Amortisörler gittiği kadar gitsin, ben ön takıma el sürmem doğrusu. Bi dokununca sonu gelmiyo tamiratların.
Foto koyarım belki biraz ama evden bi çıkınca motordan neredeyse hiç inmediğim için fotoğraf çekemiyorum, bi de üşeniyorum öyle detaylı uğraşmaya. Mesela 150 Xtreme-max konusu var forumda en çok resim paylaşılan konu oldu valla, hiç beklemezdim ocak ayında çıkan bi motorun bu kadar alıcısı olacağını.
Şu yan kapakların kilidini hiç kilitleyemiyorum, motoru aldığımda kilitliydi bi kere açtım bi daha kapayamadım. Bu kilidin mantığı nedir acaba nası kilitleyicem ?
Hava filtresi kapağını anlatıyorum yönü ona göre belirleyin. Şimdi sol kuyruk kısmı yavaşça oturtuyoruz, ardından anahtar takılı şekilde kilidii kapatıyor, daha sonra depoya doğru hafif çekerek yavaş bir yumruk darbesiyle tıpayı oturtuyoruz Biraz güç istiyor korkmayın 50 kere sök tak yaptım hala sağlam malzeme aşırı esnek pet kola şisesi gibi
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Pek anlamadım ama. birde benim sağ kapak çok kasıyo, kıl payı depodaki çentik oturuyo.
Evet bunlar, çok dayanıksız hemen parçalanıyor.
Nereye bakarsan, oraya gidersin.
Az plastik olunca daha da kalitesiz plastik kullanıyolar. Hyena'ların hepsinin sağ yan kapağı ön civata yerinden çatlayıp parçalanıyo mesela. Benim motorun bayiden eve getirirken oldu mesela, eve bi geldim yan kapak çatlak ve parçası eksik. O kadarı da aklıma gelmezdi yani, 2000 lira altı çinli motorlar cidden çöp. Zaten vergisiz fatura fiyatı 1000 lira olan motordan ne beklemek gerekir ki.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)