Selam beyler.. Fz için carbon Tiger, Two Brothers, Akrapovic üçlüsünden birini arıyorum temiz ikinci elinden sahibinden'e baktım bişey bulamadım.. bilginize...
banada bazen esiyor satıp z1000sx alasım geliyor ama bilemiyorum 2014 abs 11000 km de kararsizim
Fazer 8 takaslı VFR 1200f var arkadaşlar
"CaRPe DieM"
hadi hayırlı olsun cihan kardeşim
---------- Mesajlar birleştirildi - 10:21 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:13 ----------
Cihan daha önce Pırelli rosso 2 mi vardı senin fazer de.
Evet. PiPo3, Rosso2, M7 kullandım.
"CaRPe DieM"
Pırelli rosso 2 çok güzel bir lastik öylede olunca fazerle virajlara doyulmuyor.
Evet. Sadece yol çizgilerine dikkat. Olmadık yerde çizgi üzerinde salıyo o lastik.
"CaRPe DieM"
Fazer 8 abs 38400₺ oldu almayı düşünenler bayilerden 2015 modelleri eski fiyattan alabilir fuardan sonra 2 el de sıfır da almak zor
Arkadaşlar uzun süren araştırmalar sonunda grubumuzca tiger egzoz aldık ve o beklentimizin çok üzerinde çıktı. Egzoz düşünen herkeze hiç düşünmeden tavsiye ederim. Yıllarca piyasadaki butun egsozlari denedim tigerla arasında hic bir farkları yok. Boş yere bir sürü para vermişiz zamanında.
[IMG][/IMG]
Yoshi de aldık geçen sene 2600'tl ye akrepte aldık test ettik denedik tecrübeler baki
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:12 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:47 ----------
Yamaha Fazer 800 P-800 full karbon modeli olarak geçmektedir. Bakalım bu pazar 2. denememizi yaparız inşallah
özellikle tünellerde çok fena
tşkler birde arkadaşlar fazer 8 2011 modellerin kasası eski mi?sonraki modellerde değişiklikler oldu mu?
herkese selamlar fazer son zamanlar aklımda ama kullanan arkadaşlara sormak istediğim bir konu var. Videolarda bir kaç kez karenajların tam oturmadığı ses yapabildiği ile ilgili yorumlara rastladım bunun aslı varmıdır? Varsa da çözümü olarak ne yapılabilir? Zamanla bu aralıklar problem yaratır mı? Şimdiden herkese teşekkürler. ( forumu takip ediyorum denk gelemedim bu konuya o yuzden soruyorum )
11-12 modeller eski versiyon. 13 ve sonrası modeller revizyonlu modeller oluyor. Bunlarda yapılan değişiklikler başlıca; ayarlı amortisör getirildi, kaymaz ve su tutmaz sele getirildi, kapaklı sinyaller şeffaf kapak olarak değiştirildi. Özellikle amortisör uygulaması sebebi ile 11-12 modeller tercih edilmemesi önerilir.
Grenajlar değil de km saatinin ve ön siperliğin arasında bulunan kapaklar (Tüm motorlarda değil, nadiren) çıt çıt ses çıkarabiliyor. İçten kalın şekilde çift taraflı bant uygulaması ile bu çıtırtı giderilebiliyor.
"CaRPe DieM"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)