasini gezmek için iyi bir motor olsun istiyorum. Wr125R arazi koşullarina sanki X modeline göre daha uyumlu gibi geliyor ama X modelinin de görünüşü daha çok hoşuma gidiyor. X modelini alirsam arazi koşullarinda, toprak ve çakilli yollarda zorlanir miyim?

    Murat Okay

  19. #119

    Üyelik
    12 Kasım 2011
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    YAMAHA WR 125 X -- Honda Today
    merhaba murat okay. eğer toprak yollarda gezmeyi düşünüyorsan direk R modelini almalısın diyorum . çünkü x modelinin jant ve lastik yapısı caddeler için ideal.bende x var toprak yolda güzel pati atıyorum hele cakıllarda drift

  20. #120

    Üyelik
    11 Nisan 2012
    Şehir
    beyşehir
    Motosikleti
    CRF250L
    Herkese merhaba...Yakında wr125r alacağım inşallah...X ile R arsında tekerlek ve cant dışında teknik bir fark var mı acaba?selamlar...


6. sayfa BirinciBirinci ... 4567816 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)