Kapat
Üye Girişi
Motovento
Motomax

Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı

    REKLAM ALANI
  1. #1621
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    yaw tüm kış yattınız, yatırdınız macitleri yaz gelince de orasında şu var burasında şu var topu topu 4 gün bakmadım topice almış yürümüş. bu arada yokluğumda Bodrumdaydım hiç görmediğim kadar macit gördüm yollarda ama çoğuna dokunulmamış orijinal benim makinyala atlayıp gitsem nasıl karşılanır acep? gerçi ben virago 250 kiralayıp dolaştım. ama kendi motorum olsaydı daha rahat ederdim sanırım.

    @metemen dostum nasılsın iyimisin madem tüm macitciler uyandı kış uykularından e artık bir aktivite yapmanın zamanı gelmiştir değil mi?

    istanbul bursa adapazarı kocaeli civarında oturan macitciler toplaşalaım sapanca geyve turu yapalım ne dersiniz? hoş olmaz mı?


    bu arada sıkışık trafikte harleyle yan yana gitmek zorunda kaldım. harleydeki vibrasyon o kadar çok ki motor aksamı patır patır titriyo bizim macitinkilerden de çok. tek farkı şasiye ve kullanıcıya ulaşmadan yok ediliyor. işin sırrı bu lastik tamponların kalitesi ve elastıkiyeti biz de bu tür bir upgrade yapabilirsek sanırım vibrasyon sorunumuzu halledebiliriz.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS


    REKLAM ALANI
    Oktay Motor CF Moto Polaris Mondial
    Motomax
  2. #1622
    motti60 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Nisan 2006
    Alıntı Cry adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aykut kardeş custom Macitin ne oldu..son durum nedir..
    OOOooo çoktandır yoldayız biz, hatta bide kaza yaptık geçen cumarteci motor ön amortisorler yamulu hıyar bi taksici tali yoldan önüme çıktı duramadım mesafe kısa ve süratim yeterli değildi bende yatırdım motoru girdik altına bende bişi yok tam korumalıydım ama motorun ön amortisorler yamuk onları düzelteceğiz yada yeni taktıracam bilmiyorum hafta sonuna artık, vakit bulamıyorum hafta içi, görüşmek üzere arkadaşlar.

  3. #1623
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı motti60 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    OOOooo çoktandır yoldayız biz, hatta bide kaza yaptık geçen cumarteci motor ön amortisorler yamulu hıyar bi taksici tali yoldan önüme çıktı duramadım mesafe kısa ve süratim yeterli değildi bende yatırdım motoru girdik altına bende bişi yok tam korumalıydım ama motorun ön amortisorler yamuk onları düzelteceğiz yada yeni taktıracam bilmiyorum hafta sonuna artık, vakit bulamıyorum hafta içi, görüşmek üzere arkadaşlar.
    AHA! len niye söylemiyon gelelim cacık yapalım geçmiş olsun kardeş. sakın düzelttirmek için uğraşma aynı kazadan ben de yaptım benim de eğildiler

    düzeltmeye çalışırsan ya çatlayacaktır ya da eski mukavemetini yitireceği için ilk tümsekte eline verecektir macit amortisörleri
    gerçekten kötü olmuş dostum senin adına üzüldüm. e okadar güzel yaparsan motorunu nazar değer tabiiki artık kes bir horoz falan dağıt ihtiyaç sahiplerine anladın sen onu


    bu arada aramıza yeni katılan arkadaşlar için ilk etapta merak edecekleri konuların çoğu eski sayfalarda kaldı ben de daha önce yapmış olduğum linki tekrar ekliyorum.


    hakanz ın koruma demirli mct si

    buda devamı

    koruma demiri ve ayak padleri

    full aksesuarlı MCT

    koltuk ve CC bar için alternatif

    metemen'in CC bar çözümü

    buda journeyman abinin motoru ve koruma demiri namı diğer tampon

    bu da journeyman ın CC barı bence bu süper

    kaos arkadaşımızın CC barı

    göktax ın CC barı

    oh nihayet dişliyide buldum


    ya arkadaşlar sezon diyorum açıldı diyorum gezi diyorum annamıyonuz mu?
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  4. #1624

    Üyelik
    05 Nisan 2006
    Her gün yağlanan bujilerin çözümünü ve sorununu buldum...
    Motorun şanzumana konan yağ normalden çok fazlaymış bu da bujileri yağlıyormuş... İçinden yaklaşık 3 LT yağ çıkardım ... çook fazla demi

    Sonra içine 10/40 sentetik.... 1,200 LT yağ koydum.. Bujileri temizledim... Motor marşa basmadan alıyor artık.... 4-5 gün oldu makina canavarlaştı

    Bütün arkadaşlara tşk ederim....

  5. #1625
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı sairr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her gün yağlanan bujilerin çözümünü ve sorununu buldum...
    Motorun şanzumana konan yağ normalden çok fazlaymış bu da bujileri yağlıyormuş... İçinden yaklaşık 3 LT yağ çıkardım ... çook fazla demi

    Sonra içine 10/40 sentetik.... 1,200 LT yağ koydum.. Bujileri temizledim... Motor marşa basmadan alıyor artık.... 4-5 gün oldu makina canavarlaştı

    Bütün arkadaşlara tşk ederim....
    yuhh 3 lt nasıl yani zaten max 1,6 lt alıyor bizim makina gerçi ilk bakımda usta 2 lt koydu o bile fazla yani.

    bu arada dostla bizim makinaların kullandığı buji modellerini yazayım ; ikisinin de tanesini 7,5 ytl ye bulabilirsiniz.


    NGK CR7HSA
    BOSCH Super U4AC


    ben ilk önce NGK yı kullandım ama şu an bosch kullanmaktayım çok memnunum.


    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  6. #1626

    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    ankara-ayvalık-ören
    Motosikleti
    250 mct
    arkadaşlar tekrar selam 15 gün sonra alıyorum maciti...sizin bu motorla ilgili olarak tavsiye edeceğiniz bir durum varmı.maciti bi kaç kere kullandım.biraz etraf kalabalık insanlar falan vardı kaldırımlarda.o yüzden 70 hiç geçme anıden önüme atlarlar diye.zati 70 le 10 saniye ye falan gidip hemen yavaşladım.benim ilk farkettiğim rüzgari biraz hazla geriye itiyordu beni sanki.şimdi 100 de 110 da nasıl olur bilmiyorum hiç?bununla ilgili bi fikir alabilir mesela teşekkürler

  7. #1627
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı umut35 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    arkadaşlar tekrar selam 15 gün sonra alıyorum maciti...sizin bu motorla ilgili olarak tavsiye edeceğiniz bir durum varmı.maciti bi kaç kere kullandım.biraz etraf kalabalık insanlar falan vardı kaldırımlarda.o yüzden 70 hiç geçme anıden önüme atlarlar diye.zati 70 le 10 saniye ye falan gidip hemen yavaşladım.benim ilk farkettiğim rüzgari biraz hazla geriye itiyordu beni sanki.şimdi 100 de 110 da nasıl olur bilmiyorum hiç?bununla ilgili bi fikir alabilir mesela teşekkürler
    dostum şimdiden hayırlı olsun ters rüzgar olduğu sürece tüm cruiserlarda böyle problem yaşarsın. eğer seni rahatsız edecek seviyedeyse rüzgar cam siperlik takarsın. havaya karşı direnç oluşturur diye düşünüyorsan ben camla temde 120 km ye kadar çıkabildim 2 kişi. rüzgar beni senin söylediğin kadar etkilemedi.

    motoru alır almaz koruma demiri taktırmayı unutma. en kalitelisini al paraya kıy
    motorun yanında verilen avadanlığı almayı unutma. sıfır alıyorsun diye düşümnerekten mdline abonesi olmayı unutma mondial ücretsiz veriyor bu hizmeti. şimdiden hayırlı olsun.

    arkadaşlar bu arada yaklaşık 1500 kmdir hava filtrem yanlış tekılı bir şekilde seyehat etmekteymişim. kızacak kimse yok çünkü ben kendim takmıştım içinden çengel gibi bişey çıkıyordu onu yanlış yere takmışım o filtreyi bastırıyormuş sanırım karbüratöre doğru şimdi motorun sesi falan bi toklaştı çekiş daha iyi oldu sanki. ulen ben bu hallere düşecek adammıydım.
    bir de arkadaşlar arka balataya honda activa nın balataları uyuyor çok az enden kaybediyor ama honda kalitesi ile arayı kapatacağını düşünüyorum. ben bu balatalarla değiştiricem.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  8. #1628
    metemen - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    30 Mart 2005
    Şehir
    BEYLİKDÜZÜ/İST
    Motosikleti
    MONDİ 250 MCT
    Alıntı sairr adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Her gün yağlanan bujilerin çözümünü ve sorununu buldum...
    Motorun şanzumana konan yağ normalden çok fazlaymış bu da bujileri yağlıyormuş... İçinden yaklaşık 3 LT yağ çıkardım ... çook fazla demi

    Sonra içine 10/40 sentetik.... 1,200 LT yağ koydum.. Bujileri temizledim... Motor marşa basmadan alıyor artık.... 4-5 gün oldu makina canavarlaştı

    Bütün arkadaşlara tşk ederim....
    ah be abi bu forumda en az 20 yerde yazdım eğer fazla yağ vbarsa bujiler yağlanır motor çalışmaz deyüüüüüüü


    1,9 lt koyun kafi arkadaşlar
    ...tın tın giderim abi....

  9. #1629

    Üyelik
    14 Ocak 2007
    Şehir
    ankara-ayvalık-ören
    Motosikleti
    250 mct
    bu mdline nasıl bişey birz bilgi verebilirmisin

  10. #1630

    Üyelik
    31 Mart 2007
    herkese selam
    arkadaşlar macitimi sanırım 2 haftadır kullanıyorum 200 km yaptım şimdiye motordan ciddi anlamda memnunum fakat sanırım küçücük bir sorunum var sizde yaşıyomusunuz bunu yada bi çözümü varmı diye sormak istedim vites geçmelerinde sorunum yok ama sadece durduğumda boşa atmakta zorlanıyorum aslında tutturamıyorum vites 1 deyken hafif yukarı kaldırıyorum 2 ye geçiyo aşağı indiriyorum 1e geçiyo arasını yani boşu tutturmak iin bir kaç kez tekrarlamam gerekiyo varmı bi çözümü yada tekniği
    sağlıcakla keyifli sürüşler

  11. #1631
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondi Macit
    Alıntı DYAVOL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    herkese selam
    arkadaşlar macitimi sanırım 2 haftadır kullanıyorum 200 km yaptım şimdiye motordan ciddi anlamda memnunum fakat sanırım küçücük bir sorunum var sizde yaşıyomusunuz bunu yada bi çözümü varmı diye sormak istedim vites geçmelerinde sorunum yok ama sadece durduğumda boşa atmakta zorlanıyorum aslında tutturamıyorum vites 1 deyken hafif yukarı kaldırıyorum 2 ye geçiyo aşağı indiriyorum 1e geçiyo arasını yani boşu tutturmak iin bir kaç kez tekrarlamam gerekiyo varmı bi çözümü yada tekniği
    sağlıcakla keyifli sürüşler
    bikaç seferde becerebiliyosan bayağı yeteneklisin demektir, benim 1,5 ay ve 1000 km oldu ama halen beceremiyorum, çekiyorum yan sehpayı susuyor

  12. #1632
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    3100 km y, geçti ben de boşa atarken zorlanıyorum açıkcası pek ihtiyacım olmuyor trafik lambalarında beklerken boşa atmayı düşünüyorsan bu çok gereksiz çünkü arkadan delinin biri hızlı gelir sen de bunu farkettiğinde vitesi 1 almak için çok geç kalmış olabilirsin. ben herzaman viteste bırakırım motoru gişelerde boşa atmak gerekebilir ama şu ana kadar gişeye gittiğimde hep arkamda birisi oldu ve boşa atmama gerek kalmadı.

    Medline olayına gelince uğur'un mondial kullanıcılarına 1 yıl ücretsiz sağladığı bir hizmet ayrıntıları motoru aldığın bayiden öğrenebilirsin.


    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  13. #1633
    KAYA018 - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    20 Mart 2007
    Motosikleti
    MONDİAL 125 MH DRİFT BEYAZ ANKA KUŞU
    Arkadaslar Benim Macit :p 8100 Km De Sizlere Ben Biraz Yardimci Olayim Bu Motorlarda Vites Alismalari Biraz Zaman Aliyor Su An Benimki Bile Bazen Bosa Atarken Zorlaniyor Yapacaginiz Basit Bir Islem Debriyajdan Elinizi Bir Cekerken Gaz Vermek Yani Normal Vites Gecirir Gibi Yapmak Motor Biraz Hareket Eder 0,30 Veya 1-2 Metre O Sirada Vitesi Bosa Alabilirsiniz Tabi Alismak Icin Zaman Gerekiyor Ikincisi Surekli Debriyaja Basili Isikta Beklemek Debriyajiniz Omrunden Calabilir Bilgilerinize Hayirli Surusler

  14. #1634
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı KAYA018 adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Arkadaslar Benim Macit :p 8100 Km De Sizlere Ben Biraz Yardimci Olayim Bu Motorlarda Vites Alismalari Biraz Zaman Aliyor Su An Benimki Bile Bazen Bosa Atarken Zorlaniyor Yapacaginiz Basit Bir Islem Debriyajdan Elinizi Bir Cekerken Gaz Vermek Yani Normal Vites Gecirir Gibi Yapmak Motor Biraz Hareket Eder 0,30 Veya 1-2 Metre O Sirada Vitesi Bosa Alabilirsiniz Tabi Alismak Icin Zaman Gerekiyor Ikincisi Surekli Debriyaja Basili Isikta Beklemek Debriyajiniz Omrunden Calabilir Bilgilerinize Hayirli Surusler
    ışıklarda kaç dk bakliyoruz ki ömründen çalsın el debriyajda tetikte beklemek tüm sürüş teknikleri kaynaklarında bahsedilen birşeydir. el debriyajda göz aynada beklerim ben hep. evet doğru ileri geri alınca boşa elbet geçiyor yarım debriyajla vitesi boşa almaya zorlamakta debriyajın ve dişlinin ömrünü kısaltan etkenler arasında.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  15. #1635
    kozmiktohum - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    09 Mart 2006
    Motosikleti
    ESKİDEN-250MCT
    en iyisi herkes alıştığı şekilde kullansın
    büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol

  16. #1636
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı kozmiktohum adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    en iyisi herkes alıştığı şekilde kullansın
    haklısın kozmiğim kankam
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  17. #1637

    Üyelik
    31 Mart 2007
    evet gördüğüm kadarıyla genel bir sorunmuş boşa atma olayı ya dediğiniz gibi tamam sürekli ihtiyaç duyulan bişe değil ama mesela durup arka çantadan bişe almam gerekiyo yada bi tel görüşmesi bunun gibi kısa süreli gereksinimlerde ihtiyac duyuyordum ve sadece benmi yaşıyorum diye merak etmiştim herkese teşekkürler artık bi şekilde idare edicezz dediğiniz gibi bi şekilde alışıp aynen devam edicezz

  18. #1638
    Forumdan Uzaklaştırıldı
    Üyelik
    16 Mart 2007
    Şehir
    İstanbul
    Motosikleti
    Mondi Macit
    Aslında servisteki çocuk -ki kendisininde mct'si vardı- hareket halindeyken, durmaya çok az kala boşa al demişti, denedim hakikaten öyle çok kolay geçiyor ama alışkanlık istiyor.

  19. #1639
    ARBETUS - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    17 Mart 2006
    Şehir
    Gebze\Kocaeli
    Motosikleti
    '93 Kawasaki EN 500 Vulcan
    Alıntı DYAVOL adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    evet gördüğüm kadarıyla genel bir sorunmuş boşa atma olayı ya dediğiniz gibi tamam sürekli ihtiyaç duyulan bişe değil ama mesela durup arka çantadan bişe almam gerekiyo yada bi tel görüşmesi bunun gibi kısa süreli gereksinimlerde ihtiyac duyuyordum ve sadece benmi yaşıyorum diye merak etmiştim herkese teşekkürler artık bi şekilde idare edicezz dediğiniz gibi bi şekilde alışıp aynen devam edicezz


    Alıntı necropolis adlı üyeden alıntı Mesajı göster
    Aslında servisteki çocuk -ki kendisininde mct'si vardı- hareket halindeyken, durmaya çok az kala boşa al demişti, denedim hakikaten öyle çok kolay geçiyor ama alışkanlık istiyor.
    evet abicim o yöntem de işe yarıyor ama biraz alışmak gerekiyor pek aramıyorum boş vitesi ben

    gözden kaçmış olabilir ama arka fren balatalarını değiştirmek isteyen arkadaşlar honda activa nın arka balatasını kullanabilirsiniz. ya da jameika_34 nickli arkadaş çok uygun fiyata fren ve baskı balatası temin ediyormuş. onunla da irtibata geçebilirsiniz.

    sağlıcakla.
    '04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS

  20. #1640
    darkgt - ait Kullanıcı Resmi (Avatar)
    Üyelik
    29 Haziran 2006
    Motosikleti
    ...
    benim macite yok mu dişli ayarlıcak bir arkadaş

    şöyle resimde ekliyim size


    DUR DURULMAYACAK TEK RAKİP ZAMANDIR!!!


Konu içerisindeki kullanıcılar

Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)

Bu Konudaki Etiketler