Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
29. sayfa BirinciBirinci ... 19272829303139 ... SonuncuSonuncu

Mondial 125 MX - Grumble

    REKLAM ALANI
  1. #561
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Türkiye şartlarında en iyi modifiye edilebilen motorlar cg açıkçası, apaçilere hak vermek lazım köylü motoru modifiyede tercih etmelerinin bir sebebi var tahminimce bizim mx'e göre onların motorunu yerinden çıkarması falan çok kolaydır işçiliği azdır.


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #562
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Türkiye şartlarında en iyi modifiye edilebilen motorlar cg açıkçası, apaçilere hak vermek lazım köylü motoru modifiyede tercih etmelerinin bir sebebi var tahminimce bizim mx'e göre onların motorunu yerinden çıkarması falan çok kolaydır işçiliği azdır.
    Yok tamamen görüntü. Çok daha az plastik var ve modifiye parçaları daha yaygın olduğu için köylüyü seçiyolar. Geçen arkadaş sordu dedim bunda köylü cg motorunun aynısı var. Çok şaşırdı.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  3. #563
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Plastik konusunda haklılar mesela benim mx'in sol kapak çatlamış kilit yerinden.

  4. #564
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Plastik konusunda haklılar mesela benim mx'in sol kapak çatlamış kilit yerinden.
    Brat bike yapmak lazım Benim bugün çat diye bi ses geldi plastikten fakat inceledim bişey görmedim. İnşallah biyer çatlamamıştır
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  5. #565
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Benim babam plastik tamirinden iyi anlıyo artık arkasına bi takviye yaptırıcam zaten eksik parça yok.

  6. #566
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim babam plastik tamirinden iyi anlıyo artık arkasına bi takviye yaptırıcam zaten eksik parça yok.
    Benim çamurluğun vidasımı gevşemiş tam anlıyamadım cart curt sürtüyodu bi baktım ki oynuyo.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  7. #567
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Yeni silindirle 250 küsur km yaptım bi sorun yok sadece subab sesi biraz fazla geliyor ayar çekmek lazım. Ara sıra gazlıyorum anında 100-110'a çıkıyo. Torku çok iyi 5. viteste tam gaz çıkamadığım yokuşları şimdi yarım gazla çıkıyorum neredeyse. Karbüratör tam gaz giderken biraz yetersiz kalıyo gibi, belki 150'lik silindirle 2000km yaptıktan sonra değiştiririm.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 18:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:09 ----------

    Ayrıca titreşim çok azaldı 110'la giderken bile rahatsız edici bi titreşim yok. 70-80 giderken aynalar hiç titremiyor.

  8. #568
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Titreşim olayı güzel olmuş
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  9. #569
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Ama cc'yi artırsak da motor çok yakacak belli, ancak şehiriçi sürüşlerde dur-kalk'larda az yakmasını bekliyorum çünkü motoru eskiden 4-5 bin devirde kaldırırdım şimdi 3 bin devirde daha az gazla kaldırabiliyorum. 60-70 gidince de çok az yakıyor ama düz yol olması şartıyla. Dağ yollarında da ona bakarsan 40-50 sürüyorum en fazla 60-70 ama cidden çok yakıyodu 125'likken, 150cc olunca da pek bişey değişmez sanırım.

  10. #570
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ama cc'yi artırsak da motor çok yakacak belli, ancak şehiriçi sürüşlerde dur-kalk'larda az yakmasını bekliyorum çünkü motoru eskiden 4-5 bin devirde kaldırırdım şimdi 3 bin devirde daha az gazla kaldırabiliyorum. 60-70 gidince de çok az yakıyor ama düz yol olması şartıyla. Dağ yollarında da ona bakarsan 40-50 sürüyorum en fazla 60-70 ama cidden çok yakıyodu 125'likken, 150cc olunca da pek bişey değişmez sanırım.
    Şuan çok yakmaz sonuçta karbüratör aynı.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #571
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Titreşimsiz bir motor balansör falan herkese lazım bu akşam hyena 100 ile ankarada evden 15 km uzakta bi alışveriş merkezine gittim, dönüşte motora binerken ön dişli kapağı vardı ama eve geldim yok tek vida tutuyodu o da düşmüş bi yerde ancak kapağın sessiz sedasız uçup gitmesine çok şaşırdım her ne kadar yol boyu hızım 80'in altına pek düşmese de. 90'ı geçince öyle bi titriyoki motor sanırsın parçalanacak MX'imiz maşallah baya titreşimsiz hele 150'lik yapınca iyice azalıyo titreşim Motoru 200'lük yapacaksam da bile cg 200 balansör parçalarını temin etmeden 200'lük yapmam.

  12. #572
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Titreşim çok önemli değil bence motor dökülmediği sürece


    150 kn silindiri kaç mm aceba ?

    150 kn yerine bunlardan biri olur mu ki

    http://www.camgoz.com.tr/asp/product...ILINDIR-KIT-62

    http://www.camgoz.com.tr/asp/product...INDIR-KIT-65-5

    Buldum, 62mm imiş 150 kn
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #573
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    evet 150kn silindiri 62mm zaten bütün 150'ler 62mm. 200'lükler 63.5 mm ama onların krankı uzun oluyo.

  14. #574
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet 150kn silindiri 62mm zaten bütün 150'ler 62mm. 200'lükler 63.5 mm ama onların krankı uzun oluyo.
    Bu mm dalgasını anlamadım hiç. Biraz karışık gibi.
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  15. #575
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bu mm dalgasını anlamadım hiç. Biraz karışık gibi.
    Basit aslında 125-150cc krank'a 62mm takarsan 150'lik olur 63.5mm takarsan 170cc falan olur. Mesela Kanuni phantom 175cc pistonu 62'lik ama uzun stroklu krank var cg 200 o motor 175cc. Tam cg 200 istiyosan 200'lük kranka 63.5mm silindir takıcan.

  16. #576
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Yeni silindirle 340 km oldu, ara sıra gazlıyorum ama 110'u geçmiyor, motorun daha açılması lazım heralde bir de arka dişliyi küçültmeli. Akşamüstü eve dönerken trafikte durunca stop etti bikaç kere, vurdurunca anca çalışıyo marşla çalıştıramadım. Hava filtresi pislendi heralde değiştirmek lazım yedeği var elimde bu sefer temizlemiyicem. Bujiyi de kontrol etmeli ayarlamalı. Öğlen subab ayarını kontrol ettim araya 0.1mm sentil bile girmiyo, ama biraz subab sesi var. Heralde subab vidalarını gevşetip sentili araya koyup öyle sıkmalı vidaları.

  17. #577
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Yeni silindirle 340 km oldu, ara sıra gazlıyorum ama 110'u geçmiyor, motorun daha açılması lazım heralde bir de arka dişliyi küçültmeli. Akşamüstü eve dönerken trafikte durunca stop etti bikaç kere, vurdurunca anca çalışıyo marşla çalıştıramadım. Hava filtresi pislendi heralde değiştirmek lazım yedeği var elimde bu sefer temizlemiyicem. Bujiyi de kontrol etmeli ayarlamalı. Öğlen subab ayarını kontrol ettim araya 0.1mm sentil bile girmiyo, ama biraz subab sesi var. Heralde subab vidalarını gevşetip sentili araya koyup öyle sıkmalı vidaları.
    Ben şuanki haliyle 110 yapıyorum zaten
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  18. #578
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şuanki haliyle 110 yapıyorum zaten
    Ben şuanki dediğin haliyle 122 yaptım 150'lik silindirle daha fazlasını bekliyorum haliyle. Zaten motorun çekişinden hızlanmasından belli son hızının 10 km falan artacağı. Umarım km saati bozulmaz

  19. #579
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Ben şuanki dediğin haliyle 122 yaptım 150'lik silindirle daha fazlasını bekliyorum haliyle. Zaten motorun çekişinden hızlanmasından belli son hızının 10 km falan artacağı. Umarım km saati bozulmaz
    Benim devir saati kafasına göre çoşuyor
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  20. #580
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Benim devir saati kafasına göre çoşuyor
    Benimki de 7 binden sonra sürekli sallanma modunda +/- 500-1000 devir oynuyo sürekli


29. sayfa BirinciBirinci ... 19272829303139 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)