Yamaha FZ8 - Fazer 8 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
-
27 Haziran 2014, 14:14
#1401
Bu bakımdan haklısınız, bence de süper oldu. Biaim evin önü düzlük olduğundan sabah,akşam apaçiler gazlardı şimdi ses yok. Bu apaçiler genelde çinli tayfası ama Manisa'da diğer türlü de apaçi çok...mesela Supersport motorla şort atlet gezenler,çarşı içinde redline görenler vs vs adam parayı motora yatırmış,bırakın ekipmanı cebinde benzin koyacak parası yok ama işi gücü havada! Kontrollerden önce mont-kask vs gezerken bana astronot gözüyle bakıyorlardı şimdi hiçbiri meydanda yok, çok güzel oldu ama 10 dk da iki defa durduruldum,ruhsat vs çıkar,bütün evrakları çıkar,tak vs valla bende küçük işler için şehire motorla çıkmam,sadece uzun yola çıkarım. Bize de ızdırap oldu Her lamba,her ana yol, neredeyse her trafik lambası altında adam duruyor ve kenara çek de değil,direkt yanına gelip kontrol yapıyor,kaçamazsın!
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
Reklamlar
-
27 Haziran 2014, 14:18
#1402
İzmir İl Temsilcisi
astral adlı üyeden alıntı
Bu bakımdan haklısınız, bence de süper oldu. Biaim evin önü düzlük olduğundan sabah,akşam apaçiler gazlardı şimdi ses yok. Bu apaçiler genelde çinli tayfası ama Manisa'da diğer türlü de apaçi çok...mesela Supersport motorla şort atlet gezenler,çarşı içinde redline görenler vs vs adam parayı motora yatırmış,bırakın ekipmanı cebinde benzin koyacak parası yok ama işi gücü havada! Kontrollerden önce mont-kask vs gezerken bana astronot gözüyle bakıyorlardı şimdi hiçbiri meydanda yok, çok güzel oldu ama 10 dk da iki defa durduruldum,ruhsat vs çıkar,bütün evrakları çıkar,tak vs valla bende küçük işler için şehire motorla çıkmam,sadece uzun yola çıkarım. Bize de ızdırap oldu
Her lamba,her ana yol, neredeyse her trafik lambası altında adam duruyor ve kenara çek de değil,direkt yanına gelip kontrol yapıyor,kaçamazsın!
Sizin acınızdan gercekten can sıkıcı bir durum saygı duyarım Ama haricinde inanın şuan mutlu oldum ..
Manisada ögrenciydim çok cektim şu apaci kabilesinden. Kız arkadaşımızla 5 dakika dışarı cıkmaya gelmiyor 298349438 tane ara gaz yıyoruz
Bu arada manisa merkeze şükür etmek lazım akhisar ve ilerisi dahada beter.
Soma.
Kırkagac.
Akhisar.
Saruhanlı.
-
27 Haziran 2014, 14:47
#1403
Sen bide Turgutluyu bir gör inanamazsın... Resmen arı kovanı gibi.
Zaten emniyet müdürümüz gelmeden namı gelmişti. Bence de çok iyi oldu inşallah sürekliliğini korur.
-
27 Haziran 2014, 18:35
#1404
-
27 Haziran 2014, 18:44
#1405
Fazer 8 i olan arkadaşlar motorunuzda en yüksek hız kac km gördünüz ?
-
28 Haziran 2014, 04:23
#1406
iayvaz-fz8 adlı üyeden alıntı
bu egsoz a cok takmısınız bence sonucta giderken o sesi duymuyosun bile nerdeyse, fiyatı uygun olan bi egsoz taksan yeterli die düsünüyorum.
büyük motorların sürücüye gücü,dışardakine ise sesi zevk verir.
---------- Mesajlar birleştirildi - 05:38 ---------- bir önceki mesaj zamanı 04:28 ----------
http://www.youtube.com/watch?v=huQZg...ature=youtu.be
Sizin bu videoları izlerken bile geriliyorum ben. Yaşımdan mıdır nedir bilmiyorum. Daha uzun yıllar burada aksesuar, egzoz, motor muhabbetleri geçeriz inşaallah. Tekeriniz düz bassın, Allah kaza bela vermesin. Dikkatli kullanın makinayı.
-
28 Haziran 2014, 09:31
#1407
Maslak adlı üyeden alıntı
Fazer 8 i olan arkadaşlar motorunuzda en yüksek hız kac km gördünüz ?
Hiç denemedim desem ama tahminen 255-265 arası seyreder diye düşünüyorum. 230-240'lara tabanca gibi geliyor ara hızlanması çok iyi. Bende motorda son hızı değil ara hızlanmayı severim. Yapabilecek olması dahi kâfi
-
28 Haziran 2014, 09:49
#1408
Maslak adlı üyeden alıntı
Fazer 8 i olan arkadaşlar motorunuzda en yüksek hız kac km gördünüz ?
-
28 Haziran 2014, 10:34
#1409
Önceki racing motorlarımla hususi otobana gazlamaya giden biri olarak son hızı etkiyen bir çok faktör vardır. Bu video hiç bir şeyin göstergesi değildir. Neden bu motor bu yolda daha önce 285 görmüştü şimdi niye 280 kaldı deyip uğraşan biriydim
Özellikle yolun durumu olsun en az 10-15km değiştirir, pilotaj çok önemli vites geçişlerinde 2 parmak debriyaja basıp elimizi gazdan çekmeden vites değiştirmek gerekir. Buradaki amaç normal sürüşte debriyaja sonuna kadar basıp elimizi gazdan çekince oluşan hız kaybını önlemek,en uygun zamanda redlıne sokmadan vites değişimi yapmak, son sürati görmek istiyorsan kesinlikle rüzgarın seni tutmasını eğilerek önlemen lazım yani motorla tam bir bütün olmak gerek baston yutmuş gibi dik durarak son sürati göremezsin. Rüzgarın yönü de çok önemli ve bu adam dip gazda çok kısa durdu. Bahsettiğim koşullar olursa topspeed görülmüş olur. Bu videoda eleman biraz gazlamış ve bırakmış o kadar
-
28 Haziran 2014, 11:40
#1410
MNS-FZ6 adlı üyeden alıntı
Önceki racing motorlarımla hususi otobana gazlamaya giden biri olarak son hızı etkiyen bir çok faktör vardır. Bu video hiç bir şeyin göstergesi değildir. Neden bu motor bu yolda daha önce 285 görmüştü şimdi niye 280 kaldı deyip uğraşan biriydim
Özellikle yolun durumu olsun en az 10-15km değiştirir, pilotaj çok önemli vites geçişlerinde 2 parmak debriyaja basıp elimizi gazdan çekmeden vites değiştirmek gerekir. Buradaki amaç normal sürüşte debriyaja sonuna kadar basıp elimizi gazdan çekince oluşan hız kaybını önlemek,en uygun zamanda redlıne sokmadan vites değişimi yapmak, son sürati görmek istiyorsan kesinlikle rüzgarın seni tutmasını eğilerek önlemen lazım yani motorla tam bir bütün olmak gerek baston yutmuş gibi dik durarak son sürati göremezsin. Rüzgarın yönü de çok önemli ve bu adam dip gazda çok kısa durdu. Bahsettiğim koşullar olursa topspeed görülmüş olur. Bu videoda eleman biraz gazlamış ve bırakmış o kadar
Söylediklerine katılıyorum. Fz6 bile bu hızlara cıkabiliyor, dip gazda bir süre gitmesi lazımdı.. muhakak bi deneyen olmuştur formda
-
28 Haziran 2014, 11:53
#1411
Cihan 254 gördüm demişti.
-
28 Haziran 2014, 12:01
#1412
Cihan 54 yok bugun galiba yazmadı hiç..
-
28 Haziran 2014, 12:05
#1413
Haydi cihan halk tedirgin seni bekliyor
Şahsen motorun son süratinin ne olduğu bence hiç önemli değil önemli olan motordan aldığın keyiftir. Ha 10km fazla yapmış ha yapmamış ne olur ki yani. Son gezimizde 130-140 arası seyrettik inanın çok keyifli oldu gezdiğimi anladım açıkçası.
-
28 Haziran 2014, 12:18
#1414
MNS-FZ6 adlı üyeden alıntı
Haydi cihan halk tedirgin seni bekliyor
Şahsen motorun son süratinin ne olduğu bence hiç önemli değil önemli olan motordan aldığın keyiftir. Ha 10km fazla yapmış ha yapmamış ne olur ki yani. Son gezimizde 130-140 arası seyrettik inanın çok keyifli oldu gezdiğimi anladım açıkçası.
Evet haklısın uzun süre yüksek hızda gidemezsin zaten ben sadece merak ettim okadar.. Gaz tepkisi iyiyse 180 yapsada sıkıntı olmaz..
-
28 Haziran 2014, 18:44
#1415
minimum 5dk süreyle 249km/saat (Ankara/İstanbul otoyolu düzde)... son derece atik, kıvrak, iyi yol tutan, konforlu (oturuş) ve sık vites değiştirmeye gerek bırakmayan, acemiliği tolere eden ideal cadde makinası, ister günlük kullan ister uzun yol yap, ayrıca ABD.de en sorunsuz marka Yamaha ve en sorunsuz model ise fz8 seçilmiş, maşallahı var, tek eksiği vites göstergesi, o kadar kusur da olsun yani... yemine suyuna bakarsan evladiyelik aynı fz6 gibi
-
29 Haziran 2014, 09:16
#1416
Benim adım geçmiş burda, ne oluyor acaba.. bakındım da evet söylenenler doğrudur efenim..
-
29 Haziran 2014, 12:03
#1417
FZ8 VE FZ8 FAZER modellerinden birini almayı düşünüyorum.Satmayı düşünen irtibata geçerse memnun olurum.
-
29 Haziran 2014, 14:14
#1418
Uzun süredir bende yazamıyordum malum rodaj işleri şuanda 600 km deyim tek sıkıntım motorun ağırlığı ile baş etmek park ettiğim yerden motoru geri geri itmek tam bir kabus.Yada ayağın sendelerse vay haline 1 haftadır ayak kası çalışıyorum :D
-
30 Haziran 2014, 01:48
#1419
-
30 Haziran 2014, 02:44
#1420
çok güzel olmuş, tasarlayanların üretenlerin ellerine sağlık, ben talibim, ama waytake nedir bilmiyorum, eski usul satınalmak mümkün değil mi ?
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)