Mondial Bufalo 250 Kullanıcıları Bilgi Paylaşımı
Reklamlar
-
Reklamlar
-
ewet arkadaşlar moderatörümüz mondialin yeni motoru olan bufalo 250 konumuza onay vererek konu paylaşımını açmamıza onay vermiştir şimdi yavaş yavaş görüşleri alalım ne dersiniz ?
-
burgman sevdalısı ve ekonomik durumu çok parlak olmayan biri olarak almayı düşünürüm
seneye bu zamanlar 4000 civarı bulunur sanırım
İkincilik kaybedenler içindir...
-
HaydarBıçak adlı üyeden alıntı
burgman sevdalısı ve ekonomik durumu çok parlak olmayan biri olarak almayı düşünürüm
seneye bu zamanlar 4000 civarı bulunur sanırım
aynen katılıyorum bende mct mı satıp konforlu bir maxi scootera geçmeyi düşünüyorum
-
bence hemen almayın derim...
çinlilerin su soğutmalı motorları belli...
güvenilmez...
fırsatım olursa yakında gidip bakacağım motora...
-
mondi aştı kendini
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
-
-unnamed- adlı üyeden alıntı
bence hemen almayın derim...
çinlilerin su soğutmalı motorları belli...
güvenilmez...
fırsatım olursa yakında gidip bakacağım motora...
zaten su anda gıdıp o kadar parayı sıfır motora baglamam ben ancak seneye fıyatlar dusunce temız ıkıncı el bır sey alırım dıye umut edıyorum :D
-
Bizmi çinlılerden talep edıyoruz .cakma modellerı yoksa onlar modellerı cakıyorda bızede beğenmek mı düşüyor . bende bu modelı yakından sadece görmek istıyorum ama sadece görmek ıstıyorum
-
askon adlı üyeden alıntı
Bizmi çinlılerden talep edıyoruz .cakma modellerı yoksa onlar modellerı cakıyorda bızede beğenmek mı düşüyor . bende bu modelı yakından sadece görmek istıyorum ama sadece görmek ıstıyorum
onlar cıkarıo bıze begenmek dusuo
-
21 Temmuz 2011, 02:03
#10
Her zaman şuna inanmışımdır çinli motora binerken çinli motora bindiğini bildiğin sürece bir problem olacağını sanmıyorum bir kaç arkadaşım var 2 günde motoru parçaladılar bazılarıda 150 zat kullanan tıkır tıkır işliyor makinası birazda çinlilere değil kullanıcılara kusur bulmak lazım.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
21 Temmuz 2011, 02:17
#11
baysamin adlı üyeden alıntı
Her zaman şuna inanmışımdır çinli motora binerken çinli motora bindiğini bildiğin sürece bir problem olacağını sanmıyorum bir kaç arkadaşım var 2 günde motoru parçaladılar bazılarıda 150 zat kullanan tıkır tıkır işliyor makinası birazda çinlilere değil kullanıcılara kusur bulmak lazım.
inan 1,5 sene çinliye bindim...
zc topiğine bakabilirsin...üztüne titrememe rağmen neler açtığını başıma biliyorum...
-
21 Temmuz 2011, 02:25
#12
-unnamed- adlı üyeden alıntı
inan 1,5 sene çinliye bindim...
zc topiğine bakabilirsin...üztüne titrememe rağmen neler açtığını başıma biliyorum...
bu da çin motorlarıyla ilgili bir diğer tartışma konusu olan ''şans'' konusuna girio
kimisi eşşeğe biner gibi biner senlerce dert çıkarmaz
kimisi binmeye kıyamaz tamirciden çıkmaz
çin malı motorlarda kalitenin bir ölçüsü yok aynı üretim motor 10 üzerinden 8 alırken
başkası 2 alıyor
İkincilik kaybedenler içindir...
-
21 Temmuz 2011, 02:36
#13
sonuçta yaşadığım tecrübeye bakarsam almam....
-
21 Temmuz 2011, 02:51
#14
walla bende bır cınlyle beraberım =)
cınlı motorlar bır abımın degımıyle kız gıbıler =)))
hıcde sorun yasamıyorum cok sukur ne dıyeyım :D
-
21 Temmuz 2011, 02:52
#15
zcde yapılan arka amortisörün tam teker göbeğinden değil de öne doğru olması yüzünden oluşan egzoz vidalarının sürekli gevşemesi ve arka amortisörlerin darbeleri iyi absorbe edememesi sorununu sonunda her markanın yaptığı gibi teker göbeğinden alarak sorunu çözme adına bir adım atmışlar.
küfredeceğim, 5800 lira verip de halen daha s2 tip (armut) lamba kullanılıyor ya helal olsun!!!!!!
180 kiloluk motora 16 beygir, 110 kiloluk zc'nin 8.5 beygirine oranla daha iyi hızlanır ama aradaki 100 ccye değmiyor. ievolution da yazıyor; enjeksiyonlu mu acaba?
güç düşük olduğundan son hızı da düşük... kilosu da ağır...
olur da 150 zcmin motorunu yakarsam ve ya motosikletim silindir sekman isterse direk bu motosikletin motorundan sipariş etmeyi düşünüyorum. hiç olmazsa 4000devirde max tork ve 6500 devirde max güç verdiği için az yakar. 2 katı güç de yeri gelince işime gelir.
-
21 Temmuz 2011, 02:59
#16
maxi97 adlı üyeden alıntı
zcde yapılan arka amortisörün tam teker göbeğinden değil de öne doğru olması yüzünden oluşan egzoz vidalarının sürekli gevşemesi ve arka amortisörlerin darbeleri iyi absorbe edememesi sorununu sonunda her markanın yaptığı gibi teker göbeğinden alarak sorunu çözme adına bir adım atmışlar.
küfredeceğim, 5800 lira verip de halen daha s2 tip (armut) lamba kullanılıyor ya helal olsun!!!!!!
180 kiloluk motora 16 beygir, 110 kiloluk zc'nin 8.5 beygirine oranla daha iyi hızlanır ama aradaki 100 ccye değmiyor. ievolution da yazıyor; enjeksiyonlu mu acaba?
güç düşük olduğundan son hızı da düşük... kilosu da ağır...
olur da 150 zcmin motorunu yakarsam ve ya motosikletim silindir sekman isterse direk bu motosikletin motorundan sipariş etmeyi düşünüyorum. hiç olmazsa 4000devirde max tork ve 6500 devirde max güç verdiği için az yakar. 2 katı güç de yeri gelince işime gelir.
aynen su ampul olayına bende cok katılıyorum adamların amacı sanırım ellerındekı duy ıle eskı tıp ampullerı bıtırmek anlam vermıs degılım ne yapmaya calıstıklarına
-
21 Temmuz 2011, 12:52
#17
Bayilerde ne zaman göreceğiz acaba?
-
21 Temmuz 2011, 12:55
#18
Felonunda dediği gibi çok yakar az kaçar bu model
-
21 Temmuz 2011, 14:00
#19
fiyat yüksek biraz daha para eklenip kymco veya sym alınabilir.
-
21 Temmuz 2011, 14:34
#20
var ya hem kendi sitesine hem de facebooktaki grubuna yazı yazmıştım 250cc su soğutmalı motor getirin diye... şimdi pişmanım yemin ederim. üstüne 2 milyar daha eklenip italyanlara bile yönelinebilir.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)