Eski kasa vfr daha güzeldi bence .Birde ben bu motoru ducati nin multisttradasına benzettim.
Eski kasa vfr daha güzeldi bence .Birde ben bu motoru ducati nin multisttradasına benzettim.
gözünü seveyim eski vfr nin ..... yenisi basit cocuk aleti gibi duruyor beyenmedim hiç
Honda nın ilk gagalı motoru gerçekten tasarım olarak güzel makina yolda, ışıklarda baktırı kendine ve sürücüsüne ama ne bileyim 28500 buna vereceğime 19950 translape verir kalan parayla transalpin bütün aksesuarlarını tamamlar yine kalan paraylada translape 2-3 sene bedava binerim gibi geliyor bana herhalde yeni motor olmasından dolayı fiyatı biraz abartmıslar piyasa araştırması yapılıyor sanırım bakalım bu fiyata ahali nasıl tepki verecek falan yani ilerleyen zamanda fiyat biraz düşecektir diye umuyorum ama ne kadar düşer oda bilinmez.
Yesterday is history, tomorrow is mystery but today is a gift!
ONE LIFE LIVE IT
Honda CBF 150 '11 ( 8750 km)
Bu motora sahip var mı arkadaslar? Kullanan yorumu olan birde çok pahalı be
Ötenazi hakkımı yaşayarak kullanıyorum. Z @ B ! T
Gideceği yeri bilmeyene hiç bir GPS yardımcı olmaz!...
bizim kurye bunu kulanıyor birkac kere bindim bayagı hoş bir makine ama test derseniz ergin test etti onda yazıda olması lazım...
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
ON NUMARA ADAMLAR YAPMIŞ
MOTOR bence bır hastalıktır.
Bu motor hakkında bilgi verebileek bir arkadaş varmı?Yani test anlamında diyorum.Son günlerde kafaya taktım bu motoruSon sürati nedir?ivmelenmesi nasıldır?Sesi diğer V 4 lerdeki gibi ıslık çalıyormu?Yakıt sarfiyatı nasıldır?
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
valla bir altın elbiseli adam test etti onun video su var bir bizim mod ergin test etti ama ne yaktıgını merak ediyorsan ben söyleyeyim 18 litre ile karışık kulanım 250 km yapıyor ama sakin kunaımda zanederim 2 katlar 7 devirden sonra vitek acıyor ve yakıt 2 ye katlıyormuş...
Ben dostlarımı ne kalbimle nede aklımla severim
Olurya kalp durur..Akıl unutur...Ben dostlarımı ruhumla severim O ne durur ne de unutur....(MEVLANA)
VFR 800 kullanıcısıyım ve bu günlerde vfr 800x ile değiştirmeyi düşünüyorum, geçen hafta adana sucular motora gittim ve vfr 800 x i yakından gördüm, açıkçası gidon kısmı hoşuma gitmedi, şuan kararsızım motorumu değiştirmekte, sahip olduğum motordan hiç bir şikayetim yok, üçlü çanta setim var müthiş bir kolaylık sağlıyor seyehatlerde, değiştirirsem motosiklet fiyatının üzerine 3000 tl civarında da çanta setti eklenecek, acaba vfr 800 çantaları 800x e uyarmı?
Evet gidon kısmı hoş değil.Plastik ile kaplanmış.Bunun neden böyle yapıldığını biraz araştırdım.Bulduğum cevap ise şöyle;Crosrunner birazda bozuk yol için yapıldığından,aliminyum döküm kolların bu gibi yollarda kırılma ihtimali varmış.Bu nedenle endurovari boru gidon kullanmışlar.Ancak boru gidonda motosikletin tipine göre sakil durduğundan dolayı,üzerine plastik bir kaplama geçirilmiş.
Çanta konusunu bilmiyorum ancak olacağını hiç tahmin etmiyorum.Zira hiç bir modelin çanta demirleri birbirine uymuyor.
Motorcu için varmak değil,yolda olmak önemlidir Bizim buraların en meşhur motoru PANCAR dır
Ne Motorcular Gördüm Üstünde Elbise Yok,Ne Elbiseler Gördüm İçinde Motorcu Yok.
Gidonlar için yaptığın açıklama mantıklı, ben ise hala kararsız :( sanırım kullanıp deneyene kadar da devam edecek bu kararsızlık.. neden bilmiyorum ama 2006 vfr mi 2010 ile değiştirmek bile dha cazip geliyor. sanırım denemem gerekiyor
bu motoru doktorlar alır sonrada 3000 kmye gelmeden sahibinden komda satarlar 20 000tlye pazarlıklada 18 e alınır.Ben alırmıyım çok gereksiz bir motor tıpkı ducatinin yeni multistradası gibi arazi motoru değil touring değil.Kısaca bmw gs 650 800 falan varken bunlara para vermek enayilik.
Merhabalar,
Crossrunner X kullanıcısıyım. Öncesinde VFR 800 üm vardı.
İlk önce şunu söylemem gerekir ise, arkadaşlar motora binmeden nette resimlerini görerek fikir belirtmek ne kadar doğrudur? Motoru gördüğünüz de beğenmezsiniz anlarımda tecrübe edinmeden üzerine binmeden km yapmadan saçma sapan nasıl konuşulur burada görmüş oluyoruz sağolun..
Şimdi yazacaklarım Crossrunner X almak isteyenleri ve motorla ilgili bilgileri ciddiye alacak arkadaşların okumasını tercih ederim.
2008 VFR 800 ü 2 sene kullandıktan sonra sattım ve Crossrunner X aldım. Aynı motora sahip ve V4 olması zaten beni mutlu eden bir durum iken dik pozisyonda oturmanın keyfine varır oldum. Şehir içi kullanımı çok rahat. Bozuk yollarda kullanımı kolay mıcırda ve tozlu mahalle yollarında konforu üst düzeyde. Hız tümsekleri veya çukurların üzerinden patır kütür geçiyorum ve hiç yorulmuyorum. Bu durum VFR 800 de rahatsız edici ve yorucuydu. Yakıtı düşük devirlerdeki kullanımında gayet ekonomik. Ama canınız biraz hız istediğinde size gereken gücü ve ivmeyi veriyor.
Motorumun üzerinde kappa tur camı ve 3lü çanta seti mevcut.Şuan sadece top case kullanıyorum.Tatil için uzun yola gideceğim zaman side caseleri(yan çanta) de kullanıyorum. 1.77 boyundayım ve kappanın tur camı biraz kısa geliyor. Camdan kurtulan rüzgar kaskımın vizör kısmının üzerinde patlıyor. Ve 130km/hız dan yüksek hızlarda türbülansa neden olduğundan biraz rahatsız ediyor.Bu (-) olumsuz durum motordan değil tur camının olması gerekenden biraz kısa ve eğiminin doğru verilmediğinden kaynaklanıyor.Kesinlikle bu durum için hondayı suçlayamam.
VFR 800 olan ve beraber gezdiğim bir arkadaşım Crossrunner için çok ön yargılıydı. Motorumu değiştirdiğimi söyleyince üzüldü ama bi' tur atmak istediğini söyledi ve eşiyle ufak bir tur attıktan sonra '' abi söylediğim tüm sözleri geri alıyorum motor muhteşem olmuş eşimde çok mutlu oldu artçı olarak'' şeklinde fikrini belirtti. Hatta sanırım şuan eşinden motoru değiştirme konusunda baskı yiyordur evde =)
Neyse ben Crossrunner sahibi olarak şuan çok mutluyum ve keyifle geziyorum. Motoru almak isteyen ama kafasında soru işareti olan arkadaşlara yardımcı olmak isterim.
HERKESE KEYİFLİ SÜRÜŞLER..
https://twitter.com/ahmetuyanik
http://www.facebook.com/xarfax
sanırım benim aradığım motor bu.
uzun yolda 140'lara rahatlıkla çıkacak ama bu hızlara çıktığı için de çok yakmayacak, gerektiğinde toprak yolda gidecek ve uzun yolda yormayacak.
bir de 1200'ü varmış bunun açıkcası çok hoşuma gitti bu cihazlar.
lakin shadow'un görüntüsündne ve sesinden nasıl vazgeçerim bilemiyorum.
yakından inceledim...dijital göstergeyi sevmiyorum...sesi tok...ama ortaya karşık olmuş gibi geldi...araziye çok gitmez,asfalt için çok yüksek...birde koruma demiri takacak yer bulamadık enteresan...1.72 boy ve üzeri için uygun...fiyat çok,vergi yüksek...ben şahsen almam...birde arkadaş 5lt civarı yakıyor dedi,120-130 gibi süratlerde....
her fırsat elinde vardı,o ise sadece milletini düşündü.....
En sonunda neye benzettiğimi buldum...;
@COQ Bişeyler yazacaktı... ne oldu ?
Başka kullanan ve paylaşım yapacak olan yok mu?
#sürenadam
Merhaba arkadaşlar,
Motorumun koruma takozunu satıyorum.
Puig Honda Crossrunner Koruma Takozu
Ürün hazarsız ve tertemizdir.Kutusu ve kutu içeriğinde bulunan vidaları mevcuttur.
Motosikletime koruma demiri taktırdığım için koruma takozuna artık ihtiyaç duymuyorum.
Montajı çok kolaydır.
2. Fotoğrafta Koruma Takozunun motorumun üzerindeki görünümünü görebilirsiniz.
Kargo ücreti bana aittir.
Ürünü adresinize teslim gönderilir.
Ücret :320tl
Güvenli E-Ticaret ile almak isteyenler bu linkten inceleyebilir ve satın alabilir. >> http://www.sahibinden.com/ilan/vasit...05408004/detay
https://twitter.com/ahmetuyanik
http://www.facebook.com/xarfax
VFR800X Crossrunner almayı düşünüyorum, ikinci el piyasası ne durumda, satacağım zaman elimden çıkarmakta zorlanırmıyım. teşekkürler
iyi günler metin bey... http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-honda-daha-temizini-ve-daha-uygununu-bulamazsin-152451104/detay/ motorumu satıyorum bir bakarsanız sevinirim...
Crossrunner kullanıyorum. Motorun en güzel tarafı 4 silindirli bir makine olmasına rağmen 2000 devir üzerinde rahat yol alabiliyorsunuz iki silindirli tork canavarı bir cruiser motordan geçiş yaptım ve bu yönüyle hiç yadırgamadım. En güzeli ise 4000 devirden sonra aletin canlanması farklı bir karaktere bürünmesi. Yani motor hem sakin sürüş isteğine hem de spor sürüş isteğine mükemmel cevap veriyor. Agresif bir yapısı var.
250 kg olmasına rağmen kıvrak bir motor diyebilirim bu ağırlık park halinde sorun yaratabiliyor.Boyum 1.84 olmasına rağmen hafif eğimli bir yolda park etttiğinizde geri geri motoru ittirmek büyük çaba istiyor.
Ben ikinci el aldım ve üzerinde leo vince egzost vardı, sesi çok etkileyici özellikle yüksek devirlerde tahrik ediyor diyebilirim.
Sıfır alındığında orta sehpa yok ekstradan almanız gerekiyor. Zincirli bir motorda orta sehpa niye olmaz bunu anlayabilmiş değilim.
100 bg civarı gücü, etkileyici sesi ile benim gibi yol yapmak isteyen ancak motosiklet kullandığını da hissetmek isteyenler için biçilmiş kaftan diyorum. Amacınız ve beğenize göre değerlendirilmesi gereken bir motor. Arka-yan çantalar ( dolu) ve artçı ile saatte 110-130 km hızlarla Ankaraya gidip geldim ve ortalama yakıt tüketimim 4,7 litre oldu. Agresif sürüşlerde ise 7 lt üstüne rahatlıkla çıkıyor.
Bu motoru nc 700 x gibi motorlarla kıyaslamamak gerekir. Rakibi yamaha fazer 8 olabilir. Yamaha da görsel olarak beni çok cezbeden bir motor ancak kendi adıma bayisinde incelediğimde Crossrunner'a göre kalitesini daha düşük buldum. Honda bu motora özel önem göstermiş gibi, kaliteli parçalar kullanılmış bunu hissediyorsunuz, vfr 800'ü bilenler anlayacaktır tek olan arka maşasına özellikle dikkat etmenizi öneririm.
Beğenmediklerim;
Gidon yapısını gerçekten beğenmiyorum ancak yurtdışı forumlarında farklı uygulamalar gördüm.
-Selesini söküp takmak can sıkıyor.
-İki silindir makinaların rahatlığını bildiğimden bazen 4 silindir gerekli mi diye düşünüyorum. Boşluk ve düzlük bulduğumda ve gazı açtığımda ise aldığım haz nedeniyle iki silindirden vazgeçiyorum.
-Yakıt dahil 240 kg olması (aksesuarlar ile artıyor) hem artı hem eksi . Tok bir görüntüsü var insana güven veriyor.
- Orijinal ön camın rüzgar koruması çok yeterli diyemem ancak tamamen rüzgarın kesilmesi de motorun dinamiğini etkileyebilir bu konuda alternatif camlar değerlendirilebilir. 90 km hıza kadar orjinal cam yeterli rüzgar koruması sağlıyor.
Son olarak eklemeyi unutmuşum frenleri mükemmel bu konuda hiç bir tereddütünüz olmasın.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)