abicim yeni motorun hayırlu uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. eh bi resimini koy artık...
abicim yeni motorun hayırlu uğurlu olsun. Allah kaza bela vermesin. eh bi resimini koy artık...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
Sevgili Journeyman
Hayırlı uğurlu olsun ,Allah kaza bela vermesin güle güle kullan motorunu.
Bende yazın yapmadığım kilometreyi kışın yaptım doğrusu nasıl bir sevgiyse bu.Yağmur çamur demeden neredeyse haftanın 2 günü üzerindeyim motorun.
2 ay önce bende bir Cbf 500 Honda alıyordum 2006 model,olmadı.Kısmet değilmiş. Bakalım artık..
Tekrar güle güle kullan.
Abi, çok teşekkürler....
Tanrı hepimizin gönlüne göre versin...kazasız belasız....
Teşekkürler Kaan....hepimize en iyisi olsun...
Yeni kızımız bu işte...
1997 ...F650...
ilk 600 km test ettik yolda İstanbul dan İzmir e getirirken....
Herşey yolunda...gerçekten farklı bir makine....
Grenajlarında ufak tefek çizikleri fln var ama ciğeri ve yürüyeni ii durumda...gerisi de hikaye zaten...
[FONT="Verdana"]
[COLOR="Red"]" Tanrım, iyi bi adam yap beni, yalancılara kandırtma, karşımdakilerin doğru anlamalarını sağla, gerçek sevenlerimi koru ve gözet; sınırlarımı koyma gücü ver sevdiğimde ve kavga ettiğimde..."[/COLOR][/FONT]
yeni sıpan hayırlı olsun bizi bırakma ama
arkadaşlar ben de bodrumda virago 250 yi denedim 100 km kadar bambaşka makina 104 ytl de trafik cezası da cabası tabi
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
bence enduroların kralı F650 ve gs ve dakar bütün 650 serisi benden
tekrar haırlı olsun. Allah kaza bela vermesin...
orjinal akümü bosh la değiştirdim. akünün gözünden biri mefta olmuştu. beni değiştirirken gören diğer mct sahibi arkadaşlarım çok şaşşırdı. kendilerininki 2005 model ve hiç bi sorun yok... ama benimki... neyse sorun 25 ytl ye tamam
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
kaan akün kaç amperlik? ben yükesltmek istiyorum da.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
sanırım 12 ama tam emin değilim bosh aldım...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
12 amper destekliyor mu bizim konjektör falan ?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
arkadaşlar motti 60 motorunu bitirdimi bilgisi olan varmı
bitti taylo bitti, dün konuştum sadece egzostlar kalmış onlarda bugün yarın takılır sanırım.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
selam arkadaşlar nasılsınız ben suan askerdeyim 8 ayım daha var uzun zamandır yazamıyordum motorumu cok özledim burda bazen goruyorum içimde pufur pufur esiyor vallahi herkeze
herkese selam ben de yaza bir 250mct almayı düşünüyorum. Uzun süredir bu forumu takip ediyorum. yalnız bizim makinenin fiyatı 3800 ytl ve yaza kadar 4500 ytl civarı olur gibi geliyor bana. Hyosung aguilla 250v ler de 7250 ytl civarı fiyatı var(28 beygir) bence 3000 ytl farka değmez. siz ne düşünüyorsunuz?
:bounce: önemli olan yolda olmaktır
dostum uğurun sitesinde öyle yazabilir ancak piyasada birçok bayide 3550 den bulabilirsin hatta pazarlık yap 3400 e de alabilirsin.4500 ytl de olacağını sanmam neden o kadar zam yapsınlar ki?
bu arada arkadaşlar
cumartesi günü gebzeden çıktık esenlerde soluğu aldık rüzgar yağmur kaygan yol ve sıkışık trafik eşliğinde dönüşe geçtik. ancak tempomuza dikiz aynaları dayanamadı ve aynalar iflas etti kafalarına göre göstermeye başladılar. ben de onları emekli ettim. yerine aynı memleketten başka birer çift aldım.
bu arada dostlarım depodaki nikelajlı grenajları siyaha boyayıp bütün bir görüntü elde etmek istiyorum. boyadığım zaman bu şekilde bir görüntü çıkacak.
sizce nasıl durmuş benim hoşuma gitti.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Merhabalar arkadaşlar,
uzun zamandır yazamadım bu modifiye işleri baya zormuş yani hem zaman hemde sağlam bir pisikoloji istiyor insanda.Ben bu iştesunu öğrendim eğer benim gibi takasla veya 2. el bir motorunuz varsa suprizlere açık olmanız gerekiyor.Bizim iş baya uzadı ve inanın bende heves meves kalmadı ilk günki gibi nedenmi hemen konuya girim efendim;
motorumu bendeki maxiscooterla takas ederek aldım bayada mutluoldum alınca hatta ogün bu hevesle Tekirdağa gittim geldim süperdi 150cc scooteren sonra vitesli bir 250cc motora binmek, tabi bizim motorculuğun tarihi pek eskilere dayanmadığından bazı şeyleri ders edinerek öğrendim.Motordan stop ettiğinde ufaktan bir yağ damlama sorunu vardı aldığım arkagaşlara götürdüm nedir bu mesele diye keçeden kaçırıyodur olur bu zamanla bu makinelerde dedi olmassa keceleri değiştiririz bu olay biter dedi bende inandım eyvallah dedim.Taki motorcuabilerden Müslüm abinin yanına gidene kadar onada durumu anlattım bakalım bi yağına şunun dedi yağı değiştireli 300km olmasına rağmen motorda 1 gram yağ yok!! nese uzatmayım konuyu işte bu modifiye macerası oradan cıktı aslında bu yağ meselesini gidermek için Aygün motora gittim Ercümet abilerle konuştum kendşleri mondial bayisi olmamasına rağmen kırmadılar beni hem yağ işini helledelim dedim hemde kafamda uzun zamandır yapmak istediğim motoru yapalım dedim.Tabii kendileri bi satıcı zihniyetinden çok bir abey gibi yaklaştığından olaya baya bi vazgeçirmeye çalıştılar beni ama bende çoktaan tasarlamıştım motoru kafamda ila yapacam.İi dediler başladık motordan önce yağ işini halldelim diye ama motoru adam etmek mümkün değil ki zaten kısıtlı zaman var işlerimden dolayı her hafta sonu bi hevesle gitmeye beşledım servise motordaki küçük sorun taaa motor bloğundan tutun şanzumana kadar gitti nese dedim cin cinin kopyası parçalar aynıdır kullanırız buradaki parçalardan ama oda mümkün olmadı bizim mctlerin bir çok parçası görüntü benzemesine rağmen birbirine uymuyor ya çap farklı ya uzun yz kısa tabi herseferinde mondial serzislerinden parca aramaya koştum hatta okadarki bi yerini yapıyoruz tam bitti derken başla bi yeri problemli oluyo neredeyse kafayı sıyıracaktım sade motoru toplamaya bi dünya zaman harcadım nese bitti Allaha şükürde tabi bu seferde motorataktığım yağ radyatörü çalışırmı çalışmazmı onu merak etmeye başladık sonundadün motorun sesini duyduk aylar sonra radyatör meselesine gelince çinliler herşeyi haletmiş zaten sadece ufak defek işlemlerden sonra maşşallah süper çalıştı bayabi tazzikli gönderiyo radyatöre yağı bu acayip moral oldu geri kalan kısmı ise ıvır zıvır zaten boya tamamdı depoyu değiştirince çamurluklarla beraber buyaya verdim arka disk olayıda tamam mekanizmaları yeri tamamlandı sadece de monte eksik olarak yan kapaklar ve selem kaldı sele işide bu pazar hallediliyo döşemeci tt custom dan bi arkadaş bu işler sonunda sadece arka amasitörlerden çekincem var ön maşa uzatma yerine arkayı indirdim eğer oda sınıntı olmassa tabi bu yolda belli olacak motor bi dahaki haftaya yolda inşallah.
Sonuç;
eğer ben bi modifiye işlerini girim derseniz ilk önce bol bol zaman rahat bi mekan sağlam bir pisikolojiniz varsa hemen başlayın tabi bide işin maddi boyutu var onu hiç hesaba katmıyorum
ne ise arkadaşlar dostum ARBETUS motorun dünden önceki son halini gördü en azından bişiye benzedi daha doğrusu benim içime sindi gerisi tırı vırı zati yakında resimleride atarım cuartesi inşallah görüşmek üzere hoşcakalın.
vaay kimler gelmiş aykut kardeşim hoşgeldin. Ama arkadaşlar tek kelimeyle şahane olmuş motoru ALLAH nazardan saklasın bi foto çektirmedin bee keşke dinlemeyip çekseydim ben.ordaykene daha farklı fikirler de gelmedi değil aklıma ama doğarsın beni diye tırstım. bu arada hala istiyorsan şu vidaları yollayayım sana adresini bi zahmet at da bana
hadi sağlıcakla
nihayet siperlikte alabildim motoruma bu konuda emeği geçen TATUNG (Yarkın) arkadaşıma çok teşekkür ediyorum. burda 110 ytl dedikleri camı ankaradan 70 ytl ye getirttim. bu cam keeway superlight ın orijinal camıdır. bağlantı metalleirnde biraz değişiklik yapmak gerekiyor ancak montajı basit.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Arbetus' um ne demek iyi günlerde kullan.Motorcu dayanışması
Toplum kökenli pnömoni
mct ve motorsever herkese çok slm,
forma yeni kayıd oldum ve ilk mesajım...
bende yaza dogru allah ksımet ederse, mct almayı düşünüyorum, gri mi alsam siyah mı hala karar veremedim...
ama sanırım hepsinden önce ehliyet olayını bitirmem gerek, yeni kayıt oldum,,
benim sorum belki bu topicle ilgili degil ama, sanırım 20 sorulukmuş sınav,
nası zor mu?
bi sorum daha burasıyla ilgili, 250 mct'lere alarm takılabiliyor mu? kilit nekadar güvenli?
herkese çok selam...
Şu an bu konu içerisinde 3 kullanıcı var. (0 üye ve 3 misafir)