KTM DUKE 125 Kullanıcıları Başlığı
Reklamlar
-
27 Aralık 2012, 19:39
#161
Her markanın sayfasında 4 çeşit kullanıcı mevcut.
1.O marka motoru olan ve memnun olan.
2.O marka motoru olan ve memnun olmayan.
3.O marka motoru almak isteyen ve merak eden.
4.O marka motordan memnun olmayanların yorumları ile mutlu olup memnun olanları eleştiren hatta dalga geçen ve markaya veya modele düşman olan.
Son şıktaki arkadaşlar her marka ve modelin sayfasında aynı karakteri yaşıyorlar nedense!
Bahse geçen makina şu an kullandığım Duke 125.Daha önce Duke 690 ve Duke 200'e de sahip oldum.Ayrıca 690 Sm yi de halen kullanmaktayım.Bundan sonraki motorda yine KTM olacak ve bu sefer cross veya enduro olacak.Keza kardeşimin de öyle.
Duke 125
-Kaliteli işçilik
-Harika tasarım
-Çelik fren hortumları
-Yol bilgisayarı
-Kaliteli amortisörler
-Kaliteli frenler
-Sınıfına göre yüksek performans
-Düşük yakıt tüketimi
gibi özellikler sunuyor.Şimdi bu sonuçta bir mal veya meta.Yani parayla sahip olunabilecek birşey.İnsan yapısı.Düşünce kırılan,kendi kendine bozulan,güneşte sararan,soğukta moraran birşey.Bunu satan adam da insan.Kar için yapıyor.Çalışan maaşlı adam.Yorum yazacak arkadaşların biraz daha zeki yorumlar yapmasını bekliyorum ki faydalı bir sayfa olsun.
Son olarak şunu söyliyeyim ben Duke 125 ile 130 gördüm.
https://www.youtube.com/user/funtay34
http://instagram.com/tayfunboralegend/
https://www.facebook.com/tayfun.bora
Reklamlar
-
28 Aralık 2012, 20:02
#162
duke 125 satan varmı? uygun olcak
-
29 Aralık 2012, 01:42
#163
ya da scootera geçmeyi düşünen ve PCX ile takas düşünebilecek olan
-
29 Aralık 2012, 04:16
#164
Arkadaşım ben satıyorum 4100'de 7500 dahada düşmem en uygun fiyat bu zaten sahibinden de km örjinsl 0 zaten daha.
En iyi motorcu torununu motorunun arkasına alıp dolaştıracak kadar yaşayan motorcudur.Kötü motorcular bu günleri asla göremez.
-
Arkadaşlar elimde SATILIK Orjinal KTM DUKE 125 ve 200cc ye uygun Motor Koruma Takozları, ÖN ve ARKA Denge Takozları var MArkası RG Racing nettende fiyatlara bakabilirsiniz 110 + 17 + 17 euro dur. ( 338 TL ) Birde Kargo parasını eklersek fiyat dahada artmakta. Benim satış fiyatım ise pazarlıksız 250 TL dir. Eski bir KTM Duke 125 kullanıcısı olarak hepinize şiddetle tavsiye etmekteyim. Sonuçta mal canın yongasıdır ve bizimde bunu en iyi şekilde korumamız gerekmekte. İlgilenen arkadaşlar mesajla bana ulaşabilirler. Yakında resimleride eklerim.
-
Bu sayfa ölü. duke 390 tutunsa bari...
-
17 Şubat 2013, 20:48
#167
koruma takozu satılık
http://www.sahibinden.com/ilan/yedek-parca-aksesuar-donanim-tuning-aksesuar-tuning-motosiklet-orjinal-motor-koruma-takoz-takimi-114454205/deta
sattıgım motorumdan soktum
son derece temızdır herhangı bır sorunu yoktur
-
Regamira adlı üyeden alıntı
Merhaba, forumu uzun süredir takip etmekle birlikte henüz üye oldum. Geçen yıl Ekim ayında kendime doğum günü hediyesi olarak aldığım Duke 125'imi satmaya karar verdim
Motor henüz 1000 km.'de. 500 km.'de iken bakımını Atamoto'da yaptırdım. Yağ değişimi vs. yapıldı. Orjinal KTM elcik ve arka crashpad bulunmakta üzerinde. Evimin garajında muhafaza ettim. 8.500 TL. düşünüyorum fiyat olarak. İlgilenirseniz ayrıntılı bilgi verebilirim.
Merhaba ilan tarihiniz baya eski ama yine de sorayım istedim. Sattınız mı motosikletinizi??? Hala satılık mıdır?
-
12 Nisan 2013, 12:42
#169
Merhaba bende yaklaşık 2 haftadır duke 125 kullanıcısıyım.Bundan önce sırasıyla Mondial hs 150-Suzuki Savage 650-Hyousung Gv 250 kullandım.Motor gerçekten 125 cc ye göre çok seri çabuk devirleniyor.6 ileri vites yakıt olarak çok ekonomik amartisör olarak cruiser-chooper tarzına oranla çok konforlu ve dengeli tam bir şehir içi motoru son hızını hiç denemedim ama 2 kişi rahat bir şekilde 115e kadar çıktım.Motoru eşime almıştım.Fakat boy sebebiyle kullanamıyor.Benim için hafta sonu oyuncağı oldu yani o kullanamadığı için satmayı düşünüyorum.2011 model 12500kmde en ufak bir çizik bile yok servis bakımlı ön lastiği de michelin pilot sport ile değiştirdim.İlgilenenler 537 685 20 88den ulaşabilirler.
-
26 Nisan 2013, 23:45
#170
Arkadaşlar herkezde bir satma eğlimi var ben şehir içi ve arada sırada 100-200km yollar ypmak için az yakar çok kaçar kalitelşi ve gösterişli bir makina arıyordum duke 125 geldi aklıma nedersiniz alınmazmı bu motor birde 180 boy 100 kilo :D sıkıntı olmaz heralde hız bizi bozar diyorum duke 125 iyidir diye düşünüyorum.
Aşk üç harflidir...!
BMW bin
Git
Sin
-
01 Haziran 2013, 21:17
#171
125 duke aldim uniye gidip gelyom motor gayet guzel 120 kilo olmama ragmen yolda ybr ler cbr leri catir cutur yiyorum ama uzun yolda hiz kesicisi biraz canimi sıkıyor 105 kmh den sonra gaz kesiliyor yani cok yavaş hizlaniyor chip tuning yapiliyor buna diye biliyorum bilgisi olan varmı
---------- Mesajlar birleştirildi - 20:17 ---------- bir önceki mesaj zamanı 20:05 ----------
xawa adlı üyeden alıntı
Sahibinden de satilik bu motor buldunuzmu bilmiorum
-
12 Haziran 2013, 20:18
#172
Arkadaşlar iyi günler ben bir arkadaşım için soruyorum işleri yoğun olduğundan dolayı nete giremiyor Kendisi KTM 125 Kullanıcısı fakat kuyruğun uzun olmasından biraz rahatsız Kuyruk kesilmesiyle ilgili biraz bilgi vrebilir misiniz ? bu işlem nerde ne şekilde yapılır motora bir artısı veya eksisi var mı. şimdiden çok teşekkür ederim .
-
20 Haziran 2013, 10:31
#173
basakk adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar iyi günler ben bir arkadaşım için soruyorum işleri yoğun olduğundan dolayı nete giremiyor Kendisi KTM 125 Kullanıcısı fakat kuyruğun uzun olmasından biraz rahatsız Kuyruk kesilmesiyle ilgili biraz bilgi vrebilir misiniz ? bu işlem nerde ne şekilde yapılır motora bir artısı veya eksisi var mı. şimdiden çok teşekkür ederim .
Sırtının çamur olma ihtimali var onun dışında aklıma bir eksisi gelmiyor.
-
01 Temmuz 2013, 01:08
#174
arkadaşlar 30000 de ktm alınır mı düşünceleriniz neler ?
-
01 Temmuz 2013, 01:32
#175
[QUOTE=KTM07;3050894]125 duke aldim uniye gidip gelyom motor gayet guzel 120 kilo olmama ragmen yolda ybr ler cbr leri catir cutur yiyorum ama uzun yolda hiz kesicisi biraz canimi sıkıyor 105 kmh den sonra gaz kesiliyor yani cok yavaş hizlaniyor chip tuning yapiliyor buna diye biliyorum bilgisi olan varmı[COLOR="Silver"]
bu büyük motorlar için power commander chip war onun gibi birşey olabilir sonuçta beyinli motor chip tuning neden olmasın ama bu konular gerçekten ustalık istiyor bi yerde okumuştum yapmışlar bu sefer motor rolantide durmuyor eski haline bir türlü getirememişler...
-
04 Temmuz 2013, 19:42
#176
Merhaba arkadaşlar; 200 duke sayfasına da yazdım, motoruna scott oiler taktıran var mı?
I am the Lizard King, i can do anything
-
17 Temmuz 2013, 01:07
#177
Ben de 2012 model bir duke 125 alarak aranıza dahil oldum, herkese keyifli sürüşler. Daha 100 km sürmüş olsam da ilk izlenimlerimi yazmak istedim.
Not: Yorumlarımı, amatör ve nispeten yeni motosiklet kullanmaya başlamış bir insan olduğumu varsayarak okumanızı öneririm
- Şehir içinde kıvrak bir motor,
- Kullanılan plastik malzemeler ve alaşım malzemelerden ötürü 120 kg olması sebebiyle apartmana ve daireme ön kapıdan sokup çıkartıyorum
- Frenleri çok sağlam, ıslak zeminde bile kitlemezseniz güzel durduruyor (üzerinde gelen lastikler ile hem de)
- Malzemeler kaliteli (yolcu ayak peglerinin bağlandığı braketler sağlam değil ama her an kırılabilecekmiş gibi)
- ledli stoplar&ön arka sinyaller göze çok hoş geliyor,
- dijital gösterge fonksiyonel, verdiği bilgiler faydalı (ama şahsen analog devir saatini daha çok sevdiğimi de belirteyim ),
- 80'e kadar seri vites değiştiriyorsanız ivmelenmesi gayet başarılı ki şehir içinde işe yarayabilir
- süspansiyonlar yolu güzel filtreliyor,
- Yakıt tüketimi olarak en az 2.2 km/L gibi bir değer yakalayabildim, fazla dur kalk yapmadan, aşırı devirli kullanmadan,
- Titreşimden dolayı uyuşma vs. gibi olaylar yaşamadım(2 saat aralıksız kullanımda)
- Yolda insanlar sürekli laf atıyor, özellikle kırmızı ışıkta bekleyen arabalardan "motora ben de bunun gibi bişiyle mi başlasam, görünüşü sesi falan güzelmiş ya" tarzında sürekli yorumlar oluyor, zaten tasarım olarak da dikkat çekici bir makine, hemen farkediliyorsunuz
- Yol tutuş konusunda da çok başarılı buldum,
Negatif olarak söyleyebileceklerim
- Gaz çok lineer davranmıyor, bir anda açılabilme potansiyeline sahip, keşke biraz daha yayabilselermiş,
- Ayaklarımı peglere koyunca fazla katlanıyor gibi geldi (1.79 boy- 75 kiloyum) zaten dizlerimde ufak tefek ağrılar olabiliyor arada,
- ön frenin sertliğine ön süspansiyon fazla direnç uygulayamadığı için hemen sıkışıyor (fren gücünü iyi ayarlamak lazım, bir de sönümleyici pistonun içerisine daha kalın yağ koyma önerisini okudum bir yerlerde)
Şimdilik söylebileceklerim bunlar, kullandıkça daha fazla yorum eklemeye çalışacağım, biraz da fotoğraf eklemeyi düşünüyorum.
Saygılar, sevgiler..
-
04 Ağustos 2013, 14:51
#178
herkese selamlar.
ktm 125 duke ile ilgili bilgi almak isteyen ancak cevap alamayan arkadaşların varlığını görüyorum.
bu aşamada size biraz yardımcı olmak istedim.honda cbr 125 - yamaha yzf 125r gibi başlangıç motosikletlerini kullanmış ve şu anda ktm 125 duke sahibi biri oalrak izlenimlerimi aktarayım.
arkadaşlar ktm 125 duke sınıfının en kaliteli motorudur bundan şüpheniz olmasın hatta honda dan iki gömlek daha üstün bi motordur.peki neden böyle düşünüyorum?
birincisi ktm 125 duke sınıfında 150 lik arka lastik tabanına sahip tek motordur.(bunu yazıyorum çünkü arkadaşlar top speed i çok düşük falan demişler.hayır değil.honda - yamaha gibi motorların 125 cc olnlarına bu lastiği takın da bakalım o motorlar ne hale gelio?)
ktm 125 duke tamamen sensörlerle donatılmış, yağ seviyesi düştüğünde yarı uyku moduna geçen,tehlikeli seviyeye geldiğinde kendini uykuya alan,ortalama yakıt tüketimi,anlık yakıt tüketimi,motorun bütün mekaniği ile ilgili size bilgiler veren bir yol bilgisayarı içeren bir motosiklettir yani bu açıdan da sınıfında tektir.
ktm 125 duke, motoru suyun altında bile kalsa yoluna devam edebilen bir motosiklettir ki youtube da bizzat mühendislerinin çektiği videolara ujlaşabilirsiniz.ben 1 sene kadar önce izlemiştim.
ktm 125 duke, malzeme kalitesi olarak benim şimdiye kadar gördüğüm en iyi motordur.vites geçişlerine kadar bir efsanedir.kaldı ki çift egzantrikli motoru sayesinde kalkışlarda gazı köklediğinizde bile malzeme kalitesi dolayısı ile saçma sapan bir titreşime ya da konforsuzluğa meyil vermemektedir.
selesi rahatsız diyen arkadaşlar cbr ya da yzf ile hatta ninja 250 ya da hyosung 250gt ile uzun yola çıkmamış demek ki.şayet çıkmamışlarsa çıksınlar çünkü ktm konforsuz ise o motorlar body salonu niteliğindeler.
ktm de kötü olan ne var peki?arkadaşlar servisi pahalı.hava filtresi bil 30 tl. 5.000 km de bir 200 tl gibi bi rakam servisine veriosunuz 2013 yılı itibari ile.ama hondada da 150 tl gibi bi rakam tutuo zaten cbr 125 için.
ktm 125 duke dışarıda görenlerin 125 lik olduğuna inanmadığı bi motordur.
bana hondanın üstünde ölücez motor durmuo diyen çok adam var..e haklılar tabi ktm 125 duke da brembo fren sistemi var ki motorun nasıl frenlediğine inanmayacaksnız bile.imkanınız varsa kullanın mutlaka bi yerde.
kısacası bütçeniz varsa alın arkadaşlar.hem farklı hem tarz hem de çok güvenli bi motora binersiniz.
saygılar
-
04 Ağustos 2013, 19:53
#179
bardanbardan adlı üyeden alıntı
herkese selamlar.
ktm 125 duke ile ilgili bilgi almak isteyen ancak cevap alamayan arkadaşların varlığını görüyorum.
bu aşamada size biraz yardımcı olmak istedim.honda cbr 125 - yamaha yzf 125r gibi başlangıç motosikletlerini kullanmış ve şu anda ktm 125 duke sahibi biri oalrak izlenimlerimi aktarayım.
arkadaşlar ktm 125 duke sınıfının en kaliteli motorudur bundan şüpheniz olmasın hatta honda dan iki gömlek daha üstün bi motordur.peki neden böyle düşünüyorum?
birincisi ktm 125 duke sınıfında 150 lik arka lastik tabanına sahip tek motordur.(bunu yazıyorum çünkü arkadaşlar top speed i çok düşük falan demişler.hayır değil.honda - yamaha gibi motorların 125 cc olnlarına bu lastiği takın da bakalım o motorlar ne hale gelio?)
ktm 125 duke tamamen sensörlerle donatılmış, yağ seviyesi düştüğünde yarı uyku moduna geçen,tehlikeli seviyeye geldiğinde kendini uykuya alan,ortalama yakıt tüketimi,anlık yakıt tüketimi,motorun bütün mekaniği ile ilgili size bilgiler veren bir yol bilgisayarı içeren bir motosiklettir yani bu açıdan da sınıfında tektir.
ktm 125 duke, motoru suyun altında bile kalsa yoluna devam edebilen bir motosiklettir ki youtube da bizzat mühendislerinin çektiği videolara ujlaşabilirsiniz.ben 1 sene kadar önce izlemiştim.
ktm 125 duke, malzeme kalitesi olarak benim şimdiye kadar gördüğüm en iyi motordur.vites geçişlerine kadar bir efsanedir.kaldı ki çift egzantrikli motoru sayesinde kalkışlarda gazı köklediğinizde bile malzeme kalitesi dolayısı ile saçma sapan bir titreşime ya da konforsuzluğa meyil vermemektedir.
selesi rahatsız diyen arkadaşlar cbr ya da yzf ile hatta ninja 250 ya da hyosung 250gt ile uzun yola çıkmamış demek ki.şayet çıkmamışlarsa çıksınlar çünkü ktm konforsuz ise o motorlar body salonu niteliğindeler.
ktm de kötü olan ne var peki?arkadaşlar servisi pahalı.hava filtresi bil 30 tl. 5.000 km de bir 200 tl gibi bi rakam servisine veriosunuz 2013 yılı itibari ile.ama hondada da 150 tl gibi bi rakam tutuo zaten cbr 125 için.
ktm 125 duke dışarıda görenlerin 125 lik olduğuna inanmadığı bi motordur.
bana hondanın üstünde ölücez motor durmuo diyen çok adam var..e haklılar tabi ktm 125 duke da brembo fren sistemi var ki motorun nasıl frenlediğine inanmayacaksnız bile.imkanınız varsa kullanın mutlaka bi yerde.
kısacası bütçeniz varsa alın arkadaşlar.hem farklı hem tarz hem de çok güvenli bi motora binersiniz.
saygılar
Güzel bir yazı olmuş. 2013 modellerinde ABS olduğunu hatırlatalım. Sanırım sınıfındaki bu CC'de ABS kullanan tek marka.
-
04 Ağustos 2013, 22:13
#180
bu arada bakımların fıyatı azaltmak ıcın kn hava fıltresı almanızı tavsıye ederım
ayrıca 30 lira gibi ucrete 5li yag fıltrelerı var
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)