Bazı bayilerde 2015 eski fiyatta olanlar var almak isteyen acele etsin hatta son gün diyebilirim.
Dün akşam Astral nickli Anıl kardeşimizin motorunu aldık. Gurupta fazerler olarak epey olduk
Bazı bayilerde 2015 eski fiyatta olanlar var almak isteyen acele etsin hatta son gün diyebilirim.
Dün akşam Astral nickli Anıl kardeşimizin motorunu aldık. Gurupta fazerler olarak epey olduk
Anıl'a da alana da hayırlı olsun
"CaRPe DieM"
Selam arkadaşlar , uzun zamandır foruma giriş yapmıyordum ancak fazer nedeniyle burdayım malum forumun kalitesi ortada
Merak ettiğim ben 2.motor olaraktan uzun yol için enduromun yanına bir motor almak istiyorum ancak bu motorları kullanmadan karar vermek gerçekten çok zor , gerçekten az paralar verip alıp binmiyoruz motorlara ve aldıktan sonra da insan pişman olmak istemiyor açıkcası.bu motorumdan önce ktm,transalp ve cbr600f kullanmıs biriyim ancak son ıkı yıldır wr250 ile takılıyorum.800cc beni çok tedirgin edermi nasıl kullanımı var bilmiyorum.
Fazer 8 'in dengesi,kullanım rahatlığı,virajı,freni ve hissiyatı nasıl ?
ayrıca racing motorlar gibi zevk almak için sürekli gazlamakmı lazım yoksa 120-130 km sabit hızlarda uzun yolda zevk alınabilen bir motormu?
ayrıca 120-140 km arası hızlarda uzun yolda yakıtı kaç litre ?
Pratik bir motor mu?
bütçemi aşan bir fiyatı var ancak alınca bir kere alacaksak buna değermi işte bilmiyorum
yoksa 2013-2014 er 6 f abs mi almak 20 bin tl dolaylarına karar veremedim oda sevdiğim bir motor düşük devir torku kullanması eglenceli ancak uzun yolda nefesi yetermi bilmiyorum.Maliyet olarakta tabi aralarında farklar var.Kullanmadan bunlara karar vermek güö olsada cevap verecek herkese teşekkürler.Objektif yorumlarınızı beklıyorum
Er6F ile fazer8 yakından uzaktan alakası yok. Fazer8 al bak yoluna. Yıllarca çeşitli motor binenler bile motor sayfasını kapattım diyorsa gerisini sen düşün artık.
Fazer 8 'in dengesi,kullanım rahatlığı,virajı,freni ve hissiyatı nasıl ?
Dengesi: Eski Fazer 6 kullanıcısıyım. Fazer 6 180 kilodur. Şu an Fazer 8 Abs kullanıyorum. 225 kilodur. 6'dan sonra 8 bana kuş gibi geldi
Kullanım rahatlığı: Oturuş pozisyonu bir gün içerisinde 900km mesafeye elverişli. (Tecrübeyle sabit )
Virajı: Geçtiğimiz pazar SS'lerle bir hızlı tur gerçekleştirdik. sağ ve sol peg'i asfalta sürterken aynamda bile bir SS göremiyordum.
Freni: ABS kullandığım için standardı hakkında fikrim yok. Fakat, absli kasanın frenlerine 10 üzerinden 9 verebilirim.
Hissiyatı: ANLATILMAZ YAŞANIR
racing motorlar gibi zevk almak için sürekli gazlamakmı lazım yoksa 120-130 km sabit hızlarda uzun yolda zevk alınabilen bir motor mu?
Geçtiğimiz pazar SS'lerle bir gazlama turu gerçekleştirdim. Gayet keyifliydi. Ama yılda ortalama 30bin km yol yapıyorum. Bu da şehirler arası; uzun yolda oluyor haliyle...
Ne diyebilirim ki, Fazer Candır...
"CaRPe DieM"
teşekkürler cihan54 ve msn-fz6 tabiki iki motor kıyaslancak motorlar değil siklet farkı var , sadece o kadar para verip daha sonra sıkılıcağım bir makinaya binmek istemiyorum..bu arada tecrubesiz ss sürücelini dar virajlı yollarda 250cc ile de geçebiliyorum ağırlığını hissettirmemesi güzel ve önemli bir şey tabiki 10 kg motordan sonra 225 kg her türlü ağır gelirde alışmak sorun olmaz...teşekkürler bakalım belki aranıza bende katılırım...
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:08 ---------- bir önceki mesaj zamanı 21:54 ----------
Fazer'da pek yan çanta kullanan göremedim tavsiye edilmiyor mu ? topcase görüntüyü bozuyor ama side case ler ile belki daha havalı durur ama pek göremedim...
Dar yolları bilmiyorum da biz bildiğin Sakarya-istanbul otobanındaydık
Yani demem o ki, Fazer 8'le ister şehir içinde dans et, ister uzun yollara çık, istersen hem virajda hem düzde performansın keyfini çıkar.
Yakış ise, standart haliyle uzun yolda 25-30 kuruş arasında olur.
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:13 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:11 ----------
Topcase veya sidecade için çok bi yorumda bulunamam şahsen, ama kullananları gördüm, bir şikayetleri olduğunu sanmıyorum..
"CaRPe DieM"
Supersport'u andıran ön kafa tasarımı ve 180'lik arka teker nedeniyle Fazer 8'i bende beğeniyorum. Bu canavarın benzini nasıl içtiğini de merak ediyorum.
Şehir içi ve şehir dışı yakıt tüketimini kuruş olarak değil de, litre olarak paylaşabilir misiniz?
Malum benzin fiyatı her gün değişiyor, litre olarak paylaşırsanız 3 yıl sonra da burayı biri okuduğunda işe yarayacaktır.
Bu soruyu Ahmet üstadımın yanıtlamasını istiyorum Malum, benim motorda birkaç eklenti var, haliyle yakışta da değişimler söz konusu
"CaRPe DieM"
Merhaba ben aramiza hosgeldin demek istiyorum.. Nedeni fazer 800 gercekten cok guzel bir motor viraj konusunda ss ten geri kalmadigi tecrube ile sabit Aktif olarak 1000rr ve fazer kullanicisiyim kategori olarak ayri makineler ama rahatlikla soylebilirim ki virajda verdigi guven hissini ancak kullaninca anlayabilirsin rahatligi bariz acik ara onde, bugun fuardaydim fazer suanda bile tracer a ragmen cok rağbet goren bir makine bunu yamaha standindaki arkadaslar soyluyor fazerin hic bir markada muadili yok ben satip r6 alicaktim hatta pazarligini bile yaptim 2015 icin ama yamahadaki arkadaslar fazer satilip r6 alinmaza baglayip beni ikna ettiler viraj videolari var hatta burada uye olan speed dream isimli arkadasimizin youtube de paylastigi videolar var izlemeni tavsiye ederim sana bir fikir verecegini dusunuyorum... Yakit konusunda sunu diyebilirim gazi cok acip kapatmazsan sabit hiz 120 130 gidersen bir depo benzinle tam hatirlamiyorum ama 280 km falan gidersin.. Buarada ben yan canta ve topcase kullaniyorum hicbir sikinti yasamadim topcase in artciya sagladigi rahatlıkta isin cabasi tabi , son olarak bende fazer candir diyorum..
Normal kullanımda şehir içi şehir dışı 5.5 – 6 lt / 100 km. Şehir dışı çok sakin kullanımda 5 lt litrenin altına bile inebilir sin.(4,7-4,8 gibi) Tamamen bu iş senin bileğine bağlı bir durum.
benim yakıt ortalamam şehirdışı: 100 km'de 5 litre. sehiriçi 6,5 litreyi hiç geçmedi. üzerinde leovince egzoz ve K&N hava filtresi var
Yakıt tüketimi stock haliyle 90 - 100km sabit hızda 4,4lt 110 - 120km sabit hızda 4,1lt şehir içi yazın 5,9lt kışın 6,5lt tabi sakin kullanımda bu şekilde şu anda akrep var gazlıyorum şehir içi 7lt civarında. Uzun yolda 140 - 170km arası sürüşte 5,2 lt yakıyor
bunlar çok güzel değerler
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:06 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
Teşekkür ederim bilgiler için tecrübeli farklı motorlar kullanmış kişiler daha güzel kıyaslama yapabiliyor.Peki yan çantalı hiç fotografı varmı makinanızın ?
bu arada fuarda hem tracer hemde fazer a oturdum fazer önden koruması daha yüksek daha alcak bir motor,artçı yeri daha ufak ve sport tourıng bır sürüş stili var ama gidon biraz yükseltilirse daha rahat edilir diye düşünüyorum.Trcaer ise dik kullanım olarak ve ayakta sürüş yapma durumunuda size sağlaması açısından uzun yolda çok daha rahat bir motor olacaktır kanısındayım yükseklik ve artçı selesi daha rahat ettirir uzun yolda.
Şu anda elinde 2014 model fazer kalan varmı acaba hiç bilginiz var mıdır ? yoksa yenı fıyattan fazer alınmaz gercekten 2 bın tl verıp tracer tercıh edılır.
tracer ın sıkıntısı rüzgarı çok alması ewet gidon yükseltme aparatı ile rahat oluyor artçı tracerda daha rahat olduğu doğru onu da fazer da şöyle çözdüm ben topcase de sırt dayama aparatı var onun için sıkıntı cıkmadı suana kadar tabi zevk meselesi bu işler sıralı 4 silindirin sesi yeter ..
Şuanda yan çantalı fotograf yok ama müsait bir zaman ceker eklerim buraya..
Dostum çok teşekkür ederim. Umarım hepimiz kazasız belasız keyifli günlerde kullanırız motorlarımızı
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:33 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:31 ----------
Amin. Sağolasın Cihan Hocam. Sanırım doğru yolu bulduk Fazer ile
anadoluyollarinda.blogspot.com.tr
Hayırlı olsun Allah güle güle binmeyi nasip etsin.
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)