kawasaki ZZR 1400 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
initial-D adlı üyeden alıntı
Bekliyoruz üstad 0-100 kaç saniye top speed nedir yaz hele belki gaza geliriz ikinci el fiyatları dibe vurdu :D Africa Twin bile 300 e bulunuyor 2016-17
Reklamlar
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Bekliyoruz üstad 0-100 kaç saniye top speed nedir yaz hele belki gaza geliriz ikinci el fiyatları dibe vurdu :D Africa Twin bile 300 e bulunuyor 2016-17
Abi galiba bu ara motosiklet arayışındasın .
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Abi galiba bu ara motosiklet arayışındasın
.
Cumartesi 1300 GS ADV lansmanına gidiyorum benim külüstürede talip var kararsızım , yeni MotoGuzzi Stelvio ya da bi yükseliyorum ama bakalım hayırlısı , 12 taksit sıfır faiz birşeyler yapalım seneye sezonda bu fiyatları göremeyiz gibime geliyor :(
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Cumartesi 1300 GS ADV lansmanına gidiyorum benim külüstürede talip var kararsızım , yeni MotoGuzzi Stelvio ya da bi yükseliyorum ama bakalım hayırlısı , 12 taksit sıfır faiz birşeyler yapalım seneye sezonda bu fiyatları göremeyiz gibime geliyor :(
Al bir tane Multistrada V4 abi yardır yık ortalığı , şaka bir yana abi bu fiyatları her zaman artacak gibi duruyor. Ne zaman bu ülkede bir fiyat indiki? Ne alırsan al abi şimdiden hayırlı uğurlu olsun lansman tecrübelerinide bekliyorum.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Al bir tane Multistrada V4 abi yardır yık ortalığı
, şaka bir yana abi bu fiyatları her zaman artacak gibi duruyor. Ne zaman bu ülkede bir fiyat indiki? Ne alırsan al abi şimdiden hayırlı uğurlu olsun
lansman tecrübelerinide bekliyorum.
Zincirli motor almam daha isterse kanat açıp uçsun :D yav bide çok değer kaybediyor meret zaten max 200-220 yapsa yeter çantalar ful dolu , üstü çadır masa sandalye tencere tava çıkıyorum artık kamp kafasına girdim iyice hız yapamıyorum ki eşyadan , birkeresinde 200 le giderken Decatlon sandalyeleri motordan ayrıldı Allah'tan arkadan gelen yoktu :D
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Cumartesi 1300 GS ADV lansmanına gidiyorum benim külüstürede talip var kararsızım , yeni MotoGuzzi Stelvio ya da bi yükseliyorum ama bakalım hayırlısı , 12 taksit sıfır faiz birşeyler yapalım seneye sezonda bu fiyatları göremeyiz gibime geliyor :(
R1300GS ADV aşırı tipsiz. Normal R1300GS'leri beğendim ama bunun lego gibi deposu / ön tarafından hiç hoşlanmadım. Ağırlık merkezi çok yukarıdaymış gibi de duruyor.
Stelvio'yu geç bence Mandello varken. Stelvio'nun özellikleri Mandello'ya göre çok kısık duruyor. Ben de yükselmiştim o motosiklete sonra vazgeçtim.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
R1300GS ADV aşırı tipsiz. Normal R1300GS'leri beğendim ama bunun lego gibi deposu / ön tarafından hiç hoşlanmadım. Ağırlık merkezi çok yukarıdaymış gibi de duruyor.
Stelvio'yu geç bence Mandello varken. Stelvio'nun özellikleri Mandello'ya göre çok kısık duruyor. Ben de yükselmiştim o motosiklete sonra vazgeçtim.
Stelvio test sürüşüne randevu aldım gidemedim hafta içi , aslında V85 i de beğeniyorum lansmanında Koşuyolu Suzuki'den alıp kullanmışdım biraz daha güçlü olsa iyiymiş derken 115bg Stelvio geldi , Mandello daha alçak Tommy nin tarzına uygun sportif motor , bana eşya yükleyince sapıtmayacak uzun amortisorlu motor lazım , 1300 ü alsam zaten Adv yi değil standart olanı alırım , bilemiyorum 2024 1250 de satışda ikisini yanyana ilk defa görecem herhalde bu ne len der 1250 yi alırım
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Stelvio test sürüşüne randevu aldım gidemedim hafta içi , aslında V85 i de beğeniyorum lansmanında Koşuyolu Suzuki'den alıp kullanmışdım biraz daha güçlü olsa iyiymiş derken 115bg Stelvio geldi , Mandello daha alçak Tommy nin tarzına uygun sportif motor , bana eşya yükleyince sapıtmayacak uzun amortisorlu motor lazım , 1300 ü alsam zaten Adv yi değil standart olanı alırım , bilemiyorum 2024 1250 de satışda ikisini yanyana ilk defa görecem herhalde bu ne len der 1250 yi alırım
ADV olacaksa 1300 alınacak gibi değil bence. Hilkat garibesi. Stelvio Mandello'ya göre biraz zayıf kalıyor - düz versiyonlarda Mandello 14kg daha hafif. Stelvio tam dolu yola çıkma ağırlığı 246kg. O kilolara çıkınca 1250 - 1300 sanki daha cazip. Mandello ile de bayağı yük taşırsın ki? Yanlara çanta üzerine de büyük sosis atarsın, ama tabi ki o yükle asfalttan ayrılmak olmaz. Stelvio o kadar uzun bacaklı da sayılmaz; önde ve arkada 170mm hareket mesafesi var. V Strom ile aynı. Tasarım mantığı da V Strom gibi; arazi kapasitesi birazcık daha iyi bir tourer.
V85 güzel, çok kompakt. 790/890 kalıbında. Ama hava / yağ soğutma işi biraz kelek; benim test sürüşümde hararet yaptı motor. O gün ilk binen bendim ve beni biliyorsun ne kadar zorlayabilirim ki? Devri NC gibi hemen bitiyor. Keyifli, rahat, ergonomik ve şık bir motosiklet ama ağır trafik veya yavaş arazi sürüşlerini kaldırmaz.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
ADV olacaksa 1300 alınacak gibi değil bence. Hilkat garibesi. Stelvio Mandello'ya göre biraz zayıf kalıyor - düz versiyonlarda Mandello 14kg daha hafif. Stelvio tam dolu yola çıkma ağırlığı 246kg. O kilolara çıkınca 1250 - 1300 sanki daha cazip. Mandello ile de bayağı yük taşırsın ki? Yanlara çanta üzerine de büyük sosis atarsın, ama tabi ki o yükle asfalttan ayrılmak olmaz.
V85 güzel, çok kompakt. 790/890 kalıbında. Ama hava / yağ soğutma işi biraz kelek; benim test sürüşümde hararet yaptı motor. O gün ilk binen bendim ve beni biliyorsun ne kadar zorlayabilirim ki? Devri NC gibi hemen bitiyor. Keyifli, rahat, ergonomik ve şık bir motosiklet ama ağır trafik veya yavaş arazi sürüşlerini kaldırmaz.
V85 in farı , görünüşü falan retro bir ruhu var hoşuma gidiyor , niye hararet yaptı acaba rölantide çok uzun süre stabil mi bıraktılar sen teslim almadan önce ? benim 2012 GS de hava yağ soğutma 10 dk dan fazla hareketsiz kalmak doğru degil hava soğutma makinalarla stop etmek gerekir , bu yaz Göcek'te 45 i gördüm iki sene önce Urfa'da 48 gördüm hararet herzamanki gibi 4 çizgiyi hiç aşmadı..
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
V85 in farı , görünüşü falan retro bir ruhu var hoşuma gidiyor , niye hararet yaptı acaba rölantide çok uzun süre stabil mi bıraktılar sen teslim almadan önce ? benim 2012 GS de hava yağ soğutma 10 dk dan fazla hareketsiz kalmak doğru degil hava soğutma makinalarla stop etmek gerekir , bu yaz Göcek'te 45 i gördüm iki sene önce Urfa'da 48 gördüm hararet herzamanki gibi 4 çizgiyi hiç aşmadı..
Hayır öyle bir şey olmadı, ben üzerine bindiğimde motor soğuktu. Sürüşten 30dk falan önce geldim oraya. İlk binen bendim. Son iki km'yi nasıl geldim bilmiyorumi motosiklet gaz yemiyor, 2500 deviri geçmiyor, sarsıla sarsıla gidiyordu. (Tek silindire mi düştü artık bilmem?) Benden sonra binecek olan da aynı şeyi yaşayacak mı diye bekledim, onlar döndüğünde sordum benden sonra binene de yapmış. Bu test motoru tabi, millet çok özenerek kullanmıyordur da MotoGuzzi de test motoru olarak kullandığı motora ekstra bir özen gösterir diye düşünüyor(um/dum).
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Hayır öyle bir şey olmadı, ben üzerine bindiğimde motor soğuktu. Sürüşten 30dk falan önce geldim oraya. İlk binen bendim. Son iki km'yi nasıl geldim bilmiyorumi motosiklet gaz yemiyor, 2500 deviri geçmiyor, sarsıla sarsıla gidiyordu. (Tek silindire mi düştü artık bilmem?) Benden sonra binecek olan da aynı şeyi yaşayacak mı diye bekledim, onlar döndüğünde sordum benden sonra binene de yapmış. Bu test motoru tabi, millet çok özenerek kullanmıyordur da MotoGuzzi de test motoru olarak kullandığı motora ekstra bir özen gösterir diye düşünüyor(um/dum).
Tek silindir buji gitmiş yada geçen sene Uçmakdere kofte turunda benim başıma gelen tek silindir gaz kelebek bağlantısının gevşeyip yerinden çıkması gibi bir durum olabilir , tek silindir giderse diğeri aşırı ısınır hararet yükselebilir , Vstrom DL1000 yeni kasa çıktığı sene test sürüşüne gittim yine Koşuyolu Suzuki'ye , motor daha 5000 km de idi , kullanıyorum ama bir gariplik var motor tertemiz asfaltta hem sekiyor hemde sanki kalın beyaz şerit üstünde gidiyormuş gibi yalpalıyor , 10 dk sonra döndüm devam etmedim daha fazla , beraber sağına soluna bakıyoruz o da ne arka lastikte kocaman bir yarık var lastiğin içindeki kord görünüyor , şaşırdılar özür dilediler , test motorunu servis elemanlarıda kullanıyormuş Pazar günleri , biri bir halt yedi bıraktı öylece herhalde..
-
Zzr 1400 değil de dün Gtr 1400 gördüm, hiç öyle kocaman, kallavi bir şeymiş gibi gelmedi gözüme.
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Tek silindir buji gitmiş yada geçen sene Uçmakdere kofte turunda benim başıma gelen tek silindir gaz kelebek bağlantısının gevşeyip yerinden çıkması gibi bir durum olabilir , tek silindir giderse diğeri aşırı ısınır hararet yükselebilir , Vstrom DL1000 yeni kasa çıktığı sene test sürüşüne gittim yine Koşuyolu Suzuki'ye , motor daha 5000 km de idi , kullanıyorum ama bir gariplik var motor tertemiz asfaltta hem sekiyor hemde sanki kalın beyaz şerit üstünde gidiyormuş gibi yalpalıyor , 10 dk sonra döndüm devam etmedim daha fazla , beraber sağına soluna bakıyoruz o da ne arka lastikte kocaman bir yarık var lastiğin içindeki kord görünüyor , şaşırdılar özür dilediler , test motorunu servis elemanlarıda kullanıyormuş Pazar günleri , biri bir halt yedi bıraktı öylece herhalde..
Bilemeyeceğim, sıkıntı çıkana kadar normaldi yani özel ve garip bir şey hissetmedim. 20km sanırım parkur; son 2km trafik ışığında durduk sonra su koyverdi. Motor hararet yaptı. Ama sebebini bilmiyorum, öyle içinden geçmedim aşırı devir çevirmedim 3-4000 devir arası sürdüm genelde - çekiyor alet. (Redline 6000 küsürde diye hatırlıyorum...)
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Bilemeyeceğim, sıkıntı çıkana kadar normaldi yani özel ve garip bir şey hissetmedim. 20km sanırım parkur; son 2km trafik ışığında durduk sonra su koyverdi. Motor hararet yaptı. Ama sebebini bilmiyorum, öyle içinden geçmedim aşırı devir çevirmedim 3-4000 devir arası sürdüm genelde - çekiyor alet. (Redline 6000 küsürde diye hatırlıyorum...)
Göstergede herhangi bir uyarı varmıydı?
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Göstergede herhangi bir uyarı varmıydı?
Vardı. Kırmızı, üçgen içinde ünlem diye hatırlıyorum ama başka türlü olabilir, %100 kesinlikte hatırlamıyorum. Ekranın ortasında kırmızı ve belirgin bir işaret vardı, o kesin. Motoru yerine bıraktım 10dk sonra diğer grup aldığında bir işaret falan yoktu. O yüzden hararet işareti olduğunu düşünüyorum.
-
Cyan adlı üyeden alıntı
Vardı. Kırmızı, üçgen içinde ünlem diye hatırlıyorum ama başka türlü olabilir, %100 kesinlikte hatırlamıyorum. Ekranın ortasında kırmızı ve belirgin bir işaret vardı, o kesin. Motoru yerine bıraktım 10dk sonra diğer grup aldığında bir işaret falan yoktu. O yüzden hararet işareti olduğunu düşünüyorum.
Belki sensörlerin biride hata vermiş olabilir, ama sıfır alette çıkması garip olay.
-
Motoseverrr adlı üyeden alıntı
Belki sensörlerin biride hata vermiş olabilir, ama sıfır alette çıkması garip olay.
Test motoruydu, içinden geçilmiştir testlerde. Ama sonuçta her test günü sonrası full bir kontrol ve bakımdan geçmesini beklerim. Böyle nahoş olaylar olmasın diye. O motosiklete olan hevesimi çok ciddi zedeledi bu olay.
-
Belki V85'de anlık bir hata oldu ya da test motorunda bir sıkıntı vardı. Çünkü ben 1 sene önce V7 ile yapıştırabildiğim kadar yapıştırmıştım, sorun çıkmamıştı ve çok keyif aldığım bir motor olmuştu.
-
tommygun adlı üyeden alıntı
Zzr 1400 değil de dün Gtr 1400 gördüm, hiç öyle kocaman, kallavi bir şeymiş gibi gelmedi gözüme.
Izmir Alsancak'ta Fox Moto Cafe nin sahibi rahmetli Selim'de vardı orda 100 mt gittim geri geldim GTR 1400 le , üstünde fena bi egzoz vardı hatta kafenin karşısında Pia Kitabevi'nde çalışan hatun bayılıyorum bu motorun sesine dediydi :D
-
Nikkfurie adlı üyeden alıntı
Izmir Alsancak'ta Fox Moto Cafe nin sahibi rahmetli Selim'de vardı orda 100 mt gittim geri geldim GTR 1400 le , üstünde fena bi egzoz vardı hatta kafenin karşısında Pia Kitabevi'nde çalışan hatun bayılıyorum bu motorun sesine dediydi :D
Nikkie motosiklete dair her olayın illa bir kadınla noktalanıyor. Bize de öğret bu işleri.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler