12'lik L kol lazım silindir saplamalarını sökmek için, lokma takımının içinden çıkan aletler girmiyo arka saplamaların oraya, motoru indirirsen başka tabi. Dediğin koldan ve lokma takımından olursa da iyi olur çoğu lazım zaten.
O zaman takımı edinip yapmam lazım bu işi. Saplamaları sökmek için depoyu da mı sökmek lazım ve kolayca sökülüyormu depo ?
Depoyu sökmezsen karanlıkta kalır çalışma alanın, belki sökemeyebilirsin de. Yan kapakları ve seleyi söktükten sonra depoyu sökmek için sadece bir cıvatayı sökmen yeterli, sonra çekince geliyo ama şamandıranın kablosunu fişten çıkar ve depoyu yerinden çıkartırken takılan kablolara dikkat et kopartma bişeyi.
Solda motoru orta sehpaya aldığın tutamaçın arkasında anahtar yeri var oraya anahtarı tak çevir sonra arkada bi tane mandal var onu çekerken seleyi arkasından yukarı çek eline gelir. Seleyi kaldırmaya devam et elinde kalacak sele Depoyu geri takarken çok sıkma vidasını sele oturmuyo sonra.
Ben o anahtar sokulan şeyi kask bağlama olayı sanıyodum 😄 o mandal nerde tam anlamadım. Şuan benim sele önden kalkıyo birde
Tamamdır sağol iyi eğlenceler sana
Çinli 150'lik scooter'ın balatası MX Grumble'ın balatasının birebir aynısı. Ondan takabilirsin.
http://www.kalyoncumotor.com/150-hs-...&category_id=0
Balata bu, fren kaliperin de paslanırsa çok kötü olursa 150'lik scooter'ın kaliperini takabilirsin. Benim elimde kaliper vardı Gokart yapıcam diye aldığım motorumun fren kaliperi eskiyince verimsiz çalışmaya başlayınca onu taktım.
2-3 parça bişi eklesem de mi 10 lira olur yoksa artar mı ?
Kaç parça alırsan al 10 lira.
http://www.kalyoncumotor.com/ybr-ark...&category_id=0
Arka fren balatası da bu. Windy ve Space uyumlu arka balatamız ve fren göbeğimiz.
http://www.kalyoncumotor.com/dp8ea9-...&category_id=0
Al bu da buji, ucuz ama kaliteli bir markadır.
Aynen ben philips ampul aldım çok memnunum. Orjinal ampülü 1 ayda 3-4 kere patladı değiştire değiştire gına gelmişti
Benim orjinal 2 sene falan önce patladı sonra yerine taktığım da yamuk aydınlatıyodu çıkma sayılır zaten aldığım cub farından sökmüştüm. Sonra yine ucuz bişey taktım bu düzgün gibi.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:01 ----------
Bugün itibariyle motordaki bütün yağ kaçaklarını kestim, motora egzoz gazı dolmasına sebep olan şey geri dönüşüm sisteminin contasının yanmasıymış metal yorgunluğundan arada biraz boşluk yapmış da olabilir, Ben geri dönüşümü tamamen iptal edip deliğine civata sıkmıştım ama subap kapağını kapayan kapağa, deliği komple kapamak lazım asıl subap kapağına bişeyler tıkayarak. Şu an cıvatayı söktüm araya da sıvı conta sıktım, egzoz patırdıyor ama hiç değilse motorun içi gaz dolmuyor. Silindir üzerindeki alt piyano'nun O-ring'i şişmiş rengi atmış bi garip olmuş, oradan yağ geliyodu onu da değiştirdim 17 x 2.5 oring ama ben 17 x 2.62 bulabildim o da iyi oldu. Silindiri sökmeye gerek yok bu değişimi yaparken dikkat ederseniz piyanolar aşağı düşmüyor sadece motoru subap ayarının yapıldığı gibi senteye almak lazım, bu konuda motorun orjinal tasarımını yapan Honda'ya teşekkür etmek gerek.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)