Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
14 Mayıs 2007, 12:41
#1741
aramıza hoş geldin dostum. HUN u yani Mete'yi tanırım kötü birisi değildir. bana motora müşteri çıktığında olası problemleri söylediğini söylemişti. eğer bujilerin sağlamsa sorun ateşleme sisteminde olabilir. bildiğim kadarıyla bujiyi ateşleyen iki tane kondansatör gibi parça var bunlar sorunlu olabilir yüksek devirlerde deşarj olmakta geçikiyor olabilir. ya da en kötü ihtimalle sorun CDI beyin de olabilir. eğer motorun garantisi devam ediyorsa CDI garantiden değişmeli ve servis bu işlemi yapabilmeli. CDI beynin fabrika çıkış fiyatı kdv dahil 15,50 ytl civarı normalde servisler bunun üstüne kargo+işçilik ilave edip fiyat söylerler. fiyatı bilgin olsun diye söyledim. çok fahiş bir fiyat verebilirler. servisler tutturabildiğine fiyat söylüyorlar. sen kendin ed sipariş edebilirsin bu parçaları. buraya bakıver
rampada hız düşmesesinin bir sebebi de HUN un makinasında standart arka dişli yoktur. normalde bizimkilerde 34 diş var onun makinasında 30-31 diş civarı dişli bulunmakta bu dişli torku düşürür son hızı arttırır.
tekrar hayırlı olsun
motti60 senin makinanın yakıt sarfiyatı ne durumda ?
sağlıcakla
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
-
14 Mayıs 2007, 12:54
#1742
mete kardeş sorun saklama yoluna gitmedi zaten biliyorum hatta kendiside şaşırdı bu soruna.bi kaç eksikliği vardı motorun bahsetti bana onlardan.
birlikte de bindik bu bahsettiğim sorun yoktu.
bu arada servis bana bi liste gösterdi
CDI beyni 38.50 YTL görünüyor.
aradaki fark fazla değil mi?
-
14 Mayıs 2007, 16:07
#1743
arkadaşlar 2005 model 14.000 km de ki macitimi satıyorum
habarınız olaaaa
http://www.motosiklet.net/forum/satm...ahibinden.html
net bilgiler için tıklayınız pazarlık payı vardır
HUN kardeşimin motorunu çok iyi bilirim tertemizdir
ancak sorunun ne olduğunu tahmin etmek zor deel gibi 2 buji al değiştir bide karbüratörü temizlet yağ seviesini kontrol fazla yağ olmasın
bol şans
...tın tın giderim abi....
-
14 Mayıs 2007, 16:41
#1744
bazi benzin vanatsından da yapabilir HUN un motorundaki sorun,,
mesela benim motor yedek depodayken yuksek devirde gitmeme izin vermiyor..
karbüratöre benzin yetiştiremiyor, benzin anahtarının değiştirmem lazım..
bende dün 5002 km ye geldim :D
-
14 Mayıs 2007, 16:54
#1745
benim motor 36 ytl full'le 310 km gidiyor ama karburatör ayarsız onedenle çok veya az olabilir bilemiyorum.(bu arada depo jinlun )
-
14 Mayıs 2007, 20:32
#1746
MOTTI SENIN ALET 12 LITRE MI ALIYOR EGER OYLESE MOTORUN YAKISI 310 KM SEHIR ICI ICIN GAYET IDEAL BENIMKINI HIC ZORLAMADAN KULLANDIM FULL DEPO 320 KM GORDUM BAZEN TATLI SERT KULLANIYORUM O ZAMAN 270-280 ARASI DEGISIYOR
BU ARADA HUN HOSGELDIN KARDESIM
KM BU ARADA 8810 KM DEDI MASALLAH MACITIME
-
15 Mayıs 2007, 01:39
#1747
Selamlar..
Bir süredir forumlarda ciddi zaman harcıyorum. En sonunda bugün bu siteye üye oldum. Çıkan sorunları okudum, diğer markalarla karşılaştırdım, vs..
Fakat tecrübelerinizden yararlanmak adına, iki motor arasında seçim yapmanızı isteyeceğim:
1) Mondial 250MCT
2) Regal Raptor
Satış sonrası servis-yedek parça ve çıkan sorunları da göz önünde bulundurursanız sevinirim. Şimdiden teşekkürler..
-
15 Mayıs 2007, 02:15
#1748
Sevgili Dumanbey bulundugunuz konuma göre değişiyor bu servis olayı benim bulundugum yerdeki mondial servisi RR a göre daha iyi mondial servis konuasunda daha yaygın oldugunu zanediyorum.
regal raptor gerek sıvı sogutmalı olmasından dolayı mondialden biraz daha iyi ..
ama mondial ide hiç yabana atma.. motorun sınırlarını biliyosan ve bakımıını yaptırıyosan arkaana bakmadan binebilisin.
BU arada arkadaşlar cuma günü edirneden istanbul a aileminyanına gitmeyi düşünüyorum
hem ist da bi bakıma sokıcam motoruda
200km yolu kirli zincirle yapmamak için bugun zinciri temizlemek için söktüm üzerinde JAPAN yazısı gördüm
Resmin üstüne tıklayın büyür..
acaba sadece benimkimi böyle hepsimi böyle kalitesi nedir?
zincirimi değiştirmeyi düşünüyorum da
o-ring olarak hesaplı ve ömürlü neyi tavsiye edersiniz??
-
15 Mayıs 2007, 10:37
#1749
hdeniz adlı üyeden alıntı
mete kardeş sorun saklama yoluna gitmedi zaten biliyorum hatta kendiside şaşırdı bu soruna.bi kaç eksikliği vardı motorun bahsetti bana onlardan.
birlikte de bindik bu bahsettiğim sorun yoktu.
bu arada servis bana bi liste gösterdi
CDI beyni 38.50 YTL görünüyor.
aradaki fark fazla değil mi?
selam aramıza hoşgeldin bende aynı sorun oldu aynı anlattığın gibi
servise gittim benzin filtresini değiştirdi sorun kalmadı para bile almadılar.
hemen bi servise git filtreyi değiştir.
bu arada 10200km'deyim bende
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
15 Mayıs 2007, 12:23
#1750
-
15 Mayıs 2007, 17:56
#1751
exile zincirin üstünde ne yazdığı önemli değil bence kardeş. isterse nasa yazsın markanın menşei önemli artık birçok yamaha ürünlerinde de çin damgası var ama biz markaya güvenip alabiliyoruz. ben oringli kore malı bir zincir buldum 75 lira. ama şu an daha önemli sıkıntılarım var birincisi yakıt sarfiyatı bir hayli arttı bujilerden şüpheleniyorum şu an erzurumda olduğum için ilgilenemedim motorla gerçi 4100 km oldu bakımını yaptırırken aradan çıkartıcam onu da
sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
16 Mayıs 2007, 23:51
#1752
arkadaşlar arka dişliyi degiştirdim 31 diş taktık performans süper oldu vibrasyonda bayağı azaldı tavsiye ederim hekese
-
18 Mayıs 2007, 11:28
#1753
turunculu adlı üyeden alıntı
arkadaşlar arka dişliyi degiştirdim 31 diş taktık performans süper oldu vibrasyonda bayağı azaldı tavsiye ederim hekese
Selam
Ben yaklaşık 7500 km 31 diş ile kullandım .30 dişe düşürmeyi düşünüyorum.
-
18 Mayıs 2007, 12:49
#1754
tekno adlı üyeden alıntı
Selam
Ben yaklaşık 7500 km 31 diş ile kullandım .30 dişe düşürmeyi düşünüyorum.
usta kaç kilosun? böyle bir iş yapıcaksın? 100kg lik arkdlardan 31 dişte fazla performans alamadıgını duydum?
bende 55 kg yum 32 ye düşürmeyi düşünüyorum da..
-
18 Mayıs 2007, 13:01
#1755
exile adlı üyeden alıntı
usta kaç kilosun? böyle bir iş yapıcaksın? 100kg lik arkdlardan
31 dişte fazla performans alamadıgını duydum?
evet o gruba bende giriyorum
-
18 Mayıs 2007, 13:24
#1756
arkadaşlar şeytan dürttü arka dişliyi değiştiricem ybr ninki uyuyormuş herhal doğru mu? çok da düşürmicem 32 olarak düşünüyorum 4100 ü geçtik hala bakıma gidemedim makinamda ufak tefek sorunlar var bi de dün jikle kolunu kırıdm. 1 haftadır binmiyom ya öküz gibi asıldım kola o da teli bıraktı sağlıcakla.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
18 Mayıs 2007, 17:12
#1757
exile adlı üyeden alıntı
usta kaç kilosun? böyle bir iş yapıcaksın? 100kg lik arkdlardan
31 dişte fazla performans alamadıgını duydum?
bende 55 kg yum 32 ye düşürmeyi düşünüyorum da..
Kemikli 85 kiloyum.Artçımda bi o kadar.Performanstan kastın ne anlamadım.
Racing makina değil ki bu.Artçımla beraber 90-100 km hızla zorlanmadan istediğim yere gidiyorum.
Hemde daha düşük devirde ve daha az vibrasyonla.
Ha şimdi kalkışta hantallaştımı diyeceksin ama deminde söyledim racing makina değil bunlar.
Hem standart dişli ile 4. ve 5. vites arasında fark yokki.
Ayrıca ne kadar az devir, o kadar az vida kaybı,gevşeme, zırıltı , vs vs
Hoşçakal
-
18 Mayıs 2007, 20:10
#1758
-
18 Mayıs 2007, 22:11
#1759
ya arkadaşlar arka çantaları söküp deri takmayı düşünüyom bide ön taraftan acayip zırıltılar geliyo acayip sinir bişi koruma demiri taktırdım bide o zırıltı yapmaya başladı ufff ya yinede seviyorum motorumu
cok tatlı yaw bana aksesuar konusunda yardımcı olurmusunuz istanbul anadolu yakasından
-
18 Mayıs 2007, 22:23
#1760
VALLA ANKARADA PLSAYDIN SANA YARDIMCI OLURDUMON TARAFTAN DEDIGIN DISKTENMI MOTORDANMI CIZIRTILAR GELIYOR
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler