Evet arkadaşlar bizimde bir konumuz olsun istedim
Evet arkadaşlar bizimde bir konumuz olsun istedim
Sizden uzun bir rapor beklemekteyiz
hayırlı olsun.
Öncelikle hayırlı olsun. Kullanan varsa resimleri bekliyoruz bilginize
Her Zaman Kötüyü Söyle. O Zaman Kahin Olma Şansın Artar.
Beyler hiç sesiniz soluğunuz çıkmıyor. Kullanan arkadaşlardan yorum alabilirmiyiz?
Mesela bir arkaş demiş 15 dakika kullandım totom uyuştu, sizce nasıl oturuş pozisyonu açısından rahatsızmı gerçekten?
Yakıt sarfiyatıda çok iyiymiş sanırım. Birde tabi resim isteriz, YBR'den sonra almayı düşündüğüm ilk motor bu.
benimde merak edip sordugum fakat karsılık alamadıgım bır ıkı sorum olacaktı
sehır ıcınde hızlanmalar nasıl ? anı kalkıslar , hızlanmalar durumunu merak etmekteyım alacagım motorun cok serı olması gerekıyor son hızı ıkıncı planda
Bu topic'ten hayır gelmez. Ben onu anladım.
Konuyu açan arkadaş neden biraz bilgi vermiyor acaba?? Kendi açtığı konuya insan bişeyler yazmaz mı?
#sürenadam
biraz önce bi yarım saat kullandım motoru.. motor tecrübem cok az olduğundan dolayı teknik yada sizi tatmin edicek kadar bişey söyleyebilcegimi zannetmiyorum.. yinede elimden geldiğince acıklamaya calısıyım.. öncelikle sele cok rahat değil..en azından benim için.. cünki motor resimlerde ufak gibi gözüksede hiç ufak değil.. ve boy 1.65 olunca ayagımı yere koymak için biraz ugrasıyorum.. dogal sonuc olarak biraz kasıkları agrıtıyor.. motorun cekişi, hızlanması güzel.. egzozdan gelen ses fena değil.. tabi bi 600lük seside cıkarmıyor.. yinede dısardan kimse sese bakarak bu motor 125cc diyemez.. gösterge paneli ise sizi kendine hasta ediyor.. ufacık ekranın içinde hersey var.. ayrıca mode diye bi düğmesi var.. ona basarak görmek istediğiniz seyleri ayarlayabiliyorsunuz.. son hızdan bahsetmem suan olanıksız.. hem rodaj hemde sınırlama durumundan dolayı.. dönüşler gercekten rahat.. motor 120 kilo geliyor yakıtla filan.. isteklerinizi yerine getiriyor diyebilirim.. 100 km ne kadar yakıt yakıcagını ölcmedim daha.. foto istiyenler olucaktır.. bende cekicektim ama makinayı bulamadım.. artık ilerleyen günlerde fotoları paylasırım sizlerle...
fotografları 4 gozle beklıyoruz
125lık makınaları ıncelemeye aldım bende
bır tane alacağım onumuzdekı gunlerde fakat hangısı daha karar veremedım o yuzden sıkı bır arayıs ıcerısındeyım
her yorum benım ıcın altın degerınde
tıtresım olayı var mı acaba motorda ? 100 km hızın ustune cıkmıssınızdır heralde dıye dusunuyorum
üstad bildiğim kadarıyla makinalar 100le sınırlandırılmıs durumdalar.. sınırlandırılmamıs olsa bile 100 km/h yaklasıcagımı pek zannetmiyorum.. ayrıca max 70 yapmısımdır daha titreşime dair bişey görmedim..
dostum bu sınırlandırılmıs olan motorun sınırını kaldırma gıbı bır durum soz konusu degıl mı ?
hep o sekılde mı kullanmak zorundayız ?
kaldırma durumu var.. fırat üstadımın dediğine göre avrupadan anahtar kodlarımı ne gelicekmiş.. tahmini 1 ay sürer demişti ama bende cok umursamıyorum suan icin.. yavas yavas takılıyoruz.. alısma süreci bittiğinde bende kaldırmak icin tekrar bi ararım..
fotograflarla konuyu desteklemenı beklıyoruz artık )
beyler elim deyipte bi türlü foto cekememiştim.. motoru iceriye alırken aklıma geldi cektim ama yorgunluktan acayip kötü fotolar cektim.. artık başka bi zaman bi kaç tane daha eklerim..
bu arada duke alan arkadaşlar rodajı nasıl yapıcagımızı sordunuz mu?? motoru benim kardes aldıgından sormamıs.. bende öyle 4bin deviri gecmeden takılıyorum ama sormuş olan arkadaşlardan biri acıklar mı acaba.. yanlış bişey yapmayalım..
motoru dün akşam yarım saat kadar test etme imkanım oldu. isteyen herkes söğütlüçeşme'deki spormoto'ya gidip motoru kullanabiliyor. motosiklet kesinlikle çok güzel ve 125 cc kategorisinde kalite olarak rakibi yok. 125cc'lik en iyi motor ama maalesef aynı zamanda en pahalısı ve maalesef deneyimli sürücüler için motor hacmi ve performansı çok düşük. belli bir noktadan sonra motor gitmiyor. zaten KTM'de bu konsepti 1 sene aralıklarla büyüterek müşterilerinde bir marka sadakati oluşturmayı hedeflemiş. seneye bu zamanlar 250cc/300cc modeli çıkması, daha sonra da 600cc+ şeklinde konseptin geliştirileceği yönünde açıklamalar var. modelin hedef kitlesi genellikle gençler ve motosiklete yeni başlayanlar. ktm'nin hedefi de bu arkadaşlar deneyim kazandıkça başka markalara kaptırmadan yeni modellerini satabilmek. benim şahsi görüşüm 250cc'lik olanının genel kullanım için bir ömür yetebileeceği yönünde.
12-13 bin aralığında çok temiz yamaha fz6, suzuki gsr600, honda 600 hornet hatta eski modelli bmw'ler tercih edilebilir. ikinci elde fiyatları çok düşecektir, kış mevsimini beklemek ya da 250'lik versiyonunu takip etmek mantıklı olabilir. alana ise hayırlı olsun yüksek fiyatına verilen her kuruşu hakeden bir makina.
dün yaptığım test sürüşü ile alakalı ekşisözlüğe yazdıklarımı da şuradan okuyabilirsiniz; http://www.eksisozluk.com/show.asp?id=24708659
Selamlar.
Hız konusunda bilgi alabilir miyim? Videolarda 129 görüyor alet fakat türk kullanıcılar motorlara yeni kavuştuğu için henüz rodajdı vs. Yeni alışıyorlar. Hız sabitleyici kalktığında Son hızı nedir bu aletin. e-5de en azından orta şeritte tutunabilir mi? Ayrıca benzin konusunda 10tl ile 100km gittiği söyleniyor bu doğru mu?
valla dostum hız konusunda sınırlama ile birlikte 100- 105 görüyor.. daha dogrusu tekirdağa gittiğimde görmüş bulundum.. sınırlama ile uzun yol biraz zorlayıcı olur.. sag seritte kamyonlarla köşe kapmaca oynuyoruz.. sınırlama kalktıktan sonra nolur onu anca gelecek sefer servise gittiğimde görücegiz.. yinede en solu almasanda orta ve sag seritte kendine yer bulur gibi gözüküyor.. yakıt ise ilk motoru aldıgımda 20 lira koymustum ve 180 kmde ısık yandı.. ve kalan yakıtta 100 km daha gidersiniz dedi.. bi 5 km sonra yine durdum bu sefer 70 km daha gidersin dedi.. anlık tüketimi aldığından dolayı hesaplayamıyor ve böyle ucuk şeyler yazıyor.. lakin dediğin dogru 20 lira 200 km yapar.. sakin kullanımla 210a kadar bile cıkabilir..
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)