KTM DUKE 125 Kullanıcıları Başlığı
Reklamlar
-
Mr. Kandemir adlı üyeden alıntı
Teşekkür ederim cevaplarınız için. Ancak tereddütüm boyum konusundaydı. Denemeyi düşünüyorum kısa zamanda. 3. sorumdaki sebep beni iki otobüs arasında bırakırmı güç konusunda o sebeple sordum. Kendi paramla alacağım için çok zorlarsam Duke 200 alabilirim. Sizce zorlamalımıyım?
Bence zorlamalısın, 200 kullanıyorum 14k km'dir, uzun süre binmediğimde aklımda güçsüz kalıyor ama üzerine her binince şaşırıyorum.
125 de oldukça seri kendi sınıfına göre ama yine de 200 kadar olması beklenemez, daha uzun süre kullanırsın
Tabii eğer 5k km binip satıp büyütürüm demiyorsan, ki onda da 10k'yı aşarsan çok daha iyi olur.
Bu arada ben de 1.85 boyundayım, genel olarak çok küçük gelmiyor ama peg pozisyonu biraz uzun yolda zorlar bilesin.
300-400 kmden sonra bacaklarda bi his kaybı oluyor.
Reklamlar
-
umurcan adlı üyeden alıntı
Bence zorlamalısın, 200 kullanıyorum 14k km'dir, uzun süre binmediğimde aklımda güçsüz kalıyor ama üzerine her binince şaşırıyorum.
125 de oldukça seri kendi sınıfına göre ama yine de 200 kadar olması beklenemez, daha uzun süre kullanırsın
Tabii eğer 5k km binip satıp büyütürüm demiyorsan, ki onda da 10k'yı aşarsan çok daha iyi olur.
Bu arada ben de 1.85 boyundayım, genel olarak çok küçük gelmiyor ama peg pozisyonu biraz uzun yolda zorlar bilesin.
300-400 kmden sonra bacaklarda bi his kaybı oluyor.
Uzun süre kullanıcam. Altımda bayağı eskir yani. Ben günlük kullanıcam yani günlük maksimum 100-130 km yaparım. Peki 125 ile 200 arasında yakıt farkı bilginiz varmıdır Sayın Umurcan?
-
Mr. Kandemir adlı üyeden alıntı
Uzun süre kullanıcam. Altımda bayağı eskir yani. Ben günlük kullanıcam yani günlük maksimum 100-130 km yaparım. Peki 125 ile 200 arasında yakıt farkı bilginiz varmıdır Sayın Umurcan?
çok fark yok sanırım. benim motor şejir içi 2.7 falan yakıyor, agresif kullanırsam 3'ü geçiyor ama.
-
-
RAMİREZ adlı üyeden alıntı
bu aralar motoru yüksek devir kullanmaya başladım, baya eğlenceli geldi. yüksekten kastım 2. 3. 4. viteste 6000 - 7500 devir arası.
1. motorun normal seyir devri kaç rpm'dir?
2. bu devirlerde motora bi zarar gelir mi?
3. hazır başlamışken bi yakıtta ne olur diye sorayım
?
normal seyir devri redline'dan aşağısı
yol eğitimlerinde bana dedikleri; devir saatinin ortasının 1000rpm üstünden redline'a kadar olan aralık
yağlaması sağlıklı yapılan ve yağ eksiği olmayan bir motora yüksek devir(redline'ı aşmadığın sürece) zarar vermez didiler, mantık çerçevesinde de açıkladılar, benim kafama yattı yani
yakıtta ben bi ara +8500d/dk takılıyordum. ama her koşulda tamamen 8500den yukarıdaydı
bilgisayar 4 litre gibi rakamlar telafuz etti, ama sesi çok daha güzel alt devirlere göre, ve acayip bir gaz tepkisine kavuşuyor
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:24 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:22 ----------
Ha bu arada şunu da ekliyim, yüksek devir zarar vermez ama aynı devirde sürekli ilerlemek için pek iyi konuşmuyorlar(servis dedi bunu)
küçük motorla bunu nasıl sağlarız bilemiyorum da. Ben uzun yolda 110-120-130 arasında geziyordum belli zaman aralıklarıyla
-
Arkadaşlar bende motorumu büyültmek istiyorum ve Ktm 200 Duke düşünüyorum. Size 1 2 sorum olcak.
1. Benim motorumun sele yüksekliği 77 cm ayaklarım tam basıyor. Boyum 1.65. duke 200 için 81 cm sele yüksükliği diyorlar. Sıkıntı çeker miyim acaba ? 2 ayağım yere yarım olarak bassa benim için kafidir.
2.Sele rahatlığı nasıldır? Hemen bi yarım saat sürüşte rahatsız eder mi ?
-
http://cycle-ergo.com/ sitesinden istediğiniz motorun boyunuza nasıl olacağını görebilirsiniz
Seleyi ben 200kmde hissediyorum genel olarak. Ondan sonra 100kmde bir mola verirsen gideri var. Artçı alırsan biraz yazık olur tabi
-
umurcan adlı üyeden alıntı
http://cycle-ergo.com/ sitesinden istediğiniz motorun boyunuza nasıl olacağını görebilirsiniz
Seleyi ben 200kmde hissediyorum genel olarak. Ondan sonra 100kmde bir mola verirsen gideri var. Artçı alırsan biraz yazık olur tabi
Verdiğiniz bilgiler için teşekkürler. Ben o siteye baktım doğru olduğunu bilemiyorum çünkü benim motosikletimin markası orada yok. Bilemiyorum.
Ben yorum olarak cevap bekliyorum.
-
Arkadaslar iyi gunler.arkadasim 125 duke motoru icin k&n hava filtresi aldi egzoz disli va hepsini daha onceden halletmisti degistirerek.yalniz seste pek bi degisiklik olmadi bunun sebebi nedir urun orjinal amerikadan geldi.facebook sayfanizdada danismistim.filtrenin sesi bu youtubeda bir video var onun gibi vermeme sebebi nedir bu konuda bilgi verebilirmisiniz biraz simdiden cok tesekkurler
-
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Size bir şey damışmak istiyorum. Yarın 2. el Duke 125 bakmaya gideceğim. Motosiklet donanımı ve aksamı konusunda biraz acemiyim. Sizce nelere dikkat etmem gerekiyor? Keçeler, motor, lastikler, çizik vs. gibi konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.
-
Bende kn taktım sesi tatmin edici. Tavsiye ederim serviste temizletip kullanmaya devam edebiliyorsunuz.
-
Gökhan45 adlı üyeden alıntı
Arkadaşlar herkese iyi akşamlar. Size bir şey damışmak istiyorum. Yarın 2. el Duke 125 bakmaya gideceğim. Motosiklet donanımı ve aksamı konusunda biraz acemiyim. Sizce nelere dikkat etmem gerekiyor? Keçeler, motor, lastikler, çizik vs. gibi konularda yardımcı olursanız çok sevinirim.
ön freni sık, gidondan aşağı ittir, bıraktığında indiği noktada kili şekilde yağ bırakırsa ön keçeler gidiyordur. 200 liraya halloluyor ama
arka amortisörü de kontrol et. onun keçesi gidikse(hiç duymadım böyle birşey de) koşarak uzaklaş
çizikler depodan ve elcik kenarlarından anında anlaşılır. görsel dışında bir sıkıntı çıkartması zor. ama radyatörü kontrol et, elinle sarsmaya çalış.
hayırlı olsun şimdiden
-
umurcan adlı üyeden alıntı
ön freni sık, gidondan aşağı ittir, bıraktığında indiği noktada kili şekilde yağ bırakırsa ön keçeler gidiyordur. 200 liraya halloluyor ama
arka amortisörü de kontrol et. onun keçesi gidikse(hiç duymadım böyle birşey de) koşarak uzaklaş
çizikler depodan ve elcik kenarlarından anında anlaşılır. görsel dışında bir sıkıntı çıkartması zor. ama radyatörü kontrol et, elinle sarsmaya çalış.
hayırlı olsun şimdiden
Teşekkür ederim, nette ve forumda da araştırdım biraz. Verdidğin bilgileri de dikkate alacağım.
-
17 Şubat 2014, 05:54
#234
KTM DUKE 125 İLE 200'LÜK modellerinin farkları nedir kasa olarak bire bir aynı gıbı duruyor bılgı verırsenız memnun olurum
-
17 Şubat 2014, 11:33
#235
Arnavutt adlı üyeden alıntı
KTM DUKE 125 İLE 200'LÜK modellerinin farkları nedir kasa olarak bire bir aynı gıbı duruyor bılgı verırsenız memnun olurum
125'lik olması dışında herhangi bir fark yok. 200'lük 2 kilo daha ağır bir de.
-
17 Şubat 2014, 22:21
#236
arkadaslar bu gıttıgım 3. motor oldu bugun ve ücününde canı cıkmıs ve mukemmel paralar bana tavsıye edebılcegınz duke 125 veya satmayı dusunen arkadaslar burdan ulasırsa cok mutlu olurum iyi aksamlar :((
-
Merhaba arkadaşlar...
KTM 125 duke alarak aranıza katılıyorum, zaten kovsanız da gitmem. Trafikten bıkıp, motosiklete geçenlerdenim. Dolayısıyla bu konuda yeniyim ve piyasayı pek bilmiyorum.
Tam Yamaha ybr almak üzereydim ki; 125 duke ve 200 duke konularını okuduktan sonra tereddütsüz ktm'de karar kıldım. Kendim için tüm koruyucu malzemeleri satın aldım ve forumda yazılan öğütleri dikkate alarak parayı esirgemedim.
Ama motorsikletin koruması için çok az bir bütçem kaldı. Öncelikle koruma demiri (crash bar), elcik koruma ve arka çanta taşıyıcı lazım. Bu malzemeleri nereden en uygun fiyata alabileceğimi söyleyebilecek arkadaşlara şimdiden teşekkür ederim.
-
11 Nisan 2014, 20:39
#238
Seviste koruma demiri takılmayı bekleyen benim Duke..
https://www.dropbox.com/s/ffji1cwsj2...2014.43.56.jpg
resim koyamadım, linkten bakabilirsiniz :=
-
11 Nisan 2014, 20:55
#239
ucuz alternatif arıyordun ne oldu o iş?
neyi tercih ettin?
-
11 Nisan 2014, 21:03
#240
Ucuz koruma demiri bulamadım. Yurt dışı fiyatları da aynı. Distribütöründen sipariş verdim. Ama arka çanta demiri almadım henüz. Çanta tercihini de; en ucuz marka olan Maxem'den yana kullanacağım. Elcik için ise bir ara Sirkeci'ye uğrayacağım; orada gayet uygun fiyatlara var dediler.
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)