Ben cbf 1000 den fazer e geçtim artıları da var eksileri de tartışılır ve herkese göre değişir ama cbf fazer gibi durmuyor gidona bakınca fark bariz belli
Ben cbf 1000 den fazer e geçtim artıları da var eksileri de tartışılır ve herkese göre değişir ama cbf fazer gibi durmuyor gidona bakınca fark bariz belli
ben tavsiyemi yapayım da vebal kalmasın ))
evet kişisel sürüş karakteri ile ilgili tamamen...
duruşundan kastın görünüm olarak mı? fazer 8 den bahsediyosun sanırım, ne onu gördüm canlı ne de yeni kasa cbf 1000 i..onun için bi yorum yapamayacağım...açıkçası cbf 1000 in insanı çok heyacanlandıran bi görüntüsü pek yok...fazer 6 nın görünüşü çok daha güzel duruyor..2005 yılı için çağının çok çok ötesinde bir çizgiye sahip...keşke bazı yönleri de öyle olsaydı...
Aramızdan bir arkadaşımızın ayrılması gerçekten beni çok üzdü. Allah ailesine sabırlar versin.
Marmaris akyaka yolları bol virajlıdır ama fazla riske atılmadan geçildiğinde aksine çok keyifli bir yoldur. Ne kadar çok risk o kadar ölümle burun buruna gelmek demek. Bu işin sonu yok, sınırları fazla zorlamamak gerekir. Kaçla döndüğün kaçla gittiğin değil o yolculuğun motor üzerinde olmanın keyfini tadını çıkarmamız gerekir. Allah bu arkadaşımıza da tekrar rahmet eylesin, Allah hepimizin yardımcısı olsun şeytana uydurmasın diyelim.
Bir motor kazası gördüğüm zaman ve çok daha kötüsü bu kaza ölüm ile sonuçlandığı zaman çok üzülüyorum. Allah vefat eden arkadaşımıza rahmet eylesin ailesine sabır versin.
Motor gerçekten şakaya gelmiyor 1 anlık dikkatsizlik ya da heves her şeyi bitirebiliyor. O yüzden çok dikkatli olalım arkadaşlar..
Seni fazlasıyla üzme sebebi nedir acaba merak ettim
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:10 ----------
bende uzun yol yaptım ama sıcaklık normal bence bu tarz motorların hepsinde bole bir sıkıntı keyf almaya bakmak lazım diye düşünüyorum.. Bana kalırsa yanlış seçim makineyle alakalı değil
Merhaba
Arkadaşlar manavgat motor festivalinde bir sürü fazer vardı ama bizim bu grubtan sadece 2 kişi ile tanıştık, tabi her gördüğüm fazer sahibine soramıyosun motosiklet.net fazer grubundamısın diye, Bizden kaç kişi katıldı acaba
ben de cumartesi günü gittim pazar oglene kadar kaldım oradaydım ama karsılasamadım kımseyle 10 tandeden fazla motor saydım
İnternette,yurtdışında yapılmış grenaj kitli fazer8'ler var ama benim hoşuma gitmedi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:03 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:00 ----------
Mesela;
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
Videosunu çektim musait olunca koyucam buraya
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:19 ---------- bir önceki mesaj zamanı 18:17 ----------
Arkadaşlar fazer8 i olan ve mt 09 kullanan arkadaş varmı aranızda, bu makineyi gerçekten çok merak ediyorum. Yada drag yapan varmı? ayırıp gidiyor mu nasıl durum. Motor almayı düşünen bizim fazer ile mt 09 arasında kaldım bi deneyebilirmiyim diye yapışıyo trafikte 2 gün içinde 3 kez böyle bişey geldi başıma bende merak ettim doğrusu mt yi
MT performansta 8'e göre gerçekten üstün bir motosiklet.. Kullandığımda hırçınlığını tabiiki farkettim, ama kıyaslama konusunda, ben 8'le arkadaş 9'la sürüş yaptığımızda düşük hız olsun yüksek hız olsun, gayet açık bir fark oluyor, özellikle hızlanmada.. Ama ben ne kadar anlatsam boş, tabiiki kendin denemelisin..
"CaRPe DieM"
Baştan sona bir solukta okudum Makinalarınız çok güzel arkadaşlar, kıymetini bilin...
Şu memlekete dönsemde bende aranıza katılabilsem. Grenajınız asfalt görmesin, kalın sağlıcakla.
Bu da soru mu Şöyle tarif edeyim. 150km/h hızla 8 ve 9 yanyana gidiyor.. Aynı anda gaz açtığında, 8 kullanıcısı yerinde duruyormuş da 9 yanında kalkış yapmış gibi bi durum oluşuyor Tavşan gibi meret yaa.. 9 enteresan bi makine
"CaRPe DieM"
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)