Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
27 Eylül 2006, 19:45
#1161
arbetüs arkadasım öncelikle motorun hayırlı olsun...
simdi sana baslıca söyleyecegim motoruna bütün mondial servisleri motoruna 2 yıl boyunca üzretsiz bakım yapmak zorundalar...
öyle her isteyene hemen para verme...
eger bir sorun olursa hemen mondial ile baglantıya gec yani müsteri hizmetlerini ara sorununu onlara ilet...
motor ısınmasından ise korkma bende ilk viteli motorum olmasından dolayı baya cekinmistim bu ısınma olayından ama simdi bakmıyorum bile
motordr bu ısınacak ben motorla 3 günde 800km yaptım banamısın demedi
yagınıda 500km degistirebilirsin ysgın numarasını servise sor sanırım 10 -40 lıktı kendin iyi bir marka yag al ve servise degistirt
Reklamlar
-
28 Eylül 2006, 09:34
#1162
@red sağol dostum.
dün akşam bizim deli fişekle 5 km yol yaptım inanılmaz zevkli dakikalar yaşadım.
ayrıca tün keşfettiğime göre kornam bozuk bağlantıda bir sorun yok. iki kablo birbirine değince sigorta attı. hay aksi dediğim anda sigorta kutusunun içine bir tane de yedek sigorta koymuşlar bayağı sevindim yani.
şimdi akşamı iple çekiyorum. haftaya çarşamba sertifikamı alıyorum kısmetse akabinde ehliyetimi de alıcam ondan sonra bir adapazarı yapmayı planlıyorum.
şu anda pek problemim yok fren lambası ve korna dışında. vibrasyon daha çok artçıyı etkiliyor. normalde pek sorun yok birde depo kapağı zırıltısı var o da yüksek devirde olan bir durum onu da fazla sorun etmiyorum.
motor amma dikkat çekiyor. akşam arkasını dönüp de bakmayan kalmadı. gencinden tutun da camiden çıkan Hacı Amcalar bile baktı 2. günümüz böyle geçti.
motora sıcak bakmayan babam bile geceleri camdan motoru izliyormuş annemin dediğine göre. akşam ilk getirdiğimde o bile sevinmişti.
akşam olsa da eve gitsem.
Şu anda tek korkum ehliyet olmaması ve plakayı motora takamamış olmam plaka evde duruyor. takamadım.
yaw bir de ben motora kurşunsuz süper benzin koydum. acaba doğru mu yaptım forumu baştan sona okudum ama bu ayrıntıyı atlamışım. bilgi verirseniz sevinirim.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
28 Eylül 2006, 17:37
#1163
Arbetus merhaba,
Korna, morna basit iş, kornanın arkasında küçük bir vida var! o vida membran ayarını sağlamakta. Yavaşça iler/geri çevirerek kornaya basarsan eminim çalışacaktır yoksa dediğin gibi, Korna arızalı ve servis değiştirecek bedelsiz olarak.
Çantaları taktırmak için de para vermen gerekmez! Servisin işi o.
Benim çantalarda takım, ışıldak vs vs neler yokki! Çantalar çok işe yarıyor.
Motor ısısına gelince ilk haftalarda ( rodaj süresince ) ısı daha yüksek olur ama merak edilecek birşey yok. Aynı mesele tüm Motosikletlerde olur sen yeterki ilk 800 - 1000 km süresince aşırı yüklenme yani 100-110 km falan gibi.
sakin kullan ama 25-300 km sonra sınırları hafiften yokla.
Kazasız belasız kullanman dileği le.
Özer
-
28 Eylül 2006, 21:40
#1164
motorumu mahfettin kamyon şöförü saolasın
selam arkadaşlar geçen ay gözüm gibi baktığım motorumla geziye çıktığımda kahrolası bir kamyon ben sollama yaparken bile bie üzerime kırdı ve ondan sonrası malum 1 aydır yatıyorum bu kahrolası allahın belası kamyonlara yanaşmayın hepsi deyildir belki ama çoğu şerefsiz adam vurduğu yetmezmiş gibi birde kaçtı gitti kısacası ben bile inanamıyorum yaşadığıma hepinize kazasız sürüşler dilerim
-
28 Eylül 2006, 23:08
#1165
hursoy64 adlı üyeden alıntı
selam arkadaşlar geçen ay gözüm gibi baktığım motorumla geziye çıktığımda kahrolası bir kamyon ben sollama yaparken bile bie üzerime kırdı ve ondan sonrası malum 1 aydır yatıyorum bu kahrolası allahın belası kamyonlara yanaşmayın hepsi deyildir belki ama çoğu şerefsiz adam vurduğu yetmezmiş gibi birde kaçtı gitti kısacası ben bile inanamıyorum yaşadığıma hepinize kazasız sürüşler dilerim
Geçmiş olsun ;
1 sene önce bende arabamla sağ şeritte ilerlerken (sağ sinyalim açık sağa dönecekken) ayının biride kamyonu ile refüj arasına sıkıştırdı beni, ve farkında bile değil 100 metre sürükledi.
Arabadan inebilmek için çatlak olan camı tekmeleyerek kırdım.Ve arabayı pert'e çıkardık.
Bu insan kılıklı zeka seviyeleri düşük ..... .... muhteremlere dikkat etmek lazım.
Journeyman -35 bilir bizim meşhur bir Manisa yolumuz vardır,her yağmurda kaza olur ve bu kazaların %95 isi o .... .... muhteremler yapar.
Tekrar geçmiş olsun
-
29 Eylül 2006, 02:55
#1166
-
29 Eylül 2006, 09:06
#1167
Herkese teşekkür ederim bilgiler için.
normalde ilk çalıştırmada jikleyi aşağı çekmek gerekir diye biliyordum. dün akşam jikleyi çekiyorum ama tam aşağı kadar gelmiyor, yarısına kadar geliyor ve ben bırakınca da geri gidiyor. Ben de ısınana kadar tutayım dedim ama bu sefer de2 dk. dolmadan devir düşüyor ve gaz vermeyinde susuyor motor. senkronu yakalıyamadım dün akşam. akşam kornayla beraber jikleyi de gevşetmeye çalışıcam.
Çanta olayına gelince şimdilik taktırmayı düşünmüyorum deri heybe alıcam ancak deri heybeleri eski çantaların demirlerinin üzerine takmayı düşünüyorum.
yan çanta olarak da bu çantayı düşünüyorum
Aktarıcaklarım şimdilik bu kadar.
kazasız sürüşler...
Arbetus.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
30 Eylül 2006, 09:29
#1168
Selam arkadaşlar..Bende dün akşam Mondial 250 mct dünyasına katıldım..Bundan sonra burdayım
-
30 Eylül 2006, 13:58
#1169
rED sOLDİERS adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar..Bende dün akşam Mondial 250 mct dünyasına katıldım..Bundan sonra burdayım
HAYIRLI OLSUN
allah kazasız belasız kullanmayı nasip etsin
büyük okyonuslarda küçük balık olacağına küçük göllerde büyük balık ol
-
30 Eylül 2006, 19:56
#1170
rED sOLDİERS adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar..Bende dün akşam Mondial 250 mct dünyasına katıldım..Bundan sonra burdayım
Kazasız belasız kullanman dileği ile;aramıza hoş geldin
-
01 Ekim 2006, 15:05
#1171
10000 km yi geçtim maşallahı var motorumun...
darısı başınıza
[B][SIZE="2"]yaşamam için, motor sürmem lazım. motor sürmem içinse yaşamam!!![/SIZE][/B]
-
02 Ekim 2006, 01:28
#1172
rED sOLDİERS adlı üyeden alıntı
Selam arkadaşlar..Bende dün akşam Mondial 250 mct dünyasına katıldım..Bundan sonra burdayım
arkadasım aramıza hosgeldin... motorun hayırlı olsun kazasız belasız bol km'ler
benkaan adlı üyeden alıntı
10000 km yi geçtim maşallahı var motorumun...
darısı başınıza
hocam hayırlı olsun 10000in darısı basımıza
-
02 Ekim 2006, 17:27
#1173
@rED sOLDİERS aramıza hoşgeldin.
arkadaşlar parmağım nasır tuttu wala şu jigleyi nerden ayarlayabilirim. sonuna kadar gelmiyor ve geldiği yerden tekrar geriye gidiyor. motor ısınna kadar kask mont giyme olayı yalan durumda bende şu an. bir yardım pls. iple mi bağlasam?
@Özer
sağol bu arada korna senin dediğin gibiymiş hallettim.
arka fren müşüründeki yay gevşek duruyor pedal çekemiyor. elle çektiğim zaman ışık yanmakta. hafta sonu fazla uğraştım. bir ara yanık bir şekilde takılı kaldı frene bastığımızda sönmeye başlamıştı. bu hafta ehliyet işini halledebilirsem sevpa yolu göründü bana.
herkese kazasız sürüşler.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
02 Ekim 2006, 17:33
#1174
...tın tın giderim abi....
-
03 Ekim 2006, 11:38
#1175
km 5500 bişi yok sadece sıkıldım
-
03 Ekim 2006, 11:43
#1176
arkadaşlar sorumu tekrarlıyorum,
bu jikleyi çekince tekrar geri gidiyor bunun telini fren debriyaj gibi ayarlayabileceğimiz bir yer var mı?
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
03 Ekim 2006, 12:05
#1177
ARBETUS adlı üyeden alıntı
arkadaşlar sorumu tekrarlıyorum,
bu jikleyi çekince tekrar geri gidiyor bunun telini fren debriyaj gibi ayarlayabileceğimiz bir yer var mı?
Geri gitmesi normal,aksi taktirde açık unutursan bir sürü benzin yaktığın gibi performansın olumsuz etkilenir.
Ayrıca ayar yeri varmı bilmiyorum.
Hoşçakal
-
03 Ekim 2006, 12:47
#1178
ama sonuna kadar da gelmiyor ki elimle tutmak zorunda kalıyorum 5 dk dan fazla oluyor bu durum sonuna kadar da gitmediği için bir yerden sonra bayılıyor o esnada kapatırsan susuyor motor sonra jikle ile çalıştıramıyorsun. gazı biraz açınca çalışıyor. ama kesince tekrar duruyor. bende yola çıkıp yavaş yavaş gidiyorum fazla zorlamadan. sizde de geri mi geliyor jikle? bazı başlıklarda jikleyi aç sen kaskını giyene kadar ısınır motor deniyordu ama ben jikleyi bırakamadığım için yapamıyorum
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
-
03 Ekim 2006, 20:34
#1179
ARBETUS adlı üyeden alıntı
ama sonuna kadar da gelmiyor ki elimle tutmak zorunda kalıyorum 5 dk dan fazla oluyor bu durum sonuna kadar da gitmediği için bir yerden sonra bayılıyor o esnada kapatırsan susuyor motor sonra jikle ile çalıştıramıyorsun. gazı biraz açınca çalışıyor. ama kesince tekrar duruyor. bende yola çıkıp yavaş yavaş gidiyorum fazla zorlamadan. sizde de geri mi geliyor jikle? bazı başlıklarda jikleyi aç sen kaskını giyene kadar ısınır motor deniyordu ama ben jikleyi bırakamadığım için yapamıyorum
Evet bizim motorlardada geri geliyor jigle.Sen neden sonuna kadar çekme ihtiyacı hissediyorsun anlamadım.Ortaya kadar çek hiç gaz vermeden marşa bas çalışır zaten motorun.
2-3 dakikada tutuver jigleyi elinle.Sonra kapat ,1 vitesle yavaş yavaş 200-300 metre yürü.biraz aksırır ,öksürür ama stop etmez.
EE Malum havalar soğudu artık,ısınmada geç oluyor.
Hoşçakal
-
04 Ekim 2006, 08:58
#1180
hmm anladım boş yere telaşlanmışım ozaman diğer modellerin bölümlerinde önce sona al çalıştır biraz bekle ortaya al gibi konuşmalar geçmişti de ondan bende niye olmuyor diye düşünmüştüm.
teşekkürler.
peki sizde de ilk aldığınızda boş vites lambası yanarken vitesde kaldığı oluyor mu? bana genelde oluyor da lamba yandıktan sonra biraz ileri geri geldikten sonra trak diye bir ses geliyor ve boşa geçiyor. umarım rodajdan kaynaklanıyordur.
'04 Yamaha Nuovo - '56 BMW R25 - '06 Mondial 250 MCT - '94 BMW F650 - '99 Kawasaki ER 5 - '06 Bisan Roadstar 250 - '97 Kawasaki VN800 - '08 Suzuki VL 800 Intruder - '04 Suzuki VL 800 Voluisa - '01 Honda XL 650 V Transalp -'00 BMW F 650 GS
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 35 kullanıcı var. (0 üye ve 35 misafir)
Bu Konudaki Etiketler