Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax
24. sayfa BirinciBirinci ... 14222324252634 ... SonuncuSonuncu

Mondial 125 MX - Grumble

    REKLAM ALANI
  1. #461
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Balansör kranka bağlı zaten. Bence mantıklı olan balansörü iptal etmek. 125cc köylü olan bir arkadaş hiçbir oynama yapmadan direkt 200 lük silindir takmış.
    200'lük yapmak daha sonraki aşama, önce bi 150cc yapalım da. hem 150cc silindir 50-60 lira, 200'lük yapmaya kalkınca hesap büyüyo çok. 150'lik yapmak için motoru açtığımda krank kutusundaki delik çapını ölçücem o zaman belli olur 200'lük silindir krank kutusuyla oynamadan takılır mı takılmaz mı


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #462
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    200'lük yapmak daha sonraki aşama, önce bi 150cc yapalım da. hem 150cc silindir 50-60 lira, 200'lük yapmaya kalkınca hesap büyüyo çok. 150'lik yapmak için motoru açtığımda krank kutusundaki delik çapını ölçücem o zaman belli olur 200'lük silindir krank kutusuyla oynamadan takılır mı takılmaz mı
    Bizim arkadaşta sadece 200 lük silindir i 65 tl ye alıp taktı hiç bir oynama yapmadan. Kapak falan değiştirmemiş
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  3. #463
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bizim arkadaşta sadece 200 lük silindir i 65 tl ye alıp taktı hiç bir oynama yapmadan. Kapak falan değiştirmemiş
    Orjinal debriyaj kaldırmaz onu hem ben uzun ömürlü bir motor istiyorum. Öyle altyapıyı hazırlamadan gücü yüzde 50 artırırsan olmadık bir yerde elinde kalır motor. sen motosikleti ne yaptın motosikleti:yok yazıyor profilinde ?

  4. #464
    SonpoL - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    06 Kasım 2008
    Şehir
    Mavişehir, İzmir
    Motosikleti
    -
    Bir resim daha ekleyim bari. Ben üzerindeyken .



    Bu da arkadaştan bir foto..

    Mengu16 bunu beğendi.
    Önce emniyet, sonra hareket...

  5. #465
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinal debriyaj kaldırmaz onu hem ben uzun ömürlü bir motor istiyorum. Öyle altyapıyı hazırlamadan gücü yüzde 50 artırırsan olmadık bir yerde elinde kalır motor. sen motosikleti ne yaptın motosikleti:yok yazıyor profilinde ?
    Makarasına yazdım onu duruyor Vala şuan kaldırıyor gibi patlarsa haberimiz olur
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  6. #466
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Güzel bir up
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  7. #467
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Up up 41 liraya cg 150 silindir atmakla 350-400 liraya komple cg 200 yapma arasında kararsızım motoru 200'lük yapıp apaçi olmaktan korkuyorum aslında efendi efendi binmek isterim. ama en kötü rampayı bile 80-85'le çıkmak güzel olurdu 150'lik yapsam da yine 70'e düşecek.

  8. #468
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Up up 41 liraya cg 150 silindir atmakla 350-400 liraya komple cg 200 yapma arasında kararsızım motoru 200'lük yapıp apaçi olmaktan korkuyorum aslında efendi efendi binmek isterim. ama en kötü rampayı bile 80-85'le çıkmak güzel olurdu 150'lik yapsam da yine 70'e düşecek.
    Maddi imkanin varsa 200 luk yap. Illa 200 luk olunca hizli gideceksin diye bir sey yok. Daha rahat sureceksin motoru daha zevkli olacak.

  9. #469
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Bilemiyorum ya, şu an için motorda kusur bulamıyorum bence saat gibi işliyor, bu güzelliği bozmak kolay değil doğrusu biraz daha böyle kullanıcam sıkılırsam sadece silindiri 150'lik yaparım. 5 bin km'de motoru ortadan ikiye yarıp modifiye edecek kadar da çılgın değilim şu an için

  10. #470
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Bilemiyorum ya, şu an için motorda kusur bulamıyorum bence saat gibi işliyor, bu güzelliği bozmak kolay değil doğrusu biraz daha böyle kullanıcam sıkılırsam sadece silindiri 150'lik yaparım. 5 bin km'de motoru ortadan ikiye yarıp modifiye edecek kadar da çılgın değilim şu an için
    Yokuşlarda çekmiyor bundan iyi kusur mu olur 200 lük şart bence Maddi durumum olsa 2 dk düşünmem
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  11. #471
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Obur motorumun orjinalligini o kadar bozdum ki bu biraz orjinal kalsin istiyorum tez zamanda 150'lik silindir alicam motor biraz daha eskisin takarim 5 bin olmazsa 6 bin km'de olur.

  12. #472
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Obur motorumun orjinalligini o kadar bozdum ki bu biraz orjinal kalsin istiyorum tez zamanda 150'lik silindir alicam motor biraz daha eskisin takarim 5 bin olmazsa 6 bin km'de olur.
    Orjinalliğini bozdukça daha güzel oluyor ama
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  13. #473
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Orjinalligi bozdukca motorun sorunsuzlugu azaliyor ama, kas yaparken goz cikartmak gibi seyler olabiliyo

  14. #474
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Orjinalligi bozdukca motorun sorunsuzlugu azaliyor ama, kas yaparken goz cikartmak gibi seyler olabiliyo
    Dikkat etmek lazım tabi düşünüp tartıp yapmak gerekiyor
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  15. #475
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    İstanbuldayım, bugün 60 liraya orjinal mondial 150kn silindir seti aldım, normalde parçacılarda cg 150 silindire 65 lira diyen de var 80 de. bu hem 60 lira hem ne mal olduğu belli orjinal mondial.

  16. #476
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    İstanbuldayım, bugün 60 liraya orjinal mondial 150kn silindir seti aldım, normalde parçacılarda cg 150 silindire 65 lira diyen de var 80 de. bu hem 60 lira hem ne mal olduğu belli orjinal mondial.
    Çok iyi yapmışsınız. Orjinal parça bulmak çok zor. Piyasada o kadar adi mal var ki anlatamam. Camgozden zongshen almayı düşündünüz mü ?
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  17. #477
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    Alıntı viper17 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Çok iyi yapmışsınız. Orjinal parça bulmak çok zor. Piyasada o kadar adi mal var ki anlatamam. Camgozden zongshen almayı düşündünüz mü ?
    150'lik için zongshen almayı düşünmedim açıkçası. seneye 200'lük yaparsam zongshen parçaları kullanabilirim belki. Bir de kafamı kurcalayan bir konu var 200'lük silindir hem 63.5 hem 67mm olarak satılıyo mantıken küçük silindirin strokunun uzun olması lazım aynı hacmi vermesi için. Bu 200'lük krankların hepsi uzun stroklumu acaba yoksa sadece zongshenler mi uzun stroklu ?

  18. #478
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    150'lik için zongshen almayı düşünmedim açıkçası. seneye 200'lük yaparsam zongshen parçaları kullanabilirim belki. Bir de kafamı kurcalayan bir konu var 200'lük silindir hem 63.5 hem 67mm olarak satılıyo mantıken küçük silindirin strokunun uzun olması lazım aynı hacmi vermesi için. Bu 200'lük krankların hepsi uzun stroklumu acaba yoksa sadece zongshenler mi uzun stroklu ?
    Hepsnin aynı olduğunu sanmıyorum illa ki farklıdır. Zongshen dışında başka bir alternatifin yok gibi zaten
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.

  19. #479
    Mengu16 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    13 Aralık 2004
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Bajaj 200NS, Mondial 210MX
    başka bi konuda bi arkadaşa sordum 63.5'luk olan 200'lükmüş her türlü, 67'lik 230-250cc falan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    Ben heralde yine bi adanaya giderim 200'lük motor toplayacağım zaman

  20. #480
    viper17 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Kasım 2011
    Şehir
    İzmir
    Alıntı Mengu16 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    başka bi konuda bi arkadaşa sordum 63.5'luk olan 200'lükmüş her türlü, 67'lik 230-250cc falan.

    ---------- Mesajlar birleştirildi - 15:28 ---------- bir önceki mesaj zamanı 15:22 ----------

    Ben heralde yine bi adanaya giderim 200'lük motor toplayacağım zaman
    Hangimiz önce yapacağız bakalım
    Nereye bakarsan, oraya gidersin.


24. sayfa BirinciBirinci ... 14222324252634 ... SonuncuSonuncu

Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)