Sabuncubeline çıkış kavşağı di mi.. :( Allah rahmet eylesin..
Sabuncubeline çıkış kavşağı di mi.. :( Allah rahmet eylesin..
"CaRPe DieM"
Manisa çıkışı Anemon otelini geçince büyük anıt var o köprülü virajda olmuş. Bilmeyen için sakat bir yer. Yeni Çevre yolunun altı oluyor.
bu gidişle yaz sonuna zor gelecek gibi bizim fazer...
Orada keskin viraj tabelası var ama hızlı girmiş sanırım, devamında U çizen virajda tankerin dökdüğü şerit şeklinde yağa arabanın iki tekerini kaptırmıştım, durduk yere spin atıyordum az daha...devamı virajda çok tehlikeli yağ olabiliyor,motorla geçiyorsanız daha da tehlikeli. Sanırım ben çiçekyağına daldım,öncesinde havalandırmadan yağ kokusu gelmişti
Bu arada haftasonu tek olarak Manisa-Ildır-Çeşme-Alçatı-Çiftlikköy yaptım,toplamda 300km otoban ve eski virajlı yol karışık,lastiklerden acayip memnun kaldım,ne savurma,ne kitleme,virajda da sakız mübarek Tabi lastik 4 mevsimdense kuruya daha yatkın,tavsiye olunur,Rosso2.
İtalyanlar sadece motorları değil, hayalleri de yaratırlar
Yamaha zamanında teslim yapamadığı için bu sene çok kişi kaybetti. Dengi motorda maalesef yok. Akşam çevre yolundan dönüp geldim. Virajı mükemmel diyebilirim, süspansiyon sayesinde yolun bazı kısımlarının bozuk olmasına rağmen hiç çırpma yapmadı. Aynı yerde R6'da çok çırpma yaşamıştım. Alçaklığı ve yol tutuşu güzel ve dengeli bir motor. Beklediğinize değecek bundan emin olun
---------- Mesajlar birleştirildi - 13:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 13:22 ----------
Tek başına iyi yol yapıyorsun anıl. Bende bi gün denemek istiyorum aslında. Orjinal lastiklerinden çok memnunum en azından beni 1-2 sene idare eder diyebilirim.
Bence gidon amortisörüne gerek yok,gayet dengeli bir motor,gidonda çırpma vs yaşamadım,yüksek hızlarda da gayet stabil bir gidona sahip...Onun yerine daha iyi sınıfta sport touring değil de supersport sınıfında bir lastik almak daha iyi olur bence!
merhaba arkadaşlar
ben de fazer 800 düşünüyorum ama bu motorun bakımları ile alakalı forumlarda pek birşeye rastlayamadım
servise sorduğumda da bana usta olması gerekeni değil de kendi tecrübelerini iletti
şimdi kaç binde ne bakım yapılır neler değişir ?
bilen arkadaşlardan cevap bekliyorum saygılar
Bakımlar modellere özgü değildir ki, başka bir motorda ne kontrol edilip değiştiriliyorsa bir diğerinde de aynı şeyler geçerli. Yalnızca motordan motora bakım aralığı değişir. Ki bu da zaten hep bir muammadır. Kimisi 3000km'de bir bakıma götürür yağ değiştirir kimisi 10 bin km'de bir.. Ama dediğim gibi, bu motorda ne bakımı oluyor ne değişiyor demek biraz garip olur, çünkü motorların hepsi aynı..
"CaRPe DieM"
Servis manuelinde 6000 km bir bakim istiyor bakimda yag, yag filitresi, hava filitresinin degisimini istiyor fakat servis tavsiye olarak 3000 km yag degisimi diger 3000 de yag yagfilitresi hava filitresi degisimini tabsiye ediyor
cevaplar için teşekkürler arkadaşlar
arkadaşlar ben kafayı yemek üzereyim. şimdi de 10 mayıs dediler motorun teslim tarihine.
Başka bayiiden alamaz mısın?
"CaRPe DieM"
CBR 650F (87 PS)biraz az değil mi? 2007'de yeni 2006 model 600F'im vardı 109ps o çok iyidi. Ama bunlar biraz kısmışlar nasıldır bilmiyorum. Aklında fazer800 hep kalır bence biraz daha sabret.
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:47 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:24 ----------
size maziden bi kaç kare ekleyim,
Hee ben de koyaydım keşke. Biz de pazar güü bi cemiyet ziyareti ve sonrasında bir gezi yaptık.. Biraz ekstrem bi gezi 5 dakikada benzin göstergesinde bir diş eksildi...
"CaRPe DieM"
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)