150'lik silindiri yarın takabilirim sanırım. Motor çok benzin yakıyor haybeden 1000km daha kullanamam böyle, 150'lik olsun da biraz daha çekişi artsın.
---------- Mesajlar birleştirildi - 22:32 ---------- bir önceki mesaj zamanı 22:30 ----------
Abi ne yaptın zaten ben ankarada yaşıyorum bunlardan sürüyle var her yerde bitsin bu şahin kültürü diyorum ama mümkün değil.
Çok yakıp az giden bizim motor var sanırım sadece
Bu standart şahin değil ama ayrı bi olay eğer modifiye işiyle ilgileniyorsanız
Modifiye derken; soba borusu egzoz ve hava filtresini söküp kadın çorabı takmaktan bahsetmiyorum
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Valla onu bilmem. 2 metre yol almak için 50 kere aragaz çeken her türlü şahine karşıyım. Arabam var ama ses sistemine bile dokunmadım öyle arada bi çıkıp geziyorum. Yaptığım tek modifiye orjinal lastiklere dokunmadan alaşım jant takma ile yan camlara cam filmi yaptırma Öyle kurcalayacak çok yeri olan bi arabam olsa daha çok gezerdim.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Vergi oranları yüzünden C220 CDI fiyatına 2 tane C160K alabilen vatandaş değil devlet utansın bence O arabanın otomatik vitesi nedense yürümeden önce motoru çok bağırtıyo sanki scooter gibi. Egzozu orjinal olsa bile yokuşta kalkarken ivmelenirken falan baya bağırma sesi geliyo.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Bugün silindir değiştirme işi yattı. dün hyena'nın orjinal egzozunu taşlamaya başlamıştım onun işini bitirdim. Yarın yaparım artık hem motoru falan indiricem altına kriko dayayıp, yoruldum neredeyse 3 saat egzoz taşladım
Yeni pistona sekmanları taktım yarın iş başı hadi hayırlısı yapabilirsem işçilikten kârla bi depo benzin parası cebimde kalacak.
Katliam tadında görüntüler, olay yerinden canlı bağlantı ayrıntılar gelmeye devam edecek.
Motoru 4 saatten anca yerinden çıkardım, 2.5 saatte yeni silindiri taktım topladım. Motoru yerine takma artık yarına kaldı.
Fotoğraflar eskiden yeniye
Eski piston ve silindir
Mondial 125MX oldu 150MX
Motorumuzun krank deliği de 70mm. 200cc garanti olur torna işlemsiz. 250cc için de ümit var ama krank kutusunun dibini taşlamak gerekebilir 250'lik krank sığsın diye belki.
Montajın son aşamaları
Test sürüşü sonrası. Titreşim sıfır çekiş 10 numara
Güzel olmuş eline sağlık
Yorumları alabilirmiyiz aceba ilk izlenimler nasıl oldu ?
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Süper. balansör galiba 150cc'nin miş silindiri 150'lik yapınca titreşim sıfır oldu. Silindir hacmi yüzde 20 arttı ama bence düşük devirlerdeki çekiş yüzde 50 arttı gaz koluna dokunur dokunmaz fırlıyo daha bunun rodajı var ama şimdiden harika. Subab ayarına hiç dokunmadım ama motoru çok dikkatli topladım o yüzden subab ayarı değişmemiş olabilir. Hatta eskiden soğukta jiklesiz çalışmayan motor şimdi jiklesiz çalışıyo
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)