@Cem: Bir türlü motorun kapaklarını kapatıp tamamen işlerini bitiremiyorum. Ancak o zaman resimlerini çekip atacağım. Nikelajlı kapaklarda kırıklar var ve yan kapakların da vidası yoktu aldığımda. İlk önce motor kısmı ve yürüyen aksamı (zincir-dişli) toparlayayım sonra kozmetik olayına girişeceğim. Karbüratör vidasını sabitlemek için Derby kullanıyorum ben ve 6 aydır hiç bozulmadı ayarım. Ayar yaptıktan sonra vidanın üstüne Derby ve ya silikon sürülecek ve iki üç gün kuruması beklenecek. İyice kuruduktan sonra kullanılırsa benzinden etkilenmiyor, erimiyor Derby. MCT'nin orjinal halini daha çok beğeniyorum ben. Sadece depo üstü yazıları çok çirkin duruyor, onu da zaten silmişlerdi. Herhangi bir değişikliğe gitmeyeceğim ama lastik yazıları güzel olmuş. Onu deneyebilirim... ;) "Iyy Mondial" diyenler benden uzak dursun zaten, motorum çok güzel ve hakkını veriyor ;)
@Macit250: Hoşgeldin öncelikle. Forum sayfamız pek canlı olmamakla birlikte, katılımlarınızla daha güzel olacaktır.. ;) 2 lt yağ çok fazla olmuş, 1,5- 1,8 lt arası olacak. Ama senin sorunun karbüratör gibi gözüküyor. Hava filtreni, bağlantılarını kontrol et. Katalitik konvertörden gelen hortum, emme manifolduna bağlı mı? Bunlar tamamsa, karbüratör temizlenecek, hava ayar vidaları üstte dediğimiz gibi gevşeyebiliyor ya da düşüp kaybolabiliyor. Onlar yerinde mi? Gevşeklik var mı bu vidalarda? Buraları kontrol edersen sorunun düzelir bence. Ama işin üstadları maalesef pek yorum yapmıyorlar, meydan bize kaldı...
Eğer hala sorunlar çözülmemişse "Usta"nı değişmekte fayda var... ;) (dipnot: Motor tek marşta alıyorsa benzin ayarın zengin karışımdır ve tüketimin fazla olur. Ayarlı olan karbüratör sabahları jikle ister. Tek seferde zor çalışır)