Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
02 Mart 2007, 13:30
#1501
Reklamlar
-
02 Mart 2007, 13:42
#1502
gokhansahin86 adlı üyeden alıntı
arkadaşlar herkese merhaba yeni giriş yaptım giriş yapmamın en buyuk nedeni sizin bu içtenliğiniz
bn suanda mondialin150 scooterini kullanıorum 20.000km ve cok buyuk sorun yasamadım fakat sekıl itibariyle mct almayı düşünüyorum 3aya kadar ancak bu makına sürekli olarak kaç km.hızla gıdebılıyor çünkü bn bnım makınayla 80 90 la gıdıorum yol bıtmıo
eger bu kardesınız bilgilendirirseniz cok sewinir
ha bide şu dişli olayını okudumda o ne kadar farkedıo hızda?
Walla ben 110 la rahat seyrediyorum rampalarda boğulmadan etmeden ama şimdi arka dişliyi değiştirince 120 ile rahat gidecek.. bied vitesi deiştirisem 130 düşünüyorum.. Bu arada bu haliyle asılınca 130 a çıkıo ama bi süre sonra ayakların ve Popon titreşimden uyuştuğu için yawaşlıyosun
Live To Ride, Ride To Die
-
02 Mart 2007, 13:48
#1503
ya 250 cc için 110 az değilmi biliorum hız motoru değil ama yinede az geldi bna.150lik scooter90la gıdıo 250lik 110la nasıl iş bu anlamadım:(dişli 10km mi fark edio eger oyleyse değiştimeye değer mı.sitede değiştiripte 4.viteste 125 yapan varmış şaşırdım o zaman 5e takınca 150 yapar bu makınabıde sen vitesi değiştirirsem 130 yapar demişsin tam olarak anlayamadım.ilgin için çok saol ;)
nie bana cvp yazan yok ya bikaç sorum oldu cvp lamadınız
-
02 Mart 2007, 15:02
#1504
-
02 Mart 2007, 16:02
#1505
Merhaba Arkadaşlar
dişli küçültenlerden biriyim yorumlarım
öncelikler bu motor hız motoru değil bu motor 140km hıza erişiyor. ben dişliyi takarken hız yapıcam diye takmadın bizim motorlarda 4.vites ile 5.vites arasında pek bi fark yoktur 90-100 arası giderken 5.viteste motor 5000rpm ile güç harcıyosa ben dişliyi ufalttığımda 4000 rpm de güç harcıyor buda hem motor fazla güç harcamamış oluyor hemde benzin daha az yakmış oluyor ben dişliyi değiştirmeden öncede motorla 130km hız hatta 135km hıza ulaştım ama bu hızda seyir ederken motor rüzgardan etkileniyor bunu sebebide bu motor hız için yapılmamıştır bu motorla en güvenilir ve en ekonomik şekilde 90-100 km hızla gidilir(ufak dişli ile) bu hızın dışında da gider gitmesine bazı zamanlar araba kamyon sollamak için hızınızı arttırdığınız zamanlar oluyor tabi ama sürekli 120km hızla gitmek hem daha fazla benzin tüketmesine neden oluyor hemde çok dikkat etmeye gerek oluyor. bu hızı aşınca daha fazla rüzgar direncine maruz kaldığımız için motoru dengede tutmak zorlaşıyor. motor choper tarzı oturma şekli dik spor motorlar gibi yatık değilsiniz rüzgarı kesiyoruz nekadar hızlı giderseniz rüzgar dengemizi bi okadar bozar.
saygılar
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
02 Mart 2007, 16:19
#1506
cvplar için eyvallah 120 ile gidebiliosa yeterlı bnım için zaten radarlarda otobanda 120 peki mct yi bna önerebilir misiniz nasıl bı motor sorun acarmı cok memnun olanda war olmayanda arada kaldım keewayle mct arasında
-
02 Mart 2007, 16:28
#1507
gokhan sahsi yorumum kesinlikle mct hatta sole soylim mondial çin malları arasında en iyisi keeway in servisleri bile sikayetçi alan bir iki arkadasım motor tepesinde gezmekten cok motorcu kapısında beklediler ve mondial almadıklarına pişmanlar tabi bu benim gorusum yerinde olsam mct illaki hepimizin ufak tefek sorunları oluyor mct de de keeway dede ama mct en az sorun verenlerden biri
-
02 Mart 2007, 16:35
#1508
bnde de zaten mondial 150 war ufak tefek sorunlar oldu ama fenadegıl 20.000de motor we sıkıstırnca duz yolda 110 yapıo
senın kı kac km de.uzun yol yaptın mı hıc
-
02 Mart 2007, 16:48
#1509
selam
gökhansahin86
benim motor 7000km geldi kışın kar dışında yağmur çamur demeden kullandım işe giderken zaten motorumu kullanıyorum hergün ümraniye şişli yapıyorum bir kere olsun yolda bi arıza yapmadı bendeki arızaları sölim debriyaj teli kopması : bu tarz motorların genelinde olur tel zaten kopacağı zaman kendi belli ediyor 50 kuruşa aldım 5 tane kopacaığı zaman kendim değiştiriyorum. arka jant teli kopması buda teller zamanla kopuyor 3-5 adet değiştiriyorsun tanesi 1,5ytl başka bize son arızam karbüratör manifoltu delinmiş oda benim hatam motoru yıkarkern yan granajları komple sökmüştüm temizlerken kelepçesini oynatmışım zaten çifti 20ytl yarın onu değiştirecem.
çanakkaleye gitmek istiyorum o yolda sorun çıkarmazsa zaten daha bu motor sorun çıkarmaz...
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
02 Mart 2007, 17:01
#1510
peki bugune kdar yaptıgın en yuksek hız nedır canakkale yaptıktan sonrada mutlaka yazısalım.bnım hızı onemsemın sebebı uzun yol yapmam scooterla 90la gıdıom yol bıtmıo we ıkı kısı gıdecegım bundan sonra o acıdan bukadar soruorum hızıı
-
02 Mart 2007, 17:27
#1511
yaptığım en yüksek hız 135km az bi süre ama sürek 50km hiç durman 120km hızla gittim işim acele olduğu zamanlar ama dediğim gibi yakıttı fazla yakıyor ben 90-100 km hızı tercih ediyorum çoğu zamanlar
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
02 Mart 2007, 17:49
#1512
demek 120 ile gidilebilio guzel dişliyide degıtırsek 130 135 gıderız sanırım ne dersın
-
02 Mart 2007, 18:24
#1513
dişliyi değiştirsende değiştirmesende bu motor 130-135 gider abicim
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
03 Mart 2007, 00:05
#1514
hocam yüksek hız motoru değil ve 190 kiloluk her chopper giibi buda yüksek hızda kontolü zor bi makina.. senin 150lik motor 90 la giderken rampaya gelince köklesende 70 e düşer.. mesela köprü girişi altunizade rampasında.. ama ben 110 la çıkıyorum orayı.. aradaki fark burda.. sen dip gaz 100 le giderken biz yarım gaz gideriz.. vibrasyonu çoktur o yüzden yüksek hızla uzun süre gitmek rahatsızlık weriyor.. eski model honda gn750 ler gibi çift silindirdeki çift piston aynı anda yukarı aşağı hareket ettiği için vibrasyona neden oluyor ama torkuda aynı sebebden yüksek oluyor..
Live To Ride, Ride To Die
-
04 Mart 2007, 14:06
#1515
mct 250 ay1
Motor : Çift Silindir, 4 Zamanlı
Silindir Hacmi : 238 cm³
Silindir Çapı ve Strok : 53.5 x 53.0
Sıkıstırma Oranı : 9.2:1
Maksimum Tork : 16,2 NM / 6500
Soğutma : Hava Soğutma + Yağ Soğutma
Çalıştırma : Elden Marşlı
Ön fren : Disk
Arka fren : Disk
Yağlama Tipi : Basınç / Püskürtme
Ateşleme : Elektronik CDI
Ön Süspansiyon : Hidrolik Ön Maşa
Arka Süspansiyon : Hidrolik Amortisör
Yakıt Tankı Kapasitesi : 15 L
Ön Lastik : 3,00 – 18
Arka Lastik : 30 / 90 - 15
Ağırlık : 154 kg
Boyutlar U-G-Y mm : 2135 x 855 x 1175
Şanzıman : 5 Vites
03.03.2007 tarihi ile son hali yeni eksoz, plakalık, ufak tefek tesisat bağlantıları ve nikelaj kısımın parlatılması haricinde tamam önümüzdeki cmtsi yoldayız umarım.
Başta Ercüment Abi, Levent Abi, Efsane Usta ilhan Ustama ve tüm Aygün motor calışanlarına teşekkür ederim.Başlarının etini yememe rağman sabırla bana katlandıkları için.
-
04 Mart 2007, 14:33
#1516
-
04 Mart 2007, 14:57
#1517
gokhansahin86 adlı üyeden alıntı
abi napmışsın sen buna yaw mct likten cıkmış başka makina olmuş
ama güzel olmuş eski bmw motora bnzemiş
nostalji.buarada bn hyusong gv250yi gordum cok beğendim cok baba duruo.şimdi mct mi alsam onu mu karar weremedım gercı almama daha 3 ay war nedersiniz
dostum hyosung tabi ama mct de fena diğil ama sanırım mct için yorum yapabilecek bir düzeye geldiğimden sana bir kaç sözüm olabilir,
bu alacağın ilk motorunsa maliyet açısından mct olabilir, fakat onu üzmezsen oda seni üzmez yani motor içi malzemeler tıs ban en ufak dişliden bilyeye kadar inceledim morun içini, yani kalite pek iyi değil açıkça idda eden varsa gelsin tek tek göztereyim malzemeleri ama ben bir mct kullanıcısıyım ve ilk vitesli motorum nazik kullanırım hesaplı bi motorum olsun dersen al,yok benim motor geçmişim var bu işten anlarım dersen albi 2. el veya sıfır japon yada kore malı bi motor bin uzun yıllar.benden bu kadar dostum umarım yakında kavuşursun motoruna.
-
04 Mart 2007, 15:09
#1518
eyvallah yorumların için gayet samimi olmuş daha once 7yıl motor geçmişim war ama mct tipi ve fıyatı cok ii fakat hyusong kore malı diolar umarım dogrudur bırde sen uzun yol yaptınmı senınkıyle uzun yolda kaçla gidebilion
-
04 Mart 2007, 18:30
#1519
-
05 Mart 2007, 01:59
#1520
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)
Bu Konudaki Etiketler