o zaman yapacak bir şey yok, normal sinyal alıp o şekilde güzelce gene takma yapıcaksınız yani biraz çakma olucak ama oraya güzel oturaca bir sinyal alın monte edin rahat edin.
o zaman yapacak bir şey yok, normal sinyal alıp o şekilde güzelce gene takma yapıcaksınız yani biraz çakma olucak ama oraya güzel oturaca bir sinyal alın monte edin rahat edin.
Arkadaşlar Merhaba elimde keihin pz30 300mm lik atv Karburatoru var.kullanilmamis sifir.karburatorun arizali oldugunu dusundugumden atv icin yurtdışından getirtmistim sorun Karburatorde degilmis o yuzden ihtiyaci ortadan kalkti.qm 250 yi ,mct yi tek Karburator yapmak isteyenler icin uygundur.ihtiyacıni gorulecekse uygun fiyata verecegim
mct 250 motorumu satalı altı ay oluyor sanki üzerinden uzun yıllar geçmiş gibi geliyor gerçekten mct bambaşka bir motor çok özledim ALLAH nasib ederse yine alaqcağım motor mct 250 almak isterim herkezin tekeri düz bassın inşallah.
Greyhorse, karbüratörün bir resmini koyarsan çok faydalı olur. Özellikle gaz telinin nasıl çalıştığı önemli. Çift gaz teline uygun mu acaba?
tek tellidir.mct'de kullanabilirsin tek telli olarak çünkü yaylıdır.orjinal karburatorunude tek telli kullanabilirsin.Bendede mct vardı.gaz kolunu değiştirdim tek telli idi.orjinal karburatörü üzerindeydi tek telli kullandım.birde yedek olarak ön arka dişli takımı almıştım ön 15T , arka 30T kullanmak kısmet olmadı.onuda hediye olarak beraberinde veririm.
[COLOR="Silver"]
mct candır
abilerim kardeşlerim yeni bir mct aldım. lastikleri biraz zayıf yumusak hamurlu lastik almayı dusunuyorum. hangi siteden almamı onerirsiniz?
izmir'den var mı? bir çay ısmarlarım bi turlarız. bu motor hakkında merak ettiklerim var.
Arkadaşlar forumda yeniyim benim de mct'm var çok şükür bir sıkıntım yok. Benim sorum arkadaşımın mct si için makina çalıştığında rolenti gayet düzgün ama sanki benzin bitince yapar ya gaza basınca kesik kesik çıkar sesi aynen o şekilde çıkıyor gaza yüklenince düzeliyor tam anlatamadım ama umarım anlayan bir arkadaş çıkar karbüratörden olabilir diye düşünüyorum sizce ne yapabilirim. Acil önerilerinizi bekliyorum.
Birçok nedeni olabilir ama ilk akla gelen hava ve kelebek ayarı. Ayrıca motor soğukken yapıyorsa çokta önemsenecek bişey değil. Motor soğukken çalıştır hiç gaz vermeden ellerini egzoz manifoltlarının çıkışına koy bak bakalım eşit ısınıyormu %80 biri daha geç ısınacaktır. Motorun kalkışı gaz yemesi iyi ise bu sorunu pek kafaya takma çünkü mct nin bu ayarını tutturması çok zor. Ama yinede uğraşırım dersen yardımcı olurum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:35 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:32 ----------
Çok güzel bi yazı
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayattır.
Birçok babanın korkusu oğlunun motosiklete binmesidir. Ölümden ve başka her türlü tehlikeli durumun çocuklarının başına gelmesinden korkarlar.
Benim senin başına gelmesinden en çok korktuğum şey ise hayatın zevklerini almadan yaşayan bir eğreltiotu olmandır. Eğer yapmak istediğin şey orada duruyorsa ve aranızda bir tehlike dikilmişse, senin yapman gereken o tehlikeyi bertaraf edip, istediğin şeye ulaşmaktır.
İşte bunu yapamazsan hayatın ancak bir eğreltiotununki kadar heyecanlı olabilir.
Motosiklete bin oğlum, ama dikkat et, motosiklet tehlikelidir.
O tehlikenin üzerine aptal gibi gitme. Unutma Sun Tzu der ki; kötü komutanlar önce savaşa girer, sonra nasıl kazanacağını düşünürler; iyi komutanlar önce nasıl kazanacağını bulmadan savaşa girmezler .
Önce viraja girip de sonra nasıl çıkacağını düşünen aptallardan olma.
Tehlikeleri en küçüğüne kadar bertaraf et. Hep tam koruma kullan, bakımsız motorla yola çıkma, alkollü ya da yorgun binme, kafan bozukken taksi tut, bilmediğin yolda risk alma, diğer araç sürücülerinden köşe bucak kaç.
Tehlikeleri nasıl dibine kadar bertaraf edeceğini bilemiyorsan sakın motosiklete binme, çünkü o zaman bu işi beceremezsin demektir.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet aşktır.
Sadece kızlardan bahsetmiyorum, motosiklet macerası yaşam aşkıyla doludur. Güneşi batıracağın yeri bilmek, üzerinde yaşadığın toprakları karışı karışına gezmek, her yaş ve meslekten insanla yolunu paylaşmak ve bindiği makinenin üzerinde sanki çığlık atarmış gibi kopup gitmek, hayatı dibine kadar yaşamak, ancak bu araçla mümkündür.
Motosiklet macerasının içinde yaşam aşkı olmayan insanların tek yaptığı ise teknik detayları birbirlerine anlatarak kocaman, yararlı ama sıkıcı bir ansiklopediyi yaşayıp gitmektir.
Aşkın ucunu bırakma, heyecanlı ve renkli ol, sıkıcı olma. Sıkıcı olacaksan arabaya binip, hafta sonları futbol, akşamları ana haber seyrederek yaşayabilirsin, motosiklete ihtiyacın yok.
Günü yakalamayı bil oğlum, motosiklet senin yaşama enstrümanındır.
Kızlardan bahsetmiyorum dediysem, o kadar da demedim tabi. Hani bazen pembe bir vespa üzerinde pembe kaskla kuğu gibi giden pembe pantolonlu bir kız görürsün ya? Git yanaş, merhaba de ona. Orta parmağı gösterirse, kıza efendi gibi bir selam çakıp gazla bana gel, ensene bir tane patlatayım, sonra bira içmeye gideriz. Hayatı böyle yaşayacaksın işte, öküz gibi, ödlek gibi değil. Hem efendiliğini bozmayacaksın, hem de çılgınlığını koruyacaksın.
Ha hoşlandığın bir kız mı buldun? At motorunun arkasına, Datça ya götür onu, Knidos un sularıyla yıka. Can Yücel in en sevdiğin şiirlerini okurken batan güneşi izlet ona, Domuzbükü nde yıldızları ört üstüne uyusun. Sonra bu macera için bana teşekkür edeceksin.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet isyandır.
İnsanlık tarihi popüler kültürler ve onlara tepkiyle gelişen kültlerle doludur. Rock tarihi, 68 kuşağı, Avrupa bohemleri, Beatnick ler hep aynı heyecanla tutuştular. Bugün bu ateş bir miktar sönmüş görünse de sen buna aldanma. İnsanoğlunun doğasında isyan vardır ve motosiklet bunun dışa vuruluş şekillerinin en güzellerinden biridir. Motosiklet bir ulaşım aracı değildir, bir isyan aracıdır, bunu kafandan çıkarma.
Hayatın rutinlerine dikkat et oğlum. Efendi ol ama içindeki serseriyi korumayı bil, akşam eve gelince takım elbiseni çıkarıp deri montunu giy.
Her zaman kravatın olabilir ama hiç yuların olmasın, her zaman bir patronun olabilir ama hiç efendin olmasın. Eğer seni zincirliyorlarsa o patronu, arkadaşı ya da sevgiliyi dehleyip, kravatı çöz, kol saatini fırlatıp at, gemileri yakmayı bil.
Hayatımda tanımaktan keyif aldığım insanların neredeyse hepsi, günü geldiğinde hayatında radikal değişiklikler yaparken gözünü kırpmamış insanlardır.
Ve bu insanların neredeyse hepsi motorcudur.
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet dostluktur.
Bir motosiklet grubuna mutlaka gir. O motosiklet grubunun içerisindeki bir kavgaya ise asla girme. Unutma ki insanın olduğu yerde sevgi de vardır, kavga da vardır. Toplumdan soyut yaşama, yolu paylaş. Ama kimliğini de kaybetme, yolunu şaşırma. Toplumun içinde dur, ama tek başına ayakta dur, sonuçta yol yalnız senin yolundur unutma
Herkesle konuştuğun gibi, her tip motora da bin, tutucu olma. Chopper gitmiyor, dönmüyor diyenleri takma, altındaki V motorun ritmiyle dans etmeden isyanın ruhunu anlayamazsın. Sıkı bir enduroyla off-road yapmadan doğaya fazla kavuşamazsın. İbrende bir kez olsun 200 leri görmeden de adrenalin seni ilk defa içki içmiş 15 yaşındaki kız gibi sarhoş eder durur. Herkesi dinle ama hiç kimseye kulak asma. Motosiklet türlerinin her biri farklı amaçlarla üretilmiştir, birini seçeceksen seç, ama hepsiyle barışık ol, hiçbirinin fanatiği olma.
Motosiklete bin oğlum, çünkü ben hep motosiklete bindim.
Ve şu hayatımda yaptığım en iyi şeylerden biri bu. Tek bir dakikasından bile pişman değilim ve iyi kötü her maceramın kıymetini bildim.
Hayatta öğrendiğim birçok şeyi bu iki tekerlekli cansız makineden öğrendim.
Motosikletle yaşa oğlum ve aradan yıllar geçerse ve ben motosiklete binemeyecek durumda olursam, gel bana maceralarını anlat, nereleri keşfettiğini, kimlerle hırlaştığını, kimlerle dost olduğunu, hangi şarabı kiminle içip, hangi güneşi nerede batırdığını.
Eğer ben ölmüşsem de çok önemseme. Motor üzerinde ölmüşsem neden pişman olmadığımı anlayacak tek kişi sen olacaksın. Eğer ölmemişsem şu pembeli kıza sor bakalım ablası var mı?
Sana bırakacağım en büyük miras, işte bu hayat rehberidir
Motosiklete bin oğlum, çünkü motosiklet hayatın ta kendisidir.
Herkese merhaba elinde siyah temiz çatlaksız patlaksız mct 250 sert yan çantasını satmak isteyen olursa 0507 811 70 65 no'lu telefonumdan irtibat a geçmesini rica ediyorum. Kolay gelsin.
Sağol @fatih383838 motor 4 aydır yatıyormuş kullandıkça açıldı biraz daha var ama onuda uzun yola gidicez o zaman düzelir inşallah birde benim mct arka cantta bir tel kırmış hazır elimdede var tel cantı sökmeden taksam sıkıntı olurmu
ben mct i aldığımda arka jant 1 tel kırıktı 12000 km kullandım hiçbir şey olmadı. Ne lastik patladı ne havası indi yani mct nin lastiğini hiç sökmedim. Ama mantıklı düşünürsek kırık milin vidasının üstüne bastır vide biraz içine gitsin jant ile vidanın arasına birkaç damla yağ damlat sonra vidayı sağa sola çok hafif dönder esneyip tekrar aynı yerine gelirse hiç dokunma sokmen gerekecek yok eğer dönderdiğin yerde kalıyorsa takabilirsin. Tabi sökmeden takabilmek için mili biraz kasıntıya getirmen gerekecek. Bence bırak öle kalsın ha ille sökersende hazır sökmüşken şunlara bi bak sanki daha hoş durur gibi özellikle ön jant için
[IMG][/IMG] [IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG][IMG][/IMG] Motorumu satmasaydım kesinlikle bir çift yedek jant alıp yaoacaktım böyle özellikle mct nin ön jantında harika durur bence
arkadaşlar motoru sattıktan sonra fark ettim elimde kullanılmamış dişli seti var.arka 30 yada 31 dişli idi.ihtiyac'ı olana ücretsiz olarak gönderebilirim
gürhan mct250 nin ampülü 12 volt 35/357w dip kodu HS2 yada BA20d dir oto elektirikçilerinde bulabilirsin bu ampüllerin iki çeşidi vardır şişman ampul yada halojen tipli (halojen değil.mct ye uyan halojen ampul yok) ayrıca 9amh.akü h4 veya h7 yi besleyemez..
gülhan bu motorların farları gece kullanım için hakikaten zayıf akü yeride ancak 12v/7amh dik akü alacak şekilde yapılmış. ayrıca altörnatör (şarj dinamosu) ün akü şarj kapasıteside ancak 7 en fazla 9 amh aküyü besleyebilecek kuvvette.onun için far tasının ampül takılma yerini değiştirip 55w ampül taksan bile gezdiğin akşamın sabahında aküden yediğin için motor marş basmaz..tek bir seçenek var xenon far kiti onuda çok pahalı olduğundan ben kullanmadım. xenon ampül ve kiti farın içine uyarmı bilmiyorum..ayrıca 100-300tl arası fiyatı var değermi bilmem.. xenon far takan oto elektrikçilerinden bilgi alırsan faydalı olur diye düşünüyorum...
Şu an bu konu içerisinde 9 kullanıcı var. (0 üye ve 9 misafir)