Anladım 30 bin yeterli
Fİyat 1500 istiyo edermi okadar
Dik rampalarda seri kullanılıyormu ?
Cok soru sordum ama kusura bakma
Videoları izlemiştimde kamera olduğu için fazla dik olduğu anlaşılmıyor...
Kış bastırdığından beri uzun geziler hayal oldu. Bugün biraz uzaklara gidebildim kilometre yapabildim. 3. resimde görülen baraj ankara çubuk kavşakkaya barajı.
mengu önceki sayfalarda silindir değiştirdiğini yazmışsın silindiri değiştirirken hangi aletleri kullandın ? tork anahtarı falan kullandın mı saplamaları sıkarken ?
Tork anahtarı değil de tork makinesi kullandım havalı somun sıkma yani. Gerçi silindir saplamalarını gevşetmede yetersiz kaldı 312nm torkla vurmasına rağmen, ben de uzunca bir lokma sapıyla tüm gücümü verdim açtım saplama vidalarını teker teker. Geri toplarken saplamaları çapraz ve eşit sıkmaya dikkat etmek gerek. Havalı tabanca şart değil, sağlam bir lokma takımı da yeterli 30-35 cm bir cırcırsız lokma sapı olan. Ben motoru motosikletten indirdim öyle değişim yaptım acemi olduğum için motorun içinde neyle karşılaşacağımı bilmediğim için motoru tezgah üzerine koyup çalışmak rahat oldu. Motoru indirmek takmak biraz zahmetli oluyor ama ilk defa silindir değiştiren acemi biri için daha garanti.
Elimin ayarına göre değil taş gibi sıktım aslında. Silindir değiştireli 1800km oldu bi sorun yok.
demek istediğim tork anahtarı kullanmamışsın yani sıkabildiğin kadar sıkmışsın. bir kaç defa araba silindir kapağı tamiri gördüm onda usta butun saplamaları belli bir tork oranı ile sıkıp sonra torku arttırarak tekrar hepsini sıkıyordu
http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-mondial-guven-moto-119244547/detay
2.250'ye sıfır grumble ilanı gördüm. Kafam karıştı. Drifte niyetlenmişken acaba grumble mi alsam diye düşünmeden edemedim.
Almayı düşünenler varsa da fiyat uygun,kaçırmamak gerek
Ben de 2250tl'ye almıştım geçen temmuzda, ama bana 2011 modelini sattı bayii. Bilmem kampanyalı modelleri 2011 modelmiydi sahiden. Çok ta kurcalamadım durumu, dükkanın içinde duran gıcır gıcır, sıfır defolu motordu, her yerini inceledim faturayı kestirmeden önce. O fiyata alınabilir ama ben derim ki bayiden çıkar çıkmaz silindiri 150'lik yapın 2 kere rodajla uğraşmayın
Bugün 100km kadar gezdim 3 hafta kadar motoru yatırdıktan sonra, eve gelemedim uzaklardaydım 3 haftadır Geçen motoru çok fena çamura batırmıştım benzinlikte yıkamama rağmen o çamur 3 hafta kuruyunca taş gibi olmuş ön tekerin dışından yaktı biraz belki yarım milim inceltmiştir lastiğin dişini gerçi oralar yola neredeyse hiç temas etmiyor ne olacak. Bide jant boyası anormal adi çamur janttan koparken boyayı da götürüyor. jantları fren hidroliğine bulayıp boyasını komple çıkarasım var doğrusu.
---------- Mesajlar birleştirildi - 23:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 23:35 ----------
Bide bugün ilk defa km saatini bitirdim, 125km'yi geçmişimdir
slm 19.07 2011 mx aldım ilk motorumdu lasatikleri değiştirdim büyük bir hevesle yazın memleketime samsuna götürdüm rodaj bitdi ve dağ bayır gezme hevesiyle düştük yollara ama eski kt elerin bile beni rampada sollaması moralimi çok bozdu baskı balatayı daha 2 binde bitirdi değiştirdik rampada daha iyi çeksin diye 15 dişten 14 diş yaptık ama 2 kişi olunca motorda yine kaldık bayırın ortasında ustalara okadar götürdüm bir türlü problemi çözemediler düz yolda pek sıkıntı olmuyor ist trafihinde işimi görüyordu bazen 1 den 2 ye alırken kilit lenmesi
dışında ama bana motoru bakımını baya br öğretdi e5 te gazladıhımda aynaların aşırı titremesi çok kötü inanın bakımda ne gerekiyorsa en iyisni yaptım 1.5 senede 3350 km yaptım cıkardığı masraflar depoya su alması sonucu benim kesinlikle hatam yok25 tl gaz ve debriyaj telleri dehşti baskıı balata değişti ö feren balata deişti buji değişti akü bitti ve değişti en az 10 sefer far ampülü değişt devamlı kstiğinde yedeksiz ve torna vidasız gezmez oldum en sonunda motorumu 1750 liraya satdım 3350 km havafilitresini aklınıza gelebilecek bakım olrak ne gerekiyorsa hepsini yaptım alan kişi kısa mesafelerde kulnanacağını vede perfonmans istemediğin söyle di mx gercekten çok az yakan bir motor yavaş gezersende gayet makul ama belkide benim şansımda o dağlarda beni çok uğraştırdığından mıdır yoksa mlletin benimle kafa bulmasındanmıdır icime bir soğukluk düştü eski mondial 125 yannımda yayla yolun da gazlayarak 3 viteste çıktıkları yokuşu ben 2 girip 1 vitesle tamamlamam çok moral bazucu şimdi almak istediğim motor 150 mc-x roadstar kullandım haria torku var bu sefer o dağlara tekrar gidip onlara gerekli cevabı vereceğim
Bugün yaptığım kısa bir gezinti, video fazla uzamasın diye motoru hızlı sürdüm kusura bakmayın
Bi şey olduğu yok ama bugün motorumun krank keçesini değiştirdim, keçeyi doğru taktımmı acaba diye biraz kararsızım. Yağ çok sızdırırsa eski keçeyi atım bi tane daha takıcam artık.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)