selam dostlar nasılsınız uzun zamandır giremiyorum forma soruları cevapları tartışmaları herşeyi çok özledim
selam dostlar nasılsınız uzun zamandır giremiyorum forma soruları cevapları tartışmaları herşeyi çok özledim
[QUOTE=baran187;3193715]Arkadaşlar aranıza 2 ay önce katıldım.Ankarada öğrenciyim.
birsuru sorunlarım var,yardımlarnızı bekliyorum.
ilk motorum bu,ehliyet sürecindeyim.kullanmakta sıkıntı çekmedım.ama mekanik olarak bir sürü sıkıntı çektim.
çözemediğim sorunlarımı yazıyorum.
-Arka fren sıkmama rağmen bir türlü beklentilerimi karşılamadı aldığımdan beri,bi tuttu 5 tutmadı falan.balata var diyor usta.
lastik somunu en önde sıkılmış durumda,geri alsam biraz fark yaratır gibime geliyor ?
-konya yolundan gölbaşına doğru yokuş çıkarken,çok hafif bile olsa tekleme hissediyorum.sigortayı söküp düz bağlamıştım.elektirik kesintisinden yaparmı ?
-bugun sanırım manifold patladı,egsoz bağlantı yerindeki vidayı söküp atmış.belkide titreşimdendir ?yaşayan varmı.
-son sorum,egsozu kestirirsem sesi nasıl geliyor,kötü görünmesini istemiyorum ama güzel bir ses istiyorum.
-benzin bitmesi dışında hiç yolda bırakmadı,unutamıyacagım bir motor oldu.
-boyayı kendim boyadım,plasti dip boya.merak eden olursa boyama sürecinin bazı fotoğrafları var.paylaşırım.
bu arad,ankarada olanlar bir haftasonu eymir gezisi falan yapalım,ne dersiniz ?
egsoz konusunda yazayım dedim kardeş susuturucularını aldırdın mı bilmem ama susuturucular alınınca tatlı tok bir ses verir kaliteli bir ses istiyorsan hoşuna gideceğini zannetmem kestirince de rolantide gerçekten bi chopper sesi veriyo ama yüksek devirde çok da hoş olmuyor bide öğrenciymişin maddi durumunu bilemem ama orjinal egsozla 17-20 kuruş yakar açılmış egsozlarla 22-28 kuruşa kadar çıkar benim gibi heryere motorla gidiyorsan aylık göze gelir bi rakam farkı oluyor bence orjinali daha iyi
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
Fatih hoşgeldin tekrardan... Baran gezi için ne zaman derseniz, Ankaradan katılacak arkadaşlarla, ben varım. Balata değişimi ve zincir değişimi ile ilgili birkaç resim atayım bari... Ama motoru hiç yıkamadım ve bakımsız şu anda:
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
[IMG][/IMG]
---------- Mesajlar birleştirildi - 08:11 ---------- bir önceki mesaj zamanı 08:00 ----------
Arka dişli Flanşı ve stoperi, yani dişlinin bulunduğu kapak maalesef bilyaları dağıtmış, ve düzgün durmadığı için zinciri bir gerdirip bir bırakıyor. Aslında eski zincirim de fena değilmiş. Bugün bu parçaları temin edip, motoru toplamayı umuyorum. İnş bi aksilik çıkmaz da Arka teker sorunundan kurtulurum
öncelikle hoşgeldin baran. gezi konusunda bende ankaradayım pazarları yanlız geziyorum sıkılmıyorum ama 2 3 kişi olsak gezsek güzel olurdu
frenlerle ilgili bir not söyleyeyim belki biliyorsunuzdur. durmak yada yavaşlamak için sadece tek fren (ön yada arka) kullanıyorsan tat vermez ki bende öyle daha motor 3000 de ama arka frene basınca durmuyor ama ön arka aynı anda senkronize olarak basınca zınk diye arkaların tuttuğunu söyleyebilirim. sebeb şu düşünün bir; arabayı el alalım arabalarda frene bastığında ilk önler sonra arkalar devreye girer( sert bastığında arkalar daha sık tutar) bu yüzden ön balatalar arkaya göre çabuk biter. birde arabanın sağ tekerinin fren yaptığını solun yapmadığını düşün araba durmaz buda öyle sen arkaya basınca ön gitmeye devam eter ataletinden dolayı onuda yavaşlatcan bak göresin önle arkayı aynı senkronide bas arkalar sertleşiyor...
gezi konusunda FACE den beni ekleyin ufak bir grup kuralım ankaralılar olarak pazarları akalım :D
https://www.facebook.com/hunterakon bekliyorum.
---------- Mesajlar birleştirildi - 09:31 ---------- bir önceki mesaj zamanı 09:22 ----------
Buyrun MCT 250 Kullanıcıları Sayfamıza davetlisiniz.
https://www.facebook.com/groups/577979718940196/
etkinlikler buluşmalar yardımlaşmalar paylaşımlarınız bekliyoruz.
facebook sayfasına beni de kabul ederseniz sevinirim (sadoz5775)
beyler temiz, kırmızı ,çantalı , aksesuarsız ,sol egzoz çıkışı paslanmamış mct aranıyor vz 431 sahibi bunları okuyorsan öncelik senin :D
temiz : 3000km ok
kırmızı: evet kırmızı ok
çanta : yan çanta yok sadece arka çanta var yarı ok:D
aksesuarsız : sadece elcik püskülü ve yan koruma demiri var. oda yarı ok
eksoz çıkışları : hocam daha motor 3000km de paslanma diye bir şey görmedim.
2010 trafiğe çıkışlı ankaradayım fiyatım yüksek gelsede istenilirse satarız....
2500 TL.
Sol emme manifoldunda, katalitik konvertörden gelen bir hortum girişi bulunur, eğer bu bağlı değilse fazla hava kaynaklı bir sorun oluşabilir??? Şu an bağlı dfeğil ve iki egzos eşit ısınmıyor... ;) Osman hocam Ankara gezimiz noldu? Bu Pazar'da geçti? Yalnız gezmekten yorulduk...
slm dostlar bi sorum olacak ben mct mi neredeyse hergün kullanıyorum şehir içi kısa sürüşler oluyor genelde iki-üç haftada bir stop etme yapıyor normal çalışırken forumdaki bilgilerime dayanarak beyin değişmesi gerektiği geliyor aklıma aklına farklı bi durum gelen varmı acaba size danışayım dedim. saygılar
1 bujilerini temizle.. ateşlemede problem varsa stop etme bundan kaynaklı olabilir.
2- hava filtresini temizle motor gerkeen havayı alamıyorsa bundan dolayıda olabilir
3- karbüratör ayarın bozuksa stop etmesi gayet normall
4-subab ayarı bu en büyük ihtimal olanı
5- rolanti ayarı bu dahada büyük ihtimal ki rolantiden kaynaklı sanırım..
beyin degişimi bence çok düşük ihtimal ama sonucta pahalı birşey olmadıgı için degiştir benim tahminim bence işe yaramıcaktır :/
arkadaşlar aranızda ön dişlisini değiştiren var mı ?
karbüratörün ayarsız oluşundan kaynaklanıyor. sol arka ayaklığın orda ki şase demirindeki kırık gibi kronik bi sorun. ancak bu karbüratörün ayar tutmadığından değil ayar tutturmanın zor olmasından ve ayarın kısa sürede bozulduğundan kaynaklanıyor. Yani ayda 1 bu ayarlar dogru bi şekilde yapılsa bu olmaz ben motorumu 11.de sattım leke yoktu. sahibinden.com dan motorlara bakıyorum adamın motoru 5 binde egzozun biri siyah biri beyaz 2800 lira istiyor. ben gözüm gibi baktığım motorumu geçen yıl 2000 e sattım. Ben ucuza satmadım ederi oydu.
---------- Post added at 00:10 ---------- Previous post was at 00:05 ----------
dostum zaten benim fikrimde ankaraya gelip almak orda güzel motorlar var. bide benim 1980 model passat var. araba orjinal onunda debrej balatası değişecek kayserideki ustalara bırakmak istemiyorum o zamana kadar erteledim motor işini hem onu yaptırmak için hemde motor almak için inşallah mart nisan gibi gelecem
mehmet bmw r25 var google dan ara 50 li 60 lı modellerin motoru aynı bundan onun lastiklerinden bulursun ama o janta bu lastik olmaz
slm kardeş iletişime geçebilirmiyiz şu dip boya hakkında bilgi alsam senden bende düşünüyorum yapmayı
https://www.facebook.com/engin.balikci
---------- Post added at 16:32 ---------- Previous post was at 16:29 ----------
baran187 kardeş sana yazdım
Dört tekerlek bedenini, iki tekerlek ruhunu yüceltir.
face grubundan yaz mehmet baran adı ordan duyabilir belki.
Şu an bu konu içerisinde 1 kullanıcı var. (0 üye ve 1 misafir)