Adems arkadas Ankaradaysan beni ara ihtiyactan bende satıyorum motoru.
Daha 550 km de. Sıfır denebılır.
Adems arkadas Ankaradaysan beni ara ihtiyactan bende satıyorum motoru.
Daha 550 km de. Sıfır denebılır.
merhaba adems,
4500 km'de MCT'em var, özellikle bu siteye girdikten sonra hakkında epey bilgi sahibi oldum, şu ana kadar sadece arka jant teli sorunu yaşadım, onuda herşey dahil tüm telleri 25 ytl'ye değiştirdim ama serviste değil, bana göre servislerin çoğu hava civa, iyi kazanç bıraktığı için herkes girmiş işin içine, rayına oturana kadar olacak tabi, noter yaklaşık 150 tutar, ruhsatı kendin uğraşırsan epey zaman kaybedersin, tescili de yaklaşık 100 ytl'ye muameleciler hallediyor, yalnız motoru almadan önce trafikten araştır, ben araştırmadım, hacizli motoru almışım, şimdi onunla uğraşıyorum
hangi şehirdensin bilmiyorum ama yazlık yerdeysen eğer 1.900 uygun bi fiyat ama istanbul ve civarı yer için çok da ucuz değil bence
şimdiden hayırlısı olsun.
diğer arkadaşlar, arka dişliyi 31 dişli yaptım, çok memnunum, kesinlikle herkesin yapması gerekli, teknoya tarifi için teşekkür ediyorum
11500 civarına geldim.gayet memnunum.her motor gibi ufak tefek sorunlar çıkıyor.1900 de eğer temizse iyi fiyat kaçırma derim...
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
arkadaslar cevablar ıcın tesekkurler. sormak ıstedıgım dıger bır soru ise motor guvenlıgını nasıl sağlıyorsunuz ozellıkle gece, herkesın kapalı garajı yoktur heralde, kı etrafımda da duyuyorum gunduz vaktı motor kaldırmalar?
bu arada ben ıst/bağcılar yaş:26 yan tarafa bılgılerı nasıl yazarız.
adems,
bilgilerini kontrol panelinden yazabilirsin,
motorun güvenliğini sağlamak motoru alıp almamada en önemli unsur olmalı bence,
ben bina içine koyabiliyorum ama çok az bir insanda bu şans vardır, yakınlarına bir otoparkla anlaşıp her ay aidat ödeyebilirsin, ya da çalınırsa çalınsın dersen 1,5-2 metrelik sağlam kilitlerden bikaç tane alıp motoru sabit biyere kilitleyebilirsin ama bunun için klıfta alman gerekir, kılıf sana 50 ytl'ye kilitler ise tanesi 15-20 ytl'ye çin malı ise eğer tabi mal olur. sabitlemek için bahçe gibi biyerde yere çelik dübel attır, çelik dübellere kaynakla ya da başka türlü sabitlenecek halkalardan monte et, kiliti de motora sarıp buradan geçir, hiç yokdan iyidir bence
benim koyacak yerim olmasaydı sanırım almazdım:(
Bazı arkadaşlar çok sorunlar yaşandığından bahsediyor 3600 km deyim bugüne kadar hiç bir sorun yaşamadım uzun yola çıkarken ' acaba yolda kalırmıyım gibi bi endişem olmadı hiç ' , cant telleri ilk modellerde ince yapıldığı için kırılıyor bu problemi sonraki üretimlerde giderdiler sanırım. Ben mayıs 2006 da aldım motorumu ruhsata 2005 model diye işlemişler, cantların üzerinde 3 mm tel kalınlığı yazılıdır, eğer yazılı değilse ilk üretimlerdendir motorunuz..
Birde bu arka dişli konusunda yardımcı olabilecek arkadaş varsa çok sevinirim bende değiştirmek istiyorum. Dişliyi temin edip kargo ile gönderebilecek arkadaş var ise çok güzel olacak..
arkadaşlar merhaba.
birşeyler sormuştum bakımla ilgili ama sanırım arada kaynadı. arkadaşlar bugün 1200 km olduk haliyle bakıma götürmek şart oldu ama bu bakımda neler yapılıyor. tahminime göre yağ değişimi olmaz peki başka ne tür işlemler yapılıyor? ayrıca Sevpa da bakım yaptıran arkadaşlar 1000 bakımında ne kadar ücret ödediler. artık bana cevap vermiyorlar. 50 kere mail attım sevpa ya sonunda bıktılar benden. bu arada site üyelerimizden CRY kardeşim bugün bana harley botu verdi süper bir bot sanki benim için yapılmışlar. arasam piyasada bu kadar beğenerek almazdım yani teşekkürler CRY.
bu arada motorum hafta sonuna hasta girdi sanırım. 4 gün dokunmadım 5 gün gedim tık diye bir ses nesye vurdurduk motoru çalıştı biraz dolaştım falan sonra eve geldim marş bastı. perşembe akşamı bıraktım motoru cumartesi akşam geçtim bastım marşa tık. başkade birşey yok. vurdurduk ama çalışmadı. pazar günü uğraştık falan sonunda boğduk makinayı. sağolsun CRY arkadaşım da regali ile bize gelip yardımcı oldu. onun aküsünden takviye aldık ama yine aynı ses tık. ben merak edip ikimisin de akülerini ölçtüm benimki 12.4 v onun kide 12.8 v çıktı. en sonunda aşdım röleyi gittim motorcuya adam baktı bu sağlam dedi sonra evve döndük taktım umutsuzca marşa bastım ve ÇALIŞITI neyse motoru ısıtmak için biraz dolaştım falan eve döndüm yine bir tık ve ardından motor çalıştı. benzinlikte ve birkjaç yerde durmam gerekiyordu oralarda da vurdurmak zorunda kaldım. tamiriciye geldik usta baktı çalıştırdı valla sorunsuz çalıştı. ben hiçbirşey anlamadım yani bu olaydan ama ben röleye takrım en kısa zamanda bir tane kaliteli röle alıcam. sağlam bile olsa eskisi, içim rahat etmez. bu pazar günüm motor tamiri ile geçti anlayacağınız. ama kazandıklarım da var tebi:
bir adet deri korumalı eldiven,
yeni vizör,
sosis çanta
bir adet de harley botu
ve ayrıntılı inceleme ve sürme fırsatını bulduğum regalden sonra bir sürü yeni modifiye hayalleri.
ilk modifiemi yaptım bile!
ön sinyalleri yukarı kaldırdım. çok güzel oldu. yakında dikiz aynası, kumanda panellerini, hidrolik haznesi ve ön fren aksamını regal raptorun ki ile değiştiricem. en önemlisi de ustam regal raptorun koruma demirinin daha profesyonel olduğunu söyledi ve benim motora ayarlayabileceğini söyledi. şimdi bu parçaların fiyatlarını öğrenip ona göre hazırlıklı olmam gerekiyor yaza kadar en baba custom mct ve en customlu mct rider ı ben olacam.
sevgilerimle..
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Merhaba,google da mct 250 diye arattım ve burayı gördüm üye oldum,bende yeni aldım McT250yi henüz 800km de,daha önce motor kullanmamıştım bu ilk neyse merak ettiklerim var ama okuyacak çok sayfa var onları okuyup bulamazsam aradıklarımı sorarım ve umarım yardımcı olacak arkadaşlar olacaktır....
Sağlıcakla..
GechE Hoşgeldin. Motorun hayırlı olsun.
Arkadaşlar Selam,
İşlerim nedeni ile uzun zamandır forumu pek takip edemiyorum
Ben 29 Nisan 2006 da aldım MCT mi ve 5400 km yaptım.
Şu ana kadar her hangi bir sorunla karşılaşmadım ve son derece memnun bir şekilde, iyi ki MCT yi tercih etmişim diyorum kendime.
Bu noktada, Ben memnun kalmadığım hiç bir ürünü kimseye tavsiye etmemişimdir, etmemde.
Memnun kaldığım bir ürünüde münferid sorunlardan dolayı kötü ya da yaramaz şeklinde kabul etmem! makul ve mantık sahibi herkes aynı şekilde düşünmeli diyorum.
Tüm Çin menşeili Motosikletlerin yaklaşık 750 - 1000 km sonra TÜM vidaları uygun bir tork'da sıkılmalı. Bu yapılırsa başka bir sorunun çıkacağına inanmıyorum
Selamlar ve kazasız sürüşler.
Özer
yaw arkadaşlar,
1000 bakımında neler yapılıyor, bu bakım da ücretsizmi? acele cevap lütfen. 1200 ü geçtim gitmem lazım artık bakıma.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
1000 km bakımında yagı degistirdim .
hava filtresini temizlettim
benzin filtresini temizlettim
bujileri degistirttim
zinciri yaglattım kontrol ettirdim
periyodik gaz fren debriyaj kontrollerini yaptırrttım
vidaları kontrol ettirerek gevseyenleri sıktırttım...
bujileri ve yagı kendim aldım servise bir kurus para vermedim
Selam
Arkadaşlar W40 yağlamada çok işe yarıyor en ince noktaları bile yağlıyabiliysunuz ve pas önleyici özelliği olduğu içinde çok yararlı bişey
be debrij teli, arka ve ön amörisörleri, zinciri ve çabuk pas tutacak yerleri bununla yağlıyorum.
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
arkadaslar topige hiç resim eklenmiyor
imkanı olan arkadaslar varsa resimleri eklemelerini bekliyoruz...
arkadaşlar selamlar bakım ve koruma demirini taktırmaya giderken çarşamba akşamı kaza yaptım. normal bir şekilde kamyon sollarken kamyoınun hızını vr virajı iyi hesaplayamadığım içn virajda açıkta kaldım yavaşlamaya çalışırken kenardaki mıcıra girdim kayarak bariyerlere vurdum. çarpmanım etkisiyle sağ omuz ve kafamın üstüne düştüm. kaskım kafamda olduğu için kafamda birşey yok. üzerimde deri montum vardı ufak bir kırıkla kurtardım 3 hafta sonra iyileşebilecekmişim. yalnız motorumun önünde pek sağlam bir şey kalmamış. iki amortisör borusu, jant kasnağı ve göbek, birkaç tel, çamurluk, önfar, sol sinyal, depo grenajı, km saati ve sol ayak pegi haşat, lastiğim de yırtılmış. sürtünmemin etkisiyle de sol arka çanta ve koruma demirinde derin çizikler var.
bu kazadan çıkarılacak dersler;
1. Kendinize çok güvenmeyin. Yol ve diğer sürücü faktörlerini unutmayın.
2.Çin malı da olsa mutlaka KAPALI kask kullanın. benim ki çin malıydı ve tamamiyle görevini yaptı(çarpma ve sürtünmeden çıkan ses hala kulaklarımda )
3. ekipmanlarınızı eksiksiz takın.(ben omumun ve sırtımın üstüne düştüğüm için şanslıyım. ellerimde eldiven de yoktu ama nasıl olduysa ellerim yere hiç temas etmemiş. hepimiz bukadar şanslı olmayabiliriz.
Evet sezonu kapattık dilerim yaza kadar motorumu toplayım aranıza dönerim.
@red
motorumun kazadan önceki ve sonraki halini en kısa zamanda foto ile ekleyeceğim.
hepinize kazasız sürüşler.
bu arada beraber yola çıktığımız ve kazadan sonra beni yalnız bırakmayan motorumu servise götüren Regal Raptor Rider ı CRY kardeşime candan teşekkür ederim.
sevgilerimle...
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
@ arbetüs arkadasım cok gecmis olsun...
kötü bir kaza atlatmıssın ama şükür sana bise olmamıs en azından kırık flan yok cana gelmesin kardes inan kendim kaza yapmıs kadar üzüldüm...:(
motorda da baya hasar olmus ama kafana takma servise verirsin parcaların gelir sonra yine tıkır tıkır binersin eskisinden iyi olur belki de...
bende motorumu istanbula getirmeyi düsünüyordum ama siteden okudugum hırsızlık olayları ve istanbulda ki trafik yogunlugu beni bu fikrimden vazgecirdi ...
arkadaslar yolunuz acık olsun kazasız belasız bol km'ler
mct 250 nin 100 km deki litre bazındaki yakıt tüketimi ne kadardır? (katolog değil denenen rodajı yapılmış bir motorun)
Şu an bu konu içerisinde 2 kullanıcı var. (0 üye ve 2 misafir)