Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1861
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    krdeşler ne yaparsanız yapın bu zincir gevşemesi mutlaka olur habarınız ola

    ön balatalarda aynı şek,lde yalnız yanlış hatırlamıyorsam balata spreyi satılıyor piyasada bak onlar bi nebze düzeltiyor

    o sesin sebebide balataların aşırı sertleşmesi yapacak bişi yok yane ya söküp bi, zımpara atıp kullanıcan ya yenisini takıcan yada sprey alıcan

    başka yok yok
    ...tın tın giderim abi....


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1862
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    spreyım var o fayda etmıyor ona zıncır hakkındakı yorumlarını beklıyorum arbetus bıde az km yapmıssın sen neden degıstırıyorsun zıncırını zaten japan zıncır

    yaylanmayı azaltmak demek sert amortısor demek oda yoldakı darbelerın motora daha cok yansıması anlamına gelır dogrumu yazmısım acaba

    zıncır hakkında bıraz arastırma yaptım bakın bakalaım
    O-Ring: Bu zincirlerde baklaları birbirine bağlayan pimlerin her iki ucunda da keçe bulunur. Bu keçeler fabrika üretimi sırasında konulan yağı tutmayı, pim ve baklaların çalıştığı alanın yağlanmasını sağlarlar. Dolayısıyla bu tip zincirler, O-Ring'siz zincirlere göre daha az yağlanma ihtiyacı duyarlar.

    X-Ring: Dünyanın en düşük sürtünmeli zinciridir. O-Ring zincirlere oranla 1.5-2 kat daha uzun ömürlüdür. X-Ring'li zincirlerde, 4 temas noktası sayesinde sürtünme minimize edilir ve zincir performansı en yüksek seviyeye çıkarılır. Bu özel tasarım yağlama verimliliğini arttırıp, toz ve kire karşı zinciri korur.

    X-Ring Gold: X-Ring zincirlerin tüm özelliğine sahiptir ve artı altın sarısı rengindedir.

    X2-Ring: Standart X-Ring'li zincirlerin düşük sürtünme, maksimum performans karakteristiklerine sahip olmakla birlike, ömür beklentileri yaklaşık %40 daha fazladır.

  3. #1863
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    mct si ile marmok festivaline gidecek var mı?
    ben Bilecik'ten gitmeyi planlıyorum.
    yola çıkmadan ne tür bakımları yaptırmalıyım?özellikle dikkat etmem gerekenler neler acaba?

    birde metemen PM atmıştım sana.
    sanırım motosikletini bize satmak istemiyorsun?

  4. #1864
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    satarım abi ağlayarakta olsa satmak durumundayım
    ,allah para verir gene alırız du bakam pm e

    erdonmezler@superonline.com

    msn den ulaşıver
    ...tın tın giderim abi....

  5. #1865
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    arkadaşlar az önce motti aracılığıyla aldığım habere göre mondial mct için orijinal çelik jant getirtmiş.ön 118 arka 167 ytl imiş. bunun dışında servislerde hiçbir fiyat geçerli değilmiş biz iki gündür 400 ytl fiyat alıyoruz da eğer itiraz ederlerse aratın denizli mondiali öğretin güncel fiyatı
    mondinin telefonu 0256 315 50 00 istanbul bölge ile Mehmet Bey ilgileniyor bu fiyat dışında kargo ve eğer taktırısanız işçilik ödersiniz.
    bilginize sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #1866
    motti60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    merhaba arkadaşlar 2 gündür mct'ye çelik jant arıyoruz servisler 400 ytl fiyat veriyorlar, yok regali ara yok keeway ara derken bir mondial servisi abi elimde kalmamış denizliden isteyelim dedi bende bunun üzerine bu çelik jantlardan merkezde varmı dedim çünki jantı olan servis bana bunu sadece biz getirttik başka yok demişti Bende bunun üzerine mondial denizliden Mehmet Beyle konuştum kendisi nu malı çok önceden getirdiklerini fakat çok talep olmadığı için sercisler para bağlamadını onedenle çok gitmediğii söyledi peki sitede neden yok dedim bu sebeble koymadıklarını şöyledi ama sanırım artık koyarlar fiyatını sırduğumda ise arka jant 167 YTL ön jant 118 YTL dedi şok oldum ama 400 diyor servisler dedim onlar bizim değildir başka yarden alınmıştır asla o fiyata almayın diye uyardı beni ve ikna olmazlarsa yanlarında bizi aratın dedi İşte budur müşteri memuniyeti abi Mustafa Bey'e buradanda birkez daha teşekkür ediyorum ilgisinden dolayı.Artık servislerin bizlere madik atma devri bitti, teşekkürler mondial.

    ben şimdi alacağım jantları takınca foto atarım saygılarla arladaşlar.

    not:AYNI JANT REGALDE CİFTİ 450 YTL'YE YAKIN

  7. #1867
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    vay köftehorlar vayy


    aylar çnce ben yazdıydım ya kardeşim takımı 300 ytl işçilik dahil diye


    hehehe


    amerikayı yenden mi keşfettiniz

    tısssssssssssssss
    ...tın tın giderim abi....

  8. #1868
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    Eheheee Ben Almayi Dusunmuyorum Cukurda Felan Kirilma Yapiyormus Ne Kadar Dogru Bilemem O Yuzden Simdilik Dusunmuyorum Siz Alin Bi Deneyin Yorum Yazin Bizde Ona Gore Davraniriz

  9. #1869
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı KAYA018 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Eheheee Ben Almayi Dusunmuyorum Cukurda Felan Kirilma Yapiyormus Ne Kadar Dogru Bilemem O Yuzden Simdilik Dusunmuyorum Siz Alin Bi Deneyin Yorum Yazin Bizde Ona Gore Davraniriz
    çelik jantın kırıldığı bir çukurda sen ne durumda olursun şüpheli kaya kardeş benim arka jant için verdiğim akord işçilik parası yeni janta yaklaştı. ilk firsatta yapısıyorum ben de çelik janta. ayrıca tubelles lastik takabilme imkanımız olacak patladığında sökmeden tamir edebileceğiz. daha ne olsun.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  10. #1870
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    Himmm Ben Ucmus Olurum Senin Jant Tellerini Kesiyormu Benim Motor Daha Allaha Sukur Hic Tel Kesmedi Kac Model Senin Alet

  11. #1871
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    benim alet 2006 9. ayda aldım. uzun bir süre olmadı kesme ama şu ana kadar7 tane falan değiştirdim kazada da önden 2 tane değişti. yalnız şu ana kadar 70 lira civarında masraf yaptım akorda sökme işkencesi ve temizlik bayağı zahmetli. tr yolları tuzaklarla dolu lastik patlaması da cabası çelik jantın incecik tellerden daha güvenli olacağını tahmin ediyorum. bu zamanakadar ne regal raptordan ne de keeway ss den şikayet geldi çukura girdim jantım eğildi diye.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  12. #1872
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    arkadaşlar çelik jantında avantajları var telli jantında
    çelik jant: bakım gerektirmeye sağlam bi jant kasislerde ve yolda esneme yapmaz
    telli jan:akort gerektirir kasislerde cukurlarda esner sürücüye rahat kullanım sağlar ama bizim teller dandik olduğundan hemen kopuyor. pahalı markalı motorlara bakarsanız özellikle choper tarzı motorlarda telli jantın çoğunlukta oluduğunu görürsünüz.
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  13. #1873
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    ilginç olan benim motorun tellerinin 1 hafta öncesine kadar hiç kırılmaması


    sadece geçen hafta 1 tane arkadan kırıldı

    motorum 15.000 de yaw nası beceriyuorsunuz bu işi anamadım


    bu
    ...tın tın giderim abi....

  14. #1874
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    metin! satmadan önce gel bizim gebzeye sana 10 kmlik cross parkuru göstereyim parkur dediğimde normal yol babak bakalım ne akord kalıyo ne de böbrek taşı. günde en az iki kere gidiyorum o yolu hemde iki kişi.gelirsen nasıl becerdiğimizi de anlarsın canım
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #1875
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    dün akşam gece sürüşüne çıktım. yolda sis lambalarım nedenini anlayamadığım şekilde birden sönüverdiler. tedirgin oldum.
    230 km yol yaptım.
    %80 i şehir dışı sabit hızda idi.
    km başına 96 kuruş yaktım.
    kuyruk sokumumdaki dayanılmaz ağrı dışında hiç bir sorun yok.

  16. #1876
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    zincir sesinden rahatsız olan arkadaşlar 32 dişliye düşürsünler.. görücekler farkı arka çap düştügü için zincirin esneyip ses yapma süresi uzuyacaktır.. hala idda ediyorum bu motorun orgi dişlisi 32 diye tasarlanmış zinciri söküp bakın sıkı sıkıya sıkmadan sesi engelleyiemezsiniz..

  17. #1877
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    Ben 9400 Deyim Daha Tel Kesmedim Rekoru Ben Kiracagim 15000 Km Ustune Tel Kesmeden Cikacagim Zincir Ayarini Bugun Gidip Kendim Yapacagim Servise Gitmeye Gerek Duymuyorum Bu Konuda Bakalim Becerebilcekmiyim Bu Isi

  18. #1878
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    alpi çok sıkarsan bu kez kopartırsın amortisör için esneme payı bırakmak lazım 2 cm kadar
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  19. #1879
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    hah işte bi konu daha


    motorlarınızdaki zincirlerin özelliği nedir bilen varmı

    bu8 zincirler yarım turda sıkı yarım turda gevşek olurlar


    yani bi sıkılaşır bi gevşer ilginç değil mi o sebeple zincir gererken dikkat edin dostlar
    ...tın tın giderim abi....

  20. #1880

    Üyelik
    01 Haziran 2007
    Motosikleti
    Mondial 250 MCT

    Selamin Aleykum..

    Ben ii bir scooter soforuydum ama simdi aranıza katılıorum yavastan..

    250 mct aldım bende ama daha motoru gormedim cunki sehirdısındayımm yaklaşık 2 hafta sonra kavusucam Allah izin verirse..

    Sizlerden binmeden once super tavsiye ve onerilerinizi bekliorum hepsini tek tek not edicemm(A dan Z ye)

    Yardımcı olursanız cok sewinirimm..İ muhabbetler..

    Allah herkese kazasız belasız binmek nasip etsin inşallah..


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 5 kullanıcı var. (0 üye ve 5 misafir)

Bu Konudaki Etiketler