Ben konunun ölü olduğunu bile bile mx aldım, umrumda da değil çinli çinlidir ya.
Ben konunun ölü olduğunu bile bile mx aldım, umrumda da değil çinli çinlidir ya.
Yeterli çoğunluk yok, değişiklik yapsan ne olacak.
bu motoru geçen yolda gördüm çok sessiz gidiyor bu demek oluyorki titreşimsiz
aynı dirift gibi
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Evet balansör var motorda
Biraz foto atalım bari Ybr axe35 in
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
bu mondialin şu yandan taktığı reflektörleri bi türlü çözemedim gitti
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
birgün para sıkışır ybr yi satarsam yerine ya mx 125 yada dirift alırım amma güzel motorlar 2000 tl ye millet te keriz gibi gidip sıfır alıyor ona hayret ediyorum dirift sıfırı plakalı 3100 falan 2 el 2000 tl ye 10 numara diriftler vallaha ybr yi satıp ucuz mondial alasım geliyor yani
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Fatih abi bende 150 kn var motor MaşAllah performanslı..Mondial güzel bakımlı kullanınca aslında pek sorun çıkarmıyo.4.vites 110 u görüyo iki kişi düz yolda.Yokuşlardada gayet iyi.Yokuşuna göre 5.vites iki kişi pek zorlanmadan çıkıyor.Mondial milletin dediği kadar kötü bir marka değil kullanmasam söylemezdim bunları.
furkan abicim ben daha önce mondial kullandım ama anladımki çin malı alacaksan en az plastik kaporta olanı alacaksın ki sağı solu patlamasın o yüzden dirift veya mx mcx alınabilir ama cub scooter alınmaz
hayat bir savaştır tek silahın aklın ve inancındır
Aynen fatih abi.Mondial in commuterini alacaksın..Benim istediğim motor drift veya mcx ti.150 kn ye param yetti.En temizinden bir tane aldım.Allah'a(c.c) şükür çok memnunum, iyiki almışım..Arkadaşın yüzünden 40 la giderken düştük motorda kılcal çizik hariç hiçbirşey yoktu Maşallah.Arkadaş kendi Kn siyle kaza yaptı.Cupa çarptı.Cup paramparça oldu.Kn nin sadece vites kolu yamuldu kırılmadı bile..Driftte çok atik motor düz yolda iyi yalnız yokuşlarda çok iyi olduğunu söylemiyor burada kullanan arkadaşlar..Yani 3 ten 4 e yokuşta zor geçiyomuş gibisinden..Ama çok güzel motordur drift..Yani demek istediğim mondialin bazı commuterleri çok iyi..Mondialin drift, 150 kn, 150 mcx, mc , mx, 150 mr destro kullananlar gayet memnundur bundan eminim..Kullanıcılara sorun isterseniz..Önyargıyla bakanlar kullansalar önyargılarını belki gidecektir.
mondialin scooterinide kullandım 150 zc.8000 km kullandı çok şükür sorun yaşamadım ve sattım..
satmamın sebebi parça sıkıntısı çekmemek içindii.ve artık km arttıkça sıkıntı çıkakartacagı düşüncesi ile..
sattım gittim 2 el drift aldım 2000 liraya..aldıgım gün güzel bi bakım yaptırdım motora 6 aydır kullanıyorum 10000 km suan..
motorun performansı çok güzel tek kişi ile yokuşta asla sorun yok iki kişi ile zorlandıgım oluo ama hızı okadarda çok düşmo..
hatta satmayı düşündüm 2 kişi ile zorlanmamak için ve artçı için selesi biraz rahatsız edici oldugu için..
ama satma kararından vazgeçtim 10000 km motor km arttıkça dahada açıldıgını fark ettim motorun..
performansı suan gayet tatmin edici ve artçı ilede sıkıntı çekmiyorum..
çok şükür yoldada bırakmadı hiç ..
dediginiz gibi mondialim vitesli motorları gerçekten saglam ve güzel motorlar..
Ümit kardeşte bir drift kullanıcısı..Ben mondiali takip eden biriyim..Driftte ümit kardeşin dediği şeylerden başka sıkıntı bulunmaz gibime geliyo.Mondialin vitesli motorlarını güzel kullanıp bakarsan uzun ömür gider..Tanıdığım mondial kullanıcıları vitesli motorlarından gayet memnun.Bizim orada Drift ve Kn kullanılıyo.İkiside güzel motor.Mx kullanan pek yok onlarıda kullanıcıları bilir
125MX'de titreşim yok ama düşük devirlerde yok. 7 bin devirden sonra deli gibi titriyor. Hatta yüksek hızlarda gidon ve ayaklıklarda hyena 100 cub'umdan daha çok titreşim var ama, cub'daki motorun titreşim yüzünden kendini parçalarmışcasına çıkardığı mekanik sesler bunda yok. Titreşim motorun işlevselliğini bozmadığı sürece şikayetim yok. Orjinal aynaları yüksek devirlerde arkada hiçbirşey göstermiyordu, köylü tipi ayna takımıyla sorunu çözdüm.
Bu arada motorun orjinal farını ellemeden ön far kafasının altına bir tane de cub motor farı yerleştirip içine de xenon koymayı düşünüyorum. Çevre yolunda xenon'u yakıcam, şehiriçinde normal farı. Ayrıca sol elcikte selektör var. Orjinal farlar idare eder ama hyena'nın halojen ampüllü projektör farına alıştıktan sonra 125MX'in farı çok dandik geliyor.
125MH Drift yerine, 125MX almamın nedeni, daha ciddi görüntüsü, gidon kilidinin kontaktan olması, jiklenin elden olması, selektör yapılabilmesi, ateşleme kesme düğmesi olması. selesinin kocaman ve yumuşacık olması. Orjinal lastiklerinin CST marka olmaması. Motorda CBF 150 şasesi olma ihtimali, ön takımın CBF 150'ye çok benzemesi. Ve ayrıca fiyatı, 2250tl.
Drift in motoru yeter Ben orjinal fara xenon takmayı düşünüyorum, armut tip far (s2) ın yerine h4 xenon takılırken çok uğraştırır mı ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)