1 hafta tatil diyosun yani maşallah. bizde mi uzatsak ne yapsak
Gelen gurup nasıl şimdi
1 hafta tatil diyosun yani maşallah. bizde mi uzatsak ne yapsak
Gelen gurup nasıl şimdi
Grup 7 kişi başladı, eksile eksile 3 kişi kaldı.. Bi de Kayasus var gelirse 4 oluyor.. Gerçi onun gönlü Tayland'da ama
"CaRPe DieM"
Eee bu işler firesiz olmaz kalan sağlar bizim artık. Cuma sabahı çıkıyoruz yola nasipse, biz yeri ayarlayalım siz direk gelirsiniz bir şekilde buluşuruz inşallah.
Didim'e geçip bir akşam orada festivalde kalalım sonra dinlenmiş olup ikinci durağa teker çeviririz diyoruz.. Didimde görüşürüz artık heralde..
"CaRPe DieM"
Büyük ihtimalle didim de görüşürüz. Arkadaşlar orası sarmaz ise bodruma datçaya geçeriz diyorlar.
Bakalım bizim rüzgar ne zaman nereye esecek.. Belirli bi plan yok, kafamıza göre geçiş yapıcaz..
"CaRPe DieM"
Grup olunca aynen öyle oluyor, çünkü kimseyi kırmak istemiyorsun ortak bir karar alınıyor sonuçta. İnşallah kazasız belasız güzel bir gezi olur.
İnşallah.. Zaten benim yapımda belli noktalar belli bi amaç hedef olmuyo gezilerimde.. Önceki tek kişi çıktığım uzun turlarda da kafama göre girdim çıktım şehirlere ilçelere
"CaRPe DieM"
Özgürlük işte bu tebrik ederim valla biz yapamadık böyle bir şey ama inşallah olacak birazcık kendini dinlicen arkadaş. Saat zaman problemi de olmayacak.
Ne kadar ömrümüzün kaldığı ne kadar daha yaşayacağımızı Allah tan başka kim bilebilir ki? hayallerinizi fazla ertelemeyin diyo şair.
Bi bakmışın sakaryaya gelmişim çay içmeye olur mu olur
yok vazgeçtim ıslama köfte yemeye deyim.
Dün akşam arkadaşla oturup konuştuk. Radyatör koruma için harekete geçiyoruz. Bu akşam benim motor üzerinden ölçü alıp yakın zamanda üretimi gerçekleştirecek.
Sizlerden fikir almam gerekiyor yalnız.. Aşağıda Orjinali ve varyasyonlardan bazılarını gösteriyorum.
ORJİNAL
Varyasyon
Varyasyon
Varyasyon
Şöyle bir durum var. İstersek bunlardan birini de üretebiliriz, istersek orjinal ile birebir, istersek de daha özgün birşey üretebiliriz. Dün akşam oturup konuştuğumuzda şöyle bir tasarım çıkardık. Radyatör yüzeyinde ızgaralar orjinalin ızgaraları ile aynı, radyatör yüzeyinde görünen görüntü "FZ8" yerine "Yamaha Amblemi" şeklinde olsun diye düşündük (Yani ızgaralar hariç alttaki ilk fotoğrafta olduğu gibi). Ve radyatör yan bağlantı sırtları da MT'de olduğu gibi yanaklarda yazı ile süslenmesi. Tabi bu yazı da "FZ8" olacak bu sefer...
Sizler ne düşünürsünüz diye fikir alayım istedim. Bu radyatör koruma, ister boyanabiliyor isterseniz metalik renkte kalabiliyor (Boyanması maliyeti arttırır tabi). Benim fikrim metalik kalmasıdır, boyandığında kiri daha fazla gösterir...
Sizlerin de bu konuda fikrini alayım istedim. Sonuçta bunları kendimize yapacağız. Bahsettiğim tasarımın büyük kısmı benden çıktı, yani bir 8'ci gözüyle bakarak yorumladım umarım kabul görür de bu şekilde üretim yaptırırız arkadaşa...
"CaRPe DieM"
Benim oyum;
orjinal (fz8 yerine yamaha amblemi olacak) ve metalik, boyanmasına hiç gerek yok..
Bir de logo çok büyük tutulmadan yapılırsa daha estetik olabilir.
Selamın aleyküm arkadaşlar.
uzun bir ara ve crosdan sonra tekrar cadde motorlarına bakmaya başladım.
cbf 600, z800 vs derken ve bugün yarın bir FZ8 Fazer almaya karar verdim.
istanbulda bir iki tanesi ile görüştüm de, bugün yağış olmasaydı bursaya gidip şu motora bakacaktım ve büyük ihtimal ile alacaktım;
http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...56125549/detay
telefonda pazarlığı çanta ve demirini almazsak 22 bin, alırsak 22,500 olarak konuştuk. resimlerden çantalı hali pek hoşuma gitti diyemem gidip yakından bakmak lazım, çanta konusunda fikirlerinizi merak ediyorum.
fiyatı bana abs li olmasından mütevellit mantıklı geldi, yine fikirlerinizi merak ediyorum.
bu motoru bileniniz var mı? ilk sahibi yada şimdiki filan.
yada çevrenizde bana gelebilecek bir fz8 var mı?
bakmaya gittiğimde özellikle bir şeyine dikkat edeyim mi?
son bir soru, beni de arazına alır mısınız ?
Tasarım olarak orjinali yada altındaki de olabilir. Fz8 yerine yamaha ablemi yanlarada fz8 gayet güzel olur.
Yada tam tersi FZ8 ortada yamaha ablemi yanda buda iyi bir fikir. Boyalı olursa kendini göstermez. Mesela benimkinde orjinal koruma var millet radyatörü ne kadar büyük diyor. Aslında aynı ama sadece dikkat çekiyor.
Siz de benim gibi düşünüyorsunuz yani.. 8'ciler işte, adamlarda zevk var
Hemşehrim, gayet güzel bir karar vermişsin. Hayırlı olsun şimdiden. Benim nacizhane fikrim, eğer durumun varsa 2013-14 kasa almandır. Bazı iyileştirmeler yapıldı ve daha iyi hale geldi bu modellerde. Önceki modellerde, amortisör ve virajdan yakınmalar oluyordu. Yamaha bunu değerlendirmeye aldı ve amortisörleri değiştirdi, ayarlı amortisör getirdi. Sele, sinyal vs. gibi ufak dokunuşlar da yaptı. Ama bu ilana takılırsan, bana absürt bir açı görünmedi diyebilirim. Yalnızca yavaştan lastik isteyebilir, 3. senesini de dolduruyor nihayetinde..
Ayrıca, Hayır seni aramıza almayız, zaten bizden birisin
"CaRPe DieM"
Abs'li olması nedeniyle bu parayı isteyebiliyor. Gönlüm 1'bin lira daha aşağı olmasından yana çünkü acil lastik isteyecek. Daha Orjinalleri üzerinde. İlla Abs li istiyorsan olabilir ama ilerleyen zamanlarda daha yüksek abs'siz modellerde daha az kilometrede 23 bin gibi bulabilirsin. Çanta kullanımı gerektirecek uzun yolculukların oluyor ise alabilirsin. Ama senede 1-2 defa yapıyorsan gerek yok.
lastik istediğinin farkındayım, ama baktığım bütün 2. eller lastik istediği için önemsemiyorum. bir takım lastik zaten hangisini alırsam alayım şart.
fakat cihan'ın dediği 13-14 modeldeki değişiklikler huylandırdı şimdi. çok mu fark var? bütçeyi daha da yukarılara çekmek istemiyorum.
Şu an bu konu içerisinde 6 kullanıcı var. (0 üye ve 6 misafir)