Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1761
    turunculu - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mayıs 2006
    yok ya bakalitlerden geliyo galiba


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1762
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    VIDALARINI BIR KONTROL ET SAGLAMSA FAZLA YAPACAK BIRSEY OLMAZ BIDE SU FREN BORUSU USTUNDEKI TEL VARYA ODA YAPABILIYOR RUZGARIN ETKISIYLE

  3. #1763
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET
    Kaya018 ben de Ankaradayım, daha önce de bu forumda söylediğim gibi Ankaralı MCTcilerle buluşup tanışmak, şöyle bir iki laflamak isterim, senin bildiğin başka Ankarada olan arkadaşlar varsa yapalım mı bi buluşma etkinliği?

  4. #1764
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    depo kapağından da yapabiliyor zırıltı ya da depodaki grenajların üstte birleştiği vidanın ucu deponun altındaki şasidemirine hafif temas eder vaziyette devir yükseldikçe titreşim yapabiliyor altına kauçuk koyarsan sorunu çözersin. bu arada benim arka amortisörler patlamış garantiden değiştirilecek. ayrıntıları sizlere yazarım. gaz yememe ve fazla yakmanın sorumlusu hava filtresiymiş. usta bu filtre tüberküloz olmuş dedi

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  5. #1765
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    vahhh garıbım fıltre nasıl olmus o tuberkuloz jakoben aslında cok ıyı olur valla benım bıldıgım yok da ankarada bır suru mct cı var olmazsa bır baslık atalım hepımız bır gun bulusalım bır yerde olmazmı

  6. #1766

    Üyelik
    18 Ekim 2006
    Şehir
    izmir
    Motosikleti
    mct250
    selam arkadaşlar,
    yaklaşık 1 yıllık mct kullanıcısıyım, 7500km deyim, yaptığım atraksiyon arka dişliyi 31 yapmak oldu, oldukçada memnunum, bir de aynaları kütüğüyle birlikte değiştirdim, yakın gösteren aynalardan aldım, ondan da memnunum, geçenlerde motoru yıkamaya verdim, dikkatsiz olmamdan kaynaklı çizikler ortaya çıktı, sizlere bir sorum olacak,
    bir gece çaresizlikten motora 3 kişi bindik, canım türkiyem modeli ortaya çıktı
    arkada oturan kişi ayağını egsoz üzerine koyduğu için tabanı erimiş ve benim egsoz üzerine yapışmış durumda, yıkamacıda çıkartamamış, nasıl çıkatırım bu lekeyi bilen var mı? bir de benim tellerden hiç kopan yok, servise en ufak bir risk gördüğünde değiştir diyorum, adam sağlam bişey yok diyor, boşuna mı tedirgin oluyorum bilmiyorum,
    herkese kazasız belasız sürüşler,
    izmirden arkadaşlar organizasyonlarınız var mı?

  7. #1767
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    @teres dostum cifle çıkarmayı denedin mi belki işine yarar.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #1768
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    arkadaşlar motorum servisten çıktı.
    motordaki kesilmeler giderildi, sadece açık olan filtre orjinal kutu içiye döndürüldü.filtre+kazan+iş 1;ilik 45 liraya geldi.ancak motosikletim hala düz yolda dahi 100ün üzerine çıkamıyor!
    ayrıca servise girmeden önceki ölçümümde 1 km de 10.9 kuruş yakmakdaydım.
    dün yaptığım 350 kmlik gezi sonrasında iki kez ölçmeme rağmen 12,9'un altına inemedim.

  9. #1769
    taner_k - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    03 Temmuz 2006
    Şehir
    İ Z M İ R
    Motosikleti
    satıldı :)
    Alıntı teres adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    izmirden arkadaşlar organizasyonlarınız var mı?
    olmazmı
    http://www.motosiklet.net/forum/duyu...-20-mayis.html

    http://www.motosiklet.net/forum/duyu...gidiyoruz.html
    İyi bir sürücünün denge,doğru karar mekanizması ve iyi zamanlaması
    vardır.Aynı şekilde iyi bir sevgilinin de..
    ne mutlu türküm diyene ! ! ! 35 U 7273 TECRÜBE, LİMİTLERİNİZİ BİLMEKTİR!

  10. #1770
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    arkadaşlar bu haftaki değişikliği söylemeyi unuttum size. yan grenaj kapaklarını deri kapladım. şu mct250 ysazan kapakları. çok güzeloldu mat siyah bir görüntü oldu. şimdi mottiden aldığım depoyu deneme amaçlı kaplayacağım kapakların resimlerini bu akşam yüklemeye çalışırım. kaplamamın sebebi giydiğim deri pantolon oralara yapıştırdığım stickerları aşındırmış olması en azından bunların ömrü daha uzun olur kanımca.
    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  11. #1771
    JAKOBEN - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    28 Mart 2007
    Şehir
    Ankara
    Motosikleti
    Gt250 COMET

    Ankaradaki tayfa uyan artık!!!!

    Evet Ankara'da ikamet eden dostlar elleri görelim bakalım kaç kişi varmış burada

    1. JAKOBEN
    2. KAYA018
    3...........

  12. #1772
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    @teres arbetusun dediği gibi cifle yıka sonra al eline falçatayı fazla bastırmadan kabasını al yaklaşık 15 derecelik bi açıyla gir.. cif yerine pasta varsa daha iyi olur..

  13. #1773
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    hayır dostum o sekılde gırme sonra eksoz nıkelahjına eyvallah dersın al sana tavsıye motoru ısıt veya gez sıcakken eksoza bıraz normal su dok elınle cek nasıl cıkıyor gorursun veya bezle sıl o kadar ıslem bıttı

  14. #1774
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    Alıntı KAYA018 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    hayır dostum o sekılde gırme sonra eksoz nıkelahjına eyvallah dersın al sana tavsıye motoru ısıt veya gez sıcakken eksoza bıraz normal su dok elınle cek nasıl cıkıyor gorursun veya bezle sıl o kadar ıslem bıttı
    4 senedir o şekilde kullandım yagmur suyuda yedi hiç bir sorun yok..

  15. #1775
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    bnm mct diyorum.
    100 ü geçmio diyorum.
    üstelik 31 dişli var diyorum
    kimseden bi paylaşım göremiyorum.

  16. #1776
    exile - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Haziran 2006
    Şehir
    Edirne / İstanbul
    Motosikleti
    Honda CBF 150
    4 viteste maksimum kaç yapıyor hdeniz?

  17. #1777
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı hdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    bnm mct diyorum.
    100 ü geçmio diyorum.
    üstelik 31 dişli var diyorum
    kimseden bi paylaşım göremiyorum.


    kaç km görmek istiyorsun mesela 140 mı yada 130 mu

    şimdi 100 km yi geçmemesinin birçok sebebi var


    karbüğratör ayarı zincir gevşekliği vsvsvsvsvs


    Alıntı ARBETUS adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar bu haftaki değişikliği söylemeyi unuttum size. yan grenaj kapaklarını deri kapladım. şu mct250 ysazan kapakları. çok güzeloldu mat siyah bir görüntü oldu. şimdi mottiden aldığım depoyu deneme amaçlı kaplayacağım kapakların resimlerini bu akşam yüklemeye çalışırım. kaplamamın sebebi giydiğim deri pantolon oralara yapıştırdığım stickerları aşındırmış olması en azından bunların ömrü daha uzun olur kanımca.
    sağlıcakla.

    barış yakın çekim bi foto at bakalım bi bende yapayım


    Alıntı exile adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    4 senedir o şekilde kullandım yagmur suyuda yedi hiç bir sorun yok..

    alperim asewton deyü bişi var dünyanın en iyi çözücü özelliğine sahip maddesi cif kazır aseton çözer
    özellikle z,ncir ve dişlideki yada arka janttaki simsiyah yağları aseton anında çözer ve bembeyaz yapar deneyin hehe
    ...tın tın giderim abi....

  18. #1778
    hdeniz - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    08 Mayıs 2007
    Şehir
    soğuk uleann
    zaten standart mct ler 100-110 görmüyor mu?
    hatta burda artçısı ile 120 yapan arkadaşımız yok mu?
    ben 31 dişli olmasına rağmen en küçük, minicik bir tepecikte bile 80 e düşüyorum.tamam dişli küçülünce tork kaybederiz ama bahsettiğim tepecikleri görseniz(hatta yokuşçuk bunlar) anlarsınız demek istediğimi.
    bnm istediğim 130-140 yapmak değil.
    ben rahat bir şekilde 100-110 gitmek istiyorum.
    düz yolda bile hava rüzgarsız olmasına rağmen çoooooooooooook uzun bir mesafe sonrasında 105 gibi bişi oluyor hızım.
    mct bnm ilk vitesli motorum ancak ilk iki tekerim değil.
    daha önceden movie xl, skipper, burgman 400 gibi iki tekerler kullandım.
    kullandığım makinalar farklı tipte olsada az çok mct nin sınırlarını biliyorum.
    ancak ne ben nede servis bu işin sırrını çözemedik.
    sübap, karbüratör ayarlarının iyi olduğunu, motorun iç yapısında bir olumsuzluğun olmadığını söylüyor ustam.

  19. #1779
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı hdeniz adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    zaten standart mct ler 100-110 görmüyor mu?
    hatta burda artçısı ile 120 yapan arkadaşımız yok mu?
    ben 31 dişli olmasına rağmen en küçük, minicik bir tepecikte bile 80 e düşüyorum.tamam dişli küçülünce tork kaybederiz ama bahsettiğim tepecikleri görseniz(hatta yokuşçuk bunlar) anlarsınız demek istediğimi.
    bnm istediğim 130-140 yapmak değil.
    ben rahat bir şekilde 100-110 gitmek istiyorum.
    düz yolda bile hava rüzgarsız olmasına rağmen çoooooooooooook uzun bir mesafe sonrasında 105 gibi bişi oluyor hızım.
    mct bnm ilk vitesli motorum ancak ilk iki tekerim değil.
    daha önceden movie xl, skipper, burgman 400 gibi iki tekerler kullandım.
    kullandığım makinalar farklı tipte olsada az çok mct nin sınırlarını biliyorum.
    ancak ne ben nede servis bu işin sırrını çözemedik.
    sübap, karbüratör ayarlarının iyi olduğunu, motorun iç yapısında bir olumsuzluğun olmadığını söylüyor ustam.

    hımmmmm ilginç bi durum bi ustaya daha götür bence


    my mct 130 görüyor 31 dişli bendede var ama sürekli 130 ile gitmesi zor 120 ile sürekli gitmek mümkün


    acaba sorun ne olabilir ben genede tekrar ediyorum başka bi ustaya daha götür
    ...tın tın giderim abi....

  20. #1780
    moto_yunus - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    02 Ocak 2006
    Şehir
    İSTANBUL/Avcılar
    Motosikleti
    ER-6N
    kardeş bence sorun hava ve subap ayarlarında olabilir bunlar hızı çok etkilyor....benimki 110 u geçmiyodu ayrladıktan sonra 130 140 yapmaya başladı.....
    YUNUS EMRE KARAN
    www.facebook.com/yunusemrekaran
    https://www.youtube.com/channel/UCPdXVxbgO4Pwi0IZqVxcUDw


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 30 kullanıcı var. (0 üye ve 30 misafir)

Bu Konudaki Etiketler