Mondial 250 Mct Kullanıcıları / Bilgi Paylaşım Başlığı
Reklamlar
-
19 Aralık 2015, 21:46
#10941
bu da benim mct'm.
çok uğraştık ama istediğim gibi oldu sonunda.
sıfır motor sıfır şanzuman. nerdeyse komple boya. yeni çantalar.
bir değişik bir şey yaptım. eşimin boyu çok uzun olmadığından arkamda oturduğunda etrafı görememekten şikayetçi idi. bu yüzden bir artçı selesi alıp iki seleyi üst üste kaplattım. sissy de yükseldi. bu yüzden garip görünebilir ama fonksiyonel.
yorumlarınız? bi eksik görünüyor mu?
önde mondial yazısının altındaki boruya sis farları oturacak
http://i.hizliresim.com/ZQvZ6A.jpg
http://i.hizliresim.com/VXo0OV.jpg
Reklamlar
-
20 Aralık 2015, 19:13
#10942
çok güzel olmuş hayırlı olsun kardeşim ALLAH kaza göstermesin inşallah
-
22 Aralık 2015, 00:43
#10943
-
28 Aralık 2015, 15:42
#10944
güzel yorumlarınız için çok teşekkür ederim
sormak istediğim birşey var
vites pedalında boşluk olduğu için sıfırı ile değiştirdim ama çok kısa bir sürede tekrar boşluk oluştu. bunu önlemenin bir yolu var mıdır?
-
02 Ocak 2016, 03:57
#10945
Bu motorun genel sorunudur aslında.boşluk yapmasın diye lastik conta koyun en azından sertlik kazandırır titremez
-
02 Ocak 2016, 20:14
#10946
Beycivan adlı üyeden alıntı
Bu motorun genel sorunudur aslında.boşluk yapmasın diye lastik conta koyun en azından sertlik kazandırır titremez
titremesi çok sıkıntı değil ama vites değiştirmek çok zor oluyor
-
03 Ocak 2016, 05:48
#10947
-
04 Ocak 2016, 14:23
#10948
arkadaşlar bende mct 250 var ısınınca tekleme yapıyor stop ediyor bilgisi olan arkadaşlar yardımcı olursanız sevinirim
-
05 Ocak 2016, 03:21
#10949
Bujilerini kontrol et ateslemeyı dogru yapmıyo olabilir. Karbüratörünü temizle icinde ki benzini bosalt . benzin filtresinede bakmayı unutma aklıma gelen bunlar
-
16 Ocak 2016, 20:09
#10950
35.000 kmde mct alınır mı arkadaşlar ? Motorun linkini atabilirim
-
16 Ocak 2016, 23:14
#10951
temizse al derim sonra uğraşmanı istemeyiz iyi bir ustaya göster sonra başın ağrımasın.
-
20 Ocak 2016, 21:47
#10952
MERHABA ARKADAŞLAR BENDE FORMU UZUN SÜREDİR TAKİP EDİYORUM VE BENDE BİR MCT SAHİBİ OLDUM SİZDEN YARDIMCI OLMANIZI İSTEDİĞİM KONU BENZİN MUSLUĞUMUN DÖNEN KISMI KOPMUŞ HANGİ KONUMDA OF HANGİ KONUMDA ON VE HANGİ KONUMDA YEDEKTE MOTORSİKLET ÜZERİNDEKİ POZİSYONUNA GÖRE BİR TARİF BEKLİYORUM AYRICA BENZİN MUSLUĞU DEĞİŞTİRMEK ZORMUDUR HANGİ AŞAMALARI SIRSIYLA YAPMALIYIM MESELA BENZİNİ TAMAMEN BOŞALTMAK GEREKLİMİDİR SAYGILAR
-
02 Şubat 2016, 19:18
#10953
Bende pazarlığını yaptım makinenin. Kısmetse ilk motosikletim olacak mct250 bu pazar günü. Kontrol ettirdim herhangi bi sorunu vs yok. Ama motosikleti teslim alip direkt 55 km yol gidicem. Bu yola baslamadan once tavsiye edeceginiz bisey var mi? 3 aydir garajda yatiyor makine full depo ve boş akü ile. Bi ustaya gidip vidalarini sıktırmak vs yapmama gerek var mi? Ya da daha farklı bişeyler.
-
13 Şubat 2016, 19:26
#10954
vites pedalı sorunundan kurtulamıyorum. bir arkadaş mct 250 için rulmanlı vites pedalı yapılabildiğini, bunun sorunu çözdüğünü söyledi. bilen var mıdır?
-
29 Şubat 2016, 00:07
#10955
taner kardeşim motorunu aldığsan hayırlı uğurlu olsun ve en kısa zamanda mct nin fotolarını isteriz herkezin tekeri düz bassın
-
03 Mart 2016, 12:26
#10956
Gündüz olsun biraz yazalım bari arkadaşlar sorular birikmiş
---------- Mesajlar birleştirildi - 11:26 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:02 ----------
Arkadaşlar forum kuralları gereği yazılarınızın tamamı büyük harflerden oluşamaz ben belirtmek istedim. Benzin musluğu çoğu motorun bir birine uyumludur ille de marka almaya gerek yok değiştirmek için depodaki benzin akmasın diye bir kaba alırsanız mantıklı olur ve tehlike arz etmez. Vites pedalındaki ses içinde ben zamanında hem önüne her arkasına musluk contası takmıştım ses falan kalmamıştı ama 1 2 ay sonra o contalar aşınıyordu. rulman koydurman için onu oksijen kaynağıyla ordan söküp sanayide tornacıda yaptırmak lazım. tornacı hemen deliği biraz büyütüp yerine rulman geçiriyor ama unutma tornacılar parayı sever.
-
15 Mart 2016, 17:20
#10957
S.A Arkadaşlar Bende Jınlun 250-5 Sahibiyim Ve Genel Olarak Motor Aksamı Elektrik Tesisatı Vs Hepsi mct İle Aynı
Benim Şöyle Bir Sorunum Var Motorun Çalışması Vs Herşey Normal Ama Bir Yokuşta Durduğunuzda 1.Vitesle Dahi Kalkmak Ölüm Motor Kendini Toparlayıp Kalkamıyo Sebebi Sizce Ne Olabilir Düz Yolda Gidişinde Sıkıntı Yok Tek Sıkıntı Yokuş Çıkarken Durduğunuzda Yarım Debriyaj Gazı Kökleyip 3 5 Defa Bu Şekil Yapınca Motor Kendini Anca Topluyor.Aklıma Bujiler Geldi Bujileri Kontrol Ettim Sıkıntı Yok Ateşleme Yapıyo Egzozların İkisindende Socak Hava Geliyo Aklıma Gelebilecek Herşeyi Kontrol Ettim Sorunu Çözemedim Sizce Sıkıntı Neyden Olabilir..?
-
15 Mart 2016, 18:46
#10958
debriyaj balatalarını kontrol etsen iyi olur. bana balata aralarındaki saçları değiştirmeden takmışlar gibi geliyor. Motoru çalıştır 1 nci vitese tak ön freni sık ve yavaş yavaş gaz verirken debriyajı sal bakalım ön tekeri frenliyken motoru ittircek mi. O cc deki motorun motoru sürüklemesi lazım. Karbüratördeki pislik buna benzer bir arıza oluşturur ama siz düz yolda sorun yok demişsiniz. Bunu bir deneyin sonra devam ederiz.
-
15 Mart 2016, 20:31
#10959
Öncelikle Vakit Ayırıp Cevapladığınız İçin Teşekkürler Hocam.Şimdi Olayı Şöyle Anlatayım Motorum Uzun Zamandır Yatıyordu Ve Motorun Elektrik Tesisatı Karbiratör Beyin Konjektör Marş Motoru Hava Filtresi Vites Dişlileri Hepsini Ustaya 950 Tl Verip Yenilettim.Motorda Daha Önceden Bu Sorun Yoktu Yeni Oldu Önfreni Sıkıp 1.Viteste Arka Teker Pati Atıyo Düzde Onda Sıkıntı Yok Ama Ne Hikmetse Yokuşta Durduğunda Kalkmak Sıkıntı.Birde Şöyle Bir Olay Var Sağ Buji Ateşlemeyi Yapıyor Ama Sol Bujiyi Çıkartınca Motor Hiç Çalışmıyor.Tekrar Sol Bujiyi Takınca Motor Çalışıyor.Sağ Buji Ateşleme Yapsa Dahi Sağ Pistonun Çalışmama İhtimali Varmıdır Acaba.Sanki Tek Pistonla Gidiyorda Yokuşta Oda Yetersizmi Kalıyor.?Bulunduğum Yerde Usta Var Lakin 950 Tl Ye Bu Motorun Ölüsünü Diriltirler Bizim Ustanın Yaptığı Bu Ve Birdaha Ustaya Götürmeyip Arızayı Belirleyip Kendim Yapayım Diyorum Onun İçin Sizlerden Yardım İstedim
-
15 Mart 2016, 21:01
#10960
bu motorun pistonları beraber inip çıkıyor. yani birisinin ateşlemesi olmazsa diğerine yük biner o da bunu kaldırmaz rolantide bile vuruntu yapar ve beyin arızasına kadar götürür. sen ateşleme bobinine de bak o zaman buji kablosunda kaçak olabilir buji başlığınıda dene.yine burdan görüşrüz
Reklamlar
Konu içerisindeki kullanıcılar
Şu an bu konu içerisinde 4 kullanıcı var. (0 üye ve 4 misafir)
Bu Konudaki Etiketler