Sırada motosiklete binmeyi öğretmek var tabi daha Şu an binmiyo, zamanla ikna olur sanırım..
Sırada motosiklete binmeyi öğretmek var tabi daha Şu an binmiyo, zamanla ikna olur sanırım..
"CaRPe DieM"
Eski sayfalarda bacakları koyamayacak kadar çok ısınma problemi olduğundan bahsedilmiş. Bu kronik bir sorun mu? Ne kadar rahatsız edici ve bir çözümü var mı? Birde ön kısımdan ses geldiğini yazmış bazı arkadaşlar. Bu ses çözülüyor mu? Fazer 8'in kronik problemleri varsa paylaşabilir misiniz?
Kronik problemi çok şükür yok. Isınma problemi, çok uzun süre şehir içinde yüksek devir seyredilirse oluyor. ama o da şikayet edilecek seviyede değil. Eksilerini aradığında göze çarpabilir o kadar... Ön konsoldaki ses titiz işçilikle, panzotların iyi oturması sağlandığında giderilebilir.
"CaRPe DieM"
Hiç bir kronik problemi yok bundan emin olabilirsin sadece beğenmeyenlerin saçma mazeretleri var o kadar. 4 silindirli bir motor herhalde ısınacak ısınmayanı mı var. Daha önceki racing motorlarımda üzerindekini resmen pişiriyordu. Hele bir de fan açmaya görsün Gülü seven dikenine katlanır diyoduk. Fazer8 geçince anladım yarısı kadar bile ısınmıyor. Tabi bunda makine daha rahat çalışıyor en azından pist için tasarlanmamış ve yarı kranajlı olmasıda çok büyük bir etken. Ön kısımdaki ses olayı da panzot sesleridir diye düşünüyorum, bizimkilerde yok olsa da sonuçta plastik sesi çözülmeyecek bir şey değil.
Heee alır araziye girersen herhalde ses yapar bu bir enduro değil cadde motoru ona göre tasarlanmış.
kronik bir problemi yok evet biraz ısınıyor makine ama bu cc de olan bir makinenin ısınması normal değilmi racing makinenin DNA sı var ki ben antalya gibi oldukça sıcak bir bolgede kullanıyorunm bu cihazı ama hiç rahatsız olmadım evet ses oldu bende bunu plastik spreyi ile çözebilirsin yada panzotları ayarlatırsan çözülüyor.
Benim fazerın en çok beğendiğim özelliği tercih sebebim ilk olarak üzerine oturduğumda verdiği güven hissi kullanmaya başlayıncada viraj yeteneği çok hoşuma gitti sıralı 4 silindir olması sesi gazı açınca ss kıvamında hızlanması uzun yol rahatlığı gibi özellikler bu makineyi tercih etmemin sebebidir.
rabbim herkesi kazdan beladan korusun
Arkadaşlar.
Önceki koruma takozları tükendi ve talepler devam ettiği için yeni bi parti "FZ8 koruma takozu" ürettim.
Orjinali ile hem ölçü hem malzeme olarak birebirdir. Daha önceki ürettiğimiz takozları alan arkadaşlardan bir sorun ile dönüş olmadı çok şükür. Bu yüzden bir değişiklik yapma gereği duymadım. Sadece vida siyah vida olduğundan paslanma sorunu oluşturdu haliyle. Paslanmaz kaplama yaptırdım.
8 kullanıcıları, koruma takozunu talep ettikleri taktirde bana ulaşabilirler.
Tel: 0555 705 60 50
Facebook: Cihan ÇİÇEK
Keyifli sürüşler dilerim, Fazer candır
"CaRPe DieM"
Cihan birde şu alt sakal işine el atın bari 620tl:( Nedir bu arkadaş alt tarafı plastik iki parça.
onun üretimi çok meşakkatli hocam yaa, başka talepler de oldu alt sakal için ama, Sakarya'daki imkanlar el vermiyo pek.
"CaRPe DieM"
Merhaba arkadaşlar bende fazer 8 bakıyorum nasip olursa yakında alacağım bi motorla ilgileniyorum ama sağ taraftaki fazer yazısı değişmiş sadece araç geri geri çıkarken motora çarpmış ve ayaklığından düşürmüş motoru. deponun hemen önündeki grenajda orjinallik stickeri olması gerekmez mi bu motorda yok. emin olamadım ustaya göstemedim henüz motoru ama bi fikir edinme adına yardımcı olursanız sevinirim.
Bi ilan numarası veya motorun resmini paylaşsaydın bu kadar yorulmazdın, hem biz de anlardık Tam anlamadım ama, Fazerlarda yandaki (kılıç şeklindeki) grenajda FAZER stickerı bulunmaktadır. Tek taraftaki yoksa motor o tarafa düşmüş veya sürüklenmiş, parçayı da boyatmış ya da değiştirmiş olur kuvvetle muhtemel.. Bunun kesin anlaşılması için biraz daha dikkatli bakılabilir. O taraftaki sinyale bakabilirsin değişmiş mi; yine aynı tarafta kafa grenajının sivri ucuna bakabilirsin işlem veya boya farkedilebilir. Sürüklenme halinde aynı taraftaki ön maşa da ucundan iz yapacaktır.
Dediğim gibi ayrıntılı foto veya ilan biraz daha yardımcı olabilirdi.
"CaRPe DieM"
Bu motor çok uzun süredir ilanlarda sürünüyor yav.. Fotolarda çok belli olmuyor ama işlem olmuşsa da çok önemli birşey gibi durmuyor geçmişi. Gerçi ben hala şu kuyruk iptali yapanlara antipatik bakıyorum da neyse Ben almazdım Ama kimseye engel olmıyım, güven verdiyse içine sindiyse hayırlı olsun diyelim
"CaRPe DieM"
2013 veya 2014 model, BEYAZ renk Fazer 8'ini satmayı düşünen var mı?
Ewet abi ya tekrardan okuyunca fark ettim inan ben farklı okumuşum nasıl bi kafayla okumuşsam artık heralde satan birini aradığım için olsa gerek bir arkadasım arıyor fazer 8 şuanda onda honda cb500 var takasla üzerine para verecek düşünen varsa görüşebiliriz
2014 siyah 4000 km civarı cb500 honda makinesi
Arkadaşlar merhaba,
Durumum biraz karışık, desteğinize ihtiyacım var
İki senedir CBR250R kullanıyorum ve artık ne hız olarak, ne güven hissi olarak tatmin etmiyor. Başlangıç motorum olduğu için ikinci el almıştım, o da bir sürü sorun çıkardı başıma, önceki sahibi pek iyi bakmamış. Bıktırdı bir yerden sonra. Sıfır motor bakıyorum bir süredir.
Racing de istemiyorum artık, sport-touringde aklım hep. Artçılı binişlerde hanım işkence çekiyor CBR'da, bir sonraki bari rahat olsun da uzun soluklu sağa sola gidelim istiyorum. Fakat günlük kullanımda İstanbul trafiğinde eziyet olmasın, kendi başımayken de ara sıra gazlayabileyim hevesimi alayım istiyorum. Çok şey istiyorum :p
Önce Diversion beğendim, ABS'lisi gelmiyormuş ülkeye. CB650F beğendim, fuarda hatuna denettim rahat edemedi. Öyle birkaç tane denedik, hiçbiri tam olmadı.
Derken rahat edemez diye düşündüğüm FZ8'de çok rahat etti, ama tabii durduğu yerde sele konforuna baktı sadece. Okuduğum ve duyduğum kadarıyla FZ8'in kronik bir sert süspansiyon problemi varmış. Kimi yerler de diyor ki 2013 ve sonrasında bu çözülmüş. Hala devam ediyor mu bu, 2014+ model kullanıcılarından destek alabilir miyim? Şöyle bir 500-600 km. (molalı da olsa) yol yaptırır mı artçıyı bıktırmadan? Arada şehir içi trafiğinde aradan geçemez halde dur-kalka girersek cayır cayır yanar mı, yoksa idare eder mi?
Diğer seçenek VFR800X ama 5.000 TL daha verecek durumum yok pek bu ara, FZ8'e bile zor çıktım. Günlük şehir içi kullanımda da biraz fazla büyük ve ağır gibi geldi. Sıfır alınca da en az 5 sene keyfini süre süre severek bineyim istiyorum, memnun kalmayıp seneye tekrar al-sat uğraşmaktan korkuyorum.
Ne diyorsunuz? Teşekkür ederim şimdiden.
Sorularına cevap vereyim dilim döndüğünce...
Kronik sert süspansiyon problemi değil öncelikle. ilk üretim yıllarında süspansiyonların kullanıcıları tatmin etmediği unsuru vardı. fakat büyük bir sorun teşkil etmiyordu. Duyduğun doğru; 2013 ve sonrası modellerde yamaha bu duruma el attı ve amortisörleri revize etti. Böyle bir sıkıntı kalmadı.
Ben tek kişi bir günde 950km mesafe katettim yorulmadım. Sen de 2 kişi 500-600 yapabilirsin diye düşünüyorum
Şehir içi trafiğinde gayet rahat, pratik ve hafif bir motordur. Hararet konusu da, 4 silindir bir motorda karşılaşıldığı kadardır. Cayır cayır yakması için soluksuz bir depo boyunca limitlerde gazlaman gerekiyor.
"CaRPe DieM"
@besmer
Dl650 ve Versys 650 ile test sürüşü yapmadan karar vermeyin.
500px.com/importantphotogalleryblogspot
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)