Bu başlık altında fz8 ve fazer8 sahibi arkadaşlar bilgi ve tecrübelerini paylaşırlarsa birbirimize yardımcı oluruz.
Ben de yeni bir fazer sahibi olarak bilgilerinizden istifade etmek isterim...
Bu başlık altında fz8 ve fazer8 sahibi arkadaşlar bilgi ve tecrübelerini paylaşırlarsa birbirimize yardımcı oluruz.
Ben de yeni bir fazer sahibi olarak bilgilerinizden istifade etmek isterim...
Başlık açılmış ne açan yorum yapmış ne de alan, gerçi alanları göremiyoruz burda ama belki başlıgı açan kişi bilgilerini paylaşabilirdi,
konuya nerden estigimi soracak olursanız bir arkadaşım fz 8 mi alsam cbf 1000 mi alsam diye sordu bugün bana bende sana cbf 1000 ağır gelir, kendisi 65 kilo civarında zaten, fz 8 alabilirsin dedim bu sefer,sıfırmı ikinci el mi dedi, ikinci ellere baktım bir tane 4000 km de 20500 tl ye var sıfırı 23 bin tl civarı.
fz 8 kullanan varmı burda ?
98 Beygir.....
Merhaba Arkadaşlar,
Ben 2011 Fazer 8 satın aldım.1200 km kullandıktan sonra deneyimlerimi aktarmak istedim ki,kimse forumda deneyim yazmamış.
TASARIM:Oldukça şık,spor görünüm ön planda,Beyaz renkli satın aldım,altın yaldızlı jantlar çok farklı bir hava vermiş.Eksoz makine boyutlarına göre fazlaca iri,ancak sesi standart olmasına rağmen güzel.
MOTOR:R1 blogundan 800 CC ye uyarlanmış torklu ve ara hızlanmaları yerinde.Ağırlığına göre motor biraz daha güçlü olabilirdi.Yine de sollamalarda ve stabil sürüşlerde oldukça keyifli.Hararet yapmıyor,sadece 1-2 kez fan açtı.Artçı ile dahi sunduğu performans tatminkar.Yalnız 140 km den sonra rüzgarı iyice alıyorsunuz.Sürüş pozisyonu çok rahat hiç yormuyor.Artçı için aynı şeyleri söylemek zor,en azından topcase almalısınız.
Vites kutusu:Sorunsuz ve akıcı vites değişimi yapabilirsiniz.
FREN:Abs siz versiyon satın aldım,oldukça tatminkar frenleri var,abs ye gerek var mı bilmiyorum.
SONUÇarası ve amacına göre çok ideal bir motor,tavsiye ederim.
---------- Mesajlar birleştirildi - 18:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:59 ----------
"parası ve amacına göre ideal motor" yazdım ama gülme işareti çıkmış.Motor ile ilgili sorularınız varsa cevap vermeye çalışırım...
10000 km yakın yaptım fz8 ile, kullanımı gayet basıt ve hafıf bır motor , amacınnın ne olduğu ilede alakalı. bundan oncede hornet 600 vardı hornete gore hantal kalırmı diye korktum ama hic ağır hıssettırmedı, motorda tek yasadığım problem uzerınde gelen lastıkletle oldu 1700 km den sonra parcalanmaya basladı. nreye sıkayet ettiysem sonuc alamadım zaten birleşme yerlerinden ayrılıp patladıda . sonrasında metzeller mt5, aldım cok rahat ettim o kadar ıyı bır lastıkk,ı iyiki bozuk cıkmış brıdgestone lar dedirtti bana. tabı butun bunlar bana 800 tl ye patladı)) yalnız 1700 km motorun lastıklerının parcalanıp ta japonyaya kadar sıkayet etmem ve sonucta arka lastiği japonyaya gondermem ve sonucta kullanıcı hatası denmesi başka konu. genel olarak cok iyi motor hafif , kullanışlı, ben tavsiye ederim alan arkadaş 0 km de lastıkde değiştirirse muhteşem olur .
boyum 170 cm.bu motoru rahat kullanabılırmıyım
fazerci arkadaşlara selam
fazer 8 ile 3000 km yi geçmiş bulunmaktayım. öncelikli gözlemlerim:
1) öncelikle görsel olarak çok yakışıklı bi motor, sürüşü gayet iyi ve yorucu bi tarafı yok.
2) ivlenenmesi yeterli, epeyce agresif.
3) şehir içi rahat kullanım için 175 cm civarı bir boya sahip olmak gerekiyor.
4) mevcut lastikleri özellikle de arka acilen değiştirilmeli. ara gazlarda arka teker gezinince sizden de soğuk terler boşanıyo. metzeler bunun için iyi bi seçim olabilir.
5) vites geçişleri biraz kemikli olsada sorun yok.
6) tüketime gelince şehir içinde kilometrede 27-28 kuruş civarı.
7) artçının durumuna gelince ne iyi ne de kötü diyebilirim.
sonuç olarak tarzıyla birebir örtüşen bi motor bence. hem SPORT hem de TOURİNG..
bugun fz 8 i olan bir arkadaşımın eksozunu temizledim
durum resimlerden belli oluyordur heralde,
cam gibi değil ayna gibi oldu valla.
fz 8 önceden gözüme hoş gelmiyordu ama şimdi baktıkca güzelleşiyor gözümde..
98 Beygir.....
tabanca gibi canavar bu.... bu arada çook güzel işçilik çıkarmıssın...
Fuzuliye sormuşlar "sevmek mi daha güzel sevilmek mi?" Sevişmiyorsanız ikisi de fuzuli demiş... SEMTİN HAYLAZI
kaç bin liralık motorları gözümden düşüren bi mesele bu sararmış egzozlar...
Ben motor almak istiyorum 7 8 senedr motor kllaniyorm fakat 125 cocuk den fazla kullanmadım şimdi profesyonel bimotor almak istedim ve bu fz8 beni büyüledi kullana bilirmiyor öneriniz nedir
Dün bende fazer 8 motorsikletimi teslim aldım. İlk 40 kilometre için söyleyebileceklerim, motor kesinlikle 125cc veya varyasyonlarını kullanan birisi için uygun değil. Niyetlenen arkadaşlara tavsiyem aklınızdan bu hayali silin
Bu motoru kullanabilmek için en az 5000 km 600 cc ayarında bir motora binmiş olmanız lazım. Çünkü makine daha kadranın en dibinden fena bir şekilde ivmelenmeye başlamakta ve ağırlığı fazla.
Bunun dışında kullanımı basit, dengeli, kaslı ve yakışılı bir motorsiklet. Abs siz model olarak frenler tatmin edici, oturuş pozisyonu yormuyor ama kompresyonda biraz titreme yapabiliyor. Yine altın elbiseli adamda denildiği gibi ön tarafta boşluklar mevcut. Sürüş deneyimim arttıkça daha bilgi yazacağım.
Arkadaşlar kimse kullanmıyor mu bu motorsikletten?
Bari ben fotoğrafları paylaşayım
İlk günümüz
Kasksız da olsa kapalı alanda bi tur atalım dedik
Biraz cüsseli olduğum için bu foto motor altımda gene ufak mı kaldı gibi bir düşünce yarattı . Plaka olmadığı için daha trafiğe çıkamamaktayım. Bu hafta onu da halledebilirsem tam olacak.
Ben kullanıyorum gayette memnunum, sorusu olan varsa yardımcı olurum.
1400 Km devrildi gitti, bu süreçteki deneyimlerim;
Aynalar niyeyse bana ufak ve kullanışsız geldi. Vücut yapımdan veya aynaların yerleşiminden veyahut gidonun genişliği veya yerleşiminden gerek aynada dirseğim harici bir şey görememekteyim. Fazla açınca da görmek istediğim yeri görememekteyim.
Daha 1000 km ye gelmeden silindir kapağında terleme başladı. Rodaj dönemini çok dikkatli geçirmeme ve 5500-6000 devri geçmememe rağmen bu tarz bir sıkıntı çıktı. Bakımda kapağı tam torkladılar. Şu an fazla dikkat edemedim. Bugün yıkayıp yağ izlerini temizledim. Şimdi yeniden takip edeceğim.
1000 bakımından sonra motorla servisten çıktığımda ilk fark ettiğim şey motordaki hantallık oldu. Motor hızlanamıyordu, sanki yokuş yukarı bir tırmanış yapıyordum. Ayrıca felaket şekilde titreşim vardı. Hatta akşam eve vardığımda titreşimden dolayı parmağıma dokunduğumda parmağımı hissetmiyordum. 2-3 güne kendini biraz toparladı lakin titreşim hala mevcut. Özellikle 4500-4600 civarı tepe yapıyor. Vaktim olmadığı için de servise geri gidemedim. Kullananlar arasında titreşim sıkıntısı yaşayan var mıdır?
Fazer6 2006 model kullanıcısıyım , satıp fazer8 ABS beyaz almayı düşünüyorum, daha önceden fazer6 kullanmış olanınız varsa kıyaslayabilirmi?? Lastikler gerçektenmi çok kötü?? "Rusty" bu motor arızası ne oldu??? ........... Süspansiyon ayarlanamıyor diye geçiyor ve 2013 modellerde ayarlanabilir süspansiyon deniliyor,doğrumudur? Teşekkürler.....
bende cuma gunu fazer 8 ımı aldım ama henuz surme sansım olmadı :(
iki yıla yakın bir süredir fazer 8 kullanıyorum. 20 bine yaklaştı. hiç bir gün sorun çıkarmamıştır. titreme vs. hiç bir sorun yaşamadım. rusty arkadaşın şansına arızalı motor denk gelmiş olabilir. bir ay motora elimi sürmediğim zaman oldu ama çalıştırırken tek marş. artçı için rahatsız deniyor ama kimseden bir rahatsızlık duymadım bu güne kadar. artçı için top case olduktan sonra çok rahat. yedi bin devire kadar normal bir motor iken yedi bin devirden sonra çıldırıyor. yakıt konusu; şehir içerisinde, normal sakin kullanımda 6lt. şehir dışı, yine sakin 90-100 arası 4.6lt yaktım. yakıt konusu tamamen bilek işidir. buna rağmen bu aletin yakıtı, sınıfına göre çok iyi.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)