Kapat
Üye Girişi
Motovento
Reklam Alanı
Motomax
Reklam Alanı
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

kawasaki ZZR 1400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    Motovento
    REKLAM ALANI
  1. #81
    Motoseverrr - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    19 Haziran 2021
    Şehir
    Bursa
    Motosikleti
    Ns 200 15" Spontini 110 23"
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Test motoruydu, içinden geçilmiştir testlerde. Ama sonuçta her test günü sonrası full bir kontrol ve bakımdan geçmesini beklerim. Böyle nahoş olaylar olmasın diye. O motosiklete olan hevesimi çok ciddi zedeledi bu olay.
    Ya abi yetkili servisin içinden çıkmış biri olarak işler hiç iç açıcı değil , işini düzgün yapan yerler 2 elin 10 parmağını geçmez... Aslında tüm başımıza gelenler işi yöneten insanların işi bilmemesinden kaynaklanıyor. Genelde firmaya en büyük düşman kendi içinde çalışanları oluyor...
    espresso bunu beğendi.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #82
    initial-D - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    25 Şubat 2013
    Motosikleti
    FJR 1300
    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zzr 1400 değil de dün Gtr 1400 gördüm, hiç öyle kocaman, kallavi bir şeymiş gibi gelmedi gözüme.
    ZZR de Hayabusa'dan ufak.

  3. #83
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirli motor almam daha isterse kanat açıp uçsun :D
    Daha o kadar yaşlanmamışındır be @Nikkfurry

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:18 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Nikkie motosiklete dair her olayın illa bir kadınla noktalanıyor. Bize de öğret bu işleri.
    Geçenlerde de YouTube'da gitar çalan kadınlardan bahsediyordu. Sanki eskiden böyle değildi, sonradan böyle oldu gibi... Belki de ben yanılıyorum. Yok yere orta yaş krizine girdi muamelesi yapmayayım @Nikkfurrie'ye.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 22:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:23 ----------

    Alıntı tommygun adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zzr 1400 değil de dün Gtr 1400 gördüm, hiç öyle kocaman, kallavi bir şeymiş gibi gelmedi gözüme.
    Eski Superduke 1303cc. Kaç kişi "600cc mi" diye sordu bana.

    Hayabusa biraz aygır gibi. Hayabusa'dan "B-King" isminde bir naked devşirdiydi Suzuki, satmadı çok, o da aygır gibiydi.

  4. #84
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Daha o kadar yaşlanmamışındır be @Nikk.....
    Şaftlı motor kullanman lazım farkı anlayabilmen için Haşmet mesela kuru debriyajda hiç kullanmadın , kullan ;)

  5. #85
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaftlı motor kullanman lazım farkı anlayabilmen için Haşmet mesela kuru debriyajda hiç kullanmadın , kullan ;)
    Şaftlı motosiklet mutlaka iyidir de genelde gençlerin tercih ettiği modeller değil gördüğüm kadarıyla. Sen ne açıdan tercih ediyorsun şaft aktarmayı (bakım avantajı dışında)?

  6. #86
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Şaftlı motosiklet mutlaka iyidir de genelde gençlerin tercih ettiği modeller değil gördüğüm kadarıyla. Sen ne açıdan tercih ediyorsun şaft aktarmayı (bakım avantajı dışında)?
    Krank motosiklete paralel döndüğü için volantda güç kaybı çok çok azdır , zincirli motorların %90 ı bakımsız ve uzun kilometreler boyunca yağlanmadan kullanıldığı için tekerde de güç kaybı aslında daha fazla olmakta , ömür boyu değişim gerektirmeyen şaft ortalama 20.000 km de bir değişen zincir dişli takımıyla mukayese edildiğinde çok daha ucuzdur , benim için en cezbedici tarafı her vites değişiminde yada gazla her oynadığınızda sürekli gerilen zincirdeki o boşluk hissiyatının olmaması..
    espresso bunu beğendi.

  7. #87
    hasmet - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    05 Kasım 2015
    Şehir
    Amerika
    Motosikleti
    SD 1290R
    Zincirin güç kaybı şafttan daha fazla he mi? Kesin daha ağırdır da...

  8. #88

    Üyelik
    29 Haziran 2014
    Kayış aktarma der kenara çekilirim dermişim

    Kayış ta daha direkt bir aktarma hissettim, şaftta da zincir e göre daha yumuşak bir aktarma diyebilirim.

  9. #89
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı hasmet adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Zincirin güç kaybı şafttan daha fazla he mi? Kesin daha ağırdır da...
    Yüzünü yıka tekrar oku yazdığımı Haşmet hangi zincir ?

  10. #90
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    R1300GS ADV aşırı tipsiz. Normal R1300GS'leri beğendim ama bunun lego gibi deposu / ön tarafından hiç hoşlanmadım. Ağırlık merkezi çok yukarıdaymış gibi de duruyor.

    Stelvio'yu geç bence Mandello varken. Stelvio'nun özellikleri Mandello'ya göre çok kısık duruyor. Ben de yükselmiştim o motosiklete sonra vazgeçtim.
    Önceden Lego BMW R1200GS'nin legosunu çıkarmıştı, lego ile gerçeğine benzetmesi zor olunca BMW bu lego çok uğraşmasın demiş olabilir.
    R1300GS ADV legosu çıksın alırım, çocuklardan bana kalırsa oynarım, anca legosunu alabilirim öyle motorların.
    Cyan bunu beğendi.

  11. #91
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceden Lego BMW R1200GS'nin legosunu çıkarmıştı, lego ile gerçeğine benzetmesi zor olunca BMW bu lego çok uğraşmasın demiş olabilir.
    R1300GS ADV legosu çıksın alırım, çocuklardan bana kalırsa oynarım, anca legosunu alabilirim öyle motorların.
    Vstrom'un kıymetini bil Espresso o motorla Nemrut'a bile çıktım birkere bile buralarda kalırmıyız , arıza yaparmı diye tedirginlik hissetmedim çünkü iki adet Vstrom uzun yıllar boyunca bende güven oluşturdu , Bmw ye geçtim tamam sürüşü , freni vs çok güzel keyifli ama hep bi tedirginlik var yani yalanda değil :D
    Cyan ve espresso bunu beğendiler.

  12. #92

    Üyelik
    26 Mart 2018
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    2022 Suzuki V-Strom 650A
    Alıntı espresso adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Önceden Lego BMW R1200GS'nin legosunu çıkarmıştı, lego ile gerçeğine benzetmesi zor olunca BMW bu lego çok uğraşmasın demiş olabilir.
    R1300GS ADV legosu çıksın alırım, çocuklardan bana kalırsa oynarım, anca legosunu alabilirim öyle motorların.
    O bütçelere çıkınca farklı bir sürü seçenek var. R1300GS'e bir şey demem, nötrüm ama R1300GS ADV yerine ben alternatiflere bakardım açıkçası. Tipi beni çok itti.

    Hoş, önceki serilerin de ADV'lerini pek beğenmezdim, bana aşırı iri gelirlerdi ama bunun yanında şu anda o eski ADV'ler acayip yakışıklı görünüyor bana. Yani takdir ederim eskilere göre daha derli toplu de kompakt gibi duruyor, hakkını teslim edeyim ama ağırlık merkezi çok yukarıya çıkmış gibi duruyor, sırf görüntü için bunu yaptılarsa BMW'ye hiç yakıştıramadım. Hiç Alman yaklaşımı değil...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------

    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom'un kıymetini bil Espresso o motorla Nemrut'a bile çıktım birkere bile buralarda kalırmıyız , arıza yaparmı diye tedirginlik hissetmedim çünkü iki adet Vstrom uzun yıllar boyunca bende güven oluşturdu , Bmw ye geçtim tamam sürüşü , freni vs çok güzel keyifli ama hep bi tedirginlik var yani yalanda değil :D
    V motor başka bir şeymiş. Çok tatlı yumuşak çalışıyor. V Strom 650'den inip Tracer'a binince (veya tersi) çok net hissedilen bir durum.
    espresso bunu beğendi.

  13. #93
    Nikkfurie - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    16 Şubat 2011
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    BMW R1200GS / Piaggio Medley / Peugeot Tweet
    Alıntı Cyan adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    O bütçelere çıkınca farklı bir sürü seçenek var. R1300GS'e bir şey demem, nötrüm ama R1300GS ADV yerine ben alternatiflere bakardım açıkçası. Tipi beni çok itti.

    Hoş, önceki serilerin de ADV'lerini pek beğenmezdim, bana aşırı iri gelirlerdi ama bunun yanında şu anda o eski ADV'ler acayip yakışıklı görünüyor bana. Yani takdir ederim eskilere göre daha derli toplu de kompakt gibi duruyor, hakkını teslim edeyim ama ağırlık merkezi çok yukarıya çıkmış gibi duruyor, sırf görüntü için bunu yaptılarsa BMW'ye hiç yakıştıramadım. Hiç Alman yaklaşımı değil...

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 11:39 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:37 ----------



    V motor başka bir şeymiş. Çok tatlı yumuşak çalışıyor. V Strom 650'den inip Tracer'a binince (veya tersi) çok net hissedilen bir durum.
    Krank derecesinden dolayıda çift silindir CP bloklar agresif çalışıyor sanki arada tek silindir ateşleme yapıyormuş gibi hissettiriyor

  14. #94
    espresso - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    07 Kasım 2016
    Şehir
    Trakya
    Motosikleti
    Suzuki Vstrom DL650 XT
    Alıntı Nikkfurie adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Vstrom'un kıymetini bil Espresso o motorla Nemrut'a bile çıktım birkere bile buralarda kalırmıyız , arıza yaparmı diye tedirginlik hissetmedim çünkü iki adet Vstrom uzun yıllar boyunca bende güven oluşturdu , Bmw ye geçtim tamam sürüşü , freni vs çok güzel keyifli ama hep bi tedirginlik var yani yalanda değil :D
    Çok seviyorum motorumu.

    Daha çok uzun yıllar bu vstrom le devam etme niyetim var. Çok memnunum motorumdan. Sırada lastik var, sonrasında elektrik tesisatını komple elden geçitrip nereden ne kablo nereye gidiyor, erişmek için nereleri nasıl söküyoruz falan gösterecek usta lazım çünkü her şey için istanbula gitmek yerine o sürüşü daha güzel yollarda yapayım da burada basit şeyleri kendim halledeyim istiyorum.

    BMW GS serisinin eski R1250 ADV modellerini ben çok beğeniyorum tip olarak. Böyle küheylan gibi heybetli motor, kullanmadım ama kullanan arkadaşlarım çok rahat motor, bir kere ona alışınca baka motor sürmek istemiyor insan öyle de sürmesi kolay ve alışkanlık yapıyor diyorlardı.Tipi çok güzel ama anca 60 yaşımı geçince artık daha rahat konforlu olsun, artçı ile de daha konforlu gidebileym diye isterim belki. Tek başıma gezerken vstrom fazlasıyla yetiyor bana.

    Hele önümüzdeki sezon kamp işlerine de girersem motorla süper olacak.


    REKLAM ALANI
5. sayfa BirinciBirinci ... 345

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (1 üye ve 3 misafir)

Bu Konudaki Etiketler