Yamaha FZ8 - Fazer 8 Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Haziran 2014, 22:19
#1341
Sürüş şehir trafiğinde aşırı riskli ve sonuna kadar izleyemeyeceğim kadar stres dolu. Kullanan arkadaş fazlasıyla yetenekli ama kötü örnek teşkil eden bir kayıt olmuş. Ülkemizde motosiklete diğer araba sürücülerinin trafikteki yaklaşımı belli. Tabi öncelikle biz kendimiz daha güvenli kullanmalıyız. Daha dün İzmirde karşı şeritten motorun geldiğini göre göre adam sol şeride çıkıyor ve motordakiler pert. Ne diyeyim ki belki kızacaksınız ama güvenli sürüş videoları daha zevkli seyrediliyor aslında.
Reklamlar
-
20 Haziran 2014, 09:20
#1342
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
ya o kadar da boş değil tabi ki, içinde amyant elyaf vs var. ama ne bilim gözüme pahalı geliyor, tiger dan bakabilirim. fazer 6 da kullanmıştım, akrepoviçten bir farkı yoktu.
Malzeme kalitesi en iyi egzoz Akrapovic'tir.Sadece ses içinse ekonomik olduğu için düşünülebilir ama karbonun yandığı ve elyafın çabuk yanıp bittiği için belli bir zaman sonra sesinin bozulabileceğini aklınızdan çıkarmayın. Yoshimura R77 tavsiye ederim alt devirlerde küçük homurtulu lakin ortalardan sonra F1 araçları gibi çığlık atar.
-
20 Haziran 2014, 10:16
#1343
sgeray adlı üyeden alıntı
Ön cam işe yarıyor mu? Kastım şu, bazı bazı birisi sanki sağdan soldan tokatlıyor gibi rüzgar çarpıyor.
ön camı kendim yaptım.cok faydası oldu tokatlama kısmı ise eger arkanda biri varsa kafa izası senle aranda ortalama 1 karış oldugunda aranızdan gecen rüzgar işte o dedigin tokatlamayı yapiyor denersen anlarsın
-
20 Haziran 2014, 11:49
#1344
Abilerim öncelikle merhaba. Ben Dağlar Erdoğmuş. 20 yaşındayım ve babam saçma bir kaza yapana kadar da motorlarla büyüdüm diyebilirim. Benim şahsi olarak ilk motorum olucak. Şuanda amcamın yanında gayrimenkul danışmanlığı yapıyorum. İlk motor olarak fazer8 sizce nasıl? Bana yardımcı olur musunuz bu konuda. Eğer yanlış bir yere yazdıysam da özür dilerim. Şimdiden teşekkürler. Hayırlı cumalar abilerim.
-
20 Haziran 2014, 12:08
#1345
iayvaz-fz8 adlı üyeden alıntı
ön camı kendim yaptım.cok faydası oldu tokatlama kısmı ise eger arkanda biri varsa kafa izası senle aranda ortalama 1 karış oldugunda aranızdan gecen rüzgar işte o dedigin tokatlamayı yapiyor denersen anlarsın
Kesinlikle haklısınız, bu cam, bu duruma çözüm olabiliyor mu? Ya da siz bu duruma nasıl bir çözüm uyguluyorsunuz, mevcut ise?
-
20 Haziran 2014, 12:24
#1346
DeFoX adlı üyeden alıntı
Abilerim öncelikle merhaba. Ben Dağlar Erdoğmuş. 20 yaşındayım ve babam saçma bir kaza yapana kadar da motorlarla büyüdüm diyebilirim. Benim şahsi olarak ilk motorum olucak. Şuanda amcamın yanında gayrimenkul danışmanlığı yapıyorum. İlk motor olarak fazer8 sizce nasıl? Bana yardımcı olur musunuz bu konuda. Eğer yanlış bir yere yazdıysam da özür dilerim. Şimdiden teşekkürler. Hayırlı cumalar abilerim.
Motorlarla büyüdüm derken kullanıcımıydın? Ne kadarlık motor tecrüben var. Kaç senedir kullanıyorsun hangilerine ne kadar bindin kaç km yaptın?
İlk motorun ise kesinlikle başlangıç motoru değildir düşünmemen gerekir. Küçük cc motorlar ile başlaman daha doğru olur.
-
20 Haziran 2014, 12:34
#1347
Süper Moderatör
DeFoX adlı üyeden alıntı
Abilerim öncelikle merhaba. Ben Dağlar Erdoğmuş. 20 yaşındayım ve babam saçma bir kaza yapana kadar da motorlarla büyüdüm diyebilirim. Benim şahsi olarak ilk motorum olucak. Şuanda amcamın yanında gayrimenkul danışmanlığı yapıyorum. İlk motor olarak fazer8 sizce nasıl? Bana yardımcı olur musunuz bu konuda. Eğer yanlış bir yere yazdıysam da özür dilerim. Şimdiden teşekkürler. Hayırlı cumalar abilerim.
dağlar kardeşim sadece fz8 değil, ortalama 100 hp güç üreten hiç bir motosiklet senin için uygun değil şu durumda.
bu durum belki canını sıkacak ama mutlaka küçük bir motorla başlamalı ve yavaş yavaş yükseltmelisin.
"normal insanlar bir yerden bir yere gitmek için araba kullanırlar, motorcular ise motosiklet kullanmak için bir yerlere giderler"
-
20 Haziran 2014, 12:48
#1348
-
20 Haziran 2014, 13:32
#1349
Babamın gsxr1000 bindim diyorsunda önemli olan binmek değil, senede değil, kaç km üzeride kaldığın tecrüben nasıl motorculuğun hakkında tam bilgi sahibi olmadığımız için çok fazla yorum yapamıyoruz. Motor hakkında da geriye doğru biraz okursan bir çok bilgi ve görüşleri fazlasıyla güzel bir motor olduğunu anlayabilirsin.
Aramıza katılmandan da mutluluk duyarız illa fazer8 sahibi olmana gerek yok kardeşim
-
20 Haziran 2014, 13:42
#1350
-
20 Haziran 2014, 14:13
#1351
Maddi sıkıntı yok ise ABS li al derim. Abs nin mantığı aynı. Bayinin elinde ABS'li yok yada biraz daha uygun fiyatlı olsun dersen Abs'sizde alabilirsin. Abs nin getirisi ve götürüsü tartışılır. Eğitimcilerde aynı görüşte. Dert edilecek bir şey değil.
Öncelikle kendi koruma kıyafetlerini tamam sayar isek motor için koruma demiri yada takozu veya benimkisi gibi her ikiside olmalı. Radyatör koruyucu,orta sehpa,alt sakal bu gibi aksesuarlar da sana kalmış bi durum. Teşekkür ederim daha geçen hafta 3 günlük gezideydim. Buradaki arkadaşlarda inan elinden geldiğince sana yardımcı olacaklardır.
http://www.motosiklet.net/forum/etki...si-800-km.html
-
20 Haziran 2014, 14:31
#1352
oooh abi bildiğin AKMIŞSINIZ siz :D. egzos ne öneriyosun bu arada? çünkü koruma demirleri falan filan kesinlikle almam gerek. lastikler değişmeli mi mesela? rodaj muhabbeti nedir? kaç kmdir? nelere dikkat etmeliyim?
NOT : abi sorular soruyorum cevaplıyosun eyvallahta birdaha soruyorum sizin gözünüzde pek ciddi olmayan küçük bir çocuk olarak gözüküyor olabilirim. öyle bir izlenim bırakırsam lütfen uyar beni. çok sağolasın. müsait oldukça da bu konu başlığı altında seninle muhabbet edelim. sanıyorum ki moderatörlerimiz buna bir tepki göstermez. nede olsa konumuz fazer
-
20 Haziran 2014, 15:25
#1353
Bunlar sorun değil sen motoru hele bi al gerisi gelir
---------- Mesajlar birleştirildi - 14:25 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:12 ----------
Aslında bu motorlara ben egzoz önermiyorum. Egzozun takılması sadece ses ve görsellikten öteye gitmez.Daha fazla güç isteyenler için full sistemler mevcuttur.Burada amaç motoru hafifletmek ve gizli gücü açığa çıkartmaktır.Hiçbir sistem yakıt vermeden elle hissedebileceğiniz oranda güç veya performans vermez.Fabrikalar yakıt ayarlarını en düşük emisyonları elde edebilmek için özellikle alt devirler olmak üzere ortalara kadar kısır ayarlarlar.Bunu düzeltmenin yolu Power Commander tarzı bir cihaz kullanımıdır.Henüz TR de beyne yazılım/harita atabilen bir firma mevcut değildir.Standart motorlarda bile kullanmak faydalıdır çünkü yakıt kısmen iç harareti azaltır ve yağlama vazifeside görerek motorun ömrünü uzatır. Tek başına egzozun hiçbir performans katkısı yoktur aksine alt devirlerde düşme yapar.
Cihan54 ile bu konu hakkında bir araştırmamız var bakalım nasip. Bu işin tamamını yani ful sistem egzoz,hava filtresi,Power Commander uyguladın varsayalım getirisi 5-10hp arasını geçmez.Oda ayrı bir konu tabi...
-
20 Haziran 2014, 16:09
#1354
patentleri bana ait
silahtar der ki; performans egzostu namı diğer açık egzost,
alt devirde torka zarar, üst devirde beygir basar,
caddede piyasa yapar, çevreyolunda artçıyı tırmalar
çevirmede ceza yazar, ekürinde hava bozar
sokakta duman atar, uzun yolda kas yapar
komşundan yedirtir azar, düşmanından getirir nazar,
gezerken kasıntı yapar, satarken boşa giden aksesuar
:D umarım hoşunuza gider, güvenli ve keyifli sürüşler arkadaşlar - silahtar
-
20 Haziran 2014, 18:15
#1355
e Ahmet abi bu yoshimuralar akrapoviçler falanda mı performans düşüklüğü yapıyo makinada?
-
20 Haziran 2014, 18:48
#1356
DeFoX adlı üyeden alıntı
e Ahmet abi bu yoshimuralar akrapoviçler falanda mı performans düşüklüğü yapıyo makinada?
Marka farketmeksizin tek başına egzozun hiçbir performans katkısı yoktur. Aksine alt devirlerde bir miktar düşme yapar.
Bildiğim halde 2 ay önce yoshımura R77 aldım 1 hafta kullanıp geri çıkarttım. Önceki sayfalara bakarsanız görebilirsiniz. Video ve resimleri de var. Ses güzel görüntü güzel ama o alt devirlerdeki düşmeyi ben hissettiğim için sindiremedim. Tabi zevkler ve renkler tartışılmaz sesi ve güzelliği için göz yumabilirsin ama teknik açıdan bu iş böyle.
Hee kimi kullanıcılar farkı hissetmiyor dahi çevremde de var ama benim gibi motorunu dinleyen biriysen kesinlikle hissedersin.
-
20 Haziran 2014, 20:51
#1357
Arkadaşlar,öncelikle merhaba,eksoz dediğimiz olayın aslında basit ,fiziksel bir dengesi vardır.Emilen hava+benzin karışımı def edilen atık gaz miktarıyla eş değerdir.Biz genelde ses için performans eksoz dediğimiz eksozlardan kullanıyoruz,tek başına eksoz tabi ki defi rahatlatacağı için bir miktar katkısı olacaktır,ama sistem dengesi açısından k&n tarzı hava filitresi+performans eksoz sonrası aracımızın yakıt oranlarını da ayarlarsak tam performans ve verim alabiliriz.İnternette de öncesi ve sonrasına ait (eksozlu ve eksozsuz) dyno verilerine ulaşabilirseniz,farkı daha net anlayabilirsiniz).
yukarıda anlattığım performans eksoz deyimini de açıklamak gerekir aslında.Performans eksoz demekle sanayi köşelerinde yapılmış sırf ses olsun diye takılan demir parçalarını kastetmedim tabii ki... Yoshimura,akrapoviç,termignoni vs gibi labaratuar ortamlarında da testleri yapılmış,araç modellerine göre özel üretilen ciddi markalardan bahsediyorum.
Dönülmez akşamın ufkundaysan,U dönüp ters yöne giremiyorsan,olmuyor diye ağlama
-
21 Haziran 2014, 02:52
#1358
Olcay Avşar adlı üyeden alıntı
la eksoz konusunda bana bir yardımcı olun be, çıkma filan olur ucuz yollu. bir eksoza aslında içi boş bir boruya 1500 2000 tl vermek saçma geliyor
Olcay ben mersindeyim usta bir abimden 2. el aldım akrapovic. Motoru yatırıp çizmişti ama ben üstünü titanyumla kaplattım 550 tl'ye hallettim işi. Mükemmel bir ses alıyorum. Sana tek tavsiyem gidip 2000 tl para verip egzoz alma. Yakınlarında bildigin birisinin çıkma egzoz bulursan senin için en az 500 tl az masrafı olur bu işin. Bundan önceki cbf 1000 motoruma 2 adet arrow alıp aynı paraya motoru sattığım için akıllandım belkide. Eğer çıkma bulamazsan tavsiyem tiger alabilirsin. Sesi hoşuma gidiyor ama ixil'lerde çok hoş. Patlamalar benim hoşuma gidiyor.
-
21 Haziran 2014, 16:13
#1359
-
22 Haziran 2014, 20:25
#1360
Ben geldimmm
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)